Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 13:09:13
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11
Rottenburg
Blogs
SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28
RasmusA12
Klubsøgnin...
Tottenham
14 Jan 2026, 22:04
RasmusA12
Blogs
The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere:
23211
0 Brugere, 777 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
alfar
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
2423
2424
[
2425
]
2426
2427
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 5174266 gange)
Anfield Road
Manager
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #36360:
22 Apr 2012, 20:21 »
Citat af: Oli 22 Apr 2012, 19:37
For ikke at tale om Randrup og Krohn.
Krohn-Dehli må desuden nok sige at være den største humørspiller jeg kender... Når holdet klarer det godt, kan han alt, og når vi spiller skidt, tør han knap nok lave en udfordring, eller lave en fremadrettet aflevering.
du er da så at sige også en humørspiller
prøv at hør her: hvor stod vi inden FCK-kampen? som bedste hold i foråret. der sad vi alle sammen
og lovpriste auri og sagde at nu havde han da fået fodfæste som brøndby-træner. der sad vi alle sammen og gned vores små hænder og håbede på europa.
og nu sidder nogen og siger at auri ikke er den rette mand til jobbet. nu kalder vi vore spil pinligt ringe og andre ikke så pæne ting. hvad er der sket? kan det virkeligt passe at spillerne ikke kan tåle at tabe en enkelt kamp uden at hele korthuset falder sammen? kan det virkelig passe at blot et nederlag til rivalen gør at man kun får et point i de næste fire kampe? i så fald må jeg sige at så er spillerne da nogen amatører. fodboldspillere skal altså kunne motivere sig selv.
nej jeg synes ikke at vi skal give auri skylden for det her. nej. han reddede os da vi var i krise og hvad siger vi nu? helt ærligt. hvis han kan få os på sporet en gang så kan han da sikkert også gøre det igen.
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
blomvikings
Manager
«
Svar #36361:
22 Apr 2012, 20:26 »
Citat af: Anfield Road 22 Apr 2012, 20:21
prøv at hør her: hvor stod vi inden FCK-kampen? som bedste hold i foråret. der sad vi alle sammen
og lovpriste auri og sagde at nu havde han da fået fodfæste som brøndby-træner. der sad vi alle sammen og gned vores små hænder og håbede på europa.
og nu sidder nogen og siger at auri ikke er den rette mand til jobbet. nu kalder vi vore spil pinligt ringe og andre ikke så pæne ting. hvad er der sket? kan det virkeligt passe at spillerne ikke kan tåle at tabe en enkelt kamp uden at hele korthuset falder sammen? kan det virkelig passe at blot et nederlag til rivalen gør at man kun får et point i de næste fire kampe? i så fald må jeg sige at så er spillerne da nogen amatører. fodboldspillere skal altså kunne motivere sig selv.
nej jeg synes ikke at vi skal give auri skylden for det her. nej. han reddede os da vi var i krise og hvad siger vi nu? helt ærligt. hvis han kan få os på sporet en gang så kan han da sikkert også gøre det igen.
Det er jo decideret forkert det du skriver.
Spillet har på INTET tidspunkt været tilfredsstillende, vi har haft heldet og selvfølgelig også lidt dygtighed for at få de point vi fik i starten, men vi har på intet tidspunkt spillet en rigtig god kamp.
At det så nu er vendt, vi spiller stadig dårligt, men får ikke længere point, det er skræmmende. Der er ingen fremgang at spore i vores spil, og jeg må ærligt indrømme at jeg ikke kan se hvor det er Auri vil hen.
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #36362:
22 Apr 2012, 20:28 »
Der er vel næppe nogen der har siddet og skamrost det spil vi har vist, i de første kampe ? vi har været glade for pointene, og at det så ud til spillerne havde fået mere tro på sig selv. Men spillemæssigt, har det været elendigt hele vejen igennem, chancerne har været få, vi har blot formået at lukke af bagude, det gør vi ikke mere og derfor taber vi gang på gang.
Vi var bedste hold på papiret de første 5 kampe, vi er dårligste hold på papiret i de næste 4...
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #36363:
22 Apr 2012, 20:29 »
Citat af: blomvikings 22 Apr 2012, 20:26
Det er jo decideret forkert det du skriver.
Spillet har på INTET tidspunkt været tilfredsstillende, vi har haft heldet og selvfølgelig også lidt dygtighed for at få de point vi fik i starten, men vi har på intet tidspunkt spillet en rigtig god kamp.
At det så nu er vendt, vi spiller stadig dårligt, men får ikke længere point, det er skræmmende. Der er ingen fremgang at spore i vores spil, og jeg må ærligt indrømme at jeg ikke kan se hvor det er Auri vil hen.
Han vil derhen hvor vi enten vinder 1-0 eller taber med 2-3 mål, fordi defensiven brister.
blomvikings
Manager
«
Svar #36364:
22 Apr 2012, 20:31 »
Citat af: Sunbao 22 Apr 2012, 20:29
Han vil derhen hvor vi enten vinder 1-0 eller taber med 2-3 mål, fordi defensiven brister.
.... Det tror jeg nu ikke.
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #36365:
22 Apr 2012, 20:32 »
Thygesen: Vi spillede rigtig godt <---- jøsses hvorfor vidste vi bare noget sådan ville komme.
Oli
Landsholdsspiller
«
Svar #36366:
Synes du helt ærligt at Auri har været vores frælser? Jeg har ikke været imponeret af vores spil under Auri. Ikke engang i starten af foråret. Vores taktik er simpelthen for kedelig og ensformet, og nu begynder vi at bøde for det.
Prøver bare at bringe virkeligheden lidt frem. Ved ikke hvad det er med Auri, der efter hver kamp udtaler at vi spiller godt? Hvis det også er det han fortæller spillerne, sker der ingen forandringer til næste gang.. Og det må sgu siges at være trist.
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #36367:
Citat af: blomvikings 22 Apr 2012, 20:31
.... Det tror jeg nu ikke.
Næh næh. men ser da sådan ud, når vores to fløje og ene såkaldte angriber ikke laver andet end defensivt arbejde, og lukker af.
Oli
Landsholdsspiller
«
Svar #36368:
22 Apr 2012, 20:35 »
Citat af: Sunbao 22 Apr 2012, 20:32
Thygesen: Vi spillede rigtig godt <---- jøsses hvorfor vidste vi bare noget sådan ville komme.
De må være blevet hjernevaskede? Havde ikke ligefrem forestillet mig de ord komme fra hans mund
blomvikings
Manager
«
Svar #36369:
22 Apr 2012, 20:35 »
Citat af: Sunbao 22 Apr 2012, 20:32
Næh næh. men ser da sådan ud, når vores to fløje og ene såkaldte angriber ikke laver andet end defensivt arbejde, og lukker af.
Det har du helt ret i. Det er katastrofalt.
Anfield Road
Manager
«
Svar #36370:
22 Apr 2012, 20:37 »
Citat af: Oli 22 Apr 2012, 20:32
Synes du helt ærligt at Auri har været vores frælser? Jeg har ikke været imponeret af vores spil under Auri. Ikke engang i starten af foråret. Vores taktik er simpelthen for kedelig og ensformet, og nu begynder vi at bøde for det.
Prøver bare at bringe virkeligheden lidt frem. Ved ikke hvad det er med Auri, der efter hver kamp udtaler at vi spiller godt? Hvis det også er det han fortæller spillerne, sker der ingen forandringer til næste gang.. Og det må sgu siges at være trist.
jeg synes at auri overtog et hold i krise og at han fik rettet op på det. jeg ved ikke om jeg synes vi har spillet det bedste fodbold nogensinde men i starten af foråret fik vi mange point. jeg tænker bare at det må være noget oppe i spillernes hoveder der gør at de spiller så dårligt. jeg tror at nederlaget til fck fik dem helt ned i kulkælderen. og som jeg skrev før synes jeg ganske enkelt at det er en skandale. nej jeg synes vi bør vise auri lidt tillid.
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
blomvikings
Manager
«
Svar #36371:
22 Apr 2012, 20:40 »
Citat af: Anfield Road 22 Apr 2012, 20:37
jeg synes at auri overtog et hold i krise og at han fik rettet op på det. jeg ved ikke om jeg synes vi har spillet det bedste fodbold nogensinde men i starten af foråret fik vi mange point. jeg tænker bare at det må være noget oppe i spillernes hoveder der gør at de spiller så dårligt. jeg tror at nederlaget til fck fik dem helt ned i kulkælderen. og som jeg skrev før synes jeg ganske enkelt at det er en skandale. nej jeg synes vi bør vise auri lidt tillid.
Synes nu heller ikke der er en "Fyr Auri"-stemning. Men en frustration over hvor dårligt vi spiller med det materiale vi har.
DeBuur
Manager
«
Svar #36372:
22 Apr 2012, 20:44 »
Brøndby rykker ikke ned - misionen i år er lykkes.... vi har ikke spillerne med den rette indstilling og vi har ikke haft trænere der kan ændre det - hvis sådanne trænere findes.
Ledelsen i Brøndby har ikke fundet en sponsor der kan erstatte KASI - samfundet er i økonomisk krise og Brøndby er desuden tynget af gæld og gælds forpligtigelser... så der er ikke mange handle muligheder.
Næste sæson rejser flere løntunge og spillere, men hvad kommer der i stedet - supertalenter ?
Brøndby kommer til at kæmpe for at undgå nedrykning og næste sæson vil de kommende oprykkere være bedre en Køge og Lyngby har været i år.
Sportslig fiasko ødelækker økonomien og reelt kan vi se Brøndby i andet end sportslig krise - vi kan se Brøndby nærme sig konkursen.
Ovenstående bliver mit sidste indlæg i denne sæson - dette hold er sgu for deprimerende at beskæftige sig med - resten af året vil jeg udelukkende gå på Otterup stadion... vi ses næste sæson
YNWA
Anfield Road
Manager
«
Svar #36373:
22 Apr 2012, 20:46 »
Citat af: DeBuur 22 Apr 2012, 20:44
Ovenstående bliver mit sidste indlæg i denne sæson - dette hold er sgu for deprimerende at beskæftige sig med - resten af året vil jeg udelukkende gå på Otterup stadion... vi ses næste sæson
forstår dig så godt...
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Oli
Landsholdsspiller
«
Svar #36374:
22 Apr 2012, 20:47 »
Citat af: Anfield Road 22 Apr 2012, 20:37
Jojo, vi høstede mange point, men hvor mange chancer har vi skabt her i foråret? Det er som om at hele klubben lever på en løgn om at vi spiller godt, på den måde vi gør.
Jeg kan ikke give manden den store tillid. Det kan jeg ikke, for det lader ikke til at han kan se hvad der foregår. Han lever i sin egen lille bobbel, som jeg rigtig godt kunne tænke mig at springe. Gid at man havde hans mail, så man lige kunne gøre noget tydeligt for ham.
Bedre Brøndby-tider nu, tak!
Sider:
1
...
2423
2424
[
2425
]
2426
2427
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »