home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 488 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2019 2020 [2021] 2022 2023 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4671260 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #30300: 14 Nov 2010, 20:56 »

Først og fremmest vil jeg sige at den kritik der igennem lang tid har været (af nogle) af Tørnes ikke er berettiget efter min mening. Jeg var en af dem der tvivlede lidt på ham langt hen. Men fra og med 3. Oktober mod Horsens synes jeg at han har stået som han skal. Både mod Horsens, Nordsjælland, Randers, Esbjerg, FCM og nu Horsens har han gjort det godt imens han gjorde det fornuftigt mod sønderjyske og fck. Eneste kamp hvor han ikke var god nok var Varde. Nok om det.

Man skal ikke være den helt store fodboldekspert for at se at det ikke var helt godt. Over længere tid har der været en KLAR tendens til at vi har det svært mod de små/bævegelige/hurtige angribere/spillere:

Sporting: Djalo (eller hvad han hed) - scorer
OB: Utaka - scorer
Lyngby: Sørensen - Scorer
SønderjyskE: Fabricius - scorer
FCK: Santin - Scorer
Varde: Jesper Hollænder - Scorer
Silkeborg: Saag - scorer
Horsens: Macena - scorer
FCN: Mikkelsen - Truer os meget men scorer ikke selv. Var det ham der lavede assist?
Randers: Movsisyan - scorer
Midtjylland: Alle afrikanerne har vi problemer med og Igboun sætter os i højresiden og ligger op til 1-2 målet.
Horsens: Macena og Issey ydmyger næsten vores forsvar i dag.

Er jeg virkelig den eneste der kan se tendensen til at vi har problemer med spillere der kan true os på enten hurtigheden eller i dybden? Ved ikke om jeg er naiv men det føles bare sådan for mig.

Pisser mig virkelig af at vi giver dem så meget plads og bliver spillet ud af Horsens. De havde 21 afslutninger imod vores 12 midt i første halvleg. 12-0 vinder de i hjørnespark. 56-44 til dem i boldbessidelse. Simpelthen ubegribeligt at vi kan bliver spillet ud af Horsens.

Derudover har Krohn-Dehli fået sit 3. gule kort i denne sæson. Og så vidt jeg lige husker er de alle tre pga. brok. Så har han karantæne mod AaB ikk? og Remco får også gult for brok. Simpelthen latterligt at vi får så mange kort for brok. Det er ikke et enkeltstående tilfælde Remco, Mike og Krohn-Dehli har fået det før også.

Jeg tror stadig ikke at jeg har set Farnerud jagte en bold helhjertet i de snart 2½ år han har været her. Han har en friløber og kan måske give os det sidste boost der ville være nok til en sejr hvis han scorer. Og hvad gør han? han lobber den over målmanden hvilket udståler "Jeg er i verdensklasse"-hed. Ikke nok med at den går forbi. Men han kan jo tydeligvis se hele vejen at den måske ikke går ind. I stedet for at følge den til dørs lunter han bare stille og roligt frem fordi han sænker farten. Da det så er helt tydeligt at den går ind vælger han ikke at prøve at nå den men at stoppe mere eller mindre op.

Nu har vi AaB og Kent Nielsen ude næste gang. De er i god form og den bliver svær. Efter det har vi så OB som også er i god form. Og til sidst Silkeborg ude. Men der er vores spillere på ferie ligesom sidste år. Det kunne muligvis bliver 4 nederlag i streg ligesom sidste år.

Så kom jeg ud med mine frustrationer. Der står muligvis nogle ting som jeg ikke ville have sagt under normale omstændigheder. Er bare frustreret over at vi misser en gylden chance for at komme op på en delt Champions League plads.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #30301: 14 Nov 2010, 20:59 »

Han hedder Jacob Hollænder. Wink

Hala Madrid!

Fernando
Gæst

« Svar #30302: 14 Nov 2010, 21:02 »

Enig det var ikke KUN Farnerud, men den svensker burde sku ikke få sin løn fordi at han simpelthen efter min mening er for egoistisk i nogle situationer og han skal lade vær med at, skyde 26 meter udefra da han aldrig kommer til at, score fra den afstand og btw. kan godt lide at Mike Jensen kalder banen for en fucking lorte bane Grin

og synes dog at Michael Tørnes gør det fint af en anden keeper at være, men forsvaret sejler virkelig!! mener dog at klubben har brug for nye spillere som er bedre på den fysiske og hurtige plan, som f.eks Tobias Mikkelsen og Gilberto de er hurtige og Gilberto er jo altid målfarlig, så han er velkommen Thumbs Up men Mikkelsen gamle Bif'er har vi ikke noget at bruge til, men lad Stenderup starte inde næste gang! Smiley og idag så præstationen ud som om man gik på ferie og bare passede sig selv og slet ikke gad at løbe for at modtage bolden. Ubeslutsom

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30303: 14 Nov 2010, 21:06 »

Han hedder Jacob Hollænder. Wink

Whatever...

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #30304: 14 Nov 2010, 21:08 »

Er meget enig, Altid Brøndby. Er selv virkelig frustreret.

Mht. til Aab, og den kommende kamp i Ålborg (Aalborg): Vi har meget ofte sejret i Aalborg, og har et godt tag på dem. Jeg tror at spillerne sagtens kan sætte sig op til kampen. At spille ude mod Aab er noget specielt både for fans og spillere.

Mht. til Farnerud, manden spiller bedre og bedre for hver kamp der går. Han skal selvfølgelig score på den gigantiske chance han har. Men én mand bærer ikke skylden alene.

Fed detalje at Mike Jensen siger "Fucking lorte bane" Kæft den mand er nice, han har et hjerte for klubben, og så pakker han det ikke ind.

19. 5. 2012.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30305: 14 Nov 2010, 21:09 »

Ekstra Bladets forside 22. November: "Kent Nielsen fik skovlen under sin gamle klub"

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #30306: 14 Nov 2010, 21:13 »

Meget uenig.

19. 5. 2012.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30307: 14 Nov 2010, 21:16 »

Vi får se. Simpelthen for tåbeligt hvis vi ryger ind i en slem stime nu hvor vi havde muligheden for at komme op på en delt CHL-plads...

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #30308: 14 Nov 2010, 21:17 »

Meget tåbeligt. Men så langt væk er CHL-pladsen altså stadigvæk ikke.

19. 5. 2012.

Fernando
Gæst

« Svar #30309: 14 Nov 2010, 21:21 »

Meget tåbeligt. Men så langt væk er CHL-pladsen altså stadigvæk ikke.

Nej, men det er nedrykningsstregen heller ikke Rullende Øjne

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30310: 14 Nov 2010, 21:21 »

Nej, vi er 3 point fra OB og FCM. Men hvis ikke vi tager os sammen kan der være langt op om 3 runder. Det er vigtigt at spillerne går på ferie med en god følelse. De sidste 3 SKAL vindes.

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #30311: 14 Nov 2010, 21:23 »

Det er selvfølgelig af ypperste nødvendighed at vi vinder de resterende 3 kampe.

19. 5. 2012.

Zone 43
Manager

« Svar #30312: 14 Nov 2010, 21:30 »

Vi skal kigge nedad i tabellen, blot otte point fra nedrykningsstregen, og et meget svært program her til sidst. Vi er lort over hele linien, så der skal udskiftes mindst 15-20 mand fra A-truppen, før vi bare kan drømme om CL, EL kan måske komme på tale, men det kræver koncentration over alle 180 i den sidste kval-runde, og vel også en meget god dag, modsat Rosenborg, Hertha og Sporting.

Først og fremmest, synes jeg, det skal være i defensiven, at udskiftningerne kommer, så vi i det mindste kan holde nullet, noget der ikke er sket de sidste 13 kampe - ny rekord btw. Jo hurtigere det sker, jo bedre vil det være.

2-4 point i de næste tre kampe.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30313: 14 Nov 2010, 21:33 »

Personligt ser jeg det som nødvendigt at forstærke med en venstre back, central forsvar (Goodson), en def. midt og en angriber. Altså mangler vi stadig 3 spillere og en typisk kantspiller (som vi vel ikke har haft siden Kamper) kan også komme på tale. Men der skal sælges før vi køber.

Zone 43
Manager

« Svar #30314: 15 Nov 2010, 20:43 »

Tror nu sagtens, at Remco kan bruges som defensiv midtbane, når Goodson en gang er kommet til. Men ja, angriber og en venstreback vil ikke være det værste, at få hentet til. Men hvem? Fløjspilleren kunne være Absalonsen, selvom rygtet vil vide, han er på vej til Belgisk bold. Wtf?!
Så kan man ihf hente til midterforsvar (Bjelland?) og en central midt (Thygesen?) til sommer..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2019 2020 [2021] 2022 2023 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010