|
Andersen
|
|
ja det ved jeg udmærket  Okay, det lyserøde logo i midten. Med Cilit Bang. Normalt står der ikke feat. Gordon Brown oppe i hjørnet. Der står heller ikke NHS på sprayflaskerne. Jeg går derfor ud fra, at det billede du har brugt, har været ændret på før 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Synes nu også jeg har set det billede før 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Andreaskj
|
|
har selv lavet de ekstra opgraderinger 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Synes nu også jeg har set det billede før  Owned!  By Altid-Brøndby!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreaskj
|
|
Owned!  By Altid-Brøndby! Ja han fik mig. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Forstår bare ikke hvorfor man vil ligge et billede ud og sige man har lavet det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
Nå et bud på kampens resultat i morgen ville nok være: en 1-2 sejr,  hvor Stryger og Agger kommer på måltaven. Samtidig tror jeg også gilberto scorer i slutningen af kampen og får bragt alt for meget spænding. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Man bliver helt trist når man tænker over hvornår vi sidst har vundet med mere end 3 mål... HB Køge hjemme August 2009? det er for lang tid i en klub som os. Savner bare at se os køre et hold på røv og albuer i stedet for en smal sejr eller nederlag mod et bundhold hjemme 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Jeg tror at, vi hiver en klar 1-3 hjem til Vestegnen!  på mål af Krohn Dehli, Stryger & Agger.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreaskj
|
|
Forstår bare ikke hvorfor man vil ligge et billede ud og sige man har lavet det  Jeg har jo selv lavet det. Havde bare ikke lagt mærke til at de var lavet nogen ændringer med skriften men det er mig der har lavet det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Ja han fik mig.  Jeg har jo selv lavet det. Havde bare ikke lagt mærke til at de var lavet nogen ændringer med skriften men det er mig der har lavet det.
Whatever. Lad os komme videre.. Tror vi vinder 1-2 i morgen. Agger og Mike scorer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreaskj
|
|
Ja jeg kan desvære ikke se den.  Da jeg er inviteret ud og se Sønderjyske-fck holder SELFØLGELIG med Sønderjyske i den kamp. Men følger kampen på mobilen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|