home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Apr 2025, 22:00 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
18 Mar 2025, 22:03 andersnomanni Blogs SAF Challenge
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
Antal Registrerede Brugere: 23548
  0 Brugere, 637 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hans_seventh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2678 2679 [2680] 2681 2682 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4477583 gange)
ptrN
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40185: 17 Aug 2013, 10:29 »

Hvad siger du! Så du Esbjergs kampe sidste år? Han var jo fremragende! Ved ikke hvorfor han er gået helt i baglås nu.
Jeg synes det er rimelig tydeligt nu, at Kian Hansen og Dropo har den største del af skylden for deres utrolige forår.

welbz is dat guy

verdenskrig
Manager

« Svar #40186: 17 Aug 2013, 11:46 »

Jeg elsker at alle drager den konklusion. Det er simpelthen så tyndt.

Et hold kan ikke holde rent bur hvis keeperen er elendig og forsvaret er godt. Omvendt kan et hold heller ikke holde rent bur hvis keeperen er dygtig og forsvaret er lort.

Hradecky og Esbjergs forsvar havde en ligestor andel i det forår, og jeg krummer tæer hver gang der kommer en og prøver at frasige Hradecky æren for det forår og lægge det over på forsvaret.
Jeg kan satme godt forstå at Hradecky sejler hos os. Vores forsvar er jo en rendyrket katastrofe fra a til z. Der er absolut ingen støtte til Hradecky what so ever, de sejler rundt og de forplanter sig..

Så kan det godt være han laver en gigantisk fejl i går, men det ændrer stadig ikke på at han i foråret var superligaens profil, og folk der mener andet kan jeg ikke tage seriøst. Det er ikke for sjov når det er trænerne der stemmer ham suverænt ind til det vel?

Hradecky, Ørnskov samt Almebäck er bare endnu en gang spillere i den anelange række af spillere som har glemt hvordan man spiller fodbold når man trækker den gule trøje over hovedet.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Svartovich
Gæst

« Svar #40187: 17 Aug 2013, 12:31 »

Jeg synes det er rimelig tydeligt nu, at Kian Hansen og Dropo har den største del af skylden for deres utrolige forår.
Det kan da ikke være tydligt nu, bare fordi han ikke spiller godt længere? Det svarer jo til at sige at Fernando Torres tydeligvis aldrig har været verdensklasse, heller ikke i Liverpool hvis du forstår min sammenligning.

verdenskrig
Manager

« Svar #40188: 17 Aug 2013, 12:37 »

Det er en letkøbt konklusion som folk slynger om sig, fordi det er en sjov stikpille. Piller man rosinerne ud af kagen vil enhver kunne se at den konklusion er på børnehaveniveau.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Svartovich
Gæst

« Svar #40189: 17 Aug 2013, 12:49 »

Det er en letkøbt konklusion som folk slynger om sig, fordi det er en sjov stikpille. Piller man rosinerne ud af kagen vil enhver kunne se at den konklusion er på børnehaveniveau.
Jeg har jo aldrig sagt at Esbjergs forsvar ikke havde en stor andel i 4. pladsen, det eneste jeg siger er at det havde hradecky også. Så hvis man skal dømme udfra dit tidligere indlæg er jeg egentlig meget enig med dig.

verdenskrig
Manager

« Svar #40190: 17 Aug 2013, 12:50 »

Jeg har jo aldrig sagt at Esbjergs forsvar ikke havde en stor andel i 4. pladsen, det eneste jeg siger er at det havde hradecky også. Så hvis man skal dømme udfra dit tidligere indlæg er jeg egentlig meget enig med dig.

Den var ikke møntet på dig, vi deler holdning Wink

Cool

Svartovich
Gæst

« Svar #40191: 17 Aug 2013, 12:58 »

Den var ikke møntet på dig, vi deler holdning Wink
Nå okay, blev bare forvirret fordi du skrev det lige efter mit indlæg Thumbs Up

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #40192: 19 Aug 2013, 13:28 »

Meulensteen
Ynglingespiller

« Svar #40193: 19 Aug 2013, 13:44 »

Godt at se, at gode gamle Kalle stadig har følelser for klubben. Han må gerne lige underskrive en kontrakt med BIF i stedet og redde vores offensiv  Thumbs Up

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #40194: 19 Aug 2013, 13:51 »

Godt at se, at gode gamle Kalle stadig har følelser for klubben. Han må gerne lige underskrive en kontrakt med BIF i stedet og redde vores offensiv  Thumbs Up
Helt enig! :-)

"Vi har tilbudt Kalle en 5-årig kontrakt. Han vil dog vente med at underskrive den indtil ca 1 uge efter vinduet lukker, idet han desværre vil foretrække et par år mere i udlandet pga skatte-ordningen, når han kommer hjem.
Desværre vendte Kalle først tommelfingeren opad til vores tilbud efter vi var blevet enige med BÅDE ob og Emil om købet, hvorfor vores ENESTE smuthul var læge-tjekket..
Eftersom Kalles 5 år på ingen måde kan finansieres af investorer, skal vi finde dem selv, og da købet af Emil også skulle tages fra vores "egen" kasse, så endte vi med at måtte bruge knæet som undskyldning, idet det jo vitterligt er et tidligere skadet knæ med spor derfra.. Men vi vidste da godt at knæet ville se sådan ud - det gør alle knæ jo efter en sådan operation.."

Fra SSO.

Hvorfor skulle vi tilbyde ham en Jan K lignende kontrakt, det tror jeg ikke meget på.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #40195: 19 Aug 2013, 13:57 »

Forstår simpelthen ikke FCKs transferstrategi.

Thaurat al Shabab

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #40196: 19 Aug 2013, 14:08 »

Forstår simpelthen ikke FCKs transferstrategi.

Har de nogen ? CV har jo en dårligere hit rate end Anders Bjerregaard havde

DeBuur
Manager

« Svar #40197: 19 Aug 2013, 16:16 »

Brøndby har de seneste mange år ladet de fleste talenter sive langsomt ud og derfor står vi nu med kun de næst bedste tilbage - engang var vi førende på talent udvikling i DK men så kom tiden hvor alt dansk var yt og vi skulle hente alverdens svenskere og andre eksotiske spillere og gerne til en høj løn.

idag ser vi en klub som FCM toppe med 12-14 hjemmeavlede spillere - det er klasse og det er noget vi skal lære af.

Brøndby kom skidt ud af sagen med Emil larsen og endnu værre vi har misset en suveræn spiller og Per Rud har sgu ikke set for godt ud med de meldinger han er kommet med - men sagen er at før en aftale er underskrevet så er der ingen... det har Emil Larsen lært på den hårde måde....

Kalle vil hvis han er fit styrke alle hold i superligaen men han har været så meget ude af spillet at selv Brnburg er stabil... så ikke en lang kontrakt til ham.

Vores defensiv dur ikke vi skal have en DC hvis en Jim larsen ikke spiller i Belgien så kunne vi passende forsøge at leje ham

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #40198: 19 Aug 2013, 16:53 »

Du ved lige så godt som jeg at vi ikke henter en dc'er det er allerede sket, vi kigger udelukkende på fløje og angribere.

freakstar
Reserveholdsspiller

« Svar #40199: 19 Aug 2013, 18:37 »

BrøndbyInsider ‏@Tweetegnen 5m
Brøndby har accepteret et stort tilbud på Makienok

nu må vi se om det bare er en troll account, eller om personen faktisk ved noget..

Hej alle mine venner

Sider: 1 ... 2678 2679 [2680] 2681 2682 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010