home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 625 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4723772 gange)
ragin6
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #3480: 02 Jan 2007, 22:19 »

Genialt!

Han er ikke en super spiller, men han skal ind og skabe konkurrence i midterforsvaret, så vi nu har 4 gode i Molle, Howard, PerPer og Bische. Og så kan Molle vikariere på alle andre pladser defensivt.

Hvis du spørger mig skal Howard bare afsted, og det kan kun gå for langsomt... Han er ikke i nærheden af den klasse som en Brøndby spiller skal have og samtidig har han kostet dyrt i to af de vigtigste kampe i efteråret.. Det er vist en ommer

-KNM-
Manager

« Svar #3481: 02 Jan 2007, 22:24 »

Så mangler vi bare 2, der er gode nok

Eller faktisk 7-10 stykker

kup
Juniorspiller
**

« Svar #3482: 02 Jan 2007, 22:34 »

Det er faktisk et genialt køb da vi har fået ham gratis

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #3483: 03 Jan 2007, 18:11 »

Hmm... Der bliver snakket om at hente Mads Junker tilbage til vestegnen på en leje-aftale... Tror det kunne være spændende nok, men leje aftaler holder ikke for en klub af Brøndby's format, desuden tror jeg ikke vores offensiv på selve angrebs pladserne behøver forstærkning, så snart Duncan vender tilbage vil ham og Williams skabe en af de farligste angrebs-duo'er set i SAS-ligaen længe...

Gosser
Manager

« Svar #3484: 03 Jan 2007, 18:16 »

Det er faktisk et genialt køb da vi har fået ham gratis

Hvor ved du det fra? Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #3485: 03 Jan 2007, 18:23 »

Hmm... Der bliver snakket om at hente Mads Junker tilbage til vestegnen på en leje-aftale... Tror det kunne være spændende nok, men leje aftaler holder ikke for en klub af Brøndby's format, desuden tror jeg ikke vores offensiv på selve angrebs pladserne behøver forstærkning, så snart Duncan vender tilbage vil ham og Williams skabe en af de farligste angrebs-duo'er set i SAS-ligaen længe...

Du skulle vel ikke have et link til det?

Umiddelbart vil det lyde fint, hvis det er for resten af sæsonen. Også skulle Peguero gerne være klar igen til bombe, som han var godt igang med inden han blev skadet. Samtidig vil det være godt, i tilfælde af at en af angriberne skulle blive skadet Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

lavritsen
Gæst

« Svar #3486: 03 Jan 2007, 18:31 »

Gosser
Manager

« Svar #3487: 03 Jan 2007, 18:38 »

Doh, sorry Opstemt

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #3488: 03 Jan 2007, 20:04 »

Du skulle vel ikke have et link til det?

Umiddelbart vil det lyde fint, hvis det er for resten af sæsonen. Også skulle Peguero gerne være klar igen til bombe, som han var godt igang med inden han blev skadet. Samtidig vil det være godt, i tilfælde af at en af angriberne skulle blive skadet Smiley

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=14612
Det er jo selvfølgelig kun på rygte basis indtil videre, men sådan er der jo så meget der er...

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #3489: 05 Jan 2007, 02:19 »

Bummer... Robert Koren er tabt for Brøndby... Kunne ellers godt have tænkt mig at se ham i Brøndby trøjen... Han skifter til en ukendt engelsk CL klub på fri transfer

wirenfeldt
Gæst

« Svar #3490: 05 Jan 2007, 08:16 »

Hvis du spørger mig skal Howard bare afsted, og det kan kun gå for langsomt... Han er ikke i nærheden af den klasse som en Brøndby spiller skal have og samtidig har han kostet dyrt i to af de vigtigste kampe i efteråret.. Det er vist en ommer
Hehe, kan nu godt lide, at I BIF-fans ikke er så vilde med Howard efter de to kampe. Men helt ærligt, så giver jeg jer(dig) fuldstændig ret. Manden voldtog jo de to kampe godt og grundigt. Så væk med ham. Bisch synes jeg dælme er et godt køb. Så må vi jo håbe at han kan holde sig skadesfri, hvilket nok bliver svært i BIF Peace

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #3491: 05 Jan 2007, 09:56 »

Mikkel har også sagt hans foretrukne position er i center forsvaret, så selvom at Bjerregaard junior har sagt at han kan spille alle pladser tror jeg han skal erstatte Mark... Et ideélt Brøndby hold som det er nu ville se sådan her ud:

S. Andersen

H. Kildentoft                  M. Bischoff                          P. Nielsen                  A. Sennels

M. Jensen                                          M. Retov                                    T. Rasmussen/K. Lorentzen

M. Ericsson

D. Williams                  Duncan

Det er sådan jeg syntes holdet skal sættes, selv uden skader... Thomas Rytter er en god højre-back men bare ikke god nok, jeg tror bare Kildentofts talent skal plejes med nogle flere kampe, så kan han blive super. Et alternativ kunne også være Spelmann. Centerforsvaret giver lidt sig selv og venstre backen.. Der syntes jeg Sennels skal have lidt ekstra credit. I et forsvars dårligt efterår har han været den klart bedste på den plads hvor Eckersley pg Elanga bare under præsterede hver gang. Er dog enig i at han skulle sættes af hvis vi får en ny og bedre (Cagara vil gerne tilbage, evt?).
Midtbanen: Ud med Mads og ind med stortalentet Mike Jensen... Mads er lidt ligesom en Rommedahl eller Kamper, det er simpelthen for svingende, kan ellers godt lide ham, står også altid og tilbeder og synger nede på Faxe med "Mads Jørgensen åhåhåååhh!"... Men Mike kan man bare få så meget mere ud af, især hvis han bruger kanten til at rykke ind i banen og fyre nogle af sine gode langskud af engang imellem.
Martin Retov skal være fast mand inde på den centrale midtbane. Bjerregaard har efterlyst en rygrad til holdet og det ville Martin kunne blive hvis han fik love til at spille fast. Ved godt den taktik jeg har givet efterlader Spelmann/Lantz/Daugaard ude i kulden.. Men hvis vi skal have den rygrad skal Martin ind og spille fast der igen. På venstre kanten er talentet hos Lorentzen indiskutabelt, men med de skader han har haft har det set lidt sløjt. Fordelen ved at have ham der var at vi så kunne have to fløje der kunne bytte side og virkelige rive nogle backs rundt. Thomas på den anden side holder det højeste bundniveau i klubben og det syntes jeg skal belønnes med den faste plads, især med Kaspers skader. Thomas kan som regel sætte de fleste backs af, han laver gode indlæg og har et skud der siger spar to!
Martin Ericsson er jo så selvskrevet til den offensive midtbane hvor Lorentzen jo også kunne være et alternativ. Men Ericsson skal ligge i kreatørens rolle og lave de vigtige dybe stikninger er magiske afleveringer til angrebet. Selvf. er han også en giftig herre selv.
I angrebet ser jeg kun Duncan og Williams for mig. Ericsson ville kunne lave nogle sindsyge stikninger til Williams der er så hurtig at de fleste center forsvarere ville glo dumt, samtidig ville Duncan være god til at flække bolde videre til den lille hurtige Australier. Duncan's force er jo helt klart hovedspillet selvom han også ville blive farlig hvis han bare kan komme i position mens Williams river det andet forsvar rundt.

United-styrer
Gæst

« Svar #3492: 05 Jan 2007, 10:56 »

Godt indlæg, som jeg dog ikke er enig i på alle punkter.

Jeg er rørende enig i bagkæden (og målmandsposten, som giver sig selv). Kildentoft er bedre end Rytter, mens Sennels er vores mest stabile venstreback, så det må indiskutabelt være sådan, det skal se ud.

Din midtbanekonstellati on er til gengæld for offensiv i mine øjne. Ericsson går ikke ind og hjælper i slåskampene på midten, og så har vi udelukkende Retov i motorrummet, hvilket er alt for lidt. Der er brug for to, der arbejder på den front, hvorfor jeg gerne ville skifte Williams ud med Spelmann. Lantz ønsker jeg solgt, mens Zimling meget gerne må hentes, men han ryger desværre nok til udlandet.

Kasper Lorentzen har været skadet, ja, men når han er bedst, så er han efter min mening Superligaens største talent. Han er selvskrevet til startopstillingen i mine øjne. Jeg mener, at han bør få Mike Jensens plads, da han derfra kan skære ind og fungere præcist som den spiller, Kahlenberg var (bare i modsatte side), da de minder meget om hinanden i stil. Den ekstra deltagelse i det centrale rum mener jeg også er nødvendig i min foretrukne opstilling, for da er Williams som bekendt ikke på. Samtidig kan han også til baglinjen. Mike Jensen er et kæmpetalent, men som førstereserve (hvilket jeg er enig med dig i, at han bør være, da han er fremtiden, mens Mads Jørgensen ikke bliver bedre) vil han også få en masse kampe, så jeg ser det ikke som noget problem for hans udvikling.

Ikke desto mindre så mener jeg stadig, at holdet skal forstærkes en del. To nye backs samt meget gerne en virkelig klassespiller til den centrale midtbane, som kan blive makker til Retov.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #3493: 05 Jan 2007, 16:52 »

Meulensteen tager sit tøj og går hjem!
http://www.brondby.com/article.asp?aid=39710&id=145

Gosser
Manager

« Svar #3494: 05 Jan 2007, 16:53 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=64292

Troede det var for sjov, da Chelidze90 skrev det på MSN.

Jeg gik straks ind på bold, og fandt ud af, at det var det ikke!

Det er virkelig forvirrende det her, og virkelig til grin!

Sider: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010