home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 824 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2665 2666 [2667] 2668 2669 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4948299 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #39990: 21 Jul 2013, 19:14 »

Der er dælme lang lang lang vej, men okay det har resultaterne i træningskampene også i den grad indikeret.

L. Hradecky 00 Er totalt på skovtur ved målet, og viser usikkerhed i 2-3 andre situationer, meget skidt debut.
F. Holst 04 fin indsats.
D. Dumic 02 Ser skidt ud i flere situationer, men gør det ellers fint nok.
M. Albrechtsen 04 træd nu i karakter som leder mand.
P. da Silva 04 fine offensive ryk men mangler det sidste
M. Ørnskov 02 Banalt langsomt boldflytteri, virker slet ikke oppe i gear, selvom han burde komme fra norge i fin form.
M. Thygesen 00 Burde havde fået sit 2 gule da han fik sit første, heldig med ikke at havde haft et gult allerede, sejler rundt på banen, hvilket dog nok skyldes vores mærkelige taktik hvor folk til tider så ud til ikke at ane hvor de skulle placere sig ?
A. Hjulsager 07 fint mål, og gode løb, men skarphed mangler.
M. Gehrt 02, tjah tjoh Ghert i en nøddeskal, nogle fine ting, også en masse bah.
R. Durmisi 04, gode ryk elendige dødbolde, og mangler det sidste.
S. Makienok 02 Vi skulle vidst bare ha solgt da tid var, elendige afslutninger, alt for mange håbløse driblinger og meget uskarp.

Nu talte Thomas Frank før kampen meget om vi vil kunne se os spille med et meget hurtigere tempo, dette var totalt væk i store dele af kampen, det gik alt alt for langsomt, derudover skal vi godt nok hjem og træne dødbolde, 8 hjørnespark som der intet farligt kom ud af.

« Seneste Redigering: 21 Jul 2013, 19:18 af Sunbao » Logged

Enzo
Manager

« Svar #39991: 21 Jul 2013, 19:25 »

Lyder ikke lovende  Forlegen

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Anfield Road
Manager

« Svar #39992: 21 Jul 2013, 19:54 »

Synes du er ret hård Sune. Både Hjulsager og Durmisi spiller fremragende, især Durmisi der er hurtig og kan drible. Dumic synes jeg faktisk spiller en af hans bedre kampe. Gehrt er ikke til noget som helst, og Makienok spiller en elendig kamp. Frederik Holst gør det også ret godt, med gode løb fremad banen og godt presspil. Hradecky står en elendig kamp, han skal oppe sig.

Skidt resultat, men bedre end ingenting. Stærkt for øvrigt at samle 18.000.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #39993: 21 Jul 2013, 21:43 »

Synes også du er lidt hård ved Ørnskov, han bryder spillet godt, præcis som han er indkøbt til. Tror han bliver en stor gevinst.

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #39994: 21 Jul 2013, 21:52 »

Synes også du er lidt hård ved Ørnskov, han bryder spillet godt, præcis som han er indkøbt til. Tror han bliver en stor gevinst.

Vi må heller ikke glemme at det var Ørnskov der lagde den lange bold til Hjulsager der førte til målet Smiley

Desuden synes jeg også at i har været for hårde ved vores spilleres præsentationer idag.

Hradecky spillede rigtig ringe idag, det samme gjorde Makienok, der virkede overtændt. Ellers synes jeg egentlig resten gjorde det godt også Gerth som jeg synes gjorde det godt i hans løb. Det var ikke alt der lykkedes for ham, men jeg håber vi kommer til at se ham blomstre i denne sæson da han har potentialet

Svartovich
Gæst

« Svar #39995: 21 Jul 2013, 21:55 »

Synes også du vurderer Brøndby alt for hårdt Sune. Ørnskov f.eks tror jeg kommer til at betyde rigtig meget i den kommende tid. Hradecky var fuldstændig forfærdelig, det overraskede mig meget.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #39996: 21 Jul 2013, 22:08 »

Synes også du vurderer Brøndby alt for hårdt Sune. Ørnskov f.eks tror jeg kommer til at betyde rigtig meget i den kommende tid. Hradecky var fuldstændig forfærdelig, det overraskede mig meget.

Jeg håber da bestemt også ørnskov kommer til at betyde meget.
Men meget gik i stå når han fik bolden

blomvikings
Manager

« Svar #39997: 21 Jul 2013, 22:27 »

Vi må heller ikke glemme at det var Ørnskov der lagde den lange bold til Hjulsager der førte til målet Smiley

Desuden synes jeg også at i har været for hårde ved vores spilleres præsentationer idag.

Hradecky spillede rigtig ringe idag, det samme gjorde Makienok, der virkede overtændt. Ellers synes jeg egentlig resten gjorde det godt også Gerth som jeg synes gjorde det godt i hans løb. Det var ikke alt der lykkedes for ham, men jeg håber vi kommer til at se ham blomstre i denne sæson da han har potentialet

Gerht var decideret elendig i dag, som han altid er. Jeg bliver så hidsig af at se ham spille, synes på ingen måde han har niveauet. Men eller var der flere lyspunkter. Durmisi bliver god tror jeg !

N17
Manager

« Svar #39998: 21 Jul 2013, 22:32 »

Der var masser af gode tanker i spillet i dag - og en tydelighed af, at spillerne vidste hvad de skulle.

Lukas skulle hele tiden tilbyde sig i spillet med fødderne. Dette gjorde han - og samtidig var han god til at vende spillet og sætte spillet hurtigt igang. Ja, han så lidt skidt ud i perioder, men tror det var debutantnerver - jeg er i hvert fald ikke nervøs på nogen måde. Det så dog skidt ud, da han tabte en duel, hvor Vestsjællands store spiller Bozga på forunderlig vis ikke formåede at sparke bolden ind - og så bliver han fanget på mellemhånd på målet, men er sikker på det nok skal blive godt.

Da Silva og Holst var begge gode til at komme med frem - og fik begge lukket godt af bagude. Forstod ikke helt udskiftningen af Da Silva, men det kan kun være fordi han var kørt træt. Men det er to arbejdsvillige og offensivt indstillede backs. Også derfor Thyge trak ned i forsvaret, så man havde tre dernede, men tilgengæld to backs med fri til at gå med offensivt. Det virkede godt efter min mening.

Albrechtsen og Dumic. Desværre synes jeg, at Martin A var skidt på bolden i situationer. Især med tanke på, at en del af det offensive spil skal startes igennem ham. Dog tror jeg nok det skal blive bedre, men han skal vænne sig til, at det ikke mere er de lange bolde frem på Makienok som er taktikken. Men generelt var begge gode i opbygningsspillet, men færre lange bolde og mere tålmodighed, så skal det nok blive godt.

Ørnskov og Thyge spillede sammen en god kamp efter min mening. Gode i brydningsspillet og så var Thyge godt med begge veje, når han byttede med Ørnskov i defensiven. Ørnskov skal blive bedre i sin splitvision, så han kan vende spillet begge veje, men generelt var han rigtig god til at bryde modstandernes spil, men som sagt, så skal han meget gerne have øje for spillet begge veje i banen, så han kan vende spillet i stedet for at være fokuseret på en side kun.

Riza - Gehrt og Hjulsager. Der er vidst ingen tvivl om, at Riza var kampens store lyspunkt. Gode udfordringer, god speed og aggressivt presspil. En fornøjelse - hvor har han været?? Desværre var de sidste bolde i feltet uskarpe og dødboldene uskarpe. Men lad os håbe, at det kommer på plads for så tror jeg faktisk vi der har efterårets højdepunkt i den danske liga. Gehrt deltager fint i spillet og er god i spillet når det skal gå hurtigt, men han er generelt for klejn og vil ofte gerne selv gøre en masse. Hold dig til småspillet og de små hurtige bevægelser. Hjulsager scorer i sin debut og viser et fint niveau i de første 20 minutter med aggressivt presspil. Derfor går han død pga. varmen og det noget højere tempo end han er vant til. Dukker så pludselig op og gør det køligt til 1-0. Falder dog desværre for meget ud af kampen, men generelt en god debut.

Makienok var langt under niveau i dag. Taber alle dueller til Bozga og vil drible for meget som en anden Ronaldo. Hold dig nu til det enkle og så timing i løbene i feltet. Håber han finder sit niveau igen, i dag var der i hvert fald ikke meget som lykkedes for fyrtårnet.

Kristian Andersen, Phiri og Bernburg kom alle ind, men uden at gøre det store væsen af dig. Bernburg viste dog en aggressivitet, men han mangler noget speed, men forhåbentlig kan han få den tilbage.

Der er dog ingen tvivl om, for mig, at det ser ud til, at Frank ved hvad han vil - og jeg er sikker på det bliver rigtig godt. Vi mangler dog lidt alternativer i front, så håber da meget, at der bliver indkøbt forstærkninger der. Og så kommer det til at klæde Brøndby, når Antipas er tilbage.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager

« Svar #39999: 22 Jul 2013, 01:33 »

Sæt i gang med en officiel FmF gruppe!

Har været på arbejde, så jeg har slet ikke fået set kampen - Hvad siger folk om vores spil kontra resultatet?  Smiley

Jeg synes man kunne se gode tegn på hvordan man vil spille ift. de træninger jeg har set - med meget hurtigt og direkte spil. Der er selvfølgelig plads til forbedringer, navnligt oppe foran hvor deres keeper ikke blev sat på mange prøver. En Antipas ville have klædt holdet utroligt meget, forhåbentlig er han 100% klar til kampen næste søndag.

Det var de unge (da Silva, Holst, Hjulsager, Durmisi) der leverede de meget lovende takter, mens de noget mere rutinerede (Hradecky, Makienok, Thygesen) skuffede mig. Gehrt var stort set en stopklods, så gerne man ofrede ham til fordel den dejlige Lebomus. <'3

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #40000: 22 Jul 2013, 01:55 »

Brøndby fans før I bliver alt for sure, kan I glæde jer over at I ligger over FCK i tabbellen Peace

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Svartovich
Gæst

« Svar #40001: 22 Jul 2013, 02:01 »

Brøndby fans før I bliver alt for sure, kan I glæde jer over at I ligger over FCK i tabbellen Peace
De kan også glæde sig over de ligesom FCK har tre gange så mange dk mesterskaber som AaB i bagagen Wink

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #40002: 22 Jul 2013, 02:15 »

De kan også glæde sig over de ligesom FCK har tre gange så mange dk mesterskaber som AaB i bagagen Wink

Det er glemt når vi står med mesterskabspokalen i vores hænder når sæsonen er ovre Tunge

OG de 2 åndssvage Kjowenhawner klubber ryger hele vejen udad det danske lige system  Djævel

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #40003: 22 Jul 2013, 08:14 »

Sæt i gang med en officiel FmF gruppe!

Fandeme nej, at jeg gider at give 50 kr for et spil Tunge Må være en som har opgraderet, der opretter.

Kampen igår, kort:

- FED, FED, FED stemning!
- Durmisi spillede godt i store træk i 1. halvleg og kom så igen i 2.
- Ghert var acceptabel ift tidligere præstationer
- Hjulsager var frisk at se på, debutant og 18 år, så forlanger ikke det helt store.
- Ørnskov er for første gang i kamp for klubben - kunne man TYDELIGT se.
- Makienok skal lige vågne.
- Konceptet med at stortset alt skal spilles op fra Albrechtsen til Makie, skal stoppes. Udnyt nu at man skubber backerne op! Giver ingen mening at spille lange bolde og samtidig smider dem så højt op på banen. Man risikerer at midtbanen bliver løbet over når Thygesen lægger sig ned på linie med forsvaret.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

champione
Reserveholdsspiller

« Svar #40004: 22 Jul 2013, 10:09 »

Saubao > Du er benhård i din analyse og måske skal du lige mindes om at holdet LIGE netop overlevede en nedrykning sidste år.

Er da enig i at det på papiret ser mega skidt ud ikke at hente tre point mod en oprykker på hjemmebane, med 18.000 i ryggen..

Når det er sagt - så er det igår den yngste startopstilling i Brøndbys historie (23 år), og kampen forløber sig desværre i en retning hvor rutine spiller ind.. Og er FCV stærke med deres rutineret mandskab.

Indtil FCV får scoret, har vi alt under kontrol - men vi formår ikke at lukke opgøret med 2-0 målet, trods optræk til det.

Positive ting:

* Vi holder i bolden - er rolige med den, og spiller den rundt. Altså helt nye toner.

* Vi har virkelig fået en interessant mand ind i form af Rizi! Er du gal hvor han kommer til at sætte et seriøst aftryk i længden.

* Nyindkøb falder ikke igennem. Lukas var da ok? Han så skidt ud på et enkelt indlæg? Hvor der desuden er kæmpe kaos i feltet, og 2 frispark til os.

* Vi tænker bold - søger 1-2'ere, ligger boldene af til medspillere og forsøger at spille hurtigt. (meget interessant filosofi)

* Fantastisk stemning, opbakning og optimisme - selv da kampen sluttede uafgjort.

Kan også liste nogle negative ting op:

* Makienok skal falde ned fra det her storhedsvanvid! Han er ikke blevet til Messi i pausen trods interesse. Han er nærmest skyld i det ene point - da han i situationer kunne have spillet andre frie, men vælger at drible rundt. Meget frustrerende at se på!

* Dumic har ikke niveauet.. Endnu. Almebäck spiller næste kamp. Dumic er for aggressiv og ser meget dum ud ved målet.

* Det taktiske er ikke på plads - langt fra. Ellers er jeg bare ikke dygtig nok til at læse hvad Frank vil have vi skal gøre.

Ro på folkens - selvfølgelig langt fra en optimal start.. Men vi burde have vundet..
Slå koldt vand i blodet.. Det er et projekt der er 5 uger gammelt..

Det kan blive rigtig rigtig godt i længden det her..

Sider: 1 ... 2665 2666 [2667] 2668 2669 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010