home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 675 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2010 2011 [2012] 2013 2014 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4665182 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #30165: 04 Nov 2010, 11:21 »

Åh gud. Netop som der syntes at være blot en smule ro på de indre linjer, sker dette. Vi kommer aldrig videre. Grinagtigt.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #30166: 04 Nov 2010, 11:23 »

Nej nej nej nej nej nej, hvad er det der sker!?

Nu må det fandeme holde op!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #30167: 04 Nov 2010, 11:26 »

Det er ikke sådan når formanden ikke vil gå af når bestyrelsen ellers flertalligt stemte ham ud

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #30168: 04 Nov 2010, 11:26 »

Det var sgu da utroligt. Mon vi nogensinde kommer tilbage til toppen... Jeg tror det ikke Skuffet

I hvert fald ikke før PB er væk..

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #30169: 04 Nov 2010, 11:27 »

absalonsen
Gæst

« Svar #30170: 04 Nov 2010, 11:38 »

Lad den røde protest fortsætte i endnu større omfang!

blomvikings
Manager

« Svar #30171: 04 Nov 2010, 11:52 »

Det er simpelthen utroligt!

Det er som om at der ikke MÅ komme ro på derude, 3 kampe 7 point, og det peger i den rigtige retning med "købet" af Goodson.
Men så smutter Palmå og 3 bestyrelsesmedlemme r......

HVAD SKER DER!?!?!?!

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #30172: 04 Nov 2010, 12:09 »

Det hele smuldre - igen!
Hvor er det trist at nå det ser lidt lyst ud at det så igen går galt, først var det HH så var det FBA og nu er det OP, PB får bare dem alle til at skride, fornuftigt for dem selv, går jeg udfra, men noget lort for klubben!

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #30173: 04 Nov 2010, 12:30 »

Nu kommer det til at eksplodere.. protesten mod Bjerregaard bliver ENORM og spillerne vil ikke modtage særlig meget opbakning da alt fokus vil være på bjerregaard.

Manden er jo idiot, hvad er det han har gang i.. Der må være noget i den kraft han har der har spist noget af hjernen.. det siger sig selv.. man kan ikke have så mange direktører og bestyrelsesmedlemme r der kommer og går.

Han SKAL fjernes nu! Ellers er det snart slut.

Zone 43
Manager

« Svar #30174: 04 Nov 2010, 13:10 »

Kasi udtalte godt nok, der skulle ryddes op - mon ikke det mere var en hentydning til, Bjerregaard skulle væk. Wink

Fra nytår står vi uden hovedsponsor, og når selv Bjerregaards nikkedukker smutter, må han vel snart få indset, at han skal smutte på pension.

BJERREGAARD RAUS!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #30175: 04 Nov 2010, 13:38 »

Kasi udtalte godt nok, der skulle ryddes op - mon ikke det mere var en hentydning til, Bjerregaard skulle væk. Wink

Fra nytår står vi uden hovedsponsor, og når selv Bjerregaards nikkedukker smutter, må han vel snart få indset, at han skal smutte på pension.

BJERREGAARD RAUS!

Der kan udspille sig 3 scenarier med det der er sket i dag.

1. Hvis man skal se på hvad Jesper Nielsen har udtalt i medierne om at han gerne vil ind i Brøndby og gøre dem til Skandinaviens bedste hold, MEN han vil have en direktør post eller være bestyrelses formand så hvis man skal være rigtig optimistisk så kan ALT det med at han vil købe Glostrup-Albertslund og få dem i Champions League inden for 5 år !!! være pur opspind og bare være en direkte tale til ledelsen i Brøndby om at "Jeg kan hjælpe jer nu, hvis ikke så køber jeg en klub som overhaler jer" Det er ikke tilfældigt han lige brugte Glostrup som model, det jo næsten som at sige "jeg laver en storklub i jeres baghave". Man kan være naiv (som jeg vælger at være) og sige at alt det der er blevet sagt i medierne om at Jesper var færdig med Brøndby heller ikke er rigtigt, men der derimod skulle ske noget revolutionerende (som nu er sket) og der skulle ryddes op på direktionsgangen før Jesper vil ind. Man kan sige at der er blevet ryddet op nu, og der er massere af tomme pladser over hele linjen til Jesper egne folk inkl. ham selv som direktør. Og vi inden længe kan se ham blive præsenteret.. Det hele kan jo være en del af den revolution som blev diskuteret på det sidste store bestyrelsesmøde og altså det vil sige det hele var aftalt. Men igen... i mit hoved tror jeg det er Bjerregaard selv der skal forlade Brøndby før Jesper kommer ind. Så lad os håbe og krydse fingre for at det er en del af den plan..

2. Også den mest åbenlyse.... Per Bjerregaard VIL halve sin søn Anders ind i Brøndby og han har udsigter til at han skal tage over efter ham selv, så "hans Brøndby" bliver i familien. Dvs. alle de folk der forlader deres stillinger kun gør det pga. Per Bjerregaard. Men at det skulle komme så langt ud som det er nu, det havde jeg svært ved at forestille mig.

3. Per Bjerregaard ved hans tid snart er forbi og han vil ikke se andre have succes med det han har skabt og har bare i sinde at køre klubben i sænk.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30176: 04 Nov 2010, 13:41 »

Jeg ved godt at det sandsynligvis er meget, meget kritisk. Men lad os nu for guds skyld bevare roen. ALT skal sættes ind på en sejr mod Midtjylland også må vi se hvad vi gør derefter. Lad venligst være med for mange raus-råb i kampen mod midtjylland. Det er den vigtigste kamp for os i suppen i år 2010.

Når det så er sagt har jeg altid støttet op om at PB ikke skulle gå og at han nok skulle vende skuden. Den går ikke længere.

Vær tålmodige og bevar roen! så må vi tage den fra mandag af.

EDIT: Det er 1964 dage siden vi vandt et mesterskab.

Redigeret d. 21. Januar 2011: Gislason skifter snart til en Amerikansk klub.
« Seneste Redigering: 21 Jan 2011, 21:44 af Hamza_BIF » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

cjensen94
Gæst

« Svar #30177: 04 Nov 2010, 13:51 »

Det var da utroligt. Nu når der endelig er lidt roligt og vi har et par gode resultater vælter folk ud af bestyrelsen og hvad ved jeg...

Oveni det kan jeg ikke på SSO fordi jeg ikke har en bruger Skuffet

Zone 43
Manager

« Svar #30178: 04 Nov 2010, 14:08 »

2. Også den mest åbenlyse.... Per Bjerregaard VIL halve sin søn Anders ind i Brøndby og han har udsigter til at han skal tage over efter ham selv, så "hans Brøndby" bliver i familien. Dvs. alle de folk der forlader deres stillinger kun gør det pga. Per Bjerregaard. Men at det skulle komme så langt ud som det er nu, det havde jeg svært ved at forestille mig.

Det er også umiddelbart det, jeg tror vil ske. Desværre. Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #30179: 04 Nov 2010, 14:19 »

Efter en kamp på Brøndby Stadion meddelte Ole Palmå ud på tv, at spørgsmålet om, hvorvidt Anders Bjerregaard igen skulle være en del af et nyt team, blev over hans lig. Samtidig undsagde han Per Bjerregaards strategiplan ved at sige, at den skulle kvalificeres yderligere. Det var Palmås opsigelse, for på det tidspunkt vidste han, at han gik op mod Per Bjerregaard, Citat Fernando Olsen

hvis det passer og at Per B vil til og havde han´s søn ind igen så tør jeg ikk tænke på hvor vi er om nogle år..... Bjerregaard RAUS !!!!!!

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Sider: 1 ... 2010 2011 [2012] 2013 2014 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010