home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 876 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2559 2560 [2561] 2562 2563 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4956455 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38400: 26 Nov 2012, 15:42 »

Bjerregaard har aldrig været væk, og når aktieklasserne ændres vil han højest sandsynligt stå endnu stærkere end i dag.

http://dontt.dk/jeg-tror-pa-mig-selv/
Lige nogle kloge ord fra Osama. Så har vi også fået det med.

Nej, men så vidt jeg ved er han da ikke i den profesionelle afdeling mere? Og som Sunbao vil han stå stærkere såfremt han kan købe aktierne. Kan han ikke det er det bb til Per. Eller har jeg misforstået noget?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager

« Svar #38401: 26 Nov 2012, 16:07 »

Han er ganske rigtigt ikke i A/S mere, men han er i den bestemmende fodboldfond gennem amatørernes plads i denne. Og at han ikke skulle have noget at have sagt omkring A/S, er mildest talt naivt.

Hvad angår aktierne, så kræver det ganske rigtigt at han fortsat har opbakning. Det kan jeg ikke umiddelbart se skulle have ændret sig, hvilket jeg også tolker den afbrudte dialog med FBA-gruppen som værende tilfældet.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38402: 26 Nov 2012, 16:11 »

Han er ganske rigtigt ikke i A/S mere, men han er i den bestemmende fodboldfond gennem amatørernes plads i denne. Og at han ikke skulle have noget at have sagt omkring A/S, er mildest talt naivt.

Hvad angår aktierne, så kræver det ganske rigtigt at han fortsat har opbakning. Det kan jeg ikke umiddelbart se skulle have ændret sig, hvilket jeg også tolker den afbrudte dialog med FBA-gruppen som værende tilfældet.

Zone jeg tvivler på dette er grunden.

Aktieklasserne bliver ophævet, som udgangspunkt betyder det at Brøndby fonden går fra en stemme andel på 32,4% til sølle 5,3%.

Anfield Road
Manager

« Svar #38403: 26 Nov 2012, 16:12 »

Alt dette vidste jeg som sådan godt, og jeg vidste det også godt at han stadig havde en del at skulle have sagt i fonden. Men Brøndbys forhenværende aktiestruktur var sgu noget af en jungle så jeg kunne jo have overset noget crazy

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38404: 26 Nov 2012, 16:15 »

Endte forvørigt på 1964 igår, jøsses hvad sker der for at man serverer drikkevare i plastik krus, og dyppelse til maden i plastik bægre, det er jo ikke den lokale grillbar. Bortset fra det var maden nu glimrende, men det trækker altså ned at man sløser med sådanne ting.

Zone 43
Manager

« Svar #38405: 26 Nov 2012, 17:22 »

Zone jeg tvivler på dette er grunden.

Aktieklasserne bliver ophævet, som udgangspunkt betyder det at Brøndby fonden går fra en stemme andel på 32,4% til sølle 5,3%.

Dette ville blot give en mulighed for at få opløst fonden, således de forskellige grupper, veteranerne, amatørerne osv. kan købe aktier for de penge de har liggende hver især, ligesom de vil købe som privatpersoner, og dermed stå stærkt sammen. Jeg tør ikke tro på andet end at de fortsat vil stå minimum lige så stærkt som nu, med mindre der skulle ske noget pt. uventet.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38406: 26 Nov 2012, 17:22 »

Tsk! Alle ved da at både Per Anders Bjerregaard og Anders Bjerregaard intet har at sige i Brøndby mere!

BST har endda fået lovning på at Per Anders Bjerregaard ikke er en del af fodboldfonden.

Brøndby har naturligvis bare ikke indberettet dette til E&S ligesom det fremgår af proff.dk at denne optræder heri!

Brøndby har heller ikke være tæt på konkurs, trods for at bestyrelsen var fjernet fra Brondby.com og diverse officielle sider, som sker ved diverse konkursbegæringer crazy

Vi vandt igår, Makienok er Messi, Thygesen er som Essien, Benny får sine flasker, Emil får kringlen og vi vinder hele lortet i næste sæson med 33 sejre i et hug.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

DeBuur
Manager

« Svar #38407: 27 Nov 2012, 15:58 »

Skræmmende læsning http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superliga/2012/11/27/095619.htm

Der er godt nok ikke meget lys for enden af tunnellen forhandler ledelsen overhovedet med nye investorer og hvordan har ledelsen tænkt sig at betale de kommende måneders regninger ?

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38408: 27 Nov 2012, 16:08 »

Well, det mest springende punkt er jo ganske enkelt at Buch aldrig har haft de penge.

Bestyrelsesposter, giver jo ligesom sig selv, da aktier for 150 mill ville give rigeligt stemmer, i forhold til at kunne vælge disse ind.

Men uanset hvad så kommer der jo nu den åbne emission, og jeg kan personligt ikke se hvad den skulle kunne indeholde, som ikke lever op til buchs krav ? det ser mere ud til at han har stillet krav ud over en åben struktur, for at sikre sig magten.

Lader jo også til at han har betinget sig af at kreditorer etc gik med til nedslag i gælden.

Zone 43
Manager

« Svar #38409: 27 Nov 2012, 22:27 »

.. det ser mere ud til at han har stillet krav ud over en åben struktur, for at sikre sig magten.

Jeg tror du rammer hoved på sømmet her.

De, Per & co., har afvist nogle/alle FBA-gruppens krav, og så er kun forståeligt at de har måtte trække sig tilbage. For der vel ingen med den mindste fornuft i sig, som smider et tre-cifret millionbeløb i kassen for at fortsætte med Per's way or the highway. Jeg er dog ikke det mindste i tvivl om, at FBA-gruppen sagtens kunne leve op de krav, som de undervejs har meldt ud, bl.a. at garantere de 150 millioner.

- Daniel Agger.

Chakana
Manager

« Svar #38410: 28 Nov 2012, 23:05 »

Fantastisk Brøndby og fantastisk afslutning for Mike Jensen på hjemmebane! Smukt

Arsenal Football Club

Anfield Road
Manager

« Svar #38411: 28 Nov 2012, 23:08 »

Det er altså svært at udtrykke sig på en internetsiden efter sådan en kamp men jeg skal da prøve ;  Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

For sulan da hvor er jeg da glad lige nu, Mike er som præsident.  Kys  Kys  

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #38412: 28 Nov 2012, 23:08 »

Tak for alle dine gode indsatser på hjemmebane FISSE MIKE! Du vil være savnet Græder

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #38413: 28 Nov 2012, 23:10 »

Fisse Mike slutter af med stil <3

Anfield Road
Manager

« Svar #38414: 28 Nov 2012, 23:11 »

Men det er fandme da så trist at tåberne efter en fantastisk holdindsats  og indsats på tribunen skal ødelægge det med sådan noget lort. Det er kraftedme så dumt. Hold kæft hvor kan jeg ikke udstå at de lige skal ned og provokere  ticked off ticked off

Men jeg er så glad for at Sydsiden denne gang var fyldt til randen og at der virkelig var opbakning pomkring kampen  Thumbs Up

Sider: 1 ... 2559 2560 [2561] 2562 2563 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010