home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 701 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2488 2489 [2490] 2491 2492 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5170827 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #37335: 22 Aug 2012, 14:51 »

Hvordan kunne vi få det dobbelte for ham ?

Bjur er en af de få fra ledelsen, jeg mener man har kunne stole på, siden han kom til. Men når han afviser Evian og deres bud, der var bedre end det Celta skulle have givet, med begrundelsen om at man ønskede det rette tilbud - et beløb jeg tolker som værende minimum 15 mio dkr. - så mener jeg, da Bjur har dummet sig her. Og jeg tror at det koste lidt, ift. de rygter der i øjeblikket florerer omkring mulige tilgange - 3 mio for at leje Bangura, 5 mio for at købe Ørnskov osv..

Jeg er helt med på, at Krohn skulle sælges i dette vindue. Men for det beløb, nej. Det må og skal kunne gøres bedre!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

U-4-E
Manager

« Svar #37336: 22 Aug 2012, 15:39 »

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #37337: 22 Aug 2012, 17:20 »

God vind til MKD fremover Thumbs Up
Han har (siden vi fik ham) været en af mine yndlingsspiller i klubben
Fantastisk spiller!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #37338: 22 Aug 2012, 17:29 »

Bjur er en af de få fra ledelsen, jeg mener man har kunne stole på, siden han kom til. Men når han afviser Evian og deres bud, der var bedre end det Celta skulle have givet, med begrundelsen om at man ønskede det rette tilbud - et beløb jeg tolker som værende minimum 15 mio dkr. - så mener jeg, da Bjur har dummet sig her. Og jeg tror at det koste lidt, ift. de rygter der i øjeblikket florerer omkring mulige tilgange - 3 mio for at leje Bangura, 5 mio for at købe Ørnskov osv..

Jeg er helt med på, at Krohn skulle sælges i dette vindue. Men for det beløb, nej. Det må og skal kunne gøres bedre!

15 mio? Hvor får du det tal? Synes da jeg læste det var 4,X mio. de bød?

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

DeBuur
Manager

« Svar #37339: 22 Aug 2012, 17:38 »

Thumbs Up håber MKD finder motivationen igen, han kan mere end andre i Brøndby..men det har bare ikke rigtigt ført til noget konstruktivt i Brøndby... og i det seneste år har det ikke virket til at MKD havde motivationen og troen på at noget kunne blive bedre i Brøndby.

Han efterlader os med et problem..hvem skal nu lave det uventede... håber Thygesen og Rommedahl er parate til at gå ind og overtage noget af det ansvar en MKD skulle have taget i en ideel verden.

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #37340: 22 Aug 2012, 17:47 »

15 mio? Hvor får du det tal? Synes da jeg læste det var 4,X mio. de bød?

Jeg mener bestemt, at have læst et eller andet sted, at man ønskede en pris i omegnen af 2 mio euro (ca. 15 mio dkr), dengang Evian skulle have budt omkring 1-1½ mio euro

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #37341: 22 Aug 2012, 17:49 »

http://www.sporten.dk/superligaen/evian-krohn-dehli-er-for-dyr 5,2 mio. ifølge det her - ønsket pris på 11 mio. kroner angiveligt.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #37342: 22 Aug 2012, 18:38 »

Det var satans.. Jeg fastholder dog min kritik af salget til Celta, da man burde have fået mere end hvad de gav.

- Daniel Agger.

Camus
Gæst

« Svar #37343: 22 Aug 2012, 18:43 »

Det var satans.. Jeg fastholder dog min kritik af salget til Celta, da man burde have fået mere end hvad de gav.
Det er vel også et spørgsmål om tid? Hvis Brøndby skal nå at genivestere pengene i en ny spiller, var det vel også på høje tid at sælge?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #37344: 22 Aug 2012, 19:18 »

Mig bekendt har Evian kun ville give 800.000 euro ?.

Zone 43
Manager

« Svar #37345: 22 Aug 2012, 19:52 »

Mig bekendt har Evian kun ville give 800.000 euro ?.

Det passer meget godt med, hvad Hamza skrev.

Det er vel også et spørgsmål om tid? Hvis Brøndby skal nå at genivestere pengene i en ny spiller, var det vel også på høje tid at sælge?

Tja, både og.. Jeg vil nu mere, at man bør en venstreback og centralmidt, med henblik på Mikes afgang senest til vinter. Ellers vil jeg mene at man i forvejen kan finde hans afløser i den nuværende trup, hvis man vil spille mere 4-4-2 agtigt. Men man vil mangle en kreatør og playmaker i såfald.

- Daniel Agger.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #37346: 22 Aug 2012, 23:29 »

patrick J
Manager

« Svar #37347: 22 Aug 2012, 23:38 »

Tror desværre ikke på det kommer til at ske.. Men nej hvor ville jeg blive lykkelig hvis jeg tager fejl!  Thumbs Up

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

U-4-E
Manager

« Svar #37348: 23 Aug 2012, 00:02 »

KØØØØØØØØØØØØØØØB!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37349: 23 Aug 2012, 08:02 »

Se, det der ville være seriøst.

Win/win-situation for begge parter, hvis Kahlenberg kan finde formen fra tiden i BIF og Auxerre. Evian mener jeg også at han præsterede?
Men win for Kalle, hvis vi kan sætte ham igang så han kan få den karriere han burde, og win for os, da vi får en spiller som er eminemt som erstatning for Krohn.
Nu er det dog lang tid siden, at jeg har set noget til ham, men inden OL, hvor DK spillede mod Brasilien, der synes jeg at han gjorde en rigtig god figur på højre wing.

Lidt selvtillid og så en periode uden skader - klasse!

Men lad os nu se om vi overhovedet signer ham...

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2488 2489 [2490] 2491 2492 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010