home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 809 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2575 2576 [2577] 2578 2579 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4956196 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38640: 03 Dec 2012, 22:25 »

I forhold til så mange andre steder så er stadions standen glimrende herhjemme.

Bare kig på katastrofe tilstanden i Italiensk fodbold, hvor der spilles på arenaer der ser ud som de gjorde da de blev bygget for både 60, 70 og 80 år siden.

Anfield Road
Manager

« Svar #38641: 03 Dec 2012, 22:26 »

En anden pointe kan vel være at mange steder er det kommunen der ejer stadion, hvilket kan gøre det svært at få det renoveret eller ombygget da de bruger pengene anderledes.
I de store ligaer er det i langt større grad klubberne selv der ejer deres stadion.
I Italien har man samme problem. Kommunerne ejer Stadionerne og se hvordan de ser ud? Helt igennem håbløst. Eksempelvis er der en klub(Siena tror jeg nok) der ikke har fået renoveret deres stadion siden opførelsen i 1958(Kan ikke huske årstallet præcist, men det er maaaange år siden Rullende Øjne).

Edit: Kunne du ikke bare have ventet en lille smule Sune?  Skuffet  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #38642: 03 Dec 2012, 22:30 »

Hvis klubberne ejede stadions ville de jo heller ikke just havde økonomien til at gøre noget ved det Wink

Er klar over økonomien er stram, men de har trods alt en større interesse i et flot og velholdt stadion end kommunen har.

Min svenske kæreste er dog dybt imponeret over Brøndby Stadion ud fra de billeder hun har set, det er lidt mærkeligt efter som hun er fra Göteborg. Peace

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38643: 03 Dec 2012, 22:33 »

Er klar over økonomien er stram, men de har trods alt en større interesse i et flot og velholdt stadion end kommunen har.

Naturligvis har de det, men nu er det jo heldigvis et få tal af klubberne der ikke har et moderne stadion.

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #38644: 03 Dec 2012, 22:40 »

Naturligvis har de det, men nu er det jo heldigvis et få tal af klubberne der ikke har et moderne stadion.

Er dog sikker på at DBU strammer reglerne endnu mere og det kommer af sig selv, ligesom de har gjort de seneste år for 3F ligaen.

Without Security!

Brøndby IF <3

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38645: 03 Dec 2012, 22:44 »

Er dog sikker på at DBU strammer reglerne endnu mere og det kommer af sig selv, ligesom de har gjort de seneste år for 3F ligaen.

Der er ikke nogen superliga hold der spiller på dispensation i øjeblikket, tror faktisk end ikke vi har et superliga stadion der ikke lever op til europæiske krav, så næppe.

Du gør det værre end det er Smiley

Lige meget ville der maximalt være to stadions af de nuværende superliga, der på nogen måde kunne komme i probs.

Anfield Road
Manager

« Svar #38646: 03 Dec 2012, 22:44 »

Finder jeg også forholdsvis sandsynligt. Vi husker vel alle sammen Lyngby-sagen? Man er også begyndt på den slags længere ned i divisionerne hvor Blokhus heller ikke havde lov til at være med i 1.Division i år. De endte dog også med at rykke ned. Hobro får snart samme behandling....

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #38647: 03 Dec 2012, 22:48 »

Der er ikke nogen superliga hold der spiller på dispensation i øjeblikket, tror faktisk end ikke vi har et superliga stadion der ikke lever op til europæiske krav, så næppe.

Arrhhh, det tror jeg nu nok vi har.  Smiley For et par år siden fik Randers kun med nød og næppe dispensation af UEFA til at spille på AutoC Park Randers. Det er jo ikke blevet stort bedre siden da, og det er da ikke det værste stadion i Superligaen? Hvis nu Sønderjyske skulle spille EL og, mod forventning, fik dispensation og trak et eller andet okay hold. Udeholdet ville jo dø af grin  Grin

Ariana Grande
Manager

« Svar #38648: 03 Dec 2012, 22:49 »

I Silkeborg er vi fandme heller ikke for godt kørende på den front.

Men okay. Så længe SønderjyskE er i ligaen går vi ikke helt galt i byen.

Anfield Road
Manager

« Svar #38649: 03 Dec 2012, 22:51 »

I Silkeborg er vi fandme heller ikke for godt kørende på den front.

Men okay. Så længe SønderjyskE er i ligaen går vi ikke helt galt i byen.

Udebaneafsnit eller ej så er Haderslev Stadion så langt det værste i Superligaen.

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #38650: 03 Dec 2012, 22:52 »

Arrhhh, det tror jeg nu nok vi har.  Smiley For et par år siden fik Randers kun med nød og næppe dispensation af UEFA til at spille på AutoC Park Randers. Det er jo ikke blevet stort bedre siden da, og det er da ikke det værste stadion i Superligaen? Hvis nu Sønderjyske skulle spille EL og, mod forventning, fik dispensation og trak et eller andet okay hold. Udeholdet ville jo dø af grin  Grin

Forestil United, Real eller Barca på Haderslev stadion med deres mobile tribune.  funny

Without Security!

Brøndby IF <3

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #38651: 03 Dec 2012, 22:52 »

Kommer SønderjyskE i Europa, er det ikke kun udeholdet der dør af grin... nok nærmere hele Europa Grin

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38652: 03 Dec 2012, 22:54 »

Det gjorde de ja, men når de bliver færdige med den sidste ende tribune så står de da med et totalt renoveret stadion.

Sønderjyske er det eneste stadion der som sådan ville komme i probs.

Resten er jo top moderne i forhold til de fleste andre ligaer.

Silkeborg er ikke godt nej, men stadig langt over niveau i forhold til de fleste andre lande.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #38653: 03 Dec 2012, 22:55 »

Finder jeg også forholdsvis sandsynligt. Vi husker vel alle sammen Lyngby-sagen? Man er også begyndt på den slags længere ned i divisionerne hvor Blokhus heller ikke havde lov til at være med i 1.Division i år. De endte dog også med at rykke ned. Hobro får snart samme behandling....

Hjørring var nu også tæt på, at blive smidt ud af 1. division..  Ubeslutsom

Udebaneafsnit eller ej så er Haderslev Stadion så langt det værste i Superligaen.

Så bare vent til næste sæson! Så står den på FC Vestsjælland og deres stadion, som selvfølgelig hedder... ja, det der... du ved nok... nej, vel? Der bliver baren lige flyttet yderligere ned Wink

Aldrig alene!

Anfield Road
Manager

« Svar #38654: 03 Dec 2012, 22:56 »

Forestil United, Real eller Barca på Haderslev stadion med deres mobile tribune.  funny

Når jeg siger "okay hold" mener jeg lidt under den klasse  Wink Men okay lad os tage det som eksempel. Kan du se hvad der ville ske når man skulle til at finde kommentatorpladser til hele cirkusset? Presse og VIP Lounger?  Grin

Sider: 1 ... 2575 2576 [2577] 2578 2579 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010