home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 295 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Aaaarrrrgggghhhh!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Aaaarrrrgggghhhh!  (Læst 37291 gange)
tturbo1
Manager

Sv: AAAARRRRGGGGHHHH!!!!
« Svar #30: 02 Jul 2007, 23:18 »

Da jeg var en lille nysgeriig knægt skulle jeg selvfølgelig åbne et batteri for at se hvad der var indeni.
Det foregik med en kniv med det resultat at den gled på batteriet og røg ned i min tommelfinger lige ved neglens kant. Så der har jeg stadig et ar over 30 år efter.

Gosser
Manager

« Svar #31: 03 Jul 2007, 00:40 »

Av for satan! Men fik du det åbnet?

Nu vi er ved gamle historier, så kan jeg da komme med en selv:

Jeg var vel omkring 6 år og vi skulle lave snobrød over bål. Til det skulle jeg jo bruge en pind. Der var en masse knaster på pinden, så jeg hentede en sav for at skære dem væk. Det gik sgu egentlig meget godt, lige indtil jeg skulle save en ordenlig en over, hvor pinden så smuttede mens jeg stadig savede. Istedet for at save i pinden, savede jeg så i min arm Forseglede Læber Savede den vel 1/6 over e.l. Opstemt Ret voldsomt!

Har stadig et ordenligt ar den dag i dag, og skulle sidde oppe på skadestuen i 6 timer Skuffet

Hado
Gæst

« Svar #32: 03 Jul 2007, 00:42 »

Jeg var vel omkring 6 år og vi skulle lave snobrød over bål. Til det skulle jeg jo bruge en pind. Der var en masse knaster på pinden, så jeg hentede en sav for at skære dem væk. Det gik sgu egentlig meget godt, lige indtil jeg skulle save en ordenlig en over, hvor pinden så smuttede mens jeg stadig savede. Istedet for at save i pinden, savede jeg så i min arm Forseglede Læber Savede den vel 1/6 over e.l. Opstemt Ret voldsomt!

Har stadig et ordenligt ar den dag i dag, og skulle sidde oppe på skadestuen i 6 timer Skuffet

Er du sikker på du ikke savede hele armen over? Opstemt HAHA!

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #33: 03 Jul 2007, 00:42 »

Jeg var vel omkring 6 år og vi skulle lave snobrød over bål. Til det skulle jeg jo bruge en pind. Der var en masse knaster på pinden, så jeg hentede en sav for at skære dem væk. Det gik sgu egentlig meget godt, lige indtil jeg skulle save en ordenlig en over, hvor pinden så smuttede mens jeg stadig savede. Istedet for at save i pinden, savede jeg så i min arm Forseglede Læber Savede den vel 1/5 over e.l. Opstemt Ret voldsomt!

*Klap klap*

Hvis en anonym person havde skrevet det, havde jeg gættet på det var dig.

Gosser
Manager

« Svar #34: 03 Jul 2007, 00:45 »

Er du sikker på du ikke savede hele armen over? Opstemt HAHA!

Ja, for har da stadig to arme den dag i dag.. Rullende Øjne

*Klap klap*

Hvis en anonym person havde skrevet det, havde jeg gættet på det var dig.

Takker for klapsalven!

Hado
Gæst

« Svar #35: 03 Jul 2007, 00:47 »

Jeg vil gerne ud med en dumhed, som jeg aldrig er kommet ud med.

Dengang jeg gik i 2.B og var 8 år gammel, der skulle jeg på toilettet midt i timen.
Samme morgen var der en der havde tisset i skraldespanden ude på toilettet og det synes vi jo var mega sejt gjort, men vi vidste ikke hvem det var og jeg tænkte så hele tiden på det. Rengøringsdamen havde så skiftet skrældeposen. Så da jeg kommer ud på toilettet og skal til at tisse, så begynder jeg selv at tisse i skraldespanden, uden faktisk at tænke over det, fordi jeg tænkte så meget på der var en anden som havde gjort det.

Jeg vil gerne sige: AAAAAAAAAAAAAAARRRR RRRRRRRGGGGGHHHHHH!

Gosser
Manager

« Svar #36: 03 Jul 2007, 00:49 »

Arh ja, de gode gamle folkeskolelokummer.

Der var engang en der havde smurt lort på væggene på den skole jeg gik på Huh HVAD SKER DER SÅ LIGE FOR EN?!

Hado
Gæst

« Svar #37: 03 Jul 2007, 00:50 »

Arh ja, de gode gamle folkeskolelokummer.

Der var engang en der havde smurt lort på væggene på den skole jeg gik på Huh HVAD SKER DER SÅ LIGE FOR EN?!

jeg tror ikke personen havde smurt det på væggen, personen pressede bare lorten så hårdt ud at den sprøjtede på væggen Opstemt

ZhotLog
Gæst

« Svar #38: 03 Jul 2007, 01:09 »

Der var en der skrev med blod på væggen på toiletet, at vi alle sammen var nogle svin  Forseglede Læber  Ubeslutsom

Soccerpop
Gæst

« Svar #39: 03 Jul 2007, 01:44 »

Da jeg var 9 (eller sådan noget) år, der hørte jeg noget forkert som en af mine medspillere sagde... Jeg var på det tidspunkt en ret skrap målmand, men havde en mildest talt lortedag. Når da de var kommet foran 0-3 sagde en medspiller at det var et lorte målmandsfelt, men fordi jeg var så vred hørte jeg det som om vi havde en lorte målmand... Jeg råbte op, smed mine handsker på jorden, alt imens jeg tudende gik ud af banen... Jeg blev stadig drillet med det 3 år efter... Nok en af mine største bummerter til dato...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #40: 03 Jul 2007, 08:47 »

Istedet for at save i pinden, savede jeg så i min arm

Månedens bruger ftw! \o/

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #41: 03 Jul 2007, 09:30 »

at dumme sig, der ku vist skrives masser af historier om det, nå men ka da huske et par gange da jeg var mindre hvor nysgerrigheden fik "ram" på mig, sad som 7-8 årig ved mit skrivebord og der var ik nogen pære i lampen, ved ik rigtigt hvorfor men stak min finger i fatningen og tændte, sikke et rap jeg fik Opstemt

Endnu en strøm historie.. nå men jeg boede på en gård hvor vi selvfølgelig havde køer og de var selvfølgelig på en mark med elektrisk hegn omkring, det var ik særlig stærkt strøm ellers har jeg bare været "immun" for vi havde på et tidspunkt en del gæster der sku ud og se køerne og jeg stod med begge hænder på hegnet der var tændt uden egentlig at tage mig af det, et par år efter kom jeg tol at tænke på episoden da vi sku have kvier ud på græs og jeg tænkte det måtte jeg da ku gøre igen, så smart som jeg var greb jeg fat om hegnet og fik et ordentligt rap der ku mærkes, det føltes som om en meget stor kvie var løbet ind i ryggen på mig...

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #42: 03 Jul 2007, 09:52 »

Forleden dag var mig og nogle kammerater hjemme hos mig, for at drikke en flok bajere. Da vi så var blevet godt fulde, og stod uden for,  tager fanden lige pludselig ved en af mine kammerater. Han begynder pludselig at storme hen mod vores nabos elektriske elefant-hegn. Lige i det jeg opdager det skriger jeg op, men det var for sent. Pludselig ser man ham bare kaste sig ned til jorden.

For nogle uger siden, hvor jeg var på arbejde, væltede jeg 10 kasser med hver 10 bakker jordbær i, lige foran indgangen, klokken kvart i luk (den tid hvor man har allermest travlt.).

Igår væltede jeg en skål med noget fedtet soya-lignende halløjsa, i vores køleskab.

Og imens jeg skrev dette, nyste jeg udover tastaturet.

AAAAAAAAAAAAAAAAARR RRRRRRRRRRRRRRRRGGG GGGGGGGGGGGGGGHHHHH HHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vinokourov
Manager

« Svar #43: 03 Jul 2007, 09:59 »

Jeg tror det er fem år siden: Jeg var på ferie i Frankrig. Spillede minigolf. Efter 9 huller skulle man gå over en grøn bro. Problemet ved denne grønne bro var, at vandet var fyldt med andemad, som jo også er grønt. Det ser jeg ikke, og går ned i den klamme andemad!

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Thore
Manager

« Svar #44: 03 Jul 2007, 10:35 »

Jeg tror det er fem år siden: Jeg var på ferie i Frankrig. Spillede minigolf. Efter 9 huller skulle man gå over en grøn bro. Problemet ved denne grønne bro var, at vandet var fyldt med andemad, som jo også er grønt. Det ser jeg ikke, og går ned i den klamme andemad!

haha funny

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010