home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:09:36 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
03 Feb 2026, 17:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 741 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 656 657 [658] 659 660 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5205504 gange)
-Johnson-
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #9855: 13 Feb 2008, 11:15 »

Det er nu heller ikke urealistisk at sætte en målsætning om at komme i Europa når vi er i Kvartfinalen, og ej heller en 4. plads med så få point der skiller bunden og toppen.

Nej, det var nu heller ikke så meget det min oprindelige kritik gik på. Målsætningen er ok, selvom de 8 point der skal hentes sagtens kan være en ret stor mundfuld.

Det jeg var lidt træt af, var at der næsten dagligt kommer et interview med en spiller eller en leder, som fortæller om fantastisk stemning og optimsime i truppen og store forventninger omkring meget bedre spil i foråret. Og der synes jeg måske, at man lige skulle slå koldt vand i blodet. Ikke at man skal tale sig selv ned under stregen eller ødelægge truppens humør, men bare erkende, at der trods alt er et stykke vej. Man kan mærke at optimsmen smitter af på fans og medier, men det medfører samtidig et unødigt pres, som kan få hårde konsekvenser, hvis resultaterne ikke er der lige med det samme.

Zone 43
Manager

« Svar #9856: 13 Feb 2008, 13:25 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Djævlen
Gæst

« Svar #9857: 13 Feb 2008, 13:28 »

Ham glæder jeg mig i hvert fald til at se :-)
Er der nogle, der kender en side, hvor man kan finde rigtig store billeder af Brøndbys kampe? Gerne hvor spillerne ses som ret store spillere.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #9858: 13 Feb 2008, 13:48 »

Et gensyn med Peguero og Trond ville i hvert fald bringe glædestårerne frem hos mig  Græder..

Echoes, Silence, Patience and Grace

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #9859: 13 Feb 2008, 13:50 »

Nej, det var nu heller ikke så meget det min oprindelige kritik gik på. Målsætningen er ok, selvom de 8 point der skal hentes sagtens kan være en ret stor mundfuld.

Det jeg var lidt træt af, var at der næsten dagligt kommer et interview med en spiller eller en leder, som fortæller om fantastisk stemning og optimsime i truppen og store forventninger omkring meget bedre spil i foråret. Og der synes jeg måske, at man lige skulle slå koldt vand i blodet. Ikke at man skal tale sig selv ned under stregen eller ødelægge truppens humør, men bare erkende, at der trods alt er et stykke vej. Man kan mærke at optimsmen smitter af på fans og medier, men det medfører samtidig et unødigt pres, som kan få hårde konsekvenser, hvis resultaterne ikke er der lige med det samme.

Ja okay - det kan hurtigt udvikle sig til en vammel klump i halsen, med alt for meget sukkersødme omkring holdet.
Så misforstod jeg vidst! - Godt ord igen Peace

Echoes, Silence, Patience and Grace

Gosser
Manager

« Svar #9860: 13 Feb 2008, 13:53 »

Er der nogle, der kender en side, hvor man kan finde rigtig store billeder af Brøndbys kampe? Gerne hvor spillerne ses som ret store spillere.

Tror jeg desværre du kommer til at lede længe efter Skuffet Har selv ledt ret intenst efter sådanne sider, men forgæves. Man kan være heldig engang imellem, at få fingre i nogle store billeder private har taget, men ellers er der vidst ikke meget håb.

Brodtgaard
Manager

« Svar #9861: 13 Feb 2008, 14:07 »

Prøv om du kan bruge nogen af dem her:

http://www.bif-support-frsund.dk/foto/forside.asp  og
http://www.bif-support-frsund.dk/foto/oversigt2.asp?arkivid=207

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

GudenEricsson
Gæst

« Svar #9862: 13 Feb 2008, 14:09 »

Prøv Mingo.dk

GudenEricsson
Gæst

« Svar #9863: 14 Feb 2008, 10:26 »

MLL
Manager

« Svar #9864: 14 Feb 2008, 11:25 »

Tilbage på FmF Opstemt

-Benja-
Gæst

« Svar #9865: 14 Feb 2008, 13:12 »

Zone 43
Manager

« Svar #9866: 14 Feb 2008, 14:35 »

« Seneste Redigering: 14 Feb 2008, 14:38 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-Benja-
Gæst

« Svar #9867: 14 Feb 2008, 14:45 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=79787 \o/
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=147078

Jeg synes, at have hørt lignede udtalelser tidligere Smiley

Thomas Rytter bliver kun i Brøndby fordi, hans løn sikkert er højere end den han ville få andre steder.

MLL
Manager

« Svar #9868: 14 Feb 2008, 15:18 »

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #9869: 14 Feb 2008, 15:47 »

http://www.brondby.com/article.asp?aid=45863&id=145 Thumbs Up

Thomas Rytter bliver kun i Brøndby fordi, hans løn sikkert er højere end den han ville få andre steder.

Andet kan det næppe være.. Jeg fatter ikke, at han skifter til et 1. divisions hold f.eks. og bliver fast mand der.

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 656 657 [658] 659 660 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010