home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1258 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 36 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1727 1728 [1729] 1730 1731 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4216857 gange)
Andersen
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #25920: 03 Jul 2009, 10:53 »

Morten Nordstrand er da også en markant bedre spiller end Martin Bernburg? Ikke dermed sagt, at Bernburg ikke skal være varmt velkommen på Vestegnen.

Pt. har han i hvert fald vist mere. Men det er stadig et underskud på 15 mio., men nu er det jo Brøndby-tråden. Så nok OT.

Jeg tror ikke rigtig på Morten Nielsen i BIF. Specielt ikke nu, hvor Williams angiveligt smides til Sydafrika.. (Skandale i mine øjne) Håber Fætter Agger får et gennembrud i år, og at han frem for alt kan holde sig skadesfri.

Vi har brug for en sikker bomber. Ikke en ung spiller som Morten Nielsen. Jeg tror vi kommer til at se Morten Nielsen i en dansk midterklub. Ikke top...

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #25921: 03 Jul 2009, 11:01 »

Du mener ikke Fætter Agger eller Super-Dave er unge spillere?

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #25922: 03 Jul 2009, 11:07 »

Jo netop? Og dem har vi "rigeligt" af.

verdenskrig
Manager

« Svar #25923: 03 Jul 2009, 14:12 »

http://www.bold.dk/nyt/Kent-N-Andre-dygtigere-end-Williams

Jeg væmmes virkelig over Kent Nielsen.. For hver dag der går så ryger der lige en tak mere af min tålmodighed med ham Rullende Øjne

Hvem er lige præcist bedre som angribere med den lalleglade spillestil Kent bruger..

Duncan: Nej behøver ikke videre forklaring.. Ingen speed, og ingen teknik
Farnerud: Nej. Teknisk god, men slet slet ikke hurtig nok, og vil hellere have bolde i fødderne end i dybden = Vi har to angribere hvormed vi ingen vegne kommer!

Madsen: Over the hill, og er vel egentlig kun god til at fighte efterhånden..
Agger: Har intet vist udover vildskab, men er overhovede ikke i nærheden af at være farlig
Jallow: Han er for mig at se den eneste der kan være tale om til det system.. Han er klart den angriber der kommer til flest chancer, men i foråret har han haft lidt besvær med scoringerne.. Regner med han er tilbage i efteråret Smiley

En duo med jallow-williams ville for mig at se være perfekt med den spillestil vi har.. Ingen af de andre nævnte passer ganske enkelt ind i den måde vi gerne vil spille på.. Ja det er fint at farnerud kan hakke nogle kasser ind mod bundhold.. Men lige så snart vi møder en kompetent modstander skaber vi 0 og niks.. Se bare i de to kampe mod fck..

VI SKABER IKKE EN ENESTE CHANCE I TO KAMPE!!!! ticked off crazy

Vågn nu op kent Nielsen og indse at du ikke kan bruge en fed boldmongol, der absolut ingen hurtighed eller teknik har, sammen med en udemærket teknikker der bare spiller for sig selv og ik tager dybdeløb.. Hvor havde han tænkt sig at vores mål sku komme fra, når vi alligevel bare losser bolden op mod angriberne og så ellers håber det bedste...

Jesus christ, større taktisk indkompetens skal man lede længe efter Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

søgaard
Gæst

« Svar #25924: 03 Jul 2009, 16:42 »

Så er Gislason ikke anfører længere: http://www.bold.dk/nyt/Broendby-har-udpeget-ny-anfoerer
Hvilket jeg faktisk synes, at er en god beslutning. Gislasons niveau var ikke det samme i sidste sæson, som i hans første og den store fightervilje har han selvfølgelig stadig, men det er som om han ikke får så meget ud af det, som tidligere.
Dette fjerner også den diskussion, om hvorvidt Gislason fortjener pladsen på den denfensive midtbane fremfor Jonsson, blot fordi han var anfører.

absalonsen
Gæst

« Svar #25925: 03 Jul 2009, 16:46 »

Rigtigt, rigtigt fornuftigt. Gislasson har desværre haft fordelen af at være anfører, så han var sværere at slå af. Nu er der flere muligheder på den centrale midtbane, hvilket jeg ser meget frem til. Smiley

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #25926: 03 Jul 2009, 16:51 »

Det er da godt en fantastik nyhed!
Godt at Kent endelig har set noget godt lys Rullende Øjne

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Zone 43
Manager

« Svar #25927: 03 Jul 2009, 16:52 »

Det bedste der er sket under Kent, hvilket ikke siger så lidt.

En midterforsvar og en angriber, så er holdet på plads. Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #25928: 03 Jul 2009, 16:56 »

Det bedste der er sket under Kent, hvilket ikke siger så lidt.

En midterforsvar og en angriber, så er holdet på plads. Peace

Haha hvilke andre gode ting, er der sket under Kent? Smiley Siden det her siger noget.. overhovedet? (Joker)

Det var på tide i mine øjne. Max går altid forrest. Selv når vi er pinligst, er han den pinligste (Derby-kampen). Spøg til side.. Han er min yndlingsspiller i BIF. Han arbejder altid knaldhårdt. Er uhyre vigtig, fokuseret og erfaren.

Velvalgt i forhold til Gisla, hvis tid måske er udløbet.. Anyways, der skal dog lyde en cadeau til Gislason, som har været anfører for BIF i en rigtig svær tid. Han fortjener ros for hans effekt i genopbygningen af moralen.

Zone 43
Manager

« Svar #25929: 03 Jul 2009, 17:02 »

Haha hvilke andre gode ting, er der sket under Kent? Smiley Siden det her siger noget.. overhovedet? (Joker)

De tre hidtige handler denne sommer, jeg er sikker på, at de tre nok skal blive en succes både her og nu og på sigt. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #25930: 03 Jul 2009, 17:11 »

De tre hidtige handler denne sommer, jeg er sikker på, at de tre nok skal blive en succes både her og nu og på sigt. Smiley

Ja okay. Jeg var lidt hurtigt ude  Opstemt

Nu mangler vi bare en angriber.. og en defensiv midtbane, som også kan fordele spillet.

verdenskrig
Manager

« Svar #25931: 03 Jul 2009, 19:25 »

Det var da en glædelig nyhed..

Men jeg skulle slet ikke blive forbavset hvis kent fortsætter med at bruge gisla.. Gisla der sammen med jan k, og duncan hører til et sted..

På andetholdet Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25932: 03 Jul 2009, 19:34 »

Det var da en glædelig nyhed..

Men jeg skulle slet ikke blive forbavset hvis kent fortsætter med at bruge gisla.. Gisla der sammen med jan k, og duncan hører til et sted..

På andetholdet Thumbs Up

Eller måske bare i maltesisk fodbold Tunge

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

cjensen94
Gæst

« Svar #25933: 03 Jul 2009, 20:00 »

Dejligt med Schlebrügge som anfører, så kan det være JJ kommer op på den deffensive midt. Og så Bischoff i centerforsvaret Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #25934: 03 Jul 2009, 21:30 »

http://www.tipsbladet.dk/blog/eksterne-bloggere/thomasmh/2009-07-03-skoent-vaere-broendbys-sportsdirektoer

Interessant læsning imo, og er enig med ham med det meste af vejen.
En ting jeg dog ikke forstår, er hvorfor han finder Nilsson overflødigt, han er da en af de mest rutinerede på holdet, samtidig kan man tillade sig, at udleje Wass, så han kan få nogen hår på brystet.

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1727 1728 [1729] 1730 1731 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010