|
claus-vest
|
|
hvorfor skulle han ikke være det hvis han gør det fint nok til træning... hurtigere han bliver spillet ind jo bedre han er ikke købt til at varme bænken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mini90
|
|
Tvivler også, men håber det fandeme. Synes det burde være klart for enhver ( også selvom man hedder Kent Nielsen ) at vores angribere ikke rigtig har haft mål i støvlerne !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Nu sker der noget i Brøndby: http://brondby.com/article.asp?aid=51925&id=145Daniel Wass udlejes til Frederiksstad Jeg er bange for at vi stiller således op mod Hertha: Stephan Nilsson Bischoff Max Thomas R Gislason Mike Holmén Krohnen Farnerud Bernburg
Jeg håber på denne opstilling:
Stephan Nilsson Bischoff Max Thomas R Farnerud Mike Holmén Krohnen Duncan Bernburg
Nederste opstilling vil uden tvivl give et godt udgangspunkt :-) Nu ved jeg ik om jeg vil kalde det desværre.. Set ud fra et taktisk synspunkt så virker den første klogest.. Jeg mener jo personligt at 0-0 er et glimrende udgangspunkt.. Holder vi dem fra at score skal vi bare være gode og heldige nok til at komme foran dernede så skal de lave 2.. Nu læste jeg desuden til på onside at Tobias Grahn fremhæver Rafael som er hængende angriber.. På den baggrund giver det god grobund for at stille op med Gisla der per tradition står foran forsvaret og tager det værste pres! Jeg ved ikke engang om vi ville skabe mere med den anden taktik.. Jeg tror at uanset hvilket taktik vi bruger så kommer vi ikke til at skabe et utal af chancer.. Så det gælder om at bruge den taktik der samtidigt begrænser deres scoringsmuligheder mest muligt
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
til dels enig problemet er bare jeg ikke føler gisla har kunne tage det pres spillerne e rfosset lige forbi ham især en relativ hurtig spiller som Raffael ville uden de store problemer sætte ham af på hurtighed
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
til dels enig problemet er bare jeg ikke føler gisla har kunne tage det pres spillerne e rfosset lige forbi ham især en relativ hurtig spiller som Raffael ville uden de store problemer sætte ham af på hurtighed
Hvis han får god opbakning af resten af holdet, kan det vel ik gå galt i min optik  Kodeordene for at gå videre mod Hertha bliver " Hårdt arbejde" Det kan førstnævnte taktik bedre leve op til i min bog  At have både MKD og Farnerud på midten samtidigt ser jeg ikke som en holdbar løsning i sådan en kamp!
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
ingen tvivl om at der skal hårdt arbejde til... så burde Krølle næsten starte inde hehe  tror Kent vælger følgende opstilling og så bernburg ind i 2. halvleg selvom jeg gerne så ham inde, så gerne farnerud på bænken istedet. --------------S.Andersen.----------------------- ---Nilsson---MVS---Bisse----T. Rasmussen--- -------------------Gisla------------------------- Fisse-Mike----Holmen----------------Krohnen ---------------Madsen----Farnerud------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mlarsen
|
|
Så er truppen udtaget - Bernburg kan få debut.
16 Stephan Andersen 01 Michael Tørnes 02 Anders Randrup 03 Max von Schlebrügge 05 Jan Frederiksen 06 Samuel Holmén 08 Mikael Nilsson 09 Alexander Farnerud 10 Martin Bernburg 11 Morten D. Rasmussen 13 Peter Madsen 20 Stefan Gislason 21 Thomas Rasmussen 23 Michael Krohn-Dehli 24 Mikkel Bischoff 26 Mike Jensen 27 Jan Kristiansen 28 Paul Jatta 34 Pierre Kanstrup
|
|
|
|
|
|
Echoes, Silence, Patience and Grace
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
ingen tvivl om at der skal hårdt arbejde til... så burde Krølle næsten starte inde hehe  tror Kent vælger følgende opstilling og så bernburg ind i 2. halvleg selvom jeg gerne så ham inde, så gerne farnerud på bænken istedet. --------------S.Andersen.----------------------- ---Nilsson---MVS---Bisse----T. Rasmussen--- -------------------Gisla------------------------- Fisse-Mike----Holmen----------------Krohnen ---------------Madsen----Farnerud------------ Krølle skal bare holde sig langt langt væk, for med ham på holdet kan vi ikke holde fast i bolden, da han smider hver anden bold han har alle andre steder hen end til en medspiller  .. Men ja udelukkende bedømt på arbejde så burde han.. Krølle hører dog som jeg så mange gange har sagt kun til et sted, og det er langt langt væk fra brøndby
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
helt enig og helst så hurtigt som muligt  han kan kun to ting det kæmpe og sparke hårdt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 19 Aug 2009, 14:41 af claus-vest »
|
|
|
|
|
|
|
willads
|
|
Det er lidt underligt at Jallow slet ikke er med i truppen. Ved godt han har haft en skidt start på sæsonen, men hans talent skal altså plejes og han skal have chancen. HAn er en fremragende indskifter og en spiller der løber utrolig meget samt stresser forsvaret. LAd ham få chancen hist og her.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Synes det er fint at han er blevet sat af, så må han vel også forstå at han bare ikke har været god nok. Martin Retov var også en tur nede på andetholdet, og da han kom tilbage var han en nøglespiller for os.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Jallow får sig vel i hvil i morgen aften, og får vel så noget spilletid søndag aften? Jeg håber i øvrigt at Kent virkelig blander posen godt og grundigt i morgen.
Stephan Nilsson - Max - Bissen - TR Holmén - Mike/Gisla Krohn-Delhi Magic - Duncan - Bernburg
Dét kunne være giftigt.
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Tror på denne: Andersen(ny frisure!  ) Nilsson-Max-Bissen-TR Willow-Fisse-mike-Gisla-Holmén Magic-Farnerud Håber på den her: Samme bagkæde Willow-Fisse-Mike-Holmén-Alex Duncan-Magic/Bernburg Nu må vi se!  HAr haft en utrolig god fornemmelse siden lodtrækningen. 2-1 Hertha Willow Duncan
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
Glæder mig sgu til i aften! Det bliver godt med noget Europa bold igen.. Det har været meget svært, at koncentrerer sig i skolen, og stadig er  Tror vi vinder 1-0, selvom det er ret naivt, at tro på at vi ikke lukker mål ind! Vi ses på stadion! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|