home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 226 227 [228] 229 230 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4719938 gange)
Soccerpop
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #3405: 23 Dec 2006, 00:35 »

Jeg er da enig i han har kvaliteter på højre midt, det har han da også bevist. Iøjeblikket mener jeg bare at der er brug for en stærkere kant der kan sætte sig igennem. Det er ærgeligt han løb ind i en masse skader, skader er bare det sidste vi har brug for nu, og en så skrøbelig mand som Mads nu engang er, så mener jeg vi burde kunne finde en anden.

Jeg står bag Møllesten, og det er på nogle meget få ting. Han har simpelthen ikke fået noget ordentligt materiale og arbejde med, han har erfaring fra topklubber og så virker han dygtig til sit fag. Desuden en yderst sympatisk mand.

Du står bag ham og synes han er dygtig, men kritiserer stortset alle hans indkøb.
Ved godt at familien Bjerregaard står bag enkelte af dem, men "Hollænderen" bestemmer altså også lidt.

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #3406: 23 Dec 2006, 00:42 »

Nu er mange af indkøbene så i Laudrup tiden, de eneste indkøb under Møllesten er Hannes, Rector og Pedro.

Desuden, p.g.a at Laudrup forhandlingerne trak så langt ud, og Møllesten kom så sent ind. Var der ikke så forfærdelig meget tid tilbage på transfermarkedet. Jeg giver ikke ham skylden, jeg giver ledelsen.

Soccerpop
Gæst

« Svar #3407: 23 Dec 2006, 00:45 »

Nu er mange af indkøbene så i Laudrup tiden, de eneste indkøb under Møllesten er Hannes, Rector og Pedro.

Desuden, p.g.a at Laudrup forhandlingerne trak så langt ud, og Møllesten kom så sent ind. Var der ikke så forfærdelig meget tid tilbage på transfermarkedet. Jeg giver ikke ham skylden, jeg giver ledelsen.

Undskyld, men hvem er denne Pedro, og desuden glemmer du Stephan A. og Mark Howard.

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #3408: 23 Dec 2006, 00:48 »

Pedro = Peguero, Stephan A er først kommet nu, hvilket desuden er en klasse signing.

Sry, glemte lige Howard - Han har spillet mere stabilt i Royal League kampe, ellers har han heller ikke vist noget til den store guldmedalje. Så er der også Adam Eckersly, som dog er væk nu. Han spillede fint de kampe han nu fik, hurtig og så ud til og have nogle fine offensive egenskaber.

Soccerpop
Gæst

« Svar #3409: 23 Dec 2006, 00:52 »

Pedro = Peguero, Stephan A er først kommet nu, hvilket desuden er en klasse signing.

Sry, glemte lige Howard - Han har spillet mere stabilt i Royal League kampe, ellers har han heller ikke vist noget til den store guldmedalje. Så er der også Adam Eckersly, som dog er væk nu. Han spillede fint de kampe han nu fik, hurtig og så ud til og have nogle fine offensive egenskaber.

Når ham "Pedro".
Ham er de fleste af jer BIF fans jo temmelig betaget over, men manden har jo dårligt nok spillet en kamp.
Indrømmet hans mål mod Viborg(?) var temmelig godt, men egentlig synes jeg han så lidt glasagtig ud, selvom det naturligvis var et hårdt sammenstød, men skrider nu.
Humret er ikke lige til debatter.

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #3410: 23 Dec 2006, 00:58 »

Jeg har ikke nævnt noget om ham, hvad han har vist har set fornuftigt ud. Målfarlig og hovedstødsstærk. Jeg vurderer ham ikke fuldt ud, før jeg har set ham over en længere tid. Der går jo bare lidt tid inden vi får lov til det Peace

absalonsen
Gæst

« Svar #3411: 23 Dec 2006, 11:28 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=64003

2,5 for Tobias. Det burde vi da kunne klare. Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #3412: 23 Dec 2006, 11:35 »

Ja, plus en kamp for Rapids. At han så er bedre i angrebet er noget andet? Smiley

Det er muligt at TM er det, men så hellere bruge MJ eller KL, i hvert fald resten af sæsonen!

Hvorfor skulle vi dog overhovedet overveje at bruge Peguero på fløjen? Vi har i forvejen Lorentzen, som skal spille den, når han er klar, samt Mike Jensen, der er glimrende som backup. Dog har vi generelt brug for en fløj mere i truppen, hvis vi mister Mads, da vi så har tre kompetente spillere til to pladser, hvilket er for lidt. At Peguero kan spille højre midtbane i FM, betyder ikke, at han kan i virkeligheden. Som sagt; sælger vi Mads Jørgensen, så skal vi have en backup til fløjene. Gerne en, der kan spille i begge sider. Peguero kan vi ikke bruge som backup der.

Bademesteren
Manager

« Svar #3413: 24 Dec 2006, 10:05 »

Spændende...

"Vores vision er, at Brøndby Stadion i de kommende år skal udbygges på alle 4 sider og med bygninger i alle hjørner. Planerne for næste step er allerede under behandling.
En meget spændende udvikling, der vil blive gennemført etapevis. Slutresultatet bliver fantastisk: Brøndby Stadion bliver et sted der vil summe af ungdom, livsglæde og ambitioner sportslige som uddannelsesmæssige.

At vi har kunnet tage dette første store, men vigtige skridt i gennemførelsen af vores vision hænger naturligvis sammen med, at Brøndby IF har en endog meget sund økonomi. Det er selvfølgelig også en meget vigtig kendsgerning. Det økonomiske fundament er stærkere end de fleste forestiller sig, bl.a. takket være, at vi ejer vores eget dejlige stadion og at vores talentarbejde er så sundt som det er."

Bademesteren
Manager

« Svar #3414: 25 Dec 2006, 12:14 »

absalonsen
Gæst

« Svar #3415: 25 Dec 2006, 12:20 »

Spændende...

"Vores vision er, at Brøndby Stadion i de kommende år skal udbygges på alle 4 sider og med bygninger i alle hjørner. Planerne for næste step er allerede under behandling.
En meget spændende udvikling, der vil blive gennemført etapevis. Slutresultatet bliver fantastisk: Brøndby Stadion bliver et sted der vil summe af ungdom, livsglæde og ambitioner sportslige som uddannelsesmæssige.

At vi har kunnet tage dette første store, men vigtige skridt i gennemførelsen af vores vision hænger naturligvis sammen med, at Brøndby IF har en endog meget sund økonomi. Det er selvfølgelig også en meget vigtig kendsgerning. Det økonomiske fundament er stærkere end de fleste forestiller sig, bl.a. takket være, at vi ejer vores eget dejlige stadion og at vores talentarbejde er så sundt som det er."

Hvor har du det fra?

To artikler fra EB, der får dig i godt humør:

http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/article255626.ece

Denne gør mig i hvert fald glad. Smiley

Bademesteren
Manager

« Svar #3416: 25 Dec 2006, 12:52 »

Hvor har du det fra?

brondby.com

Gosser
Manager

« Svar #3417: 25 Dec 2006, 20:00 »

Zone 43
Manager

« Svar #3418: 25 Dec 2006, 20:04 »

Det ligner nu meget godt et af de links Bademesteren kom med tidl. i dag Smiley

Fint lyder det da, men lad os nu vente og se, hvad det ender med Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #3419: 25 Dec 2006, 21:04 »

En Elmander-type! RAUW! Kys

Sider: 1 ... 226 227 [228] 229 230 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010