home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 511 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2730 2731 [2732] 2733 2734 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3576650 gange)
Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40965: 30 Aug 2014, 18:39 »

Zone det kan også diskuteres om der ikke er økonomisk uansvarlighed, når man har brug for rigmænd til at købe spillere...
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Tubbe14
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40966: 30 Aug 2014, 21:49 »

Er det fucking seriøst at Pukki er ved at lande i BIF? Det lyder jo som et vanvittigt hent, sker der har I squ allerede guldet i hånden.
Vent, med Agger er vi kun top3 kandidat og med Pukki er vi stor favorit til guldet? Så Pukki da heller ikke bedre.
Og hvis vi henter ham, så tror jeg at det bliver på leje. Det ville være at skyde sig selv i foden, med endnu et dyrt indkøb i år.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40967: 30 Aug 2014, 21:55 »

Zone det kan også diskuteres om der ikke er økonomisk uansvarlighed, når man har brug for rigmænd til at købe spillere...

Det kommer an på enkelte situation. I dette tilfælde er økonomien fin nok til at vi kunne hele transferen selv efter salget af Makienok, men Jan Bech ønskede at skyde ind med ca. halvdelen af beløbet, som skrevet står i to af artiklerne fra sidste indlæg, for at økonomien ikke skulle ændres alt for meget.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40968: 30 Aug 2014, 22:24 »

Vent, med Agger er vi kun top3 kandidat og med Pukki er vi stor favorit til guldet? Så Pukki da heller ikke bedre.
Og hvis vi henter ham, så tror jeg at det bliver på leje. Det ville være at skyde sig selv i foden, med endnu et dyrt indkøb i år.

Tubbe med Agger er det top 3, med Agger og Pukki er det guld. Pukki er en vanvittig angriber, og det kan ikke diskuteres.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40969: 30 Aug 2014, 22:53 »

Ny spiller imorgen.
Hvem mon det er.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40970: 30 Aug 2014, 23:10 »

Det er det rene galimatias at tro, at Daniel Agger skifter til Brøndby denne sommer. For det første hverken kan eller vil Brøndby betale den overgangssum, som Liverpool vil kræve, og derudover er det igen et økonomisk issue, når han skal forhandle kontrakt med Brøndby. Der vil hverken være et økonomisk eller sportsligt incitament til at spille i Brøndby for en spiller af Daniel Aggers kaliber. Han vil ikke engang kunne tjene halvdelen af den løn, han hæver hver måned i Liverpool nu. Sportsligt ville det jo også være så uambitiøst, som noget næsten kan blive.

Jeg synes, det er helt absurd, at Barcelona og Brøndby angiveligt står i hver deres lejr og trækker i den samme spiller. Der er dog ingen tvivl om, at det er langt mere sandsynligt, at han ender i førstnævnte klub end sidstnævnte, omend en klub midt imellem de to nok ville matche Agger bedst.

Brøndby kommer selvfølgelig ikke til at smide ca. 100 mio, Agger gider selvfølgelig ikke ødelægge sin karriere ved at tage et så stort skridt ned og Brøndby har sikkert heller ikke mulighed for at betale lønnen. Agger til Brøndby er simpelthen absurd Smiley

Kan du ikke godt selv høre, hvor absurd det lyder, at I skulle kæmpe med Barcelona om en spiller? Agger er alt, alt for god til Superligaen, og han ville ej heller få en økonomisk gevinst ud af det - tværtimod. Vi snakker om en viceanfører i en af de største klubber i verdens stærkeste liga. Godt nok er han blevet degraderet i Liverpools hierarki og er vel ret beset tredje- eller fjerdevalg, men en af hovedårsagerne til det skyldes skader og en nedadgående formkurve. Det er jo ikke ligefrem, fordi Liverpool vælter sig i verdensklassespille re i den bagerste kæde.

Som du selv siger, så skal man aldrig sige aldrig, men det vælger jeg så alligevel at gøre her. Han kommer ikke til Brøndby denne sommer. Jeg ville i hvert fald tabe kæben, hvis det skete.



Jeg sagde jo, at en handel slet ikke var umulig.
Agger havde kun interesse i LFC eller BIF, nu hvor Barcelona var ude af spillet.
Og han gider selvfølgelig ikke at sidde på bænken.

Omkring Aggers hjerte - se interviewet og hans udtalelser.

So long, bitches.

Vi ses i Farum, klar til at dele kærlighed ud.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40971: 30 Aug 2014, 23:13 »

Ny spiller imorgen.
Hvem mon det er.

Pukki? Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40972: 30 Aug 2014, 23:16 »

Mange gange tillykke med ham. Jeg er fuldt ud FCK-fan, men det er virkelig smukt, at en spiller vælger så mange penge fra, for at komme til den klub han elsker. Desuden er det en god dag for dansk fodbold, og selvom jeg ikke håber Brøndby får for meget succes, er jeg glad på dansk fodbolds vegne, at sådan en spiller vender hjem i sin bedste alder. Big up herfra!
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40973: 30 Aug 2014, 23:19 »

Svartovich er ikke helt sikker på det er godt for dansk fodbold, da jeg tror at det havde været bedre for landsholdet at han var kommet til Tyskland, mindre PrL klubber, Spanien, Frankrig ol.
Istedet for han kom hjem, men det burde dog kunne føre til at BIF er at finde i ChL, hvilket er godt for ligaen, og på lang sigt måske også godt for landsholdet.
Men det går an på hvilket udgangspunkt man tager i dansk fodbold, klubholdene, landsholdet eller begge?
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40974: 30 Aug 2014, 23:22 »

Agger er en god og dygtig spiller, Spardle, men han er ikke Jesus. Der skal noget mere end blot en god forsvarsspiller til for at spille CL:
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40975: 30 Aug 2014, 23:26 »

Pukki? Smiley

Jeg tror på enten ham eller islændingen.
Mest sidstnævnte, men håber på Pukki.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40976: 30 Aug 2014, 23:27 »

Ny spiller imorgen.
Hvem mon det er.

Kilde? Jeg har kun læst om lægetjek.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40977: 30 Aug 2014, 23:33 »

Kilde? Jeg har kun læst om lægetjek.

Flere forskellige twitter. Følg dog med, Zone.

Evige troværdige Slasher skriver også om den.
Men han skriver islænding imorgen - og Pukki mandag.

Agger har været gennem lægetjek, så han skal selvfølgelig ikke tjekkes, medmindre han har gemt noget i tarmen, når han skal med flyet.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40978: 30 Aug 2014, 23:33 »

Agger er en god og dygtig spiller, Spardle, men han er ikke Jesus. Der skal noget mere end blot en god forsvarsspiller til for at spille CL:

Uden Agger har I ihf. ingen chancer for ChL, nu har I, jeg godtager også bare at Pukki bliver præsenteret imorgen, selvom den er ret usikker.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40979: 30 Aug 2014, 23:38 »

Flere forskellige twitter. Følg dog med, Zone.

Evige troværdige Slasher skriver også om den.
Men han skriver islænding imorgen - og Pukki mandag.

Man kan da heller ikke holde 10 minutters pause uden der sker noget Skuffet
Men ja, læste godt det sidste. Lidt meh tbh. Pukki > Hólmbert.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 2730 2731 [2732] 2733 2734 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010