home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 821 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hamrén imod karantæneregler
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hamrén imod karantæneregler  (Læst 1442 gange)
Guldbrand
Gæst
 
Hamrén imod karantæneregler
« : 09 Maj 2007, 12:56 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68385

Faldt lige over denne artikel på Bold.dk, og jeg er faktisk meget enig med Erik Hamren i denne sag. For mig at se, så skal karentæne reglerne straffe de "hårde" spillere der jo stort set får gult kort i hver anden kamp. Og ikke dem der får 5 gule kort på en enkelt sæson.

Hvor mange kampe der så skal gå inden de gamle advarelser slettes har jeg ikke helt taget stilling til endnu.. Men 5-7 kampe syntes jeg lyder meget fornuftigt..


Men hvad syntes i?, kom med jeres meninger, og evt. forslag til andre ændringer i karantænereglerne som man kunne lave.

/Guldbrand
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hamrén imod karantæneregler
« Svar #1: 09 Maj 2007, 13:00 »

Kan ikke se hvorfor gamle advarsler skal slettes.. Han tuder jo bare fordi han nu skal undvære et par spillere.

Karantæneregler skal da selvfølgelig straffe ALLE de spillere der spiller hårdt nok til at få et vist antal advarsler, om det så er i 3 kampe i træk eller over en hel sæson er for mig ligegyldigt.
Logged



traiz
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hamrén imod karantæneregler
« Svar #2: 09 Maj 2007, 13:14 »

Et gult kort uddeles for et frispark af særlig grov karakter! Det gule kort er beviset for at man er gået over stregen og har man 5 af dem udløser det en spilledags karantæne. Om en spiller får 5 gule kort i løbet af 10 kampe eller over en hel sæson har han stadig dummet sig 5 gange og må betale med en kamp på tribunen! En straf er en straf og Hamren skal ikke tude over at hans spillere nu sidder ude... Havde det  været en spiller pr. kamp de næste 3 kampe f.eks. havde han jo ikke brokket sig! Det er bare fordi Aab har brug for alle deres spillere i kampen om medaljer at han tuder!

KOM VIDERE HAMREN!

I øvrigt ser DBU på hver enkelt forseelse og uddeler derefter point for frisparkets grovhed! Derfor kan en spiller altså også have karantæne allerede efter 4 kampe!
Logged

TSG 1899 Hoffenheim

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hamrén imod karantæneregler
« Svar #3: 09 Maj 2007, 13:16 »

Et gult kort uddeles for et frispark af særlig grov karakter! Det gule kort er beviset for at man er gået over stregen og har man 5 af dem udløser det en spilledags karantæne. Om en spiller får 5 gule kort i løbet af 10 kampe eller over en hel sæson har han stadig dummet sig 5 gange og må betale med en kamp på tribunen!

Her er jeg enig med traiz
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

fcm-star
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hamrén imod karantæneregler
« Svar #4: 09 Maj 2007, 13:42 »

Jeg er også enig med Traiz. Et gult kort er et gult kort...
Logged

Arsenal!

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hamrén imod karantæneregler
« Svar #5: 09 Maj 2007, 13:47 »

Jeg er dommer og sådan handler DBU jo rent faktisk.. Og jeg mener sgu også selv at et gult kort er et  gult kort.. hvorfor skulle dommerne ellers vise spillerne sådan et hvis de (dommerne) ikk mener der er behov for det Huh

Til Erik Hamrén : Snup en tudekiks og se om du stadig kan få medaljer.. Peace
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hamrén imod karantæneregler
« Svar #6: 09 Maj 2007, 13:51 »

Er enig - Hamren tør øjnene  funny
Logged



Læs min blog Randers FC

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hamrén imod karantæneregler
« Svar #7: 09 Maj 2007, 14:22 »

Her er jeg enig med traiz

Også mig, kom videre Hamren!!!
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hamrén imod karantæneregler
« Svar #8: 09 Maj 2007, 14:37 »

Et gult kort er netop ikke et blot et gult kort.

Alt afhæning af episoden giver en advarsel enten 3 point(mild), 4 point(middel) eller 6 point(grov). 1 karantænedag udløses ved 15, 30, 44, 58, 72, 86, 100, 114, 128 point. Der gives yderlige point ved udvisning. Når en spiller over 128 point, behandles den individuelt af DBUs diciplinærkomité.

Jeg kan godt følge Hamrén i, at man skal belønne fair spillende spillere med et point-fradrag, hvis de spiller mange kampe i træk uden advarsler. Man kunne f.eks. få 3 points fradrag for 5 kampe i træk uden advarsel, hvad der svarer til en mild advarsel.

Iøvrigt fornemmer jeg, at Hamrén, ligesom mange andre, ikke er helt inde i, hvordan karantænesystemet virker.
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hamrén imod karantæneregler
« Svar #9: 09 Maj 2007, 14:45 »

Et gult kort er netop ikke et blot et gult kort.

Alt afhæning af episoden giver en advarsel enten 3 point(mild), 4 point(middel) eller 6 point(grov). 1 karantænedag udløses ved 15, 30, 44, 58, 72, 86, 100, 114, 128 point. Der gives yderlige point ved udvisning. Når en spiller over 128 point, behandles den individuelt af DBUs diciplinærkomité.

Jeg kan godt følge Hamrén i, at man skal belønne fair spillende spillere med et point-fradrag, hvis de spiller mange kampe i træk uden advarsler. Man kunne f.eks. få 3 points fradrag for 5 kampe i træk uden advarsel, hvad der svarer til en mild advarsel.

Iøvrigt fornemmer jeg, at Hamrén, ligesom mange andre, ikke er helt inde i, hvordan karantænesystemet virker.

Just like yourself Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hamrén imod karantæneregler
« Svar #10: 09 Maj 2007, 14:47 »

Har jeg skrevet noget forkert?;-)
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hamrén imod karantæneregler
« Svar #11: 09 Maj 2007, 14:48 »

Har jeg skrevet noget forkert?;-)

Ja at du er enig med Hamrén er nr. 1.... nr. 2 er : Er du selv dommer eller skriver du bare ud fra oplysninger?? Jeg er nemlig dommer så jeg ved at et gult kort ER og BLIR et gult kort.. no matter WHAT anyone else thinks Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

United-styrer
Gæst
 
Sv: Hamrén imod karantæneregler
« Svar #12: 09 Maj 2007, 14:51 »

Ja at du er enig med Hamrén er nr. 1.... nr. 2 er : Er du selv dommer eller skriver du bare ud fra oplysninger?? Jeg er nemlig dommer så jeg ved at et gult kort ER og BLIR et gult kort.. no matter WHAT anyone else thinks Wink

ElGuapo skriver, at hver gule kort i SAS Ligaen giver forskellige point, og det har han fuldkommen ret i. No matter WHAT you think ;-)
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hamrén imod karantæneregler
« Svar #13: 09 Maj 2007, 14:52 »

Ja at du er enig med Hamrén er nr. 1.... nr. 2 er : Er du selv dommer eller skriver du bare ud fra oplysninger?? Jeg er nemlig dommer så jeg ved at et gult kort ER og BLIR et gult kort.. no matter WHAT anyone else thinks Wink

Dømmer DU i Superligaen?? Grin

Reglerne er som beskrevet:)
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hamrén imod karantæneregler
« Svar #14: 09 Maj 2007, 15:34 »

Hvorfor skulle man have pointfradrag? Man kan jo bare spille fair så man ikke får de gule kort der bringer ens samlede pointantal op på noget der giver karantæne..
Logged



Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010