Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23583
0 Brugere, 522 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Bwqkibor
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1677
1678
[
1679
]
1680
1681
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 4760591 gange)
Zone 43
Manager
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #25170:
27 Maj 2009, 22:12 »
Citat af: Bave v.2 27 Maj 2009, 22:02
Theo mener vel om det er helt rigtigt at det intet havde med fodbold at gøre
Angiveligt ikke, hvis man skal tro Retov. Svaret kender kun Retov og Doktoren, men mon ikke, at der har været snakket lidt om fodbold - dog uden kontraktsnak, det må være ABs job.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
thomasmoll
Landsholdsspiller
«
Svar #25171:
27 Maj 2009, 23:27 »
Citat af: Zone 43 27 Maj 2009, 19:48
Personligt er jeg ligeglad om finalen spilles på Østerbro eller på Læsø, bare den spilles. Eneste minus er, at den klub, ligenu PSE, vil tjene på det. Jeg så helst pengene blev fordelt mellem de to deltagende hold, men det synes at være en urealistisk tanke.
Selvfølgelig er det en urealistisk tanke, PS&E skal da selvfølgelig have penge for at lægge grund til sådan et arrangement, sådan vil det jo være uanset om det var Brøndby eller hvem ellers der skulle stå for det..
Men når Parken er det største og bedst placerede stadion i Danmark, ser jeg overhovedet ingen grund til at ændre på den nuværende struktur. Og for mig er det meget urealistisk, at DBU skulle bygge et nationalstadion, og det sker ikke de næste mange år, hvem skal stå for driften af det osv. DBU har ikke mange midler at rokere rundt med.
Brodtgaard
Manager
«
Svar #25172:
28 Maj 2009, 11:30 »
Lidt fra dagens træning - med Rombollen
http://www.442.dk/index.php/tv/clip_id=18241
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
verdenskrig
Manager
«
Svar #25173:
28 Maj 2009, 11:47 »
Tillader mig lige at kopiere et indlæg fra sso, omkring Kent Nielsen, fra en person der har spillet under ham på hessel gods fodboldskole, og har et par betragtninger omkring manden
"Jeg tror ikke på det , men jeg blander mig anyways , jeg har selv trænet under Kent Nielsen og burde derfor have en ide om hvilken form for fodbold han praktisere - egentligt har manden allerde bevist det i sin korte tid i klubben, men skal forsøge at give et lile indblik i hvordan taktikken, træningen og mandskabsplejen var på Hesselgods fodboldskole , for 6 år siden.
Kent Nielsen var, som nogen måske ved, førsteholdstræner for Hesselgods Fodboldskole på daværende tidspunkt, her dukkede jeg op som lille spjels med forcer i det offensive og tekniske spil , i forvejen var jeg lille af min alder, men jeg blev ikke større af at gå på årgang med dem som var 1-2 år ældre end mig selv - ydermere dukkede jeg op 3 uger senere end de andre elever, min første træning var i Grenå hallen, hvor "head-volley" stod på programmet - jeg glemmer aldrig det første Kent Nielsen sagde til mig " hvordan helved kan man være så elendig til at heade til en bold?!" (med store bogstaver) - pointen med denne historie? jo, den fortæller meget godt hvordan Kent Nielsens syn på fodbold er, samt hvordan hans mandskabspleje er.
for at starte med taktikken/synet på fodbold , så var vi mange der blev slemt overrasket over hvordan tingene foregik på Hessel, man regnede med at man skulle over til, som det også var lovet af forstanderen, tekniks fodbold, med fokus på hurtig boldomgang og modernet fodbold - Kent Nielsens tilgang til fodbold kan ikke ligge længere fra den beskrivelse !
Træningen var gammeldags, uinspirerende og alle øvelser havde fysisk præg, der var streng diciplin, hvilket er fair nok når man skal begå sig på topniveau, men her var der altså tale om 15-16 årige drenge.
Taktisk var han elendig, hvilket forstanderen indså senere på sæsonen, og lod Lars Lundkvist stå for det taktiske - og overlod kun træningen til Kent Nielsen . før Lundkvist overtog taktikken, spillede vi et system der forbavsende meget ligner det Brøndby spiller idag, en stor tung angriber på toppen (som forøvrigt blev sendt på 3. holdet after lundkvist kom til) en offensiv midt på toppen (ala Farnerud) og ellers en flad midtbane, med fokus på defensiven, det på trods af at der rendte 2 vanvittige dygtige fløje rundt på 2 holdet, som begge i øvrigt var landsholdsspillere.
- derudover var hans ind og udskiftninger ganske enkelt i øst og vest
defensivt var vi stærke, men der blev stort set ikke scoret nogen mål, da vi næsten altid var i undertal i angrebet, i og med at ingen af de bagerst fire havde beføjelser til at gå med frem, og de to centrale på midtbanen var også sjældente med fremme - igen , enormt defensivt præget
slutteligt vil jeg knytte en kort kommentar til hans mandskabspleje - den var ganske enkel elendig, at spillerene i Horsens kan sige andet er over min fatte evne, han havde absolut ingen situationsfornemmel
se, han ejede ikke empati, forstået på den måde at han ikke kunne sætte sig ind i private problemer, af hverken større eller mindre karakter .
- de spillere der blev sat af holdet, fik ingen forklaring, lavede man en fejl i en kamp som fx kostede mål, så fik man lov at løbe dagen efter, osv osv - der er masser af eksempler.
- og selvfølgelig foreligger muligheden for at han har ændret sig - jeg har bare svært ved at tro på det.
til alle sidst skal jeg måske lige nævne at jeg aboslut ikke blev forbigået af Kent Nielsen, jeg var fast mand på holdet, men han kunne aldrig lide mig, og han hadede mig type .
og dette er altså ikke et enestående tilfælde, jeg har blandt andet en god kammerat som idag ier prof i silkeborg, som 2 år efter mig stod i nøjagtig samme situation som mig.
over and out"
Skal vi så ikke konkludere at alt det som står her, virker til at være præcis det samme som vi har oplevet i foråret.. Han har smadret alle offensive tiltag på vores hold, og har simpelthen ødelagt alt hva der hedder teknik og flair. Stiller med en stor klodset angriber og en off midt som bare ikke fungerer, og så skal vi ellers knokle derfra..
Min konklusion er klar.. FYR HAM NUUUUU inden vi igen havner i krise!!!!!!!!!!!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Gosser
Manager
«
Svar #25174:
28 Maj 2009, 11:57 »
Citat af: verdenskrig 28 Maj 2009, 11:47
Skal vi så ikke konkludere at alt det som står her, virker til at være præcis det samme som vi har oplevet i foråret.. Han har smadret alle offensive tiltag på vores hold, og har simpelthen ødelagt alt hva der hedder teknik og flair. Stiller med en stor klodset angriber og en off midt som bare ikke fungerer, og så skal vi ellers knokle derfra..
Min konklusion er klar.. FYR HAM NUUUUU inden vi igen havner i krise!!!!!!!!!!!
Jo, det som der bliver fortalt om ham, er desværre mere eller mindre også min opfattelse af ham. Er bange for at vi har gjort en stor, stor fejl ved at hyre ham til jobbet. Håber virkelig at han ændrer sig, eller at klubben inden længe indser, at han ikke er den rette mand. Jeg magter ikke en længere periode med elendigt spil og resultater derefter.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #25175:
28 Maj 2009, 11:59 »
Uden at kende til hele debatten, vil jeg da lige pointere, at hvad en dreng oplevede for snart 6-7,. måske 8, år siden, på ingen måde behøver være rigtig i dag. Kent Nielsen kan have lært en hel del taktisk siden Hessel Gods.
Men jeg kunne måske godt forestille mig, at i en klub som Horsens, hvor det ikke gælder om at vinde titler, men om at kæmpe røven ud af bukserne, der passer Kent N's mentalitet og træning bedre ind end i Brøndby.
Men skal han ikke have mere end ½ års chance? Jeg mener, han har jo trods alt ført jer frem til 2. pladsen, og han har vel derfor alene, fortjent chancen i længere tid?
Kezman
Landsholdsspiller
«
Svar #25176:
28 Maj 2009, 12:08 »
Jeg vil også godt have ham fyret men tror det er meget urealistisk da der kun er gået et halvt år og han skrev en lang kontrakt. selv dengang blev jeg ked af den lange tid vi skulle vente på at få en ordenlig træner. Det er så klamt det han spiller
maaahhh-h-h-h
verdenskrig
Manager
«
Svar #25177:
28 Maj 2009, 12:09 »
Citat af: KongFjong 28 Maj 2009, 11:59
Uden at kende til hele debatten, vil jeg da lige pointere, at hvad en dreng oplevede for snart 6-7,. måske 8, år siden, på ingen måde behøver være rigtig i dag. Kent Nielsen kan have lært en hel del taktisk siden Hessel Gods.
Men jeg kunne måske godt forestille mig, at i en klub som Horsens, hvor det ikke gælder om at vinde titler, men om at kæmpe røven ud af bukserne, der passer Kent N's mentalitet og træning bedre ind end i Brøndby.
Men skal han ikke have mere end ½ års chance? Jeg mener, han har jo trods alt ført jer frem til 2. pladsen, og han har vel derfor alene, fortjent chancen i længere tid?
Ser det ud som om han har ændret sig ?.. Imo så står han stadig for præcis det samme, og han virker som om at han ikke kan acceptere at man spiller med risiko.. så det kan godt være der er gået 7-8 år, men de ting han siger her er da PRÆCIS det samme som vi har set i foråret?..
Og hvorfor skulle det at han har ført os til en anden plads godtgøre en chance til?.. Han fik ALT serveret på et sølvfad fra dag 1 i hans tid i klubben, vi lå nr 1, spillede super god fodbold, stod godt på banen, og alt kørte som smurt i olie, og havde enda fck hjemme i første kamp.. Men fra dag 1 af gik han ind og ændrede på alle de ting der fungerede godt, og ændrede det til sin stil som så viste sig ikke at fungere at all.. Plus at han fik en semifinale foræret, som han så formår at smide væk mod forårets dårligste hold nemlig aab..
Hvis det stod til mig er det at han ikke holdt den 1.plads direkte årsag nok til en fyring allerede nu!.. Det er simpelthen groteskt som han har ødelagt vores ellers så gode hold.. JEG VÆMMES
Er desuden enig med dig gosser!
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #25178:
28 Maj 2009, 12:14 »
Fandt lige lidt statistik for forårssæsonen:
FCK
12
0
3
32-13
BIF
9
2
4
23-14
OB
9
4
2
31-12
Det underbygger self ikke just min argumentation, men jeg vil dog hæfte mig ved, at der altid vil være risiko for et "formdyk" fordi der netop sker justeringer i taktikken og mandskabsbehandling
en, og det skal spillerne self vende sig til.
At han ikke holdt 1. pladsen er jo noget kun meget farvede briller kan mene synes jeg. Jeg mener, FCKs trup er umulig at slå pt. Ailton, Santin og Nordstrand har jo bare været giftige i front og så har de en bredde uden lige. BIF har heller ikke været heldige med skader, så det for mig, er "undskyldninger" nok.
verdenskrig
Manager
«
Svar #25179:
28 Maj 2009, 12:28 »
Citat af: KongFjong 28 Maj 2009, 12:14
Fandt lige lidt statistik for forårssæsonen:
FCK
12
0
3
32-13
BIF
9
2
4
23-14
OB
9
4
2
31-12
Det underbygger self ikke just min argumentation, men jeg vil dog hæfte mig ved, at der altid vil være risiko for et "formdyk" fordi der netop sker justeringer i taktikken og mandskabsbehandling
en, og det skal spillerne self vende sig til.
At han ikke holdt 1. pladsen er jo noget kun meget farvede briller kan mene synes jeg. Jeg mener, FCKs trup er umulig at slå pt. Ailton, Santin og Nordstrand har jo bare været giftige i front og så har de en bredde uden lige. BIF har heller ikke været heldige med skader, så det for mig, er "undskyldninger" nok.
Ja men altså statistisk set så ser det da ikke vildt dårligt ud.. Jeg hæfter mig bare ved at vores spil er JAMMERLIGT og vi i flere kampe var pivhamrende heldige med at få noget med.. Dertil hæfter jeg mig ved at vi alle de gange vi er kommet bagud har tabt i ligaen.. I to af kampene er vi enda blevet UDSTILLET.. Det er 4 kampe som jeg husker hvos vi er kommet bagud, og hvor vi har tabt kampen... Siger det ikke bare alt om at vores træner ingen plan B har, og ikke formår at tænke i offensive baner..
Og den der med at fck er umulige at slå køber jeg ikke, for fck har bortset fra deres kamp mod os heller ikke være fantastiske.. Og jeg forholder mig bare til at vi ved pausen var foran dem.. Og havde det mest geniale udgangspunkt med en HJEMMEkamp mod dem... Hvor vi så formår at skabe rundt regnet 0 chancer, ligesom vi heller ikke gør i parken.. 2 kampe mod fck under kent.. 0-5 og ingen store chancer skabt..
Desuden så er det jo ikke for sjov at det har noget nær to måneder til at få indkørt de ting der skal indkøres.. Ved vinterpausen naturligvis..
Defensivt har det faktisk være ok i lange perioder men offensiven taler sit tydleige sprog.. Næsten 10 mål mindre end de andre to... Når jeg så får smidt sådan en historie i hovedet kan jeg kun tillade mig at drage en konklusion..
Kent nielsen duer ikke hos os, og bør fyres ved sommerpausen.. Hellere gøre det nu end om et halvt år!
som gosser sagde.. Jeg holder ikke til at se på sådan noget spil i mere!
verdenskrig
Manager
«
Svar #25180:
28 Maj 2009, 12:30 »
Eller lade mig spørge på en andne måde KongFjong
har du under det her forår set NOGET SOM HELST der bare indikerer en smule at Kent bliver en succes hos os?
Indkøringsperioder er ikke noget vi bruger i Brøndby, her skal tingene fungere fra dag 1!
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #25181:
28 Maj 2009, 12:40 »
Kæft hvor er det dejligt at få ret konstant (næsten
) - Da BIF fik Kent N tænkte jeg bare YES fordi jeg med 100 % vidste/ved han ikke bliver en succestræner.. En succestræner er en mand med nogle store løg der tør prøve ting og sager af... Det gør Kent ikke - har vi alle vel både set og oplevet her i foråret.. I Horsens har Kent haft en bundklub der bare skal grave sig ned og rage de point til sig som de kunne få - I BIF har han en topklub og skal SKABE kampene så går det gudhjælpe-mig ikke at man spiller med BIF som man gør med Horsens.. Det grænser sig op til galskab at tro det bliver en succes.. Hvorfor bliver Kent N ikke en succes i BIF?? Fordi manden ikk ændrer sig, og ikke kan ændre sig. Han er den kedelige trænertype, italieneren om man vil hvorimod andre trænertyper som Erik R, Michael L vil se sprudlende fodbold.. BIF's ledelse glemte og kigge på hvilken træner de var igang med at ansætte og SÅ LÆNGE BIF har Kent N frygter jeg sgu ikke FCK - BIF kampene, det er jo gået meget godt de sidste 2 gange..
Ergo fyr Kent N og find en prominent træner der TØR SPILLE FODBOLD .. Dertil skal det IKKE glemmes at Kent N tog Elanga med tilbage til BIF .. ELANGA
Dette er første tegn på manden ikke ved hvad der skal til at være BIF træner.. Kent: DU SKU VÆRE BLEVET I HORSENS HVOR VIASAT SPORT DIVISIONEN VENTER DIG - DET ER DIT NIVEAU ! Sgu ikke toppen af SAS Ligaen
Kezman
Landsholdsspiller
«
Svar #25182:
28 Maj 2009, 12:44 »
Citat af: DimitarBerbatov 28 Maj 2009, 12:40
Kæft hvor er det dejligt at få ret konstant (næsten
) - Da BIF fik Kent N tænkte jeg bare YES fordi jeg med 100 % vidste/ved han ikke bliver en succestræner.. En succestræner er en mand med nogle store løg der tør prøve ting og sager af... Det gør Kent ikke - har vi alle vel både set og oplevet her i foråret.. I Horsens har Kent haft en bundklub der bare skal grave sig ned og rage de point til sig som de kunne få - I BIF har han en topklub og skal SKABE kampene så går det gudhjælpe-mig ikke at man spiller med BIF som man gør med Horsens.. Det grænser sig op til galskab at tro det bliver en succes.. Hvorfor bliver Kent N ikke en succes i BIF?? Fordi manden ikk ændrer sig, og ikke kan ændre sig. Han er den kedelige trænertype, italieneren om man vil hvorimod andre trænertyper som Erik R, Michael L vil se sprudlende fodbold.. BIF's ledelse glemte og kigge på hvilken træner de var igang med at ansætte og SÅ LÆNGE BIF har Kent N frygter jeg sgu ikke FCK - BIF kampene, det er jo gået meget godt de sidste 2 gange..
Ergo fyr Kent N og find en prominent træner der TØR SPILLE FODBOLD .. Dertil skal det IKKE glemmes at Kent N tog Elanga med tilbage til BIF .. ELANGA
Dette er første tegn på manden ikke ved hvad der skal til at være BIF træner.. Kent: DU SKU VÆRE BLEVET I HORSENS HVOR VIASAT SPORT DIVISIONEN VENTER DIG - DET ER DIT NIVEAU ! Sgu ikke toppen af SAS Ligaen
nej hvor er jeg enig. alt det du nævner! også de trænere du siger sidder jeg og tænker hver dag skal være trænere,
maaahhh-h-h-h
verdenskrig
Manager
«
Svar #25183:
28 Maj 2009, 12:45 »
Det kan vidst ikke siges ret meget bedre, det er i hvertfald som talt ud af min mund
.. Desværre
For jeg VED med mig selv at vi har Kent som træner i mindst to år endnu.. To år uden chance for at vinde noget som helst.. Gid jeg havde en fjernbetjening som i filmen click så jeg ku spole hen over de næste to år, for det bliver uden en eneste titel til os!
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #25184:
28 Maj 2009, 12:52 »
Man kan vel heller ikke være uenig efter hvad man har set her i foråret
Bare synd ingen ville lytte til Oraklet (MIG) da jeg sagde det til visse BIF fans allerede i starten og fik kommentarer som: "arrgh tag det nu roligt - giv ham en chance bla bla bla".. Nu ka jeg så sige: HVAD SAGDE JEG?
BIF er dog ret tålmodige med deres trænere og derfor tror jeg ikke han bliver fyret til sommer.. Normalt er stor tålmodighed med en træner en positiv ting i mine øjne da jeg ikke mener man skal fyre folk efter 3 måneder som visse klubber har tendenser til.. De skifter trænere 5 gange i løbet af en sæson.. Fejlen ved Kent N er man ALDRIG sku ha ansat ham
Sider:
1
...
1677
1678
[
1679
]
1680
1681
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »