home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 818 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2633 2634 [2635] 2636 2637 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4952030 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #39510: 20 Maj 2013, 20:00 »

Jaaaaaaa !!! Det er så hjernedødt vigtigt det her !!!

Og fuck alle jer ubegavede klovne der har siddet og håbet på vi rykkede ned !!

PhilipFlink
Manager

« Svar #39511: 20 Maj 2013, 20:10 »

Fuck dig selv  Thumbs Up Peace

HansenLFC
Gæst

« Svar #39512: 20 Maj 2013, 20:14 »

Er man allerede hjemme fra Horsens af. Hold da op!

Tak for at sende Horsens ned, på vegne af hele Vejle!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #39513: 20 Maj 2013, 21:03 »

Den var der vist ikke nogen grund til at skrive.

Fuck dig selv  Thumbs Up Peace

...ej heller den der. Så tal lige pænt til hinanden, drenge Wink

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #39514: 20 Maj 2013, 21:07 »

Tillykke til Brøndby med overlevelsen, og til FCK med mesterskabet. Bare for at få det på det rene med det samme, så er jeg ikke en FCK-fan der skal hovere.

FCK blev mester med det mindste antal point, for et mesterhold i 10 år. Brøndby overlevede i dag, ikke pga egne evner, men Horsens' manglende evner. Så begge hold har efter min mening været skuffende.

Jeg har ikke rigtig fulgt med i Superligaen i nogen år. Det har ganske enkelt ikke været interessant nok. Ikke fordi det skal være spanske, eller tidligere skotske tilstande, men jeg savner sgu tidligere sæsoner hvor FCK og Brøndby kæmpede om det.

Brøndby har brug for Superligaen, og Superligaen har brug for Brøndby!!

Veni, vidi, vici

PhilipFlink
Manager

« Svar #39515: 20 Maj 2013, 21:12 »

Den var der vist ikke nogen grund til at skrive.

...ej heller den der. Så tal lige pænt til hinanden, drenge Wink

Jeg skrev det kun fordi han skrev det.. Man skal vel have lov til at forsvare sig Wink

Anfield Road
Manager

« Svar #39516: 20 Maj 2013, 21:16 »

Ved satme ikke hvornår mit hjerte sidst har siddet oppe i halsen 105 minutter i træk. Nøjh hvor kunne jeg have skudt mig selv da Phiri brændte sin friløber Opstemt

Fuldstændigt sindssygt da han så scorer. Springer rundt og splitter hele hytten ad. Ham skal vi altså beholde for der er altså krummer i ham. Kæft hvor er han god! Og det er ikke kun fordi han scorer i dag, men ligeså meget over alle de andre kampe han har spillet. Det må seriøst være første gang Brøndby har lavet et godt køb af en knap så kendt spiller!

OVERLEVELSE <3 Ses i aften!

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ariana Grande
Manager

« Svar #39517: 20 Maj 2013, 21:24 »

Jeg vil gerne sige Tillykke til Brøndby.
Alt i Alt er det sgu fortjent at det er dem der overlever. Horsens ville jo ingenting og uanset hvor defensive Brøndby var, så skal man sgu scorer med en mand i overtal. Hvis man ikke gør det, så er der heller ingen grund til at blive oppe.

Og i sær Tillykke til VK. Kan lige se for mig når han kommer hjem... Hold nu kæft et ragnerok det bliver herinde.
Er lidt trist over jeg ikke fik brug for dem her. Jeg var ellers klar til at have det sjovt: http://oi41.tinypic.com/2u963pl.jpg

Risom
Manager

« Svar #39518: 20 Maj 2013, 21:27 »

Ja, tillykke med det, Brøndby-fans. Jeg er personligt tilfreds med det, og jeg forstår ikke helt alt den hetz, der har kørt mod BIF og især deres fans. I har trods alt vist lidenskab og masser af loyalitet, og så ville I det mest.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #39519: 20 Maj 2013, 21:33 »

Jeg vil gerne sige Tillykke til Brøndby.
Alt i Alt er det sgu fortjent at det er dem der overlever. Horsens ville jo ingenting og uanset hvor defensive Brøndby var, så skal man sgu scorer med en mand i overtal. Hvis man ikke gør det, så er der heller ingen grund til at blive oppe.

Og i sær Tillykke til VK. Kan lige se for mig når han kommer hjem... Hold nu kæft et ragnerok det bliver herinde.
Er lidt trist over jeg ikke fik brug for dem her. Jeg var ellers klar til at have det sjovt: http://oi41.tinypic.com/2u963pl.jpg
X, så er det jo der man har lyst til og se hvad du ellers havde kreeret til VK Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #39520: 20 Maj 2013, 22:01 »

ah hjemme fra Horsens puha en kamp og gal hvor var der meger mere end 1400 på udebane afsntter

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #39521: 20 Maj 2013, 22:05 »

ah hjemme fra Horsens puha en kamp og gal hvor var der meger mere end 1400 på udebane afsntter

Har du fået en bajer eller to, Sune? Tunge

Vinokourov
Manager

« Svar #39522: 20 Maj 2013, 22:10 »

"Er det ikke bare sådan, Sunbao normalt staver?"

- Auri S.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #39523: 20 Maj 2013, 22:16 »

en 20 stk nærmere

DeBuur
Manager

« Svar #39524: 20 Maj 2013, 22:28 »

Opstemt Sådan skal en gyser skrives - vi spillede en af de vigtigste kampe i historien og personligt sad jeg med samme følelse som dengang vi spillede mod Roma i Rom... heldigvis så gik det denne gang - men ham der pirri havde jeg personligt slagtet hvis hans  missede 200% mulighed havde sendt os ned... nu fortjener han et superkram sådan er verden så sort og hvid.

Kigger vi tilbage så er det utroligt at historiens dårligste trup har klaret den også under de betingelser - jeg håber t vi nu kan bygge klubben op og får hentet forstærkninger også ellers fortsætter med at give spilletid til vores unge talenter.

I dagens kamp fortjener alle de fans der var i Horsens en medalje sikken en stemning der blev skabt.

Og ikke nok med at vi ikke rykkede ned så lykkes det også at komme over OB i tabellen..... det vil en hel del OB fans komme til at høre for i den kommende par måneder... det har ikke været sjovt at være Brøndby fan i Odense i det sidste år..... men damm hvor er OB fansene blevet stille siden januar  Peace

Tillykke til alle Brøndby fan - jeg har haft svært ved at tro denne dag skulle komme hvor vi kunne sige Økonomien er reddet og placeringen reddet.... det blev juleaften tidligt i år.

YNWA

Sider: 1 ... 2633 2634 [2635] 2636 2637 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010