home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 853 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2598 2599 [2600] 2601 2602 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4954843 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38985: 01 Feb 2013, 15:02 »

8,35 nu. Tyder på konkurs.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Anfield Road
Manager

« Svar #38986: 01 Feb 2013, 15:08 »

8,35 nu. Tyder på konkurs.
Har det nu gjort hele ugen.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38987: 01 Feb 2013, 15:28 »

Det har det nu først fra igår af pga. det var meningen at der skulle forhandles der.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #38988: 02 Feb 2013, 00:18 »

Brøndby og spillerforeningen kan ikke blive enige fordi at de vil sikre at de kan få deres penge af en tredjepart hvis de giver Brøndby en afdragsordning og de alligevel ender med at gå konkurs. hvis ikke Brøndby og spillerforeningen finder ud af noget kan Spillerforeningen begærer Brøndby konkurs. der går rygter om at spillerne vil kræve deres løn udbetalt på mandag og gør de det og lønnen ikke er kommet inden onsdagen er omme går Brøndby konkurs på grund af manglene betaling af lønninger til spillerne. er det status lige nu??

Brøndby IF!!!!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #38989: 02 Feb 2013, 00:51 »

Hvilken indflydelse får en eventuel konkurs egentlig på Kvinde afdelingen? er den en klub for sig selv?

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Zone 43
Manager

« Svar #38990: 02 Feb 2013, 00:57 »

Hvilken indflydelse får en eventuel konkurs egentlig på Kvinde afdelingen? er den en klub for sig selv?

De er med inde under amatørerne, så dem sker der intet med.

@Impervious: Ja, det er sådan nogenlunde status er pt.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Anfield Road
Manager

« Svar #38991: 02 Feb 2013, 00:57 »

Det kan man ikke sige nej. Kvindeholdet er ikke en del af den eliteafdeling som der er på vej ned med mand og mus, den er derimod en del af moderklubben(amatørerne). Derudover tvivler jeg stærkt på at nogen af de kvindelige spillere er dyre kontrakter og jeg vil oven i købet skyde på at langt de fleste af de kvindelige spillere er amatører. Så nej, jeg tror ikke det får den store effekt.

Heldigvis da. Vi skal jo have bare lidt metal  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #38992: 02 Feb 2013, 13:52 »

Er det gratis til Danmarksseriens kampe?

Jeg tror faktisk det er bedst vi går konkurs.. Alt bliver nullet, og så kan vi håbe Frank Buch og co. skyder penge i. Tager vores nuværende Danmarksserie hold suppleret med et par divisionsspillere så er vi divisionerne inden længe.

#guldetkommerhjem

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #38993: 02 Feb 2013, 14:29 »

Er det gratis til Danmarksseriens kampe?

Det er ikke altid gratis at se Danmarksserien. Du skal af med omkring 30 kroner på de rigtige stadions i DS.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38994: 03 Feb 2013, 13:14 »

Well, som ventet var det hele et stort bluff nummer, den fulde løn til alle ansatte, er afsendt lørdag og står på de ansattes konto mandag morgen.

Desværre fik ledelsen intet ud af deres bluff nummer, da spillerforeningen ikke gav sig.

DeBuur
Manager

« Svar #38995: 03 Feb 2013, 16:36 »

Well, som ventet var det hele et stort bluff nummer, den fulde løn til alle ansatte, er afsendt lørdag og står på de ansattes konto mandag morgen.

Desværre fik ledelsen intet ud af deres bluff nummer, da spillerforeningen ikke gav sig.

satans... var ellers ved at lave en indsamling her i Otterup så vores 2. divisions hold kunne signe Makienok og Thygesen og ja selv Randrup kunne vel være med på det niveau Wink

YNWA

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #38996: 04 Feb 2013, 00:55 »

Tilsyneladende er det ikke et bluff... HK benægter i hvert fald at de har modtaget en sådan besked om at lønnen skulle falde til spillere osv. i morgen... Bliver spændende at se hvad der sker...

Der er desværre kun 2, muligvis 3 afhængig af hvordan det ser ud i morgen...

1. Klubben udbetaler løn i morgen (mandag), redder livet og klubben får lov at forsætte...
2. Klubben udbetaler løn i morgen (mandag), men dør så om en måned, da man blot har udskudt konkursen...
3. Klubben udbetaler ikke løn i morgen (mandag), klubben erklæres konkurs, der går en periode med vi lukker ned og så starter vi forfra i DS eller 2. division (har ikke styr på om det som i håndbold blot er 2. rækker man rykker ned, nogen der har helt styr på det?)

Skal vi have ryddet helt op, og få alle skeletter ud af skabet her på vestegnen, er vi nødt til at starte forfra som jeg ser det. Har trofast holdt med Brøndby, og al respekt for alt det som Per B. har gjort os til, han skulle bare være fået noget før. Nu er klubben desværre bundrådden, og jeg synes det er usmagligt at man optræder som man gør... Lad os arbejde ud fra 3. scenarie, vi går konkurs i morgen, godt eller skidt?

En konkurs vil betyde at dem som har penge i klemme, vil miste en del... Det synes jeg sådan lidt af principielle grunde ikke er okay, men en konkurs vil give klubben en ny start, dvs. ingen gæld. Så er det vigtigt at den nye ledelse der bliver valgt ind FATTER, at man er nødt til at sætte tæring over næring (eller hvordan det udtryk nu er... I forstår det Wink) Vi mister vores Stadion, og sandsynligvis evnen til at skrive kontrakter i 1 år eller 2...

Men... og her synes jeg faktisk det er vigtigt at have for øje... Vores ungdomsafdeling vil bestå! Hvorfor? Fordi en konkurs hos den prof. del af en klub aldrig må ramme ungdommen, sådan er det skruet sammen, for at sikre ungdommen herhjemme... Vi vil stadig have en af de bedste ungdomsafdelinger i landet, og det skal vi bruge til at komme tilbage, sammen med nogle spillere der har hjertet til at ville kæmpe for Brøndby... Måske er vi ikke i Superligaen om 3 eller 4 år, men vi vil være tilbage over en periode på 10 år, og være etableret hold igen. Derfra må vi så bygge på, skridt for skridt...

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38997: 04 Feb 2013, 01:08 »

Vi går ikke konkurs i morgen så meget ligger fast. Ingen tør begære os konkurs og vi gør det ikke selv. Spillerne har ikke krævet deres løn  når de gør det har vi tre dage før de frie. Så det er tidligst onsdag.

Men der bliver udbetalt løn i morgen eller idag er det jo nu

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #38998: 04 Feb 2013, 01:13 »

Vi går ikke konkurs i morgen så meget ligger fast. Ingen tør begære os konkurs og vi gør det ikke selv. Spillerne har ikke krævet deres løn  når de gør det har vi tre dage før de frie. Så det er tidligst onsdag.

Men der bliver udbetalt løn i morgen eller idag er det jo nu

Hvis det er sandt, at man ikke TØR... Så bliver det ikke bedre på vestegnen i lang tid... Der er ingen der villig til at investere penge i det vi har at tilbyden nu her... Ellers var de kommet... HK (fagforeningen) kan vel erklære os konkurs i morgen hvis lønnen ikke kommer... Du har det fra intern kilde antager jeg, siden du er så sikker på lønnen kommer?

Edit: Her linket hvori HK afviser at have hørt at lønnen forefalder i morgen. De antager det, men ved det ikke
http://sporten.tv2.dk/2013-02-03-hk-afviser-drs-br%C3%B8ndby-historie
« Seneste Redigering: 04 Feb 2013, 01:15 af warmon » Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38999: 04 Feb 2013, 01:18 »

Hvis det er sandt, at man ikke TØR... Så bliver det ikke bedre på vestegnen i lang tid... Der er ingen der villig til at investere penge i det vi har at tilbyden nu her... Ellers var de kommet... HK (fagforeningen) kan vel erklære os konkurs i morgen hvis lønnen ikke kommer... Du har det fra intern kilde antager jeg, siden du er så sikker på lønnen kommer?

Edit: Her linket hvori HK afviser at have hørt at lønnen forefalder i morgen.
http://sporten.tv2.dk/2013-02-03-hk-afviser-drs-br%C3%B8ndby-historie

Interne kilder siger lønnen tikker ind i dag. Hk sender en række varsler og begærer konkurs efter 18 dage. Men selv da er en konkurs ikke sikker da det jo blot er en begæring.

Ingen vil være dem der skubber brøndby ud over kanten derfor er der igen af de simple kreditorer der går i retten med deres krav. Derudover ville de heller ikke få en øre da de står sidst i rækken ved en konkurs.
« Seneste Redigering: 04 Feb 2013, 01:20 af Sunbao » Logged

Sider: 1 ... 2598 2599 [2600] 2601 2602 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010