home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:49:23 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
03 Feb 2026, 17:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  2 Brugere, 750 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 652 653 [654] 655 656 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5205698 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #9795: 09 Feb 2008, 19:20 »

Fordi lægesektoren har vurderet ham, og de har (går jeg ud fra) sagt, at AB ikke skulle være nervøs på det område. Skulle man droppe spillere, som er ofte skadet, så kan vi i samme åndedrag sige farvel til Lorentzen og Dunken.

Som nævnt af andre, så er det ikke prisen, men lønnen det handler om, men skidt med det. Det er ikke så relevant. Jeg tager ikke så meget stilling til om man skulle have hentet ham eller ej, eftersom jeg ikke har set ham i aktion. Så der kan vi naturligvis se lidt forskelligt på tingene. Det jeg er "tilfreds" med er, at man har foretaget vurderingen af hans kvalitet og sammenholdt med hans lønkrav. Det er økonomisk fornuftigt og forsvarligt i mine øjne. At beslutningen måske er forkert kan kun tiden vise, men der kan dit gæt såvel som Anders Bjerregaards være lige gode.

Du ser gerne at vi henter dyre spillere (udfra tanken pris=kvalitet). Det er ikke det primære for mig. Jeg siger blot at spilleren skal være pengene værd, og kunne hæve niveauet i truppen. Og så er jeg ligeglad med om han er gratis eller koster 25 mio.

Sådan tror jeg desværre ikke det fungerer i virkeligheden. Der er sandsynligvis ikke tid nok til at han kan se intensivt på hver enkelt interessant spiller. Man må forlade sig en del på scouts mv. Når en mand, som Meulensteen anbefaler en spiller, så er det nærliggende at tage det for gode varer. Manden har trods alt erfaring fra Uniteds talentudvikling, og han bør vide lidt om hvad der kendetegner et talent. Det gjorde han så bare ikke lige i de tilfælde, hvilket var lidt overraskende. For mig ihvertfald. Jeg var hoppet i med begge ben, nøjagtig som Bjerregaard, hvis jeg havde stået i situationen netop pga. af Meulensteens tidligere job og den "troværdighed" som dette giver.

Disse faktorer medvirker til, at  jeg synes at AB har gjort det hæderligt, når man tager resten af hans signings med i betragtning. Men jeg fornemmer, at det ikke er noget vi bliver enige om.
Var ellers lige ved at skrive et svar, men blev enig med mig selv om at jeg ikke gider at gentage mig selv igen... Du har hørt min mening, og jeg har hørt din, vi er ikke helt enige, og fred være med det Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #9796: 10 Feb 2008, 14:35 »

er der noget sted man kan følge med i brøndby - næstved live

MLL
Manager

« Svar #9797: 10 Feb 2008, 14:38 »

Tilbage på FmF Opstemt

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #9798: 10 Feb 2008, 14:40 »

tak

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #9799: 10 Feb 2008, 14:56 »

2-0. Smiley

MLL
Manager

« Svar #9800: 10 Feb 2008, 14:57 »

Duncan igen, efter klump-spil !

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager

« Svar #9801: 10 Feb 2008, 15:14 »

Den står nu 3-1.
Næstved scorede til 2-1, men F Mike scorede til 3-1 på et langskud

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager

« Svar #9802: 10 Feb 2008, 16:32 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=79612

hmm ligesom med Mikkel Bechmann

Tilbage på FmF Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #9803: 10 Feb 2008, 16:43 »

Utroligt!
De havde 31 dage til at hente ham, og selvfølgelig går de først igang på sidste dagen.. Typisk!

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #9804: 10 Feb 2008, 18:57 »

Fam. Brøndby tog vidst hviledagen i hu crazy

Echoes, Silence, Patience and Grace

Schjeld3
Gæst

« Svar #9805: 10 Feb 2008, 18:59 »

Lidt skidt de først gik i gang der..

Zone 43
Manager

« Svar #9806: 10 Feb 2008, 20:37 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #9807: 10 Feb 2008, 21:26 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=79612

hmm ligesom med Mikkel Bechmann

Ej nu må han saftsusme tage sig sammen...   Sur

Søn eller ej... Så er det ud... Jeg gider simpelthen ikke se på ham mere, den klamme spadser. Manden kan seriøst intet finde ud af... Det er da helt fantastisk...
 Huh
Som jeg før har skrevet: 1 hel måned.... Manden har haft en hel måned til at få den pris i orden... En hel måned... Eller mere. For det er ikke forbudt at forhøre sig på spillere udenfor transfevinduet. 2 spillere som vi ikke får pga vi har en sportsdirektør som er langsommere en en cykel uden hjul... Det her er ikke længere indkompetence... Det er psykopatisk Shockeret

Jeg græder over at vi har en hovedløs høne i vores Brøndby ticked off ticked off ticked off ticked off Græder Græder Græder Græder

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #9808: 11 Feb 2008, 09:27 »

Ej nu må han saftsusme tage sig sammen...   Sur

Søn eller ej... Så er det ud... Jeg gider simpelthen ikke se på ham mere, den klamme spadser. Manden kan seriøst intet finde ud af... Det er da helt fantastisk...
 Huh
Som jeg før har skrevet: 1 hel måned.... Manden har haft en hel måned til at få den pris i orden... En hel måned... Eller mere. For det er ikke forbudt at forhøre sig på spillere udenfor transfevinduet. 2 spillere som vi ikke får pga vi har en sportsdirektør som er langsommere en en cykel uden hjul... Det her er ikke længere indkompetence... Det er psykopatisk Shockeret

Jeg græder over at vi har en hovedløs høne i vores Brøndby ticked off ticked off ticked off ticked off Græder Græder Græder Græder

Hehe. Det ville være synd at sige, at vi har været enige om AB hidtil, men i dette konkrete tilfælde er jeg heller ikke imponeret. Det er mildt sagt sløjt af Bjerregaard Jr.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #9809: 11 Feb 2008, 11:20 »

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Sider: 1 ... 652 653 [654] 655 656 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010