home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 768 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2527 2528 [2529] 2530 2531 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4957288 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #37920: 11 Okt 2012, 13:00 »

Det er jo bare 2 assistenter på sidelinjen i stedet for en Skuffet

Men man kan håbe at Faxe får sparket energi ind i holdet, så vi lige kan få lidt resultater med frem mod nytår.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

U-4-E
Manager

« Svar #37921: 11 Okt 2012, 13:02 »

A' hva? Du siger vi skal hente Conny. Jeg siger det samme. Og så siger du at han kun er assistent?

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37922: 11 Okt 2012, 13:16 »

Fint nok at han kun skal være assistent.

Med 2 assistenter mente jeg Auri og Faxe.
Beklager forvirringen Smiley

Conny er naturligvis cheftræner.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #37923: 11 Okt 2012, 13:21 »

Konsulent for træner teamet, som forsætter ja ja. Altså indtil fck har kørt os over 5-0 så fyres de og faxe tager over ?.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37924: 11 Okt 2012, 13:45 »

"- Auri Skarbalius og Bent Christensen Arensøe fortsætter i deres nuværende roller som chef- og assistenttræner, mens John får en konsulentrolle, hvor han med friske øjne skal komme med input, gejst og ny energi til den sportslige sektor. John skal fungere som inspirator og sparringspartner for trænerteamet, siger Bjur om ansættelsen, og fortæller at klubben har været tilfredse med det arbejde, som 'Turbo-Bent' og Auri har bedret. "

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1843777.ece

Jeg skal bruge en spand. Hold kæft hvor er det ulækkert.

Farvel Bjur og trænerteam.
Al held og lykke til Faxe.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #37925: 11 Okt 2012, 14:19 »

Nu hvor Kussegarn er ansat som konsulent, er jeg så den eneste som tænker, at den titel/rolle er vejen frem? Det kan da kun være et spørgsmål om tid nu, før alle de andre andenrangshold herhjemme (læs: alle andre hold) ansætter folk som konsulenter.
#StadigNr1IDanmark
#BjerregaardSætterStandardenIDanskFodbold

Men ved at frede Auri og Turbo, så har Bjur i den grad underskrevet sin egen fyreseddel, hvis - forhåbenlig når - FBA-gruppen trumfer sine krav igennem ved emissionen. Men ovenpå Lerches udtalelse i går, så kan det godt tage sin tid..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #37926: 11 Okt 2012, 15:11 »

Nu hvor Kussegarn er ansat som konsulent, er jeg så den eneste som tænker, at den titel/rolle er vejen frem? Det kan da kun være et spørgsmål om tid nu, før alle de andre andenrangshold herhjemme (læs: alle andre hold) ansætter folk som konsulenter.
#StadigNr1IDanmark
#BjerregaardSætterStandardenIDanskFodbold

Men ved at frede Auri og Turbo, så har Bjur i den grad underskrevet sin egen fyreseddel, hvis - forhåbenlig når - FBA-gruppen trumfer sine krav igennem ved emissionen. Men ovenpå Lerches udtalelse i går, så kan det godt tage sin tid..

Det er der allerede mange hold der gør. Reelt set er det nok mere titlen der er ny, da der ofte er konsulenter tilknyttet.
Mentaltrænere er ganske ofte ansat på samme vilkår som konsulenter.

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Zone 43
Manager

« Svar #37927: 11 Okt 2012, 18:38 »

Det er der allerede mange hold der gør. Reelt set er det nok mere titlen der er ny, da der ofte er konsulenter tilknyttet.
Mentaltrænere er ganske ofte ansat på samme vilkår som konsulenter.

Nu skal du jo ikke ødelægge min useriøse del af indlægget med fakta. Ellers må jeg få Bjur til at sælge dig til Horsens! Sur

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brodtgaard
Manager

« Svar #37928: 11 Okt 2012, 19:33 »

Ha ha - fin satire Smiley
Auri: Jeg troede vi var de andre

http://heltnormalt.dk/rydforsiden/2012/10/10/141524

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

DeBuur
Manager

« Svar #37929: 11 Okt 2012, 19:42 »

Så mangler vi kun Carl-Mar Møller så har vi det perfekte Træner og konsulent team....
Hvad med at lave noget tv ..... Bubber får debut i Brøndby....

Seriøst... så er det svært at acceptere Brøndbys beslutning

YNWA

Anfield Road
Manager

« Svar #37930: 11 Okt 2012, 19:45 »

Så mangler vi kun Carl-Mar Møller så har vi det perfekte Træner og konsulent team....
Hvad med at lave noget tv ..... Bubber får debut i Brøndby....

Seriøst... så er det svært at acceptere Brøndbys beslutning

Ja man kunne vel næsten lave "Brøndby ifølge Bubber" eller "Cirkus, Cirkus"  crazy

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #37931: 13 Okt 2012, 23:26 »

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager

« Svar #37932: 14 Okt 2012, 16:30 »

Lidt i forlængelse af Noves indlæg.

"Når man hiver mig ind, er det også med et formål om, at jeg får indflydelse på træning og taktik, siger Faxe til Jyllands-Posten"
"Over for BT slår Bjur fast, at Faxe også kommer til at have noget sagt omkring holdopstilling og taktik"

Gad vide om de ved hvilke roller de hver især har? For det lyder til at Kussegarn får mere end en konsulent rolle.. Jeg håber godt nok at FBA-gruppen snart trumfer igennem, så der kan komme en ordenlig oprydning i dag på alle leder og kanter. Men for hver dag der går uden noget nyt, bliver jeg ikke ligefrem mere optimistisk.

- Daniel Agger.

Anfield Road
Manager

« Svar #37933: 14 Okt 2012, 17:08 »

Jamen det er jo dybt godnat hele det her show  Skuffet Enten viser man sin træner tillid eller også gør man ikke. Og så melder man klart ud om man har tilliden eller ej. Og Bjur og co. har jo åbenbart ikke tillid til Auri. Derfor gå man ud og ansætter en konsulent.  Huh Giver ingen mening i mit hoved. Tro på ham og lad ham udføre sit arbejde eller fyr ham. Ikke en mellemting  Skuffet

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #37934: 14 Okt 2012, 17:11 »

Nu skal du jo ikke ødelægge min useriøse del af indlægget med fakta. Ellers må jeg få Bjur til at sælge dig til Horsens! Sur

Jeg tænker Spelmann, så hvis du sælger mig til Horsens får jeg større succes end dig. Wink

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Sider: 1 ... 2527 2528 [2529] 2530 2531 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010