home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 946 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Aaaarrrrgggghhhh!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Aaaarrrrgggghhhh!  (Læst 37316 gange)
ZaZZal
Reserveholdsspiller

Sv: AAAARRRRGGGGHHHH!!!!
« Svar #45: 03 Jul 2007, 11:51 »

Den her historie handler ikke om mig, men da vi nu snakkede om lort på væggen lige før, så skal i ikke snydes for denne her historie..

Da jeg gik i 5. klasse var der en fra min klasse der altid var oppe og slås med en fra vores parallelklasse. En dag blev ham fra parallelklassen så sur, at han løb ud på toilettet og hentede toiletrenseren. Derefter løb ham ind i vores klasse og svingede rundt med dem så der kom lort på gardinet og vinduet.
Ham fra vores klasse ville så stille sig ovre ved vinduet (Han havde ikke set noget) vi sagde til ham at han ikke skulle gøre det, men han sagde at det ikke passede, så han stillede sig op af gardinet, lige der hvor der var kommet lort på..

Gosser
Manager

« Svar #46: 03 Jul 2007, 12:47 »

Yumme Yumme! Opstemt

Hado
Gæst

« Svar #47: 03 Jul 2007, 13:14 »

Dengang jeg spillede mikroputter var der en på mit hold som jagtede en sommerfugl i pausen i en kamp og glemte alt om at vi skulle bytte banehalvdel. Så han løb lige direkte ned og bankede bolden ind forbi mig i 2. halvleg.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAA ARRRRRRRRGGGGGGH!

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #48: 03 Jul 2007, 13:34 »

Dengang jeg spillede mikroputter var der en på mit hold som jagtede en sommerfugl i pausen i en kamp og glemte alt om at vi skulle bytte banehalvdel. Så han løb lige direkte ned og bankede bolden ind forbi mig i 2. halvleg.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAA ARRRRRRRRGGGGGGH!

Ahhahah.. Sådan en gay.. Jagte sommerfugle.. det er sådan noget piger gør !!

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

ZhotLog
Gæst

« Svar #49: 03 Jul 2007, 13:49 »

Da jeg spillede 5-mands, ved ikke om det hedder mikroputter, kedede mig og en ven os så meget, at vi satte os ned, midt i kampen, og begyndte at tælle græsstrå. Det mærkeligste var, at vi ikke blev skiftet ud... Enten måtte jeg have en hvis autoritet, eller også var min træner bare fuld...

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #50: 03 Jul 2007, 14:00 »

Da jeg var omkring 11-år spillede jeg 7-mands mod et hold der var så elendigt (og vi var ikke for gode!) at vores målmand pludselig sad op af stolpen, og spiste sin madpakke. Behøver jeg sige at han fik et clean sheet?

Zone 43
Manager

« Svar #51: 03 Jul 2007, 15:47 »

Månedens bruger ftw! \o/

Det er sikkert det, som skal til for at blive månedens bruger!

Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 04 Jul 2007, 20:14 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #52: 04 Jul 2007, 20:16 »

Senest var vidst da jeg i en brændert sagt til en pige at hun havde lidt overskæg, det blev hun ikk glad for.

Grin

Av for satan! Men fik du det åbnet?

Nu vi er ved gamle historier, så kan jeg da komme med en selv:

Jeg var vel omkring 6 år og vi skulle lave snobrød over bål. Til det skulle jeg jo bruge en pind. Der var en masse knaster på pinden, så jeg hentede en sav for at skære dem væk. Det gik sgu egentlig meget godt, lige indtil jeg skulle save en ordenlig en over, hvor pinden så smuttede mens jeg stadig savede. Istedet for at save i pinden, savede jeg så i min arm Forseglede Læber Savede den vel 1/6 over e.l. Opstemt Ret voldsomt!

Har stadig et ordenligt ar den dag i dag, og skulle sidde oppe på skadestuen i 6 timer Skuffet

Det viser jo bare, hvor smart du er Opstemt

Jeg har dummet mig i sidste uge.
Vi fik stil for, den skulle være 3 sider også tænkte jeg selvfølgelig, www.aflever.dk, så downloader jeg en og printer den ud.
Så kommer jeg over i skolen og aflevere den stolt, flot arbejde. Så er jeg syg næste uge, mandag og tirsdag, men så onsdag, siger min lærer, da kl. ringer 9. Vi skal lige snakke om snyd. Og så ryger hammeren, totalt dumt af mig, får sedler med hjem som skal underskrives og alt muligt, og så får jeg den for igen, men jeg havde så en gammel liggende såå.. Wink

Husk fremover at fjern andres navne og link til den side i stilene! Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #53: 07 Jul 2007, 00:12 »

Da jeg var omkring 11-år spillede jeg 7-mands mod et hold der var så elendigt (og vi var ikke for gode!) at vores målmand pludselig sad op af stolpen, og spiste sin madpakke. Behøver jeg sige at han fik et clean sheet?

Muhaha funny

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #54: 07 Jul 2007, 00:13 »

Da jeg spillede 5-mands, ved ikke om det hedder mikroputter, kedede mig og en ven os så meget, at vi satte os ned, midt i kampen, og begyndte at tælle græsstrå. Det mærkeligste var, at vi ikke blev skiftet ud... Enten måtte jeg have en hvis autoritet, eller også var min træner bare fuld...

Endnu en gang:
Muhaha funny

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #55: 07 Jul 2007, 00:37 »

Min mor holdte mig væk fra fodboldtræningen da jeg var 5 år. Mig og en ven fandt sporten uinteressant, og ville hellere klatre i træer, så der satte vi os op under træningen, og træneren kunne ikke få os ned Opstemt Så var der ingen grund til, at min mor betalte kontingent Opstemt

Ingen mobning, der er frit lejde her! Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #56: 07 Jul 2007, 00:39 »

Min mor holdte mig væk fra fodboldtræningen da jeg var 5 år. Mig og en ven fandt sporten uinteressant, og ville hellere klatre i træer, så der satte vi os op under træningen, og træneren kunne ikke få os ned Opstemt Så var der ingen grund til, at min mor betalte kontingent Opstemt

Ingen mobning, der er frit lejde her! Opstemt

Fedt med alle disse skæve miniput historier:
Muhaha funny

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #57: 07 Jul 2007, 00:41 »

Jeg kan så også sige, at jeg stoppede midlertidligt, fordi vi skulle til Anders And-turnering, og jeg var bange for Anders And Grin

Zone 43
Manager

« Svar #58: 07 Jul 2007, 00:43 »

fordi vi skulle til Anders And-turnering, og jeg var bange for Anders And Grin

Pivskid funny

- Daniel Agger.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #59: 07 Jul 2007, 00:45 »

Pivskid funny
Jeg ble groft overfaldet af ham på gaden, så jeg tar mine forholdsregler

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010