home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 680 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Fremad Amager Mod Nye Mål!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Fremad Amager Mod Nye Mål!  (Læst 1206 gange)
mack2000
Gæst

Fremad Amager Mod Nye Mål!
« : 08 Maj 2007, 19:25 »

Praktiske oplysninger:
Jeg har valgt at starte med at rode lidt i editoren. Tom Køhlert, som på dette tidspunkt "bare" er træner i brøndby, er blevet træner for Fremad Amger. Brian Laudrup, som hverken var træner eller noget andet, er blevet taget med ind i bestyrelsen for at skabe en mere spændende historie.

TV 2 Sporten

Medierne har på det seneste kunne erfare, at boldklubben Fremad Amager ansætter ny træner. Dette sker med øjeblikkelig virkning. Den nye træner i sædet bliver i stedet en indtil videre ukendt dansker ved navn Christian ”Cox”.
Udover dette kunne klubben selv samme dato også fortælle at forhandlinger med selveste Brian Laudrup, og Tom Køhlert var faldet på plads. Begge to træder også til med direkte virkning.

Fremad Amagers bestyrelsesformand udtalte følgende:
”Det er mig en glæde at kunne hive 2 af Danmarks allerstørste fodboldkendere til klubben. Brian Laudrup kommer til at blive vores nye fodbolddirektør- hvorimod Tom Køhlert vil forsætte med trænerarbejdet. Med hensyn til Christian ”Cox” kan jeg melde ud at vi har skrevet en 1-årige kontrakt til d. 6 juni 2006. Christian vil blive præsenteret på et pressemøde imorgen tidligt lørdag".

Spiller Truppen (indtil videre)

mack2000
Gæst

Sv: Fremad Amager Mod Nye Mål!
« Svar #1: 08 Maj 2007, 19:59 »

Pressemøde

Fra Sundby idrætspark

2. Juli Pressemøde fra Sundby Idrætspark.
Pressen var mødt spændte op, på at høre om det nye fodboldprojekt i boldklubben Fremad Amager.
Foran plakaten med klubbens logo på, stod hele 4 stole klar, samt mikrofoner. Ind af døren trådte administrerende direktør John Sørensen hvorefter de nye 3 ansigter fulgte med.
”Velkommen i dag. Til en fantastisk dag, hvor vi i Fremad Amager kan præsenterer fremtidens ledere i bestyrelsen samt på manager posten. Eftersom vi fik talt med Brian og Tom i går aftes på et kortpressemøde, har jeg valgt at fokus vil ligge på vores nye manager af klubben, Christian ”Cox”.
”Så Christian hvis du ligger ud med at fortælle lidt…”.

”Ja først og fremmest vil jeg takke bestyrelsen af Fremad Amager for at have givet mig denne fremragende mulighed for at fører Fremad Amager op i landets bedste række. Jeg vil dog understrege allerede nu til jer (pressen) at vores forudsætninger for denne sæson er at opbygge holdet. Jeg føler at vi har en rigtig god stab samlet på benene, og at vi ligesom har lagt fundamentet til klubben. Min personlig, forventning til dette projekt er at vi senest indenfor 5 sæsoners tid ligger i landets bedste række, og hvis ikke før.
Omkring denne sæson vi går ind i, vil jeg gøre alt i min magt for at bringe Fremad Amager de nødvendige midler til at kunne begå sig i Viasat Sports divisionen. Jeg har fået set holdet på papiret, og syntes ikke vi behøver de helt store midler for at ende i den bedre ende af rækken. Men jeg vil ikke afslå mulige spiller køb her i sommerpausen. Spørgsmål kan stilles nu?!

DR Sporten: Hvordan er det at have Brian Laudrup, og en mand som Tom Køhlert i organisationen?
Manager: Jeg er dybt taknemmelig for at have fået chancen for at arbejde med disse 2. Tegner godt for fremtiden, må vi håbe.

Amager tidende: Hvad kan du gavne Fremad med?
Manager: hurtigt pasningsspil, sambabold, og ikke mindst underholdene kampe.

TV2 Sporten: En succesfuld sæson ville være?
Manager: At rykke op. Men ville være rimelig tilfreds med en top 8 plads. Vi er kun vurderet til at ende i midten af rækken, så..

Folkeblad (sports sektion): Nogle spændende spillere på vej til F. Amager?
Manager: Jeg har en liste over et par spillere, men vil ikke ud med nogen navne endnu.

Journalist: Hvad er dit indtryk af klubben, holdet?
Manager: Jeg havde ikke takket ja, hvis klubbens forudsætninger ikke var gode. Jeg syntes dette er spændende projekt, som jeg glæder mig til at prøve af.

Pressemødet forsatte ca. 15 min til.

Næste update kommer snart. Skriv gerne respons, gør det lidt ekstra sjovt for mig også:)

mack2000
Gæst

« Svar #2: 08 Maj 2007, 23:11 »

FørsteKampFormanager

Første kamp.
Bussen var pakket og af sted imod Nivå-Kokkedahl hvor næste modstander ventede på den nye unge uerfarende manager Christian Cox. Inden kampen var alle spillerne en smule spændte på at se hvad den nye manager kunne bringe frem i omklædningsrummet. Godt nok var det en træningskamp men manager Cox, valgte alligevel at satse meget offensivt, og enda med de fleste stamspillere fra førsteholdet.

Træningskamp.
Nivå-Kokkedahl- Fremad Amager
Dato: 3. Juli 05
Tilskuer: 80

Resume af kampen:
Førstehalvleg:
Fremad Amager havde mødt metalstærkt op til dagens kamp, og selvom Nivå-Kokkedahls chancer var små for et godt resultat, var det absolut ikke umuligt. Kampen starter lidt stille, og begge hold kommer til vær af deres små chancer. Ikke noget der er værd at kigge dybt på.
23.min, er der spillet før Fremad Amager begynder at få deres lange bolde spil til at virke. Nogle gode pasninger i det 34 min, resulterer i et udmærket forsøg fra Dennis Madsen med hovedet på et indlæg fra højrefløj. De næste 10 min sidder Fremad Amager hårdt på kampen og for til spillet sig utallige chancer. Men i 36. min kommer der hul på bylden da et af holdets profiler Martin Skov scorer direkte på hovedstød fra et indlæg af mr. Andersen. Et ganske flot mål. 0-1 Fremad Amager.
1 min senere sover Fremad’s forsvar og det skaber en kanon chance til Nivå som klarer at komme let forbi ôzcan, og slå et tæt indlæg bag bagerste stolpe, men desværre for Nivå stod der ingen af deres medspillere der.
Fremad Amager fører 0-1 ved halvleg,  dybt fortjent set på kampens udfald hertil.

2 halvleg:
Schroder (Nivå) til spiller sig en stor chance da han kommer fri fra en Amager forsvarsspiller, og ender alene med målmanden, men en skidt afslutning fra Schroder- Amager lever endnu.
Et af kampens bedste spillere hidtil Thomas Christensen for modtaget et udmærket indlæg fra Myssing, og kontant header han den i mål. 0-2 Amager.
67. min efter lidt stilstand, laver Nivå’s målmand Tambo et drob fra et indlæg han bliver nødt til at hive ned, men han taber bolden og ligeså stille kan Myssing prikke den ind til 0-3, Fremad Amager.
Thomas Christensen brillerede i det 73 minut, da en dyb aflevering fra forsvar op igennem midten, bliver modtaget hvor nogle frække driblinger slår hele 3-4 Nivå spiller af, og alene med målmanden Tambo, må han se Christensen score til 0-4 i højrehjørne. 81. min Schroder scorer på et dumt drop af Bødker (Amager GK). 1-4.
I slut minutterne kommer Fremad endnu engang på tavlen da Thomas Christensen aflevere godt forbi 2 Nivå spillere på kanten af feltet til Dennis Madsen, som sparker den ind til slut resultatet 1-5, Fremad Amager.
Resultat: 1-5, Fremad Amager.

Små Ting
Grenå 0-1 Amager trænings kamp.. d. 8 juli
Glenn D Christensen fra næstved til Amager (50.000)..d.8 Juli.
Adam Reggiani BO købt for 30,000 af GAI – stabil spiller 19 år.

Henrik Bødker skadet, lår 2 ugers tid.

Thomas Lundbye lejet ud til Hvidovre resten af sæsonen. Manageren udtalte følgende omkring dette: ” Thomas har brug for noget frisk luft og spilletid. Værsgo her er den!”

mack2000
Gæst

« Svar #3: 09 Maj 2007, 16:21 »

Klubblad Lanceres
Så er første udgang af Fremad Amagers klubblad ude:)

Bedes klikke på det for at se det ordenligt:)

morten103
Gæst

« Svar #4: 09 Maj 2007, 16:28 »

fin klub du er i den ser jeg frem til:)

mack2000
Gæst

« Svar #5: 10 Maj 2007, 22:00 »

Sæson Start Med Mere !
Juli Måned 2005

Fremad Amager valgte i dag d. 29/7 at forlænge kontrakten med hele 3 spillere.Aliji, Ozcan, og til sidst Yusuf Osturk fik alle papir på at være i klubben til juli 2008. Manageren havde en kort kommentar:
"Jeg er glad for at vi har fået forlænget kontrakten med nogen af klubbens allerdygtigste fodboldspillere".

Managerens Blog
D.30/7.
Sæsonens første kamp venter imorgen imod opryknings kandidaterne fra Køge boldklub. Mine forventninger er ekstrem store til kampen imorgen, og håber naturligvis på et godt resultat. Men vi må dog heller ikke glemme at selvom det er på hjemmebane så anser jeg alligevel Køge for at værende favoritter.
Men vi selvfølgelig gøre alt i vores magt for at gøre det surt for Køge. Et godt bud på kampen, må være 1-1. Så ville vi være tilfredse.

Kampdag
31/7/05 Viasat Sport Divisionen Uge 1
VS

Oplæg Til Køge Kampen (Hjemme) Viasat sport divisionen uge 1.
Fremad Amagerne, ligger hårdt ud i landets næst bedste række da holdet hjemme tager imod oprykningskandidate rne fra Køge. På papiret anses Køge for at være favoritter, men mon ikke nogle af de nye indkøb hos F. amagerne vil gøre livet surt for køgenserne. Vi snakkede ganske godt med Fremad Amagers træner Christian Cox.

Journalist: ”Så kommer sæsonens første kamp, er du spændt?, hvad forventer du?”.
Manager: Jamen jeg forventer såmænd at vi går ud og yder det maksimale vi kan. Vi kan og vel sejre hjemme i dag, da vores program har et par hårde kampe ugerne efter, så er det vigtigt for os rent sportsligt, men også psykisk at starte godt”.

Journalist: Nogle spillere vi skal forvente noget særligt af i dag?
Manager: Vi har 11 spillere på banen, det betyder retter sagt at vi skal forvente noget særligt af hele 11 spillere. Vores truppe kommer til at spille fodbold på en måde ingen har set før!

Journalist: det lyder lovende, et hurtigt bud på dagens resultat?
Manager: 2-1 til os. Men 1-1 ville også være ganske tilfredsstillende.

Kampen
1 Halvleg.
Fremad Amager sparkede 2005/2006 sæsonen i gang på Sundby idrætspark. Inden kampen havde 659 tilskuer fundet vejen til Sundby idrætspark og det kunne høres. De første 10 minutter var det tydeligt at se spillerne var en anelse nervøse. Første chance tilfalder Fremad Amager efter små 8 minutters tid, hvor Thosmas Myssing slipper fri i højre side og slår et flad indlæg ind imod Strandquist, som desværre for Fremad Amagerne ramte den lidt skidt.
De næste par minutter, eller retter sagt resten af halvlegen presser Køge ganske godt på, og Anders Clausen kommer flere gange frem til den ene store chance efter den anden. Det tyder ikke godt for Fremad Amager. I det 22. min kommer Fremad A’s nye indkøb, S. Kauppinen til et godt skud ude fra midten af feltet som sejler direkte, og hårdt i Køges mål. 1-0 Fremad Amager, en smule ufortjent da Fremad Amager sådan set ikke havde haft noget at byde på. Kort inden halvleg udligner Køge på en dejlig kontra til status 1-1.

2 Halvleg.
 Fremad Amager var ganske enkelte ikke gode nok til at kunne spille med i dag, Køge sidder på det meste af spillet kampen ud, og fortjent netter de en ekstra gang kort inden afslutningen. Dette betyder at Fremad Amagerne taber i sæson debuten 1-2 til Køge.

Resultat: 1-2 Køge
Kampens Spiller: Anders Clausen, Køge "2".

Kampdag
7/8/05 Viasat Sport Divisionen Uge 2

VS

Oplæg Til Kolding FC Kampen (ude).
Denne kamp er utrolig vigtig for begge hold, med en sejr kan begge hold få deres første sejr i den nye sæson. På papiret ligner det en overkommelig opgave for Fremad Amager, og jeg forventer ganske vidst også en sejr i dag.

Kampen
1 Halvleg.
639 tilskuer.
Første halvleg starter ganske stille for begge hold og det er tydeligt at se at denne kamp bare skal hives hjem med en kedelig 1-0’er? Eller er det det! Allerede efter 22 min er Fremad Amagerne kommet bagud 2-0. Begge mål var klart nogle forsvars fejl nede i den bagerste kæde. Nu galte det for Fremad Amager at tage sig sammen og komme mere ind i kampen, efter at have kommet bagud på 2 ellers latterlige mål- for at sige det ligeud. Jeg valgte at satse en smule mere offensivt i slutningen af halvleg, og det bliver til et par langskuds forsøg fra Ali Aliji.

2 Halvleg.
Sikke en kedelig anden halvleg, der sker absolut intet udover klumpspil på midten af banen, og det betyder at mit hold Fremad Amager har lagt ud med 2 nederlag i denne sæson. Skuffende, havde forventet mere af denne kamp.

Resultat: 2-0 Kolding FC
MOM: Aliji, efter et stort arbejde på fløjen, som desværre var en smule forgæves.

Managerens Blog
8/8/05
Sikke en kedelig start vi har fået på sæsonen, vi mangler simpelthen lige det sidste for at få kuglen banket ind i nettet. Vi bliver nødt til at tage os sammen i den næste kamp imod LFA, hvor jeg forventer en sejr. Det gør vi altid skal i vide, når vi går på banen, specielt hjemme.
Omkring klubben, og lidt insider viden kan jeg fortælle at alle vores scouts er sendt ud i den store verden, her i blandt lande som, Finland, Sverige, USA, Afrika etc. Så måske kan Brian og jeg snart præsenterer en ny spiller eller to.
Nå må løbe, træningen venter!

Kampdag
13/8/05 Viasat Sport Divisionen Uge 3

VS

Oplæg Til LFA kampen (Hjemme)
Sæsonens første sejr kan meget vel komme idag, hvor Fremad Amager hjemme tager imod LFA. Efter 2 ustabile præstationer fra Fremad Amager, kunne meget vel tyde på at nogle ændringer er kommet til dagenskamp. For LFA vil en sejr idag blive sæsonens 2.

Kampen
1 Halvleg.
645 tilskuer.
Kampen starter meget godt for Fremad, som kæmper godt med bolden på midten og over stregen ved LFAs banehalvdel. Ali Aliji kommer flere gange med gode ryk i siderne som splitter LFA totalt fra hinanden, men indtil videre ingen scoringer efter 10 min. Vi springer 15 minutter, og efter stort set at Fremad har alt spillet, sker det der ikke må ske. LFA kommer på måltavlen direkte på et hjørnespark. HVOR Ufortjent! Kampen dør lidt ud efter scoringen og begge hold går til pause.
Ved halvleg kan jeg konstatere at vi har spillet sæsonens bedste spil indtil videre, og vores bagerste kæde har slet ikke lukket nogle igennem, og LFA havde kun 1 afslutning i førstehalvleg, hvor vi der imod havde over 12.

2 Havleg.
Efter en tidlig udvisning til LFA, kunne det betyde at Fremad Amager ville komme tilbage i kampen. Dette skete også fortjent efter 55 min hvor Strandquist netter på et flot hovedstød fra ca. 14 meter og ind. Oplæget kom fra venstreside (R. Andersen).
Flere chancer opstår efter scoringen til Fremad, men ingen af dem er i nærheden af målet. I 77 min. Kommer dog føringens målet, til Fremad Amager. Thomas Myssing på et stille og roligt placeret skud i højre side af målet efter en lille forsvars fejl af en LFA spiller. 2-1 Fremad Amager.
Kort før lukke tid (89 min). Er det igen R. Andersen i oplæggerens rolle da han slår et pænt indlæg på over 30 meter hen til Strandquist, som tæmmer den og forsøger lykken ude fra feltet, og det resulterer i en 3-1 sejr til Fremad Amager.
Værd at vide:
21 skud F.Amager - LFA 4 skud... 52-48% Fremad Amager.
MOM: Strandquist

Resultat: 3-1 Fremad Amager
Min MOM: Ali Aliji var endnu engang total ustyrlig ude på fløjen og tørede totalt forsvaret hos LFA. Godt arbejde!.

Fremad Amager Møder Vejen
I pokalturneringens tredje runde. Burde være en sikker walkover!

næste kamp: Vejle 21.8 ude...også 1.div..vi er nr.10
Næste update snart igen:)
« Seneste Redigering: 10 Maj 2007, 22:05 af mack2000 » Logged

mack2000
Gæst

« Svar #6: 11 Maj 2007, 17:41 »

Bloggen kommer lige på stand bye/pause i et stykketid, da jeg deltager i blogkonkurrencen, bliver den prioteret mere.
Men jeg har absolut ikke tænkt mig at stoppe med denne:)

Aske99
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 16 Sep 2007, 20:40 »

tænkte på om der var nogen der havde prøvet og være HUll city

Niko
Gæst

« Svar #8: 16 Sep 2007, 20:42 »

tænkte på om der var nogen der havde prøvet og være HUll city

Det skal du spørge om i en anden tråd.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010