home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 693 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2458 2459 [2460] 2461 2462 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172398 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36885: 24 Jul 2012, 15:14 »

Men han siger også, at tiden må vise om Per er helt væk fra bestemmerstolen.

Lige netop det, er det store spørgsmål. I og med han fortsat er hos på amatørerne og veteranerne, der har indflydelse i fodbold fonden, samt han har et par allierede, bl.a. Winther og Lerche - men siden Bjerregaard har måtte overtale Winther til at blive, det var en fælles bestyrelse der var enig om at afsætte Bjerregaard samt denne artikel gør, at jeg tror på at Bjerregaards tid stille og roligt render mod enden.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #36886: 24 Jul 2012, 21:37 »

Nå, Staxen ønsker ikke at smide penge i kassen. Ærgeligt. Jeg forholder mig dog stadigvæk optimistisk med henblik på at strukturen ændres, og bliver gjort mere åben - gerne lig den tyske 50+1 model, hvilket jeg synes der til en hvis grad er lagt op til.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #36887: 27 Jul 2012, 13:49 »

- Brøndby har ringet til mig og forhørt sig om min situation. Og jeg sagde til dem, at, ja, det kunne være en mulighed. Men jeg har ikke hørt noget siden, så der har ikke været noget konkret.

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/broendby-har-forhoert-sig-om-albrechtsen

Jeg ved ikke rigtig om vi skal hente ham. Han var meget skadet i FCM, og manden er 32 år.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36888: 27 Jul 2012, 14:15 »

Hvis han er villig til at gå meget ned i løn så er han velkommen i min bog - som backup til start af. Han er trods alt 32 år, været meget skadesplaget og man ved ikke helt hans niveau.
Eventuelt kunne man hive ham til en prøvetræning for at se hvordan han ligger i niveau.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #36889: 27 Jul 2012, 14:36 »

Tvivler på han vil være tilfreds med en bænkplads.

Men tror han er til at snakke med løn, da jeg har læst et sted at han ville tilbage og bo i København.

Han har da rutinen!

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #36890: 27 Jul 2012, 14:42 »

Lidt bredde i forsvaret, ville bestemt ikke skade. Som Benja siger, har manden rutine, og jeg har heller aldrig været helt vild med at putte Dario ned i forsvaret. Holst kender jeg ikke så meget til endnu, men han kan vel ellers også dække pladsen i midterforsvaret?

Anyways, så er det selvfølgelig blot et spørgsmål om, hvad manden er villig til at få i løn. Ikke flere løntunge spillere, tak.

Zone 43
Manager

« Svar #36891: 27 Jul 2012, 15:44 »

.. været meget skadesplaget ..

Stik den mand en stor, fed kontrakt!
Spøg til side.. Med mindre han kan bruges på venstreback, så kan jeg ikke helt se hvad vi skal med ham. Vi er reelt set fint dækket ind centralt og på højrebacken, mens vi kun har Norouzi til venstrebacken. Derfor må den plads være første prioitet sammen med en 6'er type, da vi kun har Semou til den plads.

I øvrigt faldt jeg over dette spændende rygte på SSO:
"Rygter går på et bilmærke som ny sponsor. Skulle blive offentliggjort i morgen."

- Daniel Agger.

Anfield Road
Manager

« Svar #36892: 27 Jul 2012, 15:53 »

Stik den mand en stor, fed kontrakt!
Spøg til side.. Med mindre han kan bruges på venstreback, så kan jeg ikke helt se hvad vi skal med ham. Vi er reelt set fint dækket ind centralt og på højrebacken, mens vi kun har Norouzi til venstrebacken. Derfor må den plads være første prioitet sammen med en 6'er type, da vi kun har Semou til den plads.

I øvrigt faldt jeg over dette spændende rygte på SSO:
"Rygter går på et bilmærke som ny sponsor. Skulle blive offentliggjort i morgen."

jeg kan godt se hvad du mener du mener når du siger at vi er bedre dækket ind på højrebacken med hensyn til skader, men der SKAL ske nogen ændringer på højreback. Anders Randrup er intet mindre end en skandale. Han er rystende ringe mere er der ikke at sige til det. Hans teknik er dårligere end Rommes, hans markeringer sejler og hans ofennsive løb er ikke tilstedeværende. Og han bliver ved med at skuffe mig. Det er eddermanme godt gået, eftersom jeg ikke forventer af ham når han er så elendig. så Albrechtsen kunne være interessant da han også kan spille der. Få ham til at gå ned i løn og brug ham som reserve.

Men med hensyn til Højrebacken synes jeg faktisk at vi skal spille Jan k PÅ DEN. Han tjener (mange) penge på ingenting og han er faktisk en udmærket spiller. Han har spillet venstre back før, så han kan bestemt også gøre det i højre side. det vil så løse to af Randrups problemer hvor Martin A dog kun vil løse et.  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager

« Svar #36893: 27 Jul 2012, 16:19 »

Selvfølgelig skal Randrup skiftes ud, ingen tvivl om det. Men med den økonomiske situation i mente lige nu, synes jeg det vil være dumt at købe en spiller dertil, når vi er fint dækket ind, og samtidig kun reelt har én mand til både venstrebacken og den defensive midtbane. Jeg er dog lidt overrasket over, at Joensen - eller Holst for den sags skyld - ikke har fået chancen fra start i de to kampe mod Odense og Ålborg, efter at han imponerede mod Køge.

Hvis jeg ikke husker forkert er Randrup vidst en af mange, der har kontraktudløb til sommer.

- Daniel Agger.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #36894: 27 Jul 2012, 16:34 »

Spændende med en ny hovedsponsor! Jeg gætter på Kia.....

Anfield Road
Manager

« Svar #36895: 27 Jul 2012, 16:35 »

Hvis det er et bilmærke så håber jeg sgu på Ferrari  Opstemt

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager

« Svar #36896: 27 Jul 2012, 17:09 »

Der bliver skrevet mere om det på B4 - det skulle have relationer til dyreverdenen, uden det er i stil med Ferrari, Jaguar og den i klasse Wink
Jeg ved ikke om Fiat er en mulighed i den forbindelse, men det ville give mening, da Johnny Nederskov fra bestyrelsen også sidder i Fiats danske bestyrelse.

- Daniel Agger.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #36897: 27 Jul 2012, 17:14 »

Bare det er nogle der kommer med mange penge! Gerne inden transfervinduet lukker :-)

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36898: 27 Jul 2012, 22:02 »

Angående bilproducenten med den blå baggrund, så hold lige igen med forventningerne. Det er EN bruger - Anonym - på B4 som nævner det. Som regel er der flere som kommer med det, hvis der er hold i det.

Men hvad helvede - rygter er jo altid dejlige?! : D

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

DeBuur
Manager

« Svar #36899: 27 Jul 2012, 22:12 »

Hvis det er et bilmærke så håber jeg sgu på Ferrari  Opstemt

Hvis det skulle passe til det sportslige niveau.. så må det være Lada  Wink

YNWA

Sider: 1 ... 2458 2459 [2460] 2461 2462 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010