home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 743 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 762 763 [764] 765 766 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4948596 gange)
PGReimer
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #11445: 16 Mar 2008, 21:25 »

Men hvis du vender den om, så har han også utrolig mange bold tab. Helt enig omkring han kæmper og vinder dueller. Men hold kæft nogen alt for lange træk han alt for tit tager. Hvis han lige ville ret op på den. Og lagde især mærke til det idag, da jeg synes jeg skulle sidde ned idag og se godt fodbold, istedet for Faxe Wink

absalonsen
Gæst

« Svar #11446: 16 Mar 2008, 21:25 »

Jeg syntes også, at Katongo gør en god figur. Havde han scoret, ville det have kronet en rigtig god indsats. Han fighter godt, også efter han har tabt bolden. Det er positivt at se. Smiley

Jeg undrer min dog over, at Randers ikke får min. et rødt kort. Først da T. Rasmussen bliver sparket i hovedet. RFC-spilleren ved han ikke kan nå den, men sparker alligevel. Direkte rødt imo. Nygaard skulle måske også have været præsenteret for det røde kort. Han glider direkte ind i SA, og tilsidestiller fuldstændig hensynet til SA.

absalonsen
Gæst

« Svar #11447: 16 Mar 2008, 21:27 »

han skal da ikke sige slap af til mig.

jeg har jo ikke sagt noget til ham så han skal sige slap af.

bare fordi jeg har min mening skal han da ikke sige slap af.

Er det nu, jeg skal sige 'slap af'?
Hvorfor piver du over en bagatel? Kom videre, knægt!

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #11448: 16 Mar 2008, 21:28 »

Enig omkring Nygaard måske skulle havde haft det røde, SA var sikker på at få den.

BenMusalho
Gæst

« Svar #11449: 16 Mar 2008, 21:30 »

Jeg synes Katongo gjorde det rigtig godt..Flot præstation! Men nogle gange synes han sætter tæmpoet meget ned!! Han stopper altid op med bolden istedet for at fortsætte i højt tæmpo.. Han har jo farten til det!!! Men han kæmper røven ud af bukserne og gjorde det ellers rigtig flot!!

GudenEricsson
Gæst

« Svar #11450: 16 Mar 2008, 21:31 »

Men hvis du vender den om, så har han også utrolig mange bold tab. Helt enig omkring han kæmper og vinder dueller. Men hold kæft nogen alt for lange træk han alt for tit tager. Hvis han lige ville ret op på den. Og lagde især mærke til det idag, da jeg synes jeg skulle sidde ned idag og se godt fodbold, istedet for Faxe Wink

Aldrig i livet! Wink Men han vinder så også en hel masse bolde.

Ja hvad sker der for den dommer Shockeret Synes virkelig han var dårlig. Også der, da Katongo (Mener jeg det var.. Eller var det Mike?), stod ved hjørneflaget i anden halvej og prøvede at sparke den ind på modstanderen så han kunne vinde hjørne. Men han ramte  ham ikke.. ALLIGEVEL fik vi hjørne! Skod dommer! Men også TR's spark i hovedet. Linie dommeren var dog ikke meget bedre - som overstående eksempel bevidner

vesperGT
Manager

« Svar #11451: 16 Mar 2008, 21:31 »

Er det nu, jeg skal sige 'slap af'?
Hvorfor piver du over en bagatel? Kom videre, knægt!

Nu kan jeg ikke huske hvor gammel du er Absa, men såvidt jeg husker er du ikke ældre end 15-16 år, og så sige slap af knægt til en 14-årig er for langt ude...... ticked off

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #11452: 16 Mar 2008, 21:32 »

Er i sikre på han blev ramt i hovedet, synes det så ud som om det var skulderen, men har ikke set replay på den Peace

BenMusalho
Gæst

« Svar #11453: 16 Mar 2008, 21:33 »

Nu kan jeg ikke huske hvor gammel du er Absa, men såvidt jeg husker er du ikke ældre end 15-16 år, og så sige slap af knægt til en 14-årig er for langt ude...... ticked off

Absa er 2007 år gammel Thumbs Up Det står på hans profil Grin Shockeret crazy Wink

absalonsen
Gæst

« Svar #11454: 16 Mar 2008, 21:33 »

Hvis den smiley giver udtryk for, hvad du føler, så vil jeg sige: 'Slap af, du voksne mand.'

Peace

vesperGT
Manager

« Svar #11455: 16 Mar 2008, 21:34 »

Absa er 2007 år gammel Thumbs Up Det står på hans profil Grin Shockeret crazy Wink

Tænk, jeg tror bare det er noget han har skrevet i sjov Wink

BenMusalho
Gæst

« Svar #11456: 16 Mar 2008, 21:35 »

Tænk, jeg tror bare det er noget han har skrevet i sjov Wink

Det ved jeg godt det var også ment med en god portion ironi Wink

N17
Manager

« Svar #11457: 16 Mar 2008, 21:41 »

Forstår ikke denne her hjemmeside mere. For en uge tid siden var der en der fik afvide han var racist fordi han kaldt en "en mørkspiller" og fik afvide at han skulle bruge ordet "neger". Og nu hvor der så er en der bruger ordet, så må det nu heller ikke bruges.

Der er stadig forskellige måder at skrive tingene på!

De foregående indlæg er nu slettet!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Mc
Førsteholdsspiller

« Svar #11458: 16 Mar 2008, 21:42 »

LATTERLIGT DEN HER HJEMMESIIDE ,,,

i jo helt væk herinde , så nu hvis jeg vil skrive noget om en hvid spiller ,
så må jeg hellere ikke skrive det hvide svin !! HAHAH

Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!

Jesper han er gay allez allez allez (:

ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !

MIKE JENSEN RAUS !!

vesperGT
Manager

« Svar #11459: 16 Mar 2008, 21:42 »

Forstår ikke denne her hjemmeside mere. For en uge tid siden var der en der fik afvide han var racist fordi han kaldt en "en mørkspiller" og fik afvide at han skulle bruge ordet "neger". Og nu hvor der så er en der bruger ordet, så må det nu heller ikke bruges.

Fordi ordet "neger" blev brugt i samme sætning som svin gjorde, og når ordet "neger" bliver brugt sådan som det blev i den anden sætning, bliver jeg gal i roen....

Det skal så siges at jeg ikke kan se problemet i at kalde en neger for en "neger", så længe man ikke bruger andre skældsord i den forbindelse

Sider: 1 ... 762 763 [764] 765 766 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010