home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 881 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  L'Era Nuova
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: L'Era Nuova  (Læst 33447 gange)
Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: L'Era Nuova
« Svar #120: 18 Maj 2007, 18:35 »

Det er virkelig en fantastisk blog! Du er syg til det grafik der Wink
Den eneste ting som jeg mener du bør ændre er din underoverskrift, såsom, "rygterne talte sandt" eller "velkommen Gago" der mener jeg du bør starte med stort. Det er en ekstremt lille ting, og ellers er det jo ekstremt flot det du laver!

KUTGW
Jeg syntes faktisk det ser rigtig godt ud. Forsæt sådan Smiley
Nice skrevet igen Smiley
KUTGW - Gider ikke gentage mig selv

Tak for kommentarerne. Jeg har valgt at ikke have stort begyndelsesbogstav i mit nye layout for at ændre stilen lidt, kan godt være jeg engang går tilbage, men lige pt. fortsætter jeg sådan.

Glæder mig I kan li' det nye layout, regner med at skrive flere updates her i weekenden, kan dog ikke love hvornår Smiley
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: L'Era Nuova
« Svar #121: 20 Maj 2007, 01:08 »



juventus holder fast
01.03.08 – bianconeri.eu

Mens Serie A er på vej ind i sin afsluttende fase, er det nu blevet tid til en kort opsummering af de netop overståede vintermåneder. I toppen af ligaen er der pt. to hold, som er niveauet over de andre – Inter og Juventus.

Vintersæsonen har på banen været meget stabil, dog ikke så stabil som efteråret. Klubben led sit første Serie A nederlag i år, da de ude i Genova måtte se sig besejret af et stærkt Sampdoria hold. Holdets profiler er blevet overskygget af de ukendte, og kendetegnende for de tre måneder må være det igangværende generationsskifte.

Generationsskifte har der ikke været meget af på målmandsposten. 36 årige Fabien Barthez, holdets alderspræsident, har stået flere store kampe, og bidrager med stor ro til truppen. Når Gianluca Buffon har været plaget af småskader har dubleanten Barthez været den bedst mulige reserve, og hvis Barthez bestemmer sig for at tage et år mere i Juventus, så kan klubben være meget taknemmelig.

En spiller som tit bliver overset er den trofaste venstreback Giorgio Chiellini. Han har de sidste to sæsoner spillet næsten samtlige kampe uden megen omtale, hvilket han i den grad fortjener nu. Med sine raids op ad venstrekanten, samt sit dødelige venstreben på hjørne og frispark, har Chiellini for alvor sat sit navn på kortet. I januar måned var storhold fra hele Europa ude efter Chiellini, og hvis hans udvikling fortsætter står vi med en spiller, som uden tvivl vil blive bedre end hans forgænger Zambrotta.

På midtbanen er årstidens profil en endnu større overraskelse. Alle havde regnet med Gaetán Tomas Guzmán ville være fortid i Juventus, og slet ingen havde da regnet med, at han ville gøre det så godt, da han fik chancen i midten af december. Med Mathieu Bodmer og Alessandro Del Piero ude med langstidsskader forsøgte Demichelis at bruge både Agüero og Paro (som forlod klubben i januar) på den offensive midtbane, hvor begge dog fejlede fatalt. Fra reserveholdende blev Guzmán så hentet, hvor fra sin første kamp på førsteholdet har været en fantastisk erstatning. Udover Guzmán har nyankommende Gago også været en fornøjelse at følge, i de kampe han har spillet. Skader og uheld har plaget den unge argentiner, som i fremtiden ligner en sikker mand på den centrale midtbane.

Hvor angrebet i efteråret var holdets absolutte lyspunkt, er det blot en spiller som har skilt sig ud. Sergio Agüero har med både mål, oplæg og godt samspil med både midtbane og angrebspartner suverænt fortjent sin nuværende plads i holdets startopstilling. Antonio Floro Flores har endnu ikke fundet takterne fra den forrige sæson frem, og er ligesom Bojinov og Trezeguet gået lidt i stå. Endnu værre står det til for Fabrizio Miccoli, som efter alt at dømme vil være fortid efter denne sæson.

De to andre nyindkøb i januar måned var som bekendt Fábio Aurélio og Phillipe Senderos. Førstnævnte har fungeret som en god erstatning for både Chiellini og Palladino/Nedved på venstrekanten, og virker som om, at han allerede nu er tilpasset perfekt i truppen. Det samme kan man sige om Senderos, som i klubbens ligakampe endnu ikke har vist svaghedstegn – individuelt. Samarbejdet med Scirea har ikke været den forventede succes, om end de bestemt ikke har klaret det dårligt. Men tiden er med begge af de unge spillere, og man må antage et samarbejde vil være oppe at stå inden sæsonen er omme.

Sådan foreløb vinterens kampe:

- vs. Torino – 3:2 [Scirea, Boumsong, Palladino]
- vs. Milan – 2:0 [Chiellini, Trezeguet]
- vs. Atalanta – 3:1 [Chiellini, Trezeguet, Bojinov]
- vs. Palermo – 3:1 [Chiellini, Trezeguet, Agüero]
- vs. Sampdoria – 0:1
- vs. Reggina – 6:2 [Marchionni, Nedved (2), Trezeguet, Bojinov, Floro Flores]
- vs. Piacenza – 1:0 [Bojinov]
- vs. Siena – 1:1[Costinha]
- vs. Roma – 0:1
- vs. Ascoli – 4:1 [Scirea, Senderos, Floro Flores, Bojinov]
- vs. Udinese – 2:0 [Scirea, Agüero]
- vs. Inter – 2:2 [Agüero, Adriano (S)]
- vs. Parma – 3:1 [Nedved, Bojinov]
- vs. Brescia – 4:0 [Chiellini, Boumsong, Piccolo, Agüero]
- vs. Cagliari – 4:1 [Bojinov (3), Gago]

Med to nederlag, to uafgjorte og 11 sejre kan man ikke være utilfreds, på trods af to meget ærgerlige nederlag mod modstandere, som Juventus bør slå i fremtiden.

I Coppa Italia er Juventus for andet år i træk klar til finalen, hvor sidste års semifinalister fra Inter venter.  I kvartfinalen blev Siena besejret med 9:1 sammenlagt, mens Serie B klubben Messina tabte i semifinalen med 8:4.

 
« Seneste Redigering: 20 Maj 2007, 02:48 af Dau » Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: L'Era Nuova
« Svar #122: 20 Maj 2007, 01:13 »

Still looking good Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: L'Era Nuova
« Svar #123: 20 Maj 2007, 01:56 »



nedtur
13.03.08 – bianconeri.eu

I dag var dagen hvor 1-2 sejren fra Olimpico skulle forsvares. Roma var i starten af sæsonen en overkommelig modstander, i januar slog romerne os med 1-0 hjemme, og i dag skulle årets endelig opgør så finde sted.

Det hele startede så godt for Juventus. Højt pres, godt system, god organisation. Costinha har endelig fundet sig til rette på midtbanen, hvilket åbenlyst kunne mærkes i samtlige rækker på Juventus holdet. Efter 20 minutter scorede David Trezeguet efter hjørnespark, et tiltrængt mål for angriberen, som på det seneste har været ret så skuffende.
Trezeguet startede så godt ud, men har vinteren over ikke været i nærheden af sit niveau i efteråret.

Men blot 7 minutter senere var kampen atter lige. Romas Jonathan Woodgate lavede et komplet identisk mål i Juventus ende, og Roma skulle nu blot score en gang for at få det samlede resultat til at være uafgjort.

Og det gjorde de, men først efter et længere Juventus pres i anden halvleg, hvor en skuffende Agüero måtte se sig udskifte. Felice Piccolo, som kampen igennem også havde været yderst skuffende, røg også ud, til fordel for den snart forhåndværende Juventus spiller Nicola Legrottaglie, som har skrevet under på en et årig kontrakt med Brescia.

I overtiden faldt bomben. Målmand Doni sparkede et langt udspark som havnede i fødderne på Jonathan de Guzman, hvorefter han helt simpelt prikkede bolden frem til David Suazo
, hvorefter den 28 årige angriber sparkede bolden ind bag Buffon. Suazo havde udlignet – i overtiden!

Af naturlige årsager gik kampen derefter i 2x15 minutters overtid, en overtid der mest var præget af træthed hos begge holdende. En evigt kæmpende Alessio Tacchinardi prøvede forgæves at sætte pres på Roma spillerne, og ligeledes styre spillet fremad, men faldt i sine heroiske agter. Og kampen gik derfor videre til straffesparkskonkur rence.

En selvsikker og velspilledende Claúdio López lagde ud for Roma, og sparkede sikkert bolden ind bag Buffon. Mauro Camoranesi lagde ud for Juventus, og lagde ud med at skuffe de 49.000 tilskuere der var mødt op på Delle Alpi. Han sparkede lige midt på Doni, Roma førte på straffespark.
Walter Gáitan øgede Romas føring til 2-0, hvorefter David Trezeguet scorede sit andet mål i kampen, da han sikkert satte bolden i de venstre målhjørne. Cristian Chivu gik nu til bolden, uden at vide hvilken betydning målet senere vil få. Chivu sparkede ligesom Trezeguet sikkert mod et målhjørne – 3:1.
Den ellers så kæmpende Tacchinardi skulle nu forsøge at rette op på Camoranesis misser, hvilket ikke lykkedes, et skud godt en meter forbi stolpen resulterede i store jubelscener hos de medrejste Roma fans.
Carlos Diogo gik herefter op og brændte, men lige meget betød det, idet Juventus Gaetán Guzman sparkede bolden i hænderne på Doni – Juventus er ude af årets UEFA Cup.

At holdet er røget ud kommer for mange som en overraskelse, men kan måske stærke holdet i kampen om mesterskabet. Inter er beskæftiget med Champions League, hvor holdet indtil videre ikke har vist store svaghedstegn. Det antal kampe, som den smalle Juventus trup skulle spille i UEFAen, hvis de såfremt var gået videre, kan måske være mesterskabets redningsmand.

Derudover er der ikke andet at sige til det, end at holdet forhåbentligt kommer igen næste år, hvor vi forhåbentlig skal spille Champions League.

Juventusvs. Roma 1:2 (S)
1:0: David Trezeguet (20.)
1:1: Jonathan Woodgate (27.)
1:2: David Suazo (90.)
- Roma videre på straffespark - 1:3.
Man of the Match: Daniele de Rossi
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Møller
Gæst
 
Sv: L'Era Nuova
« Svar #124: 20 Maj 2007, 02:22 »

Grafikken er nice homie Smiley resultaterne var nice Opstemt
Logged

bachpoulsen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: L'Era Nuova
« Svar #125: 20 Maj 2007, 10:40 »

gode resultater og flot grafik Thumbs Up
Logged

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: L'Era Nuova
« Svar #126: 20 Maj 2007, 10:49 »

Jeg var in love med dit gamle grafik, men dette går bestemt an. Fornem blog, en af dine bedre Smiley

Jeg savner dog lidt gambling med udformningen, prøv at udfordre dit sprog lidt også, du får ikke nok ud af det sådan, for der er vist mere at hente! Håber du ku' bruge kommentaren, der er den første rigtige i en blog fra min side Wink
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: L'Era Nuova
« Svar #127: 20 Maj 2007, 11:41 »

Jeg var in love med dit gamle grafik, men dette går bestemt an. Fornem blog, en af dine bedre Smiley

Jeg savner dog lidt gambling med udformningen, prøv at udfordre dit sprog lidt også, du får ikke nok ud af det sådan, for der er vist mere at hente! Håber du ku' bruge kommentaren, der er den første rigtige i en blog fra min side Wink

Dejligt med noget konstruktivt kritik, jeg kan bestemt bruge kommentaren. Ved ikke om jeg decideret vil tage det op, idet jeg bruger lang tid på opdateringerne - ikke på at skrive, men på opsætningen. Men hvis jeg lige speeder mit opsætningsarbejde op, kan det jo være jeg får tid til mit opsætningsarbejde..

I øvrigt, tak for kommentarerne (jer andre), nu ikke selv helt tilfreds med resultaterne, eftersom mit mål var at mindst komme til semifinalen i UEFA Cuppen..
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: L'Era Nuova
« Svar #128: 21 Maj 2007, 23:35 »



afgørelsens time
15.01.08 – La Gazzetta dello Sporto

For tre uger siden var der fest i gaderne, på stadion, ja i hele byen – Juventus var godt på vej mod sin 11. Coppa Italia titel, Inter blev tævet stensikkert i en kontrolleret 3-0 sejr. Scirea var endnu engang enormt vigtig i en stor kamp, og bragte holdet foran på et direkte frispark, det første af slagsen fra den 18 årige landsholdspiller, som på blot et år har gjort kometkarriere i Italien.

Alessio Tacchinardi scorede til 2-0 inden pausen, hvorefter hjemmeholdet stillede op ekstremt defensivt, med indskiftede Agüero på toppen – Agüero scorede på et kontraløb, i en halvleg hvor Bianoconeri forsvaret var nådesløst mod Ibrahimovic og Co.

I dag var der meget på spil, mere end blot Coppa Italia kampen. I ligaen hvor der resterer en kamp er Juventus i front med en kamp, og skal blot spille uafgjort for at sikre sig titlen. Juventus fører også ligaen med et godt forspring i målscoren, og da indbyrdes kampe ikke betyder noget (begge endte 2-2), ligger mesterskabet pt. hos Juve – såfremt sidste rundes kamp bliver vundet eller uafgjort. I sidste runde møder Juventus deres ”allierede” var Siena, mens Inter skal til Verona og vinde, for at have en chance for at vinde titlen. Chievo, som pt. ligger på 13. pladsen, burde dog ikke være nogen stor modstander for Inter.

Nå, kampen i dag var jo det essentielle. Coppa Italia blev afgjort, og det med manér. Inter har sæsonen igennem, i de fleste kampe, været altædende, tilintetgørende og dominerende, og er af mange blevet kaldt det bedste Inter hold gennem tiderne. Zlatan Ibrahimović har med 29 scoringer i ligaen været holdets absolutte profil, hvor der hurtigt kunne nævnes fem til, som har gjort det næsten lige så godt. Dog mangler holdet en ting, en stor europæisk titel.
Det hold som klubben har nu, bliver næppe bedre på nogle måder, og derfor skal en titel som Champions League snart hentes, inden en ny generation skal tage over. I dette års udgave måtte de se sig slået af engelske Liverpool, som pt. indehaver 2. pladsen i Premier League, og som den 21. maj skal spille finale i mestrenes liga, hvor Londons ”Gunners” står overfor sin 2. finale på 3 år.

Kampen startede lidt sløvt, men så snart Ibrahimović kom op i gear, så blev der bestemt ikke skruet ned for tempoet. I det 16. minut løb en umarkeret Zannetti op ad højrekanten, hvor han elegant løftede bolden indeover et presset Juventus hold, og placerede bolden lige i fødderne hos kæmpen Adriano. Et hårdt placeret skud lige i hænderne på Buffon gav en ripost til den svenske verdensstjerne, som skød Inter på ret kurs – 1-0 i kampen, 3-1 i Juventus favør sammenlagt.

I optakten til det første mål havde der naturligvis været højt pres, et pres som også fortsatte efter målet, faktisk i 20 minutter uden pause. Her gjorde Fabio Grosso det til 2-0, og igen var den argentinske anfører i oplæggerens rolle. Hvor han før stod dybt på Juventus banehalvdel, var wingbacken nu gået helt frem. I stedet for at sparke den ind i hovedet på Adriano og Ibrahimović, som ivrigt stod og fægtede for et indlæg, så han ud af øjenkrogen en umarkeret Grosso, som uden de store problemer bragede bolden ind i netmaskerne.

Inden var der endelig et lyspunkt for Juventus tilhængerne. Jonathan Zebina pillede smukt bolden fra Joe Cole, hvorefter han i tre lange træk rykkede langt op ad banen, og sikrede sig en kontrachance ved at spille Camoranesi fri på højrekanten. Her fik italieneren øje på David Trezeguet inde i boksen, og da han steg højest til vejrs på det flot drejede indlæg, kom det vigtige Juventus mål. Inter skulle score i alt fem mål for at vinde.
Efter pausen gjorde Juventus det samme, som de gjorde på Delle Alpi – Defensiv satsning, og det med stort D. Fernando Gago og Costinha kom knapt over holdets banehalvdel, mens store Trezeguet blev skiftet ud med den mere driblestærke Agüero. Tacchinardi lå på midten af banen og skulle bestyre de bolde, han nu engang fik at arbejde med, når holdet engang imellem slap for det massive Inter pres.

Mancini havde med sikkerhed ikke bevaret tonelejet nede, da holdet i pausen diskuterede/blev dikteret taktikken for anden halvleg. Og holdet gav da også alt hvad de havde, hvilket igen gav pote. Nu skulle der blot to mål mere i målet bag Buffon, såfremt Juventus naturligvis ikke scorede. I det 66. minut var det igen Zlatan der var på hævntogt. Den tidligere Juventus spiller blev spillet fri af Malouda på venstrekanten, hvorefter ”Gigi” i målet to sekunder efter måtte bøje sig i støvet, ”Il Mago” sit 38. mål i denne sæson.

En måltørstig Adriano stod i det 81. minut for kampens suverænt bedste, og vigtigste scoring. På et soloridt efter et mislykket hjørnespark fra Bianconeri, afdribblede han først Gago, hvorefter både  Senderos og Chiellini måtte se sig slået af en storspillende brasilianer, som til lagde bolden i det modsatte målhjørne af Buffon, hvor han var komplet chanceløs – 4:4 sammenlagt, Juventus vindere på udebanemål.

Og helt typisk for Inter og Juventus i denne sæson sluttede kampen så – Det 3. uafgjorte opgør ud af 3 mulige (Når Coppa Italia kampene lægges sammen naturligvis.).

For andet år i træk kunne Demichelis og Co. altså hæve Coppa Italia trofæet – i alt 11. gang klubben vandt trofæet. Sejren i Coppa er langt mere end blot pokalen og den sum penge der nu falder af, det er også den moralske sejr, som kan blive så betydende i sidste runde, når hhv. Siena og Chievo skal besejres, i håbet om at sikre sig mesterskabet i både Torino og Milano.


« Seneste Redigering: 22 Maj 2007, 17:43 af Dau » Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: L'Era Nuova
« Svar #129: 22 Maj 2007, 21:08 »

Vi vil have mesterskabet til Torino!!!  Thumbs Up
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: L'Era Nuova
« Svar #130: 23 Maj 2007, 17:08 »



nummer 29
11.05.08 – bianconeri.eu

For fire dage siden sikrede Juventus sig Coppa Italia sejren, og fik med pokalen endnu en stor gevinst, både for deres sportslige optræden (nok mest for opgøret på Olimpico, 1-4 på Giuseppe Meazza var måske ikke ligefrem flot), men så sandelig også en moralsk triumf. Inden dagens opgør i Toscana lå Juventus med to points forspring til Inter. Tredje og fjerde pladsen er allerede sikret hhv. AC Milan og Roma, og det er altså de helt traditionelle topklubber der i år kæmper med, frem for sidste års mesterskabskamp, som blev indtaget af højtflyvende Palermo og Lazio.

I det rolige Toscana startede Siena egentlig kampen bedst, trods Juventus havde så meget mere at kæmpe for. Presset på Bianconeri kom egentlig først efter det første kvarter, hvor stadionspeakeren kunne meddele at Adriano havde bragt Inter på sejrskurs, og hermed kunne Juventus ikke tillade sig et pointtab.

Herefter kom der tydeligt mere aktivitet fra Juventus trænerstaben, og der blev da først også stille, da forårets storspiller, Sergio Agüero, bragte udeholdet på sejrskurs i det 37. minut. Målet i sig selv var ikke særlig flot, efter nogle lange bolde fra Juventus’ forsvar havnede bolden hos David Trezeguet. Der var den imidlertid ikke længe, hjemmeholdets Vinícius pillede bolden fra franskmanden, og sendte den derefter retur til sin målmand. Her kom Agüero ind i billedet. Hans store spilforståelse kom her, som så mange gange tidligere i sæsonen, på spil, og kombineret med hans hurtige antrit opsnappede han bolden kort før Stéphane Porato modtog den, hvilket gav ham en 100 procents chance, som den unge argentiner udnyttede – her scorede han sit 11. sæsonmål for ”Den Gamle Dame”, og nok det vigtigste af alle.

Efter scoringen begyndte ”de allierede”, som de blandt visse Juventus tilhængere kaldes, at røre på sig. Den gamle samarbejdspartner formåede dog ikke at tilspille sig en chance i første halvleg, og sejren virkede så godt som sikker.

I anden halvleg kom der dog andre boller på suppen. Siena tog mere initiativ, fik mere fart i fødderne, hvilket endte med en scoring – denne sat ind af Liechtensteins landsholdsstjerne Mario Frick. Fricks scoring var resultat af et større presspil af Siena, hvor bolden efter et længere opspil på midten havnede i fødderne hos angriberen, som derefter passerede en lidt rusten Buffon. Landsholdsmålmanden har i sæsonen ikke været den ”mur” som han tidligere er blevet beskrevet som, hvilket i visse situationer har givet Juventus store svagheder. Til Buffons forsvar skal der dog også siges, at med et så ungt og urutineret forsvar, som Juventus i øjeblikket løber rundt med, kan han ikke alene klandres for de defensive brølere.

På Artemio Franchi skete der ikke meget mere, og ikke overraskende var der de resterende 30 minutter af kampen var der fest på udeholdets tilholdssted på stadion. Hvis man ikke så antallet af tilskuere på stadion, ville man nok have gættet på mindst en 30.000 – hvorimod der kun var det halve. De medrejsende Juve tilhængere sang deres hold på vej mesterskabet, et mesterskab der mest af alt kan kaldes en sensation.

For et år siden fejrede Juventus titlen i Serie B, i år i Serie A – på et år er de gået fra syndere i Calciopoli skandalen, til landets store sensation og ”stolthed”. Juventus har altid været elsket af Italien, men i disse tider er deres popularitet unægtelig større end for 2 år siden, da eks-præsident Moggi styrede Bianconeri.

Med slutningen på en sæson kommer der spekulationer om næste – hvordan vil Juventus forstærke sig? Demichelis har indtil videre ikke villet røbe noget, men når klubben engang i slutningen af måneden, eller i starten af juni, udmelder om deres økonomiske situation, bliver vi unægtelig meget klogere.
Reserveholdene savner i den grad den oprydning, som der flere gange er blevet snakket om. På selv samme hold, går der dog også spillere, som snart gerne måtte blive sat i forbindelse med førsteholdet. Omar Benzerga har gjort det fantastisk for Avellino i Serie B, ligesom Claudio Marchiso og Sebastian Giovinco også har gjort det godt.

Mht. transfers ved vi allerede at Legrottaglie forlader klubben, og formentlig bliver erstattet af argentinske Oliva. Rygter fra Frankrig og La Gazzetta melder dog også om Lyons Fred skulle være som Juventus toppen har overvejet – dette virker dog usandsynligt, taget antallet af angribere i betragtning.

Med fremtiden i vente kan vi ikke andet end at motivere folk til at fejre mesterskab nummer 29!
« Seneste Redigering: 23 Maj 2007, 17:25 af Dau » Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: L'Era Nuova
« Svar #131: 23 Maj 2007, 17:38 »

Tillykke med skabet - det må kaldes "poetisk retfærdighed"  Wink
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: L'Era Nuova
« Svar #132: 23 Maj 2007, 19:33 »

Tillykke med mesterskabet - det er virkelig fortjent. Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: L'Era Nuova
« Svar #133: 23 Maj 2007, 20:11 »

Tillykke med de 2 titler Dau Smiley

DU FOR SEJ MANN!!!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: L'Era Nuova
« Svar #134: 23 Maj 2007, 21:00 »

DAU SOM JUVE TRÆNER IRL!

Tillykke med pokalerne Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010