|
Gosser
|
|
WHAT?!
Mener du helt seriøst at FCK har den bredeste trup, for det kan jeg simpelthen ikke se. Selvom det ville have været rart.
Brøndby har "klart" den bredeste trup.
Tja.. Vil nu sige der ikke er den store forskel i bredden i de to trupper, pt.!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gerre
|
|
jeg vil nu sige at brøndby har størst bredde i truppen, lige bortset fra midterforsvaret.
Men offensivt har brøndby klart mere bredde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Brøndby IF FCK Zaza Benny Gall Rytter Jesper C. Per N. Bergdølmo Danton Brede Hangeland Lantz Dan Thomassen Lorentzen Lars Jacobsen Daugaard Gravgaard Retov Urmas Rooba Ericsson Atiba H. Dalgas Jeppe Brandrup Kamper Bergvold Schmidt Silberbauer Elanga Morten Bertolt Bagger Pimpong Anker Røll Duncan Linderoth Kildentoft Wlliam Kvist Elmander Santos Sennels (  ) Marcus A. T. Rasmussen Bernburg Trond Andersen Ijeh JOHAN ABSALONSEN (  ) Kim Christensen Mads Jørgensen Morten Rasmussen Der er altså 25 mænd i Brøndby og 21 kvinder i FCK..  Så det er lige 4, der er i forskel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
Dalgas og Bagger kan du ikke mene skal tælle med vel?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Dalgas og Bagger kan du ikke mene skal tælle med vel?
De er begge spillere på kontrakt. Og er jo i truppen. Så jo....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Fatter ikke I kan blive ved med at skrive om det lorte hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Det er vel meget positivt....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Fatter ikke I kan blive ved med at skrive om det lorte hold  Tja... Hvem er Danmarks mestre?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
Ja det må da være Per Bjerregaard i at tude over skader...
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12 Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II >link<Månedens blog: Marts 2013
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Ja det må da være Per Bjerregaard i at tude over skader...
Den forstod jeg ikke lige... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
ja, så står din IQ ihf. ikke mål med temperaturen i et køleskab  DET GAAAAAAAAAZ ! 
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12 Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II >link<Månedens blog: Marts 2013
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Borelli BB
|
|
Så bliver Brøndby Stadion udvidet for 90. mill Dkk.
Det vil primært være flere sponsorpladser, men også lokaler til gymnasiet, fitness-room og mange flere ting! Det bliver helt kanon!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Så bliver Brøndby Stadion udvidet for 90. mill Dkk.
Det vil primært være flere sponsorpladser, men også lokaler til gymnasiet, fitness-room og mange flere ting! Det bliver helt kanon!
Det er vel meget positivt....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|