home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 757 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2013 2014 [2015] 2016 2017 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4668413 gange)
Heskey
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #30210: 06 Nov 2010, 19:09 »

(Handler om Magic) Det er bare skræmmende som han har mistet sin skarphed og farlighedmed alderen, men det kan jo desværre ske og han burde jo nok slet ikke være blevet købt, selvom han er en af mine favorit spillere i Brøndby gennem tiderne, jeg har fulgt med. Skuffet

@Fernando: Måske vi lige skal se hvordan Farnerud udvikler sit spil nu, de seneste kampe har han spillet godt, og hvis han kan forsætte det spil så ved jeg ikke helt, lønnen er høj, men kan han blive lønnen værd så skal han ikke væk IMO. Smiley
« Seneste Redigering: 06 Nov 2010, 19:20 af Mr Benjoe26 » Logged

Fernando
Gæst

« Svar #30211: 06 Nov 2010, 19:22 »

Jeg synes bare ikke at, han gør det godt nok når man tænker på at, han er en af de højst lønnede her i Superligaen.. Men Per Bjerregaard må sku da snart indse at, hvis han vil det bedste for klubben, så skal han gå af! hader at klubben skal være sådan et cirkus! men Brøndby for altid! Thumbs Up

papi
Ynglingespiller

« Svar #30212: 06 Nov 2010, 19:45 »

håber jer der kommer på stadion imorgen støtter op, og bliver efter kampen.. det skal selvfølgelig foregå roligt, men han (PB) kan squ ikke få lov til at behandle klubben, spillerne og fansne på den måde som han gør..

BJERREGAARD RAUS!

BJERREGAARD RAUS - Ingen over klubben

verdenskrig
Manager

« Svar #30213: 07 Nov 2010, 13:02 »

Så møder vi Midtjylland i dag, i et rigtig topopgør.. Andenpladsen i år giver cl kval, og den skal vi naturligvis slutte på.. Derfor er kampen i dag ekstra vigtig.. Med en sejr kan vi komme foran fcm og sætte dem under pres, mens vi med et nederlag vil være sat af..

Uafgjort kan som jeg ser det godt bruges i dagens kamp, men kampen spilles på Vilfort Park og der skal vi fra start gå efter at vinde alle kampe.. Tror der bliver kul på tribunerne i dag, og håber at aktionen før kampen bliver en succes.. Selvfølgelig vil der altid være en flok hjernevaskede oldinge som stadig mener at Per er gud og som derfor bliver på tribunen, men føler mig sikker på at en stor del af faxe vil deltage Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30214: 07 Nov 2010, 15:18 »

Vi har vundet 3-0:

Yes, yes.

Ej. Tror på en hård og og spændende kamp hvor vi desværre trækker det korteste strå. 1-3.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Fernando
Gæst

« Svar #30215: 07 Nov 2010, 16:20 »

Ja så er det idag vi skal møde FC Midtjylland, som ligger på anden pladsen og hvis vi vinder i dag kommer vi vel nok på anden pladsen! Thumbs Up men jeg tror på at, det vil blive en meget lige kamp, hvor der vil blive gået til makronerne ret fysisk! men tror dog stadig på at, vi vinder kampen 2-1.. og kampen bliver vel forhåbentlig en spændene kamp, men håber at, dagens tifo eller, hvad de finder på vil foregå i protest og i rødt mod Per Bjerregaard! crazy og lad os nu få nogle nye folk ind på de poster vi mangler folk på...

Brøndby!

Fernando
Gæst

« Svar #30216: 07 Nov 2010, 16:26 »

Truppen mod FCM

1. Michael Tørnes
40. Michael Falkesgaard
2. Anders Randrup
3. Max von Schlebrügge
4. Remco v.d. Schaaf
5. Jan Frederiksen
8. Mikael Nilsson
9. Alexander Farnerud
17. Jens Larsen
18. Nicolaj Agger
19. Daniel Stenderup
21. Thomas Rasmussen
22. Ousman Jallow
23. Michael Krohn-Dehli
26. Mike Jensen
27. Jan Kristiansen
29. Daniel Wass
32. Brent McGrath
38. Osama Akharraz

Zone 43
Manager

« Svar #30217: 07 Nov 2010, 21:12 »

Pyro, masser af røde flag og endnu flere anti Bjerregaard-sange foran indgangen efter kampen. Det så sgu vildt ud! Og gaaaal en masse kaos omkring aktionen ved kampstart. Opstemt

Ærgeligt vi ikke fik hevet alle tre point hjem, udfra hvad jeg så, og det var noget begrænset det meste af tiden, så, så det ganske godt og positivt ud, men vi mangler stadig en oppe foran, der høvler dem ind efter behag.
Jeg er stadig optimist omkring sæsonen, jeg tror fortsat at en 2. plads er realistisk.

BJERREGAARD RAUS!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #30218: 07 Nov 2010, 21:17 »

Jeg havde skiftet Agger ud efter 30 minutter nøøj hvor var han da bare elendig ... Farnerud spillede sku godt i 1.halvleg og i glimt i 2.halvleg .. dog lidt usikkert forsvarsspil af Stenderup i 2.halvleg . Men alt i alt en godkendt kamp synes .. Dog var Mikkel Thygesen god idag synes ..

En kold dag på tribunen med damm det er god kakao de har på stadion Smiley

Vi skal alle være her.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30219: 07 Nov 2010, 21:25 »

Hvor er ham Rasmus Lund dog klam at høre på. Overdrivelser yes, yes.

1. "jeg får en knytnæve  hovedet og bliver selvfølgelig forskrækket. Jeg taber mikrofonen lige, som jeg skal på skærmen. Derefter får jeg en mere, mens jeg er på skærmen" Omfg. Du blev snittet på næsetippen og manden ramte mikrofonen. Anden gang er det KUN mikrofonen der bliver ramt.

2. Sidst vi mødte fck hjemme sagde han også at da fck-fansene ankom "Fløj tingene bare igennem og folk gik HELT AMOK" Så slemt var det nu heller ikke...

3. Han skulle have sagt at stemningen var i top til gårsdagens træning og har hørt at han sagde "Jens Larsen havde et stort smil i ansigtet og sagde "spil mig, det må du godt!"" til Rasmus Lund. Jeez. Stod lige ved siden af dig og de sagde til dig at du skulle skynde dig lidt mere da du havde bolden fordi du sænkede tempoet da den røg ud til dig.

Manden er underlig.

God kamp i dag for de neutrale. Vi kan godt være tilfredse. Lidt tyndt straffe og de har et skud som snitter stolpen. Dog synes jeg at vi havde det meste af spillet. Fair resultat og fin stemning Thumbs Up

Fernando
Gæst

« Svar #30220: 07 Nov 2010, 21:27 »

Fantastisk underholdene kamp idag og et fint resultat mod et stærkt FC Midtjylland mandskab Smiley Er nu blevet endnu mere imponeret over A.Farnerud, som spillede fint idag borset fra han IKKE kan finde ud af at, bruge sit højre ben Ubeslutsom og ja Agger gjorde det ikke så godt idag, men det gjorde den danske Messi nemlig! Michael Krohn dehli er i en fantastisk form her i øjeblikket, men blev godt nok irriteret over at, de gang på gang på gang skulle skyde udefra og skyde 20 meter forbi! ticked off men en flot indsats idag! 2-2 er vel fint nok.. og Brent skal da tilbage på Brøndbys andenhold og synes desværre at, Jens Stryger Larsen virkede lidt tung i det idag han løb ikke særlig hurtigt Ubeslutsom

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #30221: 07 Nov 2010, 21:47 »

puhaa der var i sku heldige at få point med hjem. Smiley
men tillykke med det ene point

Thaurat al Shabab

DeBuur
Manager

« Svar #30222: 07 Nov 2010, 22:00 »

Hvor er ham Rasmus Lund dog klam at høre på. Overdrivelser yes, yes.

1. "jeg får en knytnæve  hovedet og bliver selvfølgelig forskrækket. Jeg taber mikrofonen lige, som jeg skal på skærmen. Derefter får jeg en mere, mens jeg er på skærmen" Omfg. Du blev snittet på næsetippen og manden ramte mikrofonen. Anden gang er det KUN mikrofonen der bliver ramt.

2. Sidst vi mødte fck hjemme sagde han også at da fck-fansene ankom "Fløj tingene bare igennem og folk gik HELT AMOK" Så slemt var det nu heller ikke...

3. Han skulle have sagt at stemningen var i top til gårsdagens træning og har hørt at han sagde "Jens Larsen havde et stort smil i ansigtet og sagde "spil mig, det må du godt!"" til Rasmus Lund. Jeez. Stod lige ved siden af dig og de sagde til dig at du skulle skynde dig lidt mere da du havde bolden fordi du sænkede tempoet da den røg ud til dig.

Manden er underlig.

God kamp i dag for de neutrale. Vi kan godt være tilfredse. Lidt tyndt straffe og de har et skud som snitter stolpen. Dog synes jeg at vi havde det meste af spillet. Fair resultat og fin stemning Thumbs Up

Argh uanset hvad så er det sgu ikke i orden at en eller anden klaphat angriber en journalist.... heller ikke selvom han er "klam" dum eller uenig med den pågældende.

YNWA

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30223: 07 Nov 2010, 22:02 »

Han angriber så ikke journalisten hvilket er en del af min pointe. Han slår på mikrofonen og snitter hans næsetip. Men nej det er ikke i orden hvis det var han gik efter ham.

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #30224: 08 Nov 2010, 00:27 »

Man kan da tydeligt se at han rammer ham i hovedet, i hvert fald med et slag. Om han så prøvede at ramme mikrofonen er jo ligegyldigt, hvorfor skal man blande sig i et interview?

Dog kan man også sige at der vel hersker en vis risiko når man laver et indslag "midt i ilden"....

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Sider: 1 ... 2013 2014 [2015] 2016 2017 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010