Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 21:45:25
Broen13
Blogs
Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23585
1 Bruger, 587 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
babitakaur
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1788
1789
[
1790
]
1791
1792
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 4765736 gange)
CR9
Landsholdsspiller
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #26835:
30 Jul 2009, 23:41 »
Møghold. De kostede mig 150 kr.
Der skal virkelig ske noget på transferfronten, hvis man skal spille med om medaljer i år.
Real Madrid-nyheder
.
JKJ
Gæst
«
Svar #26836:
31 Jul 2009, 10:37 »
Taget fra AaB tråden:
Citat af: verdenskrig 30 Jul 2009, 23:35
[b]Plus at jeg ser vores formkurve værende mere stigende end længe[/b
Hvem er du og hvad har du gjort ved den rigtige VK??
Citat af: verdenskrig 30 Jul 2009, 19:40
Hvor er vi useriøst dårlige
!!! det her er simpelthen en skandale af rang!!
Hvordan helvede kan vi være så kummerligt ringe og ikke kunne score på vores chancer.. Hvornår lærer vi det... KØB NU DEN FORBANDEDE ANGRIBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Og så kender vi dig igen alligevel
«
Seneste Redigering: 31 Jul 2009, 10:39 af JKJ
»
verdenskrig
Manager
«
Svar #26837:
31 Jul 2009, 10:55 »
Citat af: JKJ 31 Jul 2009, 10:37
Taget fra AaB tråden:
Hvem er du og hvad har du gjort ved den rigtige VK??
Og så kender vi dig igen alligevel
dermed ment at vores spil er opadgående men vi kan stadig ik få bolden i nettet
Indsatsen i går på trods af de manglende scoringer kan man ik sætte en finger på
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Slikkel
Landsholdsspiller
«
Svar #26838:
31 Jul 2009, 12:15 »
Klasse Humor :
http://ekstrabladet.dk/sport/sport_paa_vrangen/article1200892.ece
Vi skal alle være her.
Brodtgaard
Manager
«
Svar #26839:
31 Jul 2009, 12:19 »
Haha - Good one
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
Cristiano-Ronaldo
Gæst
«
Svar #26840:
31 Jul 2009, 12:25 »
Citat af: Slikkel 31 Jul 2009, 12:15
Klasse Humor :
http://ekstrabladet.dk/sport/sport_paa_vrangen/article1200892.ece
Haha Komisk
men han skulle da være sat til 1 kr.
Slikkel
Landsholdsspiller
«
Svar #26841:
31 Jul 2009, 13:08 »
Her er Annoncen på DBA .. :
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61446560
af seje kommentare er :
Jeg vil godt købe ham, hvis han er i stand til at klippe 200 meter blandet hæk, og jeg forventer at Duncan medfølger til at køre affaldet væk! Hvis jeg skulle være den heldige køber, så forventer jeg endvidere at du afleverer incognito, jeg vil meget nødig lægge mig ud med naboerne!
Hvad skal sådan have at spise og lader man den sove inde i huset??
er der ik et veteranhold der kan bruge ham? de har jo nogenlunde samme spillestil
Er du interesseret i en byttehandel med min kone? Hun er konstant sur, men til gengæld er hun grim som et ondt år.
Kent kan jeg bruge som hegnspæl i haven
og ikke mindst skriver sælger :
Om jeg betaler fragten? Jeg er villig til at køre ud og hente ham og bringe ham hjem til dig GRATIS!
Vi skal alle være her.
N17
Manager
«
Svar #26842:
31 Jul 2009, 14:17 »
"Brugt og udslidt fodboldinteresseret mandsperson udbydes til hold uden klubfølelse. Han vil opfattes som værende mere interesseret i hæder end i klub og han trives ikke i modgang. Når modgang mødes, vil han søge at distancere sig fra tilhørsforholdet og personificere sin søgen efter en årsag til holdets fiaskoer. Bebrejdelserne vil ramme den, der har mest brug for hans støtte og tålmodighed.
Han vil gerne opfattes som en munter og humørfyldt person, men som det typisk er med den slags "klassens klovne", så løber han hurtigt tør for varm luft.
Trods godt spil vil han være fastlåst i sin fordom omkring holdets cheftræner og det vil glæde ham, at profilere sig på andres bekostning. Særligt vil han finde opmuntring i, at klubbens trængsler kan forværres ved hans mellemkomst.
Han kan ikke umiddelbart forventes at skifte klubtilhørsforhold - han vil hellere blive, og medvirke til yderligere latterliggørelse af personer i og omkring klubben."
Om den fan der har skrevet det om Kent!
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
verdenskrig
Manager
«
Svar #26843:
31 Jul 2009, 14:22 »
Er man virkelig uden klubfølelse fordi man vil have en træner ud der ikke rigtigt har bidraget med en eneste god ting i hans tid i brøndby
Jeg vil snarere mene at det er et udtryk for at man ikke er tilfreds med middelmådigheden i ens klub, og man ønsker at det skal gå den bedst muligt!
Men sådan er der jo så meget
N17
Manager
«
Svar #26844:
31 Jul 2009, 14:26 »
Om du vil det eller ej, så har spillet faktisk gennem de sidste par kampe, i perioder(i går hele kampen), været bedre end det var på noget tidspunkt under Tom. Det var jo ikke ligefrem fordi vi spillede sprudlende under Tom, men vi havde marginalerne. Det kan man i stor grad sige, at vi mangler nu!
Der mangler en der kan sparke boldene ind - for set generelt så ser det ud til, at der endelig er begyndt at komme noget idé i vores angrebsspil. Der er begyndt at blive skabt chancer på samlebånd igen, meeen vi mangler en til at sparke dem ind. Hvor kommer det ind at Kent er problemet der? Det er jo ikke hans skyld, hvis klubben ikke vil op med pengepungen og smide 6 millioner efter en angriber.
Den der annonce kunne være kommet på så mange andre tidspunkter, men at smide den ind nu hvor vi endelig begynder at have idé over vores angrebsspil igen. Ja det forstår jeg INGENTING af.
TOTTENHAM HOTSPUR FC
verdenskrig
Manager
«
Svar #26845:
31 Jul 2009, 14:34 »
Citat af: John Spurs 31 Jul 2009, 14:26
Om du vil det eller ej, så har spillet faktisk gennem de sidste par kampe, i perioder(i går hele kampen), været bedre end det var på noget tidspunkt under Tom. Det var jo ikke ligefrem fordi vi spillede sprudlende under Tom, men vi havde marginalerne. Det kan man i stor grad sige, at vi mangler nu!
Der mangler en der kan sparke boldene ind - for set generelt så ser det ud til, at der endelig er begyndt at komme noget idé i vores angrebsspil. Der er begyndt at blive skabt chancer på samlebånd igen, meeen vi mangler en til at sparke dem ind. Hvor kommer det ind at Kent er problemet der? Det er jo ikke hans skyld, hvis klubben ikke vil op med pengepungen og smide 6 millioner efter en angriber.
Den der annonce kunne være kommet på så mange andre tidspunkter, men at smide den ind nu hvor vi endelig begynder at have idé over vores angrebsspil igen. Ja det forstår jeg INGENTING af.
Er det dig kent
?
Jeg vedkender gerne at vores spil er blevet bedre.. Men ved du hvad.. Det kunne heller ikke blive dårligere, så det er en naturlig konsekvens af at vi har været så ringe som vi har!..
Jeg syntes det er sjovt at vi mod EFB spiller en ok kamp rent spillemæssigt, men vi skaber INTET før det begynder at brænde på til sidst!.. Det samme kan siges mod OB.. Det er sku ik overvældene hva vi skaber af chancer, og de fleste kommer efter tilfældigheder! Grunden til at vi skaber så mange chancer i går er jo fordi legia er et niveau under de fleste hold i suppen rent defensivt!.. Ligesom tallin var det...
Selve spillet og kombinationerne er dog begyndt at flyde bedre, men men men.. Vinder man ikke duer man ikke, og vi har vundet en kamp i tallin ud af lidt for mange kampe, vi fik kun bronze sidste år selvom det lå til guld, røg ud af pokalen hvorefter Kent står og siger at han er tilfreds med sæsonen, og ser nu ud til at ryge ud af europa..
Jeg kan ærlig talt ikke helt se hvor din optimisme omkring Kent kommer fra.. For nok er det ikke Kents ansvar at sparke boldene ind,
men er det ikke hans ansvar at spillerne magter den disciplin gennem træning?
Jeg har fortsat meget lidt tiltro til Kent, selvom jeg godt kan se at spillet er blevet bedre end i foråret, men som sagt.. Det kunne heller ikke blive værre end det var!..
Men hvis en sejr mod Fcm kan løse op for lidt af hans tanketunge fodboldstil, så hilser jeg det velkommen..
det er ikke sådan at jeg for enhver pris er i mod Kent, for hvis du husker det lovpriste jeg vores køb af ham i starten!. Jeg mener bare at Kent er en klar fejlscouting fra ledelsen.. Nothing more and nothing less
verdenskrig
Manager
«
Svar #26846:
31 Jul 2009, 14:39 »
Men jeg vil så dertil også sige, at hvis vi begynder at vinde nogle kampe, samtidigt med at vi fortsætter vores opadgående formkurve og stadig er med omkring guldet til vinter, jamen så skal jeg da med glæde trække meget af det tilbage!
For mig er det vigtigst at Brøndby vinder og har succes, men jeg frygter desværre bare at vi aldrig får den topsucces som ledelsen og os fans stiler efter, med Kent ved roret
N17
Manager
«
Svar #26847:
31 Jul 2009, 14:51 »
Citat af: verdenskrig 31 Jul 2009, 14:34
Er det dig kent
?
Jeg vedkender gerne at vores spil er blevet bedre.. Men ved du hvad.. Det kunne heller ikke blive dårligere, så det er en naturlig konsekvens af at vi har været så ringe som vi har!..
Det synes jeg så ikke at jeg vil give dig ret i. Jeg synes, at vi under Tom havde perioder, hvor spillet om noget var endnu ringere end det har været under Kent! Men der kan man igen se så forskelligt på det. Det er dog ikke sådan, at jeg ser Kent som supertræneren for os. Der var andre jeg hellere havde set, men må så også indrømme, at det er begyndt at gå den rigtige vej offensivt - og man har før set andre hold skulle bruge tid med en ny træner før det fungerede. Derfor ser jeg lidt lysere på Kent nu end jeg gjorde før denne sæson.
Citat
Jeg syntes det er sjovt at vi mod EFB spiller en ok kamp rent spillemæssigt, men vi skaber INTET før det begynder at brænde på til sidst!.. Det samme kan siges mod OB.. Det er sku ik overvældene hva vi skaber af chancer, og de fleste kommer efter tilfældigheder! Grunden til at vi skaber så mange chancer i går er jo fordi legia er et niveau under de fleste hold i suppen rent defensivt!.. Ligesom tallin var det...
Synes nu vi skaber en 3-4 store chancer indenfor de første 20 minutter, men igen mangler skarpheden. Det er altså der vi taber vores kampe. Vi taber dem jo ikke fordi de andre er os overlegne spillemæssigt. Alene mod EfB har Mike, Agger, Jan K og Farnerud chancerne i starten til at bringe os foran. Det kunne have ændret hele kampen, men det er igen vores akilleshæl, at vi simpelthen ikke har skarpheden i felterne.
Citat
Selve spillet og kombinationerne er dog begyndt at flyde bedre, men men men.. Vinder man ikke duer man ikke, og vi har vundet en kamp i tallin ud af lidt for mange kampe, vi fik kun bronze sidste år selvom det lå til guld, røg ud af pokalen hvorefter Kent står og siger at han er tilfreds med sæsonen, og ser nu ud til at ryge ud af europa..
Det er jo ikke så sort/hvidt at sætte op. Vores spillere er gode nok, men den sidste selvtillid og arrogance mangler. Den der gør, at man sikkert sparker boldene ind i stedet for at ramme målmanden eller tonse bolden forbi. Det er der vores problem ligger lige nu. Hvis vi evt. får en sportspsykolog ind og arbejde med spillerne, så er jeg sikker på, at vi på kort tid vil kunne se en fremgang.
Bronze sidste sæson er okay efter den periode vi har været i. Det er fremskridt - og man må tage de fremskridt vi nu engang får på vejen tilbage til den endelige top. Det er altså ikke noget der er overstået på to dage, når vi har været i krise igennem to år. Vi bliver rundbarberet i Parken, hvilket var fortjent nok, men at vi falder sådan sammen i de sidste to er selvfølgelig ikke okay. Jeg kan egentlig godt forstå, at Kent går ud og siger at de egentlig er okay tilfreds med sæsonen som sådan. Mange andre år havde det jo givet guld med det pointantal! Han siger jo samtidig, at det ikke er okay at falde sådan sammen i de to sidste runder.
Ang. Europa havde han jo så aldrig udtalt at det er okay at ryge ud, men at det er muligt at komme videre, hvis man har spillet op til sit bedste, men alligevel ryger ud til at bedre hold. At vi så kun får uafgjort efter en flot kamp mod Legia, det er selvfølgelig skidt, men kan bare ikke se at Kent skal gøre meget mere ved vores manglende skarphed. Det må være noget der ligger psykisk.
Citat
Jeg kan ærlig talt ikke helt se hvor din optimisme omkring Kent kommer fra.. For nok er det ikke Kents ansvar at sparke boldene ind,
men er det ikke hans ansvar at spillerne magter den disciplin gennem træning?
Jeg har fortsat meget lidt tiltro til Kent, selvom jeg godt kan se at spillet er blevet bedre end i foråret, men som sagt.. Det kunne heller ikke blive værre end det var!..
Vi har at gøre med voksne mennesker der spiller fodbold hver dag, så at det er Kents ansvar, at de magter det gennem træning kan jeg ikke sige ja til. Jeg er selv fodboldtræner og nogen gange kommer spillere bare ind i en periode, hvor det bare ikke lykkedes at sparke dem ind. Der er det vigtigt som træner, at vise, at man fortsat tror på dem. Det udmønter sig ofte i, at de så rammer et tidspunkt, hvor det hele så går ind i stedet.
Citat
Men hvis en sejr mod Fcm kan løse op for lidt af hans tanketunge fodboldstil, så hilser jeg det velkommen..
Det må du lige forklare. Hvor er det tanketunge spil? Som jeg ser det, så spiller vi med flere idéer og mere fantasi end vi har gjort længe - også under Køhlert. Nu mangler vi bare Duncan i feltet for vi kommer til flere indlæg end vi har gjort i mange mange år.
Citat
det er ikke sådan at jeg for enhver pris er i mod Kent, for hvis du husker det lovpriste jeg vores køb af ham i starten!. Jeg mener bare at Kent er en klar fejlscouting fra ledelsen.. Nothing more and nothing less
Jeg er heller ikke imod ham, men bestemt heller ikke med ham. Jeg frasiger ikke, at der skal resultater på bordet også i en klub som Brøndby, men pt. ser jeg det positive i, at fodboldspillet er ved at være tilbage og at vi skaber masser af chancer. Nu skal de puttes ind - og så kan vi spille med i toppen. For vores trup er til det, i hvert fald de første 17-19 spillere.
TOTTENHAM HOTSPUR FC
verdenskrig
Manager
«
Svar #26848:
31 Jul 2009, 15:10 »
Citat af: John Spurs 31 Jul 2009, 14:51
Det synes jeg så ikke at jeg vil give dig ret i. Jeg synes, at vi under Tom havde perioder, hvor spillet om noget var endnu ringere end det har været under Kent! Men der kan man igen se så forskelligt på det. Det er dog ikke sådan, at jeg ser Kent som supertræneren for os. Der var andre jeg hellere havde set, men må så også indrømme, at det er begyndt at gå den rigtige vej offensivt - og man har før set andre hold skulle bruge tid med en ny træner før det fungerede. Derfor ser jeg lidt lysere på Kent nu end jeg gjorde før denne sæson.
Synes nu vi skaber en 3-4 store chancer indenfor de første 20 minutter, men igen mangler skarpheden. Det er altså der vi taber vores kampe. Vi taber dem jo ikke fordi de andre er os overlegne spillemæssigt. Alene mod EfB har Mike, Agger, Jan K og Farnerud chancerne i starten til at bringe os foran. Det kunne have ændret hele kampen, men det er igen vores akilleshæl, at vi simpelthen ikke har skarpheden i felterne.
Det er jo ikke så sort/hvidt at sætte op. Vores spillere er gode nok, men den sidste selvtillid og arrogance mangler. Den der gør, at man sikkert sparker boldene ind i stedet for at ramme målmanden eller tonse bolden forbi. Det er der vores problem ligger lige nu. Hvis vi evt. får en sportspsykolog ind og arbejde med spillerne, så er jeg sikker på, at vi på kort tid vil kunne se en fremgang.
Bronze sidste sæson er okay efter den periode vi har været i. Det er fremskridt - og man må tage de fremskridt vi nu engang får på vejen tilbage til den endelige top. Det er altså ikke noget der er overstået på to dage, når vi har været i krise igennem to år. Vi bliver rundbarberet i Parken, hvilket var fortjent nok, men at vi falder sådan sammen i de sidste to er selvfølgelig ikke okay. Jeg kan egentlig godt forstå, at Kent går ud og siger at de egentlig er okay tilfreds med sæsonen som sådan. Mange andre år havde det jo givet guld med det pointantal! Han siger jo samtidig, at det ikke er okay at falde sådan sammen i de to sidste runder.
Ang. Europa havde han jo så aldrig udtalt at det er okay at ryge ud, men at det er muligt at komme videre, hvis man har spillet op til sit bedste, men alligevel ryger ud til at bedre hold. At vi så kun får uafgjort efter en flot kamp mod Legia, det er selvfølgelig skidt, men kan bare ikke se at Kent skal gøre meget mere ved vores manglende skarphed. Det må være noget der ligger psykisk.
Vi har at gøre med voksne mennesker der spiller fodbold hver dag, så at det er Kents ansvar, at de magter det gennem træning kan jeg ikke sige ja til. Jeg er selv fodboldtræner og nogen gange kommer spillere bare ind i en periode, hvor det bare ikke lykkedes at sparke dem ind. Der er det vigtigt som træner, at vise, at man fortsat tror på dem. Det udmønter sig ofte i, at de så rammer et tidspunkt, hvor det hele så går ind i stedet.
Det må du lige forklare. Hvor er det tanketunge spil? Som jeg ser det, så spiller vi med flere idéer og mere fantasi end vi har gjort længe - også under Køhlert. Nu mangler vi bare Duncan i feltet for vi kommer til flere indlæg end vi har gjort i mange mange år.
Jeg er heller ikke imod ham, men bestemt heller ikke med ham. Jeg frasiger ikke, at der skal resultater på bordet også i en klub som Brøndby, men pt. ser jeg det positive i, at fodboldspillet er ved at være tilbage og at vi skaber masser af chancer. Nu skal de puttes ind - og så kan vi spille med i toppen. For vores trup er til det, i hvert fald de første 17-19 spillere.
True men det var det i den grad ikke i det sidste halve år.. Og uanset om du vil det eller ej, så spillede vi hamrende god fodbold det sidste halve år hvor han var der.. At vi så har marginaler er jo bare et udtryk for at vi var gode, for dem der er bedst og opsøger heldet får det også oftest!?
Store chancer?.. Jeg tæller ikke en chance hvor vi får et skud sendt afsted som winde må ud i fuld længde efter.. Eller sagt på en anden måde.. Jeg tæller ikke chancer hvor man tænker: Hvordan kunne vi undgå at score der.. Det vi skaber er ikke store chancer..
Det er småtteri og tilfældigheder som på en god og heldig dag kan gå ind, men det gode og gennemspilledeangre
b hvor man spiller modstanderen tynd(Som f.eks esbjergs 1-0 mål) det ser man bare ikke fra os, medmindre vi møder en modstander der virkelig er et niveau under os.. Og det mener jeg at både tallin og legia er, og derfor skaber vi chance på chance mod dem!
Og jeg har aldrig ment at vores spillere ikke er gode nok, for det har vi jo selv set at de er, når de bare har en træner der får det bedste frem i alle..
Jeg syntes netop det er en af Kents største svagheder.. Se f.eks Duncan og Jan K, mkd, og jallow.. de er blevet en skygge af dem selv efter at Kent er kommet til.. At han så alligevel bruger dem er jo så endnu værre.. så må man tage konsekvensen og holde dem på bænken, eller bruge dem så man udnytter deres evner bedst!
Det jeg mener der er tragisk er at vi med dem vi har nu lå nr 1 under Køhlert, scorede masser af mål, og spillede god fodbold.. Efter kent er kommet til har vi simpelthen ingen skarphed haft i felterne, og generelt slet ikke i spillet..
I spillet er dog blevet bedre, men nu er vores skarphed TOTALT forsvundet i felterne!.. Det er bare ikke godt nok, og siden Kent er kommet til er vi gået et skridt frem og tre tilbage!
Og ja jeg ved skam godt at man kan havne i perioder hvor man intet rammer, men det er gerne en eller to spillere som ikke har skarpheden!.. Men jeg mener nu lige så meget det er et udtryk for at vi ikke skaber de der kæmpe mustscore chancer i superligaen som Brøndby ellers altid har været kendt for.. Det mener jeg ganske enkelt ikke at Kents stil lever op til..
Det jeg mener med tanketung er at han i den grad vægter safety før alt andet når vi møder et hold på vores niveau.. Se mod Esbjerg.. Ja vi spiller udemærket på midten af banen, og smider ikke bolden væk helt så meget som vi plejer, men vi skaber jo ikke noget frem af banen hvor man tænker WOW tænk vi ik scorede der
.. Hver gang vi nåede midt op på deres banehalvdel lukkede vi os inde!
Og da vi begynder at skabe noget, er det jo netop fordi Kent satser lidt, og tilsidesætter alt det der organisatoriske fis, for presspil og angrebsfodbold..
Jeg mener slet ikke du kan bedømme kent ud fra vores indsats i går, for det hold vi mødte i går var et niveau under os, og så man man som det mindste kunne forlange sådan en indsats
Edit: Men på trods af alt det, mener jeg at vi skal give Kent indtil nytår til at bevise sit værd!.. er vi røget ud af europa der, og langt fra guldkampen mener jeg det er ud
«
Seneste Redigering: 31 Jul 2009, 15:14 af verdenskrig
»
Zone 43
Manager
«
Svar #26849:
31 Jul 2009, 20:16 »
Citat af: Ani-Kid 30 Jul 2009, 19:32
Han er jo opvokset hos fck.
Mig bekendt er fra AB mand, ligesom Rytter er/var Lyngby mand.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Sider:
1
...
1788
1789
[
1790
]
1791
1792
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »