home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 893 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 254 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1527 1528 [1529] 1530 1531 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4035393 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22920: 08 Mar 2009, 19:27 »

haha jo de gør :b
Logged

Thaurat al Shabab

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22921: 08 Mar 2009, 19:29 »

Det er "vestegnen" ffs.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22922: 08 Mar 2009, 19:29 »

Tag dig nu sammen, når vi siger der ikke bliver det, så bliver der ikke... Aktiver nu hjernemassen!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22923: 08 Mar 2009, 19:30 »

Hvorfor scorer Holmén ikke på den sidste? Pis.

Nå, men vi bør vel egentlig være tilfredse. Vi spiller miserabelt indtil udvisningen og er heldige med at føre. Så spiller vi egentlig ironisk nok bedre ti mod elleve, men Remco begår et straffespark på Fagerberg, der ikke bliver dømt, og vi er under pres det meste af tiden. Til gengæld er det et ærgerligt mål de får. Skidt af SA.

Puha, vi spiller bestemt ikke som et hold, der skal have guld om halsen senere på året.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22924: 08 Mar 2009, 19:32 »

Hvorfor kunne vi ikke bare score en enkelt gang på en af de store chancer vi havde til sidst? Græder

Men fremgang siden sidst og med Elanga ude i næste uge burde en sejr være stensikker. Thumbs Up
Tbh burde Juelsgård være kåret som MoM.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22925: 08 Mar 2009, 19:35 »

Hvad helvede er det for en gang lortebold vi spiller, kun til sidst tør vi spille. Hvad fanden sker der også for Holmen, han burde sgu kunne sparke en bold ind derfra! Vi dur heller ikke til at spille Kent Nielsens defensive lortebold. Hvis vi bliver ved sådan her, kan vi godt vinke farvel til mesterskabet  ticked off
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22926: 08 Mar 2009, 19:38 »

Ærgerligt at vi ikke får de tre point, men synes vi gjorde det godt idag. Holmén var godt nok god til sidst, han fightede rigtig godt, dog var han utrolig uskarp på sine afslutninger.

Hvad helvede er det for en gang lortebold vi spiller, kun til sidst tør vi spille. Hvad fanden sker der også for Holmen, han burde sgu kunne sparke en bold ind derfra! Vi dur heller ikke til at spille Kent Nielsens defensive lortebold. Hvis vi bliver ved sådan her, kan vi godt vinke farvel til mesterskabet  ticked off
Vi var 10 mod 11, hvad havde du regnet med - At vi skulle satse det hele og tabe med et par mål?
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22927: 08 Mar 2009, 19:39 »

Hvad helvede er det for en gang lortebold vi spiller, kun til sidst tør vi spille. Hvad fanden sker der også for Holmen, han burde sgu kunne sparke en bold ind derfra! Vi dur heller ikke til at spille Kent Nielsens defensive lortebold. Hvis vi bliver ved sådan her, kan vi godt vinke farvel til mesterskabet  ticked off
Defensive lortebold? Vi har spillet hvad .. to kampe? Den første mod FCK, hvor vi skulle have været længere fremme på banen, enig, men med Elanga og Wass på backpladserne og første kamp i sæsonen, er det altså svært mod en så stærk modstander. I denne kamp fik vi en udvisning efter 25 min., hvorfor man altså ikke kan sige noget til, at Kent vælger at skubbe tropperne en tand tilbage på banen.
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22928: 08 Mar 2009, 19:40 »

Vores fans råber jo også "Vi er mestrene". Svar manden, i stedet for at nedgør ham. Også selvom han er FCK'er.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22929: 08 Mar 2009, 19:40 »

Du er da dum Elne. Prøv at komme på stadion en gang imellem - Vi råber; Vi er Vestegnen.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22930: 08 Mar 2009, 19:42 »

Nuuuj Kent sædet brænder under dig Shockeret...

Han har lige præcist formået det jeg frygtede.. At overføre sin spillestil fra Horsens til os, uden at ændre et hak ved den... vi spiller fandme som et bundhold indtil vi får udvisningen, og det er en kopi af det mod fck...

Jeg er så RASENDE over hans indgang til tingene... Hvorfor skal Lorentzen i øvrigt ind i stedet for farnerud, han så slet ikke træt ud...

ej men jeg korser mig... Manden er jo en stor skandale, og hvis han ikke snart spænder hjelmen så går jeg amok!...
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22931: 08 Mar 2009, 19:43 »

Virkelig virkelig skuffet!

Hvorfor er det vi spiller så defensivt inden klaphatten (elanga) bliver smidt. Hvis vi havde spillet det spil vi spillede til sidst i de første 25 min. havde vi vundet den her kamp. Jeg er også meget skuffet over vores pasningsspil, vi rammer slet ikke hinanden i de første 25 min. Det skal være meget bedre, hvis man gerne vil være tophold.

og..... HVORDAN FANDEN KAN HOLMÉN BRÆNDE SÅDAN EN STOR CHANCE!!!!!!!!!!!
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22932: 08 Mar 2009, 19:44 »

Vi var 10 mod 11, hvad havde du regnet med - At vi skulle satse det hele og tabe med et par mål?

Vi var lige så elendige og passive i den første halve time. Måske endda endnu dårligere. En skam Køhlert ikke blev og satte kronen på værket.
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22933: 08 Mar 2009, 19:44 »

Du er da dum Elne. Prøv at komme på stadion en gang imellem - Vi råber; Vi er Vestegnen.

Dum? Vil du vise dig her hos mig og sige det?
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22934: 08 Mar 2009, 19:45 »

Dum? Vil du vise dig her hos mig og sige det?
Sejt sagt! Men se hvor mange, der har skrevet hvad vi synger. Vi synger kun 'Vi er mestrene, vi er mestrene' når vi er mestre. Danske mestre.
Logged

Sider: 1 ... 1527 1528 [1529] 1530 1531 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010