home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1323 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2711 2712 [2713] 2714 2715 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4216386 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40680: 01 Mar 2014, 22:47 »

Superligaen har intet produkt at sælge. Deri ligger problemet som jeg ser det. Spillets kvalitet er fornærmende ringe og nu hvor vi har spredt kampene ud over seks forskellig spilletidspunkter er det meget svært at lave et sammenhængende produkt. Selv inklusiv BIF og FCK. Deri ligger problemet for mig at se, når det kommer til hvad TV-selskaberne gider at betale af penge.

At sige at vi får en svagere liga om fem år, blot fordi Brøndby ikke er med i alle de andre klubbers TV-aftale, det synes jeg sgu er for letkøbt. Solidaritet? Bør vi ikke også ligefrem dele ud af vores penge? Burde vi ikke betale 90% af vores transferindtægter til alle andre Superliga-klubber? Enig med Skovlyst. Fuck solidaritet.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Guldbrand
Blogmester

« Svar #40681: 02 Mar 2014, 11:12 »

Problemet er, at hvis alle hold går individuelt, hvor mange kampe er det så lige at SønderjyskE, FC Vestsjælland, Viborg mf. har af reel værdi..? Det vil jo næsten kun være imod Brøndby, FCK og AGF at deres kampe vil være attraktive... Deres indbyrdes kampe vil man i hvert fald ikke forvente vil kunne indbringe det store og spørgsmålet er vel egentlig også om man overhovedet gider vise dem på tv..?

Så når de ikke har noget attraktivt produkt at sælge, så vil de med stor garanti også kunne forvente en lavere pris for deres "produkt", dermed falder deres indtægter hvilket på sigt vil gøre dem langt mindre konkurrence dygtige, hvilket vil sænke niveauet i Superligaen..

Ved at sælge hele superligaen som et samlet produkt, så bliver kampene imellem de 3 ovennævnte hold mere attraktive, ganske enkelt fordi de er en del af en samlet pakke...

Der er vel ikke nogen der vil påstå andet, når jeg siger at desto flere penge der er i Superligaen, desto mere attraktiv har Superligaen mulighed for at blive..?

Når det er sagt, så forstår jeg godt hvorfor Brøndby ønsker en større bid af kagen, når nu de er en af de bærende kræfter i forhold til aftalen. Men omvendt ser man ikke AGF gå ud og gøre det samme.. Men jeg frygter desværre at Brøndby kun tænker på den korte bane og at man i fremtiden kan frygte en Superliga der bliver mindre attraktiv..

Zone 43
Manager

« Svar #40682: 02 Mar 2014, 13:28 »

Superligaen har intet produkt at sælge. [..] nu hvor vi har spredt kampene ud over seks forskellig spilletidspunkter er det meget svært at lave et sammenhængende produkt. [..] Deri ligger problemet for mig at se, når det kommer til hvad TV-selskaberne gider at betale af penge.

Bingo!

Viasat har en stor andel i dette, da de stort set har kørt solo med at vise Superliga i de sidste 10+ år. Udover at kampene skal spilles på seks forskellige tidspunkter, bliver de også vist på alverdens 'hemmelige' kanaler, så man løbende er tvunget til at købe nye TV-pakker for at se Superliga i privaten. Endvidere kan man bare se på, hvordan et program som Onside har udviklet hen over den nævnte 10-årige periode.

At de så tillader sig den frækhed, at den kommende TV-aftale skal strækkes over de næste seks år, er for galt. Især når kagen næsten skal skæres på samme måde som i dag, hvilket i høj grad er til gavn for topholdene.

Så når de ikke har noget attraktivt produkt at sælge, så vil de med stor garanti også kunne forvente en lavere pris for deres "produkt", dermed falder deres indtægter hvilket på sigt vil gøre dem langt mindre konkurrence dygtige, hvilket vil sænke niveauet i Superligaen..

Ved at sælge hele superligaen som et samlet produkt, så bliver kampene imellem de 3 ovennævnte hold mere attraktive, ganske enkelt fordi de er en del af en samlet pakke...

Der er vel ikke nogen der vil påstå andet, når jeg siger at desto flere penge der er i Superligaen, desto mere attraktiv har Superligaen mulighed for at blive..?

Naturligvis er alle parter interesseret i være med i en fælles TV-aftale, også Brøndby. Nu nævner du selv Sønderjyske, hvor tilfredse, tror du, de er for at blive spist af med den nuværende TV-aftale, hvor 50%(!) af pengene udbetales efter placering? Hvor attraktivt og solidarisk er dette, og hvordan er det med at gøre det samlede produkt bedre end hvis pengene i højere grad blev fordelt på baggrund af solidaritet og TV-valg/-seertal, nu hvor alle kampene bliver vist?

Edit:
http://www.bt.dk/superligaen/se-dokumentationen-her-er-broendbys-plan (slide 4+5). Pånær kategoriseringen, what's not to like?
« Seneste Redigering: 02 Mar 2014, 13:59 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #40683: 02 Mar 2014, 18:51 »

HAHAHAHAHAHAHHAHA! Seriøst, endelig er det os der er max lotto.
Fuck en klam kamp hvor Randers fortjener alle 3 point.

Kigger vi på straffesparket, så er den lidt bob/bob. Han har længe fat i ham, men om det er nok? Pas. Men jeg er bare glad for at endelig så har vi nogle marginaler med os. Vi fortjener det.

Må godt sige at Fisker er en frisk spiller. Han er skide irriterende. Heldigvis for os, så manglede hans held.

Anyways, vi er klokkeklare vindere på tribunen. Vildt at Randers ikke får flere tilskuere på plads, og de ej heller kan høres udover lidt klapperi. Fandeme flot af vores fans som har taget turen til det kronjydske.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

DeBuur
Manager

« Svar #40684: 02 Mar 2014, 20:56 »

Kigger vi på straffesparket, så er den lidt bob/bob. Han har længe fat i ham, men om det er nok? Pas. Men jeg er bare glad for at endelig så har vi nogle marginaler med os. Vi fortjener det.

Må godt sige at Fisker er en frisk spiller. Han er skide irriterende. Heldigvis for os, så manglede hans held.

Anyways, vi er klokkeklare vindere på tribunen. Vildt at Randers ikke får flere tilskuere på plads, og de ej heller kan høres udover lidt klapperi. Fandeme flot af vores fans som har taget turen til det kronjydske.

klasse af vi også begynder at vinde sådanne kampe.....  Thumbs Up Randers må sidde tilbage med en smag af lort i munden....

YNWA

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #40685: 02 Mar 2014, 21:06 »

Vi er mildest talt - fandens - heldige i dag.  funny Dog mindes jeg, at vi var en smule uheldig i det omvendte opgør på Brøndby Stadion tidligere på sæsonen, hvor vi spillede 0-0.
Til sidst virkede det som om, at vi havde et lille fysisk overskud. Det var fandens dejligt at se.
Kampen ændrer også lidt karakter da Brock-Madsen må lade sig udskifte, han var virkelig god i dag for Randers og jeg var mildest talt ret glad, da han måtte udgå. Djiby Fall kom jo ikke frem til det helt store, efter han kom ind.
Makienoks indhop er fantastisk og han må være modbydelig at spille overfor. Så vigtigt, at han trækker et straffespark. I mine øjne kunne den sagtens fløjtes.

3 point - SÅDAN MAND. Opstemt Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #40686: 05 Mar 2014, 20:06 »

Sikkert et longshot, men er der nogle der har adgang til hele artiklen, som kan komme mere end bare overskriften?
http://mediawatch.dk/secure/Medienyt/TV/article6530126.ece

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #40687: 05 Mar 2014, 20:19 »

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Zone 43
Manager

« Svar #40688: 05 Mar 2014, 20:38 »

- Daniel Agger.

denjo17
Lilleputspiller
*

« Svar #40689: 05 Mar 2014, 23:15 »

Er jeg den eneste der tror på Brøndby kommer fra baghjul og tager guldet i denne sæson?

Efter min mening den stærkeste trup hvis du kigger fra midtbanen og fremad, og med FCK i en mindre krise og FCM som jeg tvivler stærkt på kan holde formen må Brøndby være en stærk trussel.

Spil gratis managerspil på http://transferfury.com/en/ i flere sportsgrene.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #40690: 06 Mar 2014, 08:59 »

Jeg tror ikke på Brøndby mesterskab.
FCM har haft deres sæsonkrise. FCK har solgt - for mig at se - en vigtig centerforsvarer. Stadsgaard har ikke præsteret i mange år. Hverken Rosenborg eller Malaga. En skade i deres centerforsvarer, så har de kun Margreitter og evt Remmer.

Vi spillede stærkt mod AaB for at være HB Køge'ish mod SE. Det er næppe vores sidste udfald.

Får vi tilspillet os en europæisk sæson plads så er det en meget, meget imponerende præstation.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #40691: 06 Mar 2014, 11:19 »

Det tror jeg du er...
Fcm ser stræke ud vi havde intet fortjent mod randers og mod aab var vi ikke skarpe nok.
Holder vi 4 pladsen er det flot

Svartovich
Gæst

« Svar #40692: 06 Mar 2014, 14:38 »

Er jeg den eneste der tror på Brøndby kommer fra baghjul og tager guldet i denne sæson?

Efter min mening den stærkeste trup hvis du kigger fra midtbanen og fremad, og med FCK i en mindre krise og FCM som jeg tvivler stærkt på kan holde formen må Brøndby være en stærk trussel.
Den tror jeg du er ret alene om. Wink

DeBuur
Manager

« Svar #40693: 06 Mar 2014, 20:31 »

Det tror jeg du er...
Fcm ser stræke ud vi havde intet fortjent mod randers og mod aab var vi ikke skarpe nok.
Holder vi 4 pladsen er det flot

arggg tro på gamle dreng - FCM og FCK tror jeg ikke vi kommer til at overhale, men AaB plejer ikke at forblive stabile og jeg mener vores hold bliver stærkere og stærkere for hver kamp og det virker som moralen er i top... jeg tror på en 3 plads  Peace

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #40694: 06 Mar 2014, 20:49 »

arggg tro på gamle dreng - FCM og FCK tror jeg ikke vi kommer til at overhale, men AaB plejer ikke at forblive stabile og jeg mener vores hold bliver stærkere og stærkere for hver kamp og det virker som moralen er i top... jeg tror på en 3 plads  Peace

Stærkere og stærkere, jeg så et okay stærkt hold mod AaB også så jeg et hold der var to tre niveauer dårligere mod randers ?

Sider: 1 ... 2711 2712 [2713] 2714 2715 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010