home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:09:36 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
03 Feb 2026, 17:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 739 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 655 656 [657] 658 659 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5205504 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #9840: 11 Feb 2008, 19:43 »

Det er vist et eller andet president valg hvor ham manden som står ved siden af damen, har vundet   Smiley

Så er det da forståeligt nok. Wink Nu kommer jeg til at tænke på, da Anders Fogh vandt sidste år. Der blevet sunget: "Når Anders Fogh marcherer frem, så er han ikke til at stoppe, når Anders Fogh marcherer frem..."

Nå, det var lidt OT. Smiley

MLL
Manager

« Svar #9841: 11 Feb 2008, 20:48 »

Tilbage på FmF Opstemt

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #9842: 12 Feb 2008, 10:49 »

Randrup en storspiller i svøb?
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=146904

Skoubo gratis til sommer?
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=146907

Randrup vil jeg give TK ret i, han skal have lov til at spille for at udvikle sig yderligere og blive den klasse back han kan blive til.

Skoubo - Ville han være en god spiller at hente tilbage? Han har været meget skadet, men var trods alt en spiller der kunne score mål da han var her. Eller ville han blive en ny Tragic?

Brodtgaard
Manager

« Svar #9843: 12 Feb 2008, 10:55 »

Skoubo er en rigtig god spiller - når han ikke er skadet.
Hvis vi henter ham, er jeg bange for at han ikke vil få ret meget spilletid pga skader

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #9844: 12 Feb 2008, 12:36 »

Bedre sammenhold:
http://www.bt.dk/article/20080212/sport01/80212036/

- Hvis der er nogen jeg tror på, så er det Retov, om nogen er han noget af det tætteste vi kommer på en brugbar klubmand pt.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager

« Svar #9845: 12 Feb 2008, 13:18 »

Det kunne være lækkert, selvom det så betyder, at vi må sige farvel til et par de angribere vi har Smiley

Bedre sammenhold:
http://www.bt.dk/article/20080212/sport01/80212036/

- Hvis der er nogen jeg tror på, så er det Retov, om nogen er han noget af det tætteste vi kommer på en brugbar klubmand pt.

Jeg synes, at man har hørt den før, men forhåbenlig er der noget om snakken denne gang.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #9846: 12 Feb 2008, 15:26 »

Det kunne være lækkert, selvom det så betyder, at vi må sige farvel til et par de angribere vi har Smiley

Jeg synes, at man har hørt den før, men forhåbenlig er der noget om snakken denne gang.

Skoubo ville uden tvivl være en kanon 'freebie'.

Desuden så tror jeg oprigtigt på at Brøndby er kommet 'styrket' ud af krisen, og at skuden endelig er vendt. Jeg ser med hele mit hjerte frem til at tage Brøndby følelserne med ud i Europa næste sæson.

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #9847: 12 Feb 2008, 15:34 »

Jeg synes helt klart at det kunne være fedt at få Skoubo tilbage. Især hvis han kan holde sig nogenlunde skadesfri.

Jeg tror langtfra han ville blive et flop, som f.eks. Madsen, og ville da helt klart blive en forstærkning!

Bare han ikke Bliver en Bischoff..
« Seneste Redigering: 12 Feb 2008, 16:27 af Wonder Jones » Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

MLL
Manager

« Svar #9848: 12 Feb 2008, 15:34 »

Tilbage på FmF Opstemt

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #9849: 12 Feb 2008, 15:55 »

Det sprøjter jo ud med positive meldinger (kunne man forvente andet?). Helt ærligt, så bliver det lidt trættende i længden. Vi har fattet budskabet. Sammenholdet er fantastisk, moralen er i top og niveauet vil blive hævet. Men hvor skrøbeligt er det her? 2-3 dårlige resultater i træk, og så er vi nede i kulkælderen igen, eller hvad?. Jeg er helt med på, at man skal udsende positive signaler, men der må også være en grænse. Forventningerne bliver skruet voldsomt op fra fansenes side. I forsøget på at generere optimisme i truppen, så lægger man altså også et større og større pres på sig selv. Får det konsekvenser, hvis resultaterne ikke lige flasker sig? Det frygter jeg. Så må man krydse fingre for, at vi ikke havner i den situation.

Det er klart, at så længe journalisterne bliver ved med at stille de samme spørgsmål, så får de samme svar, men hvis det stod til mig, så ville jeg opfordre truppen til at underspille rollen lidt.

absalonsen
Gæst

« Svar #9850: 12 Feb 2008, 16:22 »

Skoubo gratis til sommer?
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=146907

Skoubo - Ville han være en god spiller at hente tilbage? Han har været meget skadet, men var trods alt en spiller der kunne score mål da han var her. Eller ville han blive en ny Tragic?

Nej tak! Den eneste grund der skulle være for at købe ham, er så JPP har en at snakke med i styrkerummet!

Ej, vi skal satme ikke dumme os og købe en næsten fodboldinvalid spiller.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #9851: 12 Feb 2008, 16:43 »

Det sprøjter jo ud med positive meldinger (kunne man forvente andet?). Helt ærligt, så bliver det lidt trættende i længden. Vi har fattet budskabet. Sammenholdet er fantastisk, moralen er i top og niveauet vil blive hævet. Men hvor skrøbeligt er det her? 2-3 dårlige resultater i træk, og så er vi nede i kulkælderen igen, eller hvad?. Jeg er helt med på, at man skal udsende positive signaler, men der må også være en grænse. Forventningerne bliver skruet voldsomt op fra fansenes side. I forsøget på at generere optimisme i truppen, så lægger man altså også et større og større pres på sig selv. Får det konsekvenser, hvis resultaterne ikke lige flasker sig? Det frygter jeg. Så må man krydse fingre for, at vi ikke havner i den situation.

Det er klart, at så længe journalisterne bliver ved med at stille de samme spørgsmål, så får de samme svar, men hvis det stod til mig, så ville jeg opfordre truppen til at underspille rollen lidt.

Man får ikke en succesrig virksomhed ved at nedskrive forventningerne. Ligesom man heller ikke får et succesrigt fodboldhold hvis ens forventning er at overleve Superligaen hvert år. Der skal udstråles vilje og gejst, og så kommer vi fandme ud i Europa næste år.

Evil Empire
Gæst

« Svar #9852: 12 Feb 2008, 21:07 »

For det første: Med den skadeshistorie Skoubo har lavet sig siden skiftet væk fra Brøndby, ville det være direkte idiotisk at hente ham hjem igen. Manden har jo været konstant udenfor, og hvorfor skulle dette ændre sig? Ønsker vi virkelig at skille os af med eksempelvis Duncan, for at vi kan få endnu et gammelt koryfæ hjem, der tilmed skal bruge hovedparten af sin tid på tribunen og i genoptræningen?

For det andet, så forstår jeg dig godt, Johnson. Ift. truppen der gik på ferie, og som sluttede efteråret på 9.-pladsen, så er der altså ikke sket de vilde forandringer. Man skal nok passe på med, at skrue forventningerne op til noget, de ikke er. Omvendt er det rart at se, at de negative røster har lagt sig, og der ikke længere bliver bræget om interne uroligheder i pressen.
Der er mange spørgsmål endnu, men det er spørgsmål som spillet på banen kun kan give os svaret på.

Bliv nu d. 9/3, ffs!!!

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #9853: 13 Feb 2008, 08:59 »

Man får ikke en succesrig virksomhed ved at nedskrive forventningerne. Ligesom man heller ikke får et succesrigt fodboldhold hvis ens forventning er at overleve Superligaen hvert år.

Man får heller ikke succes ved at skrue forventningerne op til et urealistisk leje. Det er klart, at det er vigtigt at stille krav til sig selv, men man skal være forsigtig i forhold til at skrue forventningerne for højt op. Hvis man efterfølgende skuffer, så falder straffen prompte. Utilfredshed fra fans, der står og skriger "Køhlert Raus". Medierne der skriver: Brøndbys krise fortsætter. Og så er vi tilbage, hvor vi startede i denne sæson. Der ville jeg nok have valgt at forholde mig lidt mere afdæmpet. Naturligvis skal der udsendes signaler om harmoni og optimisme i truppen, men jeg ville nok også lægge vægt på, at vi har været ret langt nede, og der sandsynligvis er en lang og svær vej tilbage.

Men som Evil Empire ganske rigtigt påpeger, så er alle disse enslydende artikler om god moral og optimisme i truppen naturligvis at foretrække i forhold til krisesnak, og jounalister, der ustandseligt skal grave efter snavs.

Men diskussionen bliver jo meget nemmere at tage, når vi ser holdet på banen. Jeg venter som jer andre også utålmodigt på sæsonstarten.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #9854: 13 Feb 2008, 11:00 »

Man får heller ikke succes ved at skrue forventningerne op til et urealistisk leje. Det er klart, at det er vigtigt at stille krav til sig selv, men man skal være forsigtig i forhold til at skrue forventningerne for højt op. Hvis man efterfølgende skuffer, så falder straffen prompte. Utilfredshed fra fans, der står og skriger "Køhlert Raus". Medierne der skriver: Brøndbys krise fortsætter. Og så er vi tilbage, hvor vi startede i denne sæson. Der ville jeg nok have valgt at forholde mig lidt mere afdæmpet. Naturligvis skal der udsendes signaler om harmoni og optimisme i truppen, men jeg ville nok også lægge vægt på, at vi har været ret langt nede, og der sandsynligvis er en lang og svær vej tilbage.

Men som Evil Empire ganske rigtigt påpeger, så er alle disse enslydende artikler om god moral og optimisme i truppen naturligvis at foretrække i forhold til krisesnak, og jounalister, der ustandseligt skal grave efter snavs.

Men diskussionen bliver jo meget nemmere at tage, når vi ser holdet på banen. Jeg venter som jer andre også utålmodigt på sæsonstarten.

Det er nu heller ikke urealistisk at sætte en målsætning om at komme i Europa når vi er i Kvartfinalen, og ej heller en 4. plads med så få point der skiller bunden og toppen.

Sider: 1 ... 655 656 [657] 658 659 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010