home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 639 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Southampton FC - "The Saints"
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Southampton FC - "The Saints"  (Læst 23686 gange)
Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #75: 27 Maj 2007, 13:08 »



Gruppespillet: 2.-4. kamp
12.12.07 - UEFA CUP

De sidste 3 kampe er færdigspillet, og status kan gøres for Southampton Europa besøg. Og det er slet ikke slut endnu. En fantastisk indsats af spillerne, sikrede videre kvalifikation i sidste runde.

Anden kamp i gruppespillet var mod tyske Hannover 96. Et hold, der formåede at blande sig i top striden sidste sæson, og det har givet bonus i form af en UEFA CUP plads. En uheldig seedning som sidst, gjorde bare jobbet endnu sværere for Hannover. Kampen lagde ud i højt tempo, og det var Theo Walcott der åbnede, med flot gennemspillet mål efter 14 min. Meget enkelt, Davis sparker langt ud, Walcott tager et træk  uden om sin modstander, og placere sikkert bolden uden for målmandens rækkevidde. Derefter fald tempoet gevaldigt, men lige som det lignede 3 point til Southampton, dukker Frank Fahrenhorst op og udligner. Ærgerligt pointab.

I den efterfølgende kamp mod Valencia, kunne vi sikre os videre deltagelse med en sejr. Det lignede dog en nærmest umulig opgave, med sådan er fodbold nu omdage. Alt kan ske. Det ville Joaquin godt lave om på, og han sender Valencia i front, med et hård spark inde omkring målfeltet. Valencia dominere resten af kampen, og kun pga. ineffektivitet foran mål, formår de kun at scorer et mål. Det samme gør Southampton, da Wayne Routledge dukker, præcis som Fahrenhorst i sidste kamp, og sikre det ene point. Flot indsats af drengene, der virkelig må regnes blandt outsiderne nu.

Den sidste kamp mod Levski Sofia, bliver en rodet affærer. Gareth Bale og Pedro Pele sikre en pause føring på 2-0, på to dødbolde (red. frispark og hjørnespark). Borimirov sender spændingen tilbage i kampen, og pludselig ligner Southampton et helt andet hold. Theo Walcott for dog sendt sit 2 mål ind i turneringen, og det ligner en afgørelse. Koncentration svigter dog i forsvaret, og Lazarov bringer dog håbet tilbage for Levski. Tættere kommer de dog ikke, og mens Bordeaux slår Hannover, sikre Southampton sig førstepladsen i gruppe A.

I næste runde blev Fenerbache trukket op af hatten, og det ligner et mirakel der skal til, før Southampton kan gå videre fra den runde. Men hvis de holder samme niveau, kan alt ske.
« Seneste Redigering: 28 Maj 2007, 21:37 af Blackhawk » Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #76: 27 Maj 2007, 13:09 »

Updaten om ligaen kommer, så snart jeg har færdigspillet 2007. Kom gerne med kommetare Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #77: 27 Maj 2007, 13:41 »

Sejt med stilling/kampene i en animation! Thumbs Up
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #78: 27 Maj 2007, 15:30 »

Narh, endnu et FreddieM kopy
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #79: 27 Maj 2007, 15:49 »

Narh, endnu et FreddieM kopy

Undskyld jeg siger, men for helvede da! Kan du ikke bare lade vær med at læse/kigge på bloggen, hvis du kun skal komme med negative kommetare? Jeg er snart træt af det!
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #80: 27 Maj 2007, 15:51 »

BH jeg har bare ingen respekt for at man ikke selv kan finde på noget selv, grafik osv. !
For det kan du tydeligvis ikke Wink
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #81: 27 Maj 2007, 15:53 »

Så pas din ejen blod, og lad vær med at stem på min!.
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #82: 27 Maj 2007, 15:55 »

Bloggen er på pause. Har mistet motivationen. Alle de kommetare jeg for (hvis jeg overhoved for nogen!) er negative.
« Seneste Redigering: 27 Maj 2007, 16:13 af Blackhawk » Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #83: 27 Maj 2007, 16:00 »

Bloggen er på pause. Har mistet motivationen. Alle de kommetare jeg for (hvis jeg overhoved for nogen!) er negative.
I mellemtiden vil jeg skrive videre på min anden blog; - Olympique de Marseille < Schalke 04
Kig bloggen igennem. Det er kun Møller der har skrevet det var dårligt.
Logged

I ain't playin', nigga

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [PAUSE] Southampton FC - "The Saints"
« Svar #84: 27 Maj 2007, 16:01 »

Tjaa, det er han vel. Men han er til gengæld næsten også den eneste der kommentere. Wink
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: [PAUSE] Southampton FC - "The Saints"
« Svar #85: 27 Maj 2007, 16:16 »

Skal jeg have skylden for at din blog går på pause, pga. jeg siger min mening om din blog?
Synes det er en fin blog, godt skrevet osv. men grafikmæssigt synes jeg der er for meget kopiering
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [PAUSE] Southampton FC - "The Saints"
« Svar #86: 27 Maj 2007, 16:20 »

Det er ikke din skyld, mere manglen på kommentare. Du har været god til at kommentere i starten Smiley
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #87: 27 Maj 2007, 18:28 »

NYT DESIGN! Kig de forrige updates Smiley
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #88: 27 Maj 2007, 18:58 »

NYT DESIGN! Kig de forrige updates Smiley

Ser sgu rigtig flot ud Thumbs Up
Hva betyder det så? Du er tilbage fra den korte pause, eller hva? Hvis du er stoppet, så kom igang igen - Rigtig god blog, ærgeligt hvis du skulle stoppe her..

Hvis jeg var dig ville jeg slet heller ikke tage al kritikken mht. layout til dig. Hvis du kigger på Møllers tidlige opdateringer i hans blog, er det også relativt tydeligt at se hvor inspirationen kommer fra - hvilket jeg finder ret dobbeltmoralsk. Uanset hvad, alle bliver inspireret af alle, og du har lavet en god blog.
« Seneste Redigering: 27 Maj 2007, 19:25 af Dau » Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Møller
Gæst
 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #89: 27 Maj 2007, 19:31 »

Meget bedre Blackhawk Wink
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010