|
-Benja-
Gæst
|
|
Der stod jeg også  Var næsten helt oppe bagved 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Der stod jeg også  Var næsten helt oppe bagved  Var du en af de møgunger, der fyrede noget det krudt af, der blinker? Var du med til at ødalægge sæder samt reklameskiltet bag ved os?! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Var du en af de møgunger, der fyrede noget det krudt af, der blinker? Var du med til at ødalægge sæder samt reklameskiltet bag ved os?!  Stod et par rækker foran dem ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Stod et par rækker foran dem ..
Det var nogle casual-wannabes. Hehe mig og GudenEricsson stod 4 rækker under øverste tribune... 4-5 pladser til venstre fra trappen... Der var sku vild stemning  Hjælp mig! Forstår dig ikke. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Det var nogle casual-wannabes. Hjælp mig! Forstår dig ikke.  Stod du foran, ved siden af dem eller ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Det var nogle casual-wannabes. Hjælp mig! Forstår dig ikke.  Absa bliv nu ædru... Ligesom mig 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Stod du foran, ved siden af dem eller ?  Lige til venstre for dem. Absa bliv nu ædru... Ligesom mig  Jeg indtog ikke én eneste dråbe væske på Farum Park. :-P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
Hvorfor er jeg så træt af Mike Jensen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Jeg indtog ikke én eneste dråbe væske på Farum Park. :-P
Har også rettet mit indlæg, lidt  Mente række, ikke tribune 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Lige til venstre for dem.
Jeg indtog ikke én eneste dråbe væske på Farum Park. :-P
Okay.  "Super vestegnen" er en fed sang..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Ja, den er super fed. Når den er indøvet og alle kan den, bliver den virkelig god. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Hehe mig og GudenEricsson stod 4 rækker under øverste række... 4-5 pladser til venstre fra trappen... Der var sku vild stemning  Så stod I lidt foran mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
westhamfreak