Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 16:31:04
morfar
Football M...
fm25
I dag
kl. 09:41:44
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23502
0 Brugere, 688 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
[#38] The Dragons - STAND UP FOR THE CHAMPIONS!!!
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
10
Forfatter
Emne: [#38] The Dragons - STAND UP FOR THE CHAMPIONS!!! (Læst 26459 gange)
Kimu
Landsholdsspiller
Sv: [#8] The Dragons - Jagten På EM Er Begyndt
«
Svar #30:
22 Maj 2007, 22:58 »
Citat af: Dusty78DK 22 Maj 2007, 22:21
Havde glemt den her blog, og det er en fejl!
Wales er et rigtigt spændende landshold med spillere, der er undervurderede udenfor Storbritanien, sådan som du allerede nu har bevist.
At du "spiller" Vinnie Jones i den her blog er bare den lille detalje, der skubber sejhedsfaktoren op på max!
Hejsa Dusty!
Mange tak for den rosende kommentar
Håber du vil følge med i Wales eventyr fremover! Ny update om lidt.
Citat af: Kaas 22 Maj 2007, 22:23
Rigtig, Rigtig god blog..
Mange tak skal du have Kaas! Ny update om lidt.
Kimu
Landsholdsspiller
Sv: [#8] The Dragons - Jagten På EM Er Begyndt
«
Svar #31:
22 Maj 2007, 23:03 »
Onsdag den 15-11-06
Stor Sejr Til Wales
Wales fik som forventet hentet en stor sejr hjem over Liechtenstein. Sejren kom i hus af et hold bestående af reserverne og unge spiller i periferien i Wales truppen. Især Dave Cotterill gjorde et godt indtryk da han kom på banen.
Dave Cotterill
Wales hev i dag en forventet sejr hjem over Liechtenstein, da Wales hjemme på Racecourse Ground slog det gæstende hold med hele 7-0. Der var aldrig tvivl om at Wales ville sejre i dag mod lilleputterne fra Liechtenstein af da de styrede kampen totalt, det var mere et spørgsmål om hvor stor sejren ville blive.
Wales lagde ud med et hårdt pres fra start af i kampen, og efter flere store chance var det angriberen Daniel Nardiello på plads da han i det 14 minut headed
WALES FORAN 1-0
på et hjørnespark som Paul Perry sendte lige i panden på ham.
I det 27 minut kom
WALES FORAN 2-0
da Robert Earnshaw scorede på en perfekt frispilning af Carl Fletcher. Earnshaw blev spillet fri i mellem Liechtensteins to centrale midterforsvare, og fyrede resolut til bolden som endte sikkert bag Liechtensteins målmand.
Kort før pausen udbyggede John Oster føring for Wales. Gareth Bale sendte et indlæg ind over boksen som Nardiello kom først op til, han snittede bolden perfekt videre til Oster som løbene bagved, og bang…
WALES FORAN 3-0
og sejren var hjemme til Wales.
Efter pausen fortsatte Wales det flot spil som de viste i første halvleg, og i det 63 minut bragt midtbanespiller Gavin Williams
WALES FORAN 4-0
. Williams opfangede bolden på kanten af Liechtensteins felt, og den 26 årig waliser var ikke sen til at hamre til den, og sende den i kassen. Det var desuden Gavin Williams først mål på landsholdet, og hans første kamp i den walisiske landsholdstrøje. Så en fantastisk debut for den 26 årig waliser.
Minuttet efter foretog Vinnie Jones fire udskiftninger på holdet, og ind kom blandt andet den 18 årig walisiske offensive spiller Dave Cotterill. Og det skulle vise sig ikke at være nogen dårlig udskiftning. For Cotterill blev manden der bragte
WALES FORAN 5-0, 6-0 & 7-0
i henholdsvis det 86, 88 og 90 minut. Så man må sige at den lille unge offensive spiller banker på en start opstilling i den kommende venskabskamp mod Nordirland i det nye år.
Med den flotte 7-0 sejr over Liechtenstein, slutter Wales et flot landsholds år under Vinnie Jones af. Wales har fået en super start på kvalen til EM 2008, og er indtil videre ubesejret under Vinnie Jones. En spændende rekord som holdet skal se om de kan holde fast i når landsholds året 2007 går i gang. Det nye landsholds år bliver skudt i gang med en venskabskamp mod Nordirland.
Erhardt
Førsteholdsspiller
Sv: [#9] The Dragons - Jagten På EM Er Begyndt
«
Svar #32:
23 Maj 2007, 09:37 »
Skæg idé med at lave en landsholdsblog! Er det muligt at få et ss ind i mellem af stillingen i gruppen - så man kan følge udviklingen/kampen om pladserne?
En gang FM - altid FM
Møller
Gæst
«
Svar #33:
23 Maj 2007, 15:15 »
Skulle til at spørge om det samme Erhardt. Ellers fantastisk blog, men en stilling ville ikke være dårlig. Keep It Up Kimu
Blackhawk
Landsholdsspiller
«
Svar #34:
23 Maj 2007, 15:29 »
Dejligt du har startet på denne fantastiske blog igen. Intet mindre en F A N T S T I S K
Kimu
Landsholdsspiller
«
Svar #35:
23 Maj 2007, 16:08 »
Citat af: Erhardt 23 Maj 2007, 09:37
Skæg idé med at lave en landsholdsblog! Er det muligt at få et ss ind i mellem af stillingen i gruppen - så man kan følge udviklingen/kampen om pladserne?
Det kan du tro det er Erhardt
Screenshot af stillingen bliver postet nederst i dette indlæg.
Citat af: Møller 23 Maj 2007, 15:15
Skulle til at spørge om det samme Erhardt. Ellers fantastisk blog, men en stilling ville ikke være dårlig. Keep It Up Kimu
Tak skal du have Møller
Det er jeg glad for at høre. Screenshot af stillingen bliver postet nederst i dette indlæg.
Citat af: Blackhawk 23 Maj 2007, 15:29
Dejligt du har startet på denne fantastiske blog igen. Intet mindre en F A N T S T I S K
Hehe
Det er jeg glad for at høre BH! Og der kommer mere de kommende dage!
Screenshot Af Stillingen I EM Kval Gruppe D
Kaas
Reserveholdsspiller
«
Svar #36:
23 Maj 2007, 17:31 »
Tillykke med 2. pladsen..
Som sagt før: Rigtig god blog. Rigtig godt sat up!
Møller
Gæst
«
Svar #37:
23 Maj 2007, 21:41 »
Du kan hente førstepladsen med en sejr i den kamp du har til gode - G4I Kimu
Kimu
Landsholdsspiller
«
Svar #38:
27 Maj 2007, 20:45 »
Hejsa folkens...
Der skal laves et "interview" med Vinnie Jones til denne blog, og det er her i bruger på FMFreaks kommer ind i billede. Vinnie Jones har været manager i et halvt år for Wales landshold indtil videre, så hvis i har et godt spørgsmål i kunne tænke jer at stille ham og få et svare på, så smid et spørgsmål eller flere til mig i en PB inden kl. 14.00 som er tidsfristen.
Kimu
Landsholdsspiller
«
Svar #39:
28 Maj 2007, 11:10 »
TTT!
Husk nu, hvis har nogen spørgsmål til Vinnie Jones, så kom med dem inden kl. 14 på en PB til mig...
Kimu
Landsholdsspiller
«
Svar #40:
28 Maj 2007, 18:11 »
Hejsa folkens!
Selvom jeg allerede har modtaget nogen gode spørgsmål til interviewet med Vinnie Jones, vil jeg gerne modtage nogen flere, og i håbe om at folk vil bidrage med nogen flere, så er der mulighed for at sende flere spørgsmål til mig på en PB til i morgen kl. 19.00
Kimu
Landsholdsspiller
«
Svar #41:
30 Maj 2007, 20:46 »
Søndag den 17-12-06
En Chat Med The Gafa
Efter længere tids arbejde lykkedes det endelig os her på Sky Sports at få en aftale omkring et interview med den travle walisiske landstræner Vinnie Jones i stand. For selvom der for tiden ikke skal spilles nogen landskampe før i 2007, har Jones travlt med at se diverse walisiske spiller i aktion, og indspille en ny film.
J = Journalist V= Vinnie Jones
Vinnie Jones
J - ”Hejsa Vinnie. Tak fordi du havde tid til en snak med os.”
V – ”Velbekomme. Jeg er også rigtig glad for at det endelig lykkedes os at finde en plads i kalenderen til vi kunne få en snak.”
J - ”Hvad for du tiden til at gå med, nu hvor alt landsholdsfodbold står stille?”
V – ”Jamen jeg holder mig up to date med hvordan det går de spiller som er en del af landsholdet, og dem som ligger i periferien af landsholdet, sammen med min assistent. Noget som vi simpelthen gør for at se hvordan det går med dem, og for at se om der er nye og spændende spiller som vi skal have prøvet af på landsholdet. Men foruden det så er jeg også ved at indspille en ny film, så der er tryk på for tiden.”
J - ”Hvad er det for en film du er ved at indspille?”
V – ”Det er en film som hedder the Filthy War. Det er et anti-krigs drama, baseret på en virkelig begivenhed fra borgerkrigen i det tidligere Jugoslavien. Den handler om en flok internationale frivillige soldater som beskytter en byen imod etnisk udrensning foretaget af Arkan og hans tropper. Jeg spiller selv krigsforbryderen Arkan i filmen.”
J - ”Hvornår kan man forvente den i biografen?”
V – ”Engang i 2007 skulle den være klar.”
J - ”Når vi skal tilbage til fodboldsnakken Vinnie. Du har jo siden juli måned været landstræner for Wales, hvor du har haft en super start som landstræner, men hvad har været det sværeste ved at overtage posten som landstræner?”
V – ”Noget af de sværeste i starten var at jeg lige skulle vende mig til at være tilbage i fodboldens verden. Det er det første job i fodbold verden jeg har haft siden jeg stoppede min karriere i 1999. Der var en masse ting der lige pludselig skulle genopfriskes, og en masse træner kursus der skulle tages. Det er nok det der har været sværest. Men jeg har haft en god støtte i min assistent Roy Evans, som har hjulpet mig meget i opstarten her.”
J - ” "Wales har fået en god start på kvalen til EM 2008, du/holdet ligger meget godt i tabellen lige i øjeblikket. Tror du på, at du kan føre Wales hele vejen til EM?
V – ”Ja da. Jeg er ikke i tvivl. Hvis ikke det sker er jeg klar til at tage mit gode tøj og gå. Men jeg synes vi har et stærkt hold for tiden, og vi ser ud til at have fundet den rette taktik som passer til holdet, hvilket man kan se på tabellen pt. Vi startede også ud med at slå Tjekkiet, en af de nation som er klare favoritter i vores gruppe, så synes helt sikkert at vi kan regnes for en af nationerne til at tage en billet til EM fra gruppe D. Vores sværeste modstander om første pladsen bliver uden tvivl Tyskland. Men jeg vil også være tilfreds med en anden plads, for via. det kan jeg blære mig med at være den første landstræner der nogensinde fik Wales med til et EM. Men vigtig for vores chancer er også at vores bedste spiller ikke kommer ind i nogen lange skader via. kampe for deres klubhold.”
J - ”Hvem føler du er holdet vigtigste spiller lige i øjeblikket? Bale, Bellamy osv.?”
V – ”Jeg må sige Bella (red. Bellamy) pt. Bellamy har spillet en stor rolle i vores kval kampe til EM. Han har været en spiller som har skabt noget ravage i modstandernes forsvar, scoret vigtige mål for os og arbejdet som en hest. Men han er tæt fulgt af Gareth Bale. Den drenge bliver ved med at imponere mig, og han er en star in the making.”
J - ” Hvem er landsholdets bedste målmand, forsvarsspiller, midtbanespiller og angriber? Og hvem ser du på de nuværende ungdomshold U19/U21 har talentet til at overtage disse pladser?”
V – ”Den bedste målmand må være Lewis Price. Han er 22 år og virker til at blive en klasse målmand. Han stået godt for os i kval kampene til EM, og han er sikker mand i startopstillingen hvis han ikke er skadet. Bedste forsvarsspillere må det være James Collins fra West Ham. Han er 23 år, men spiller med en erfaren spillers blik for spillet når han er i aktion. Han alle de gode egenskaber en center forsvare skal have. Midtbanespiller må jeg fremhæve Ryan Giggs. Utroligt at han kan blive ved. Giggs har været med i mange år på topplan, og har rundet de 33 år, men spiller som en der var yngre. En utrolig vigtigspiller for os på midtbanen. Bedste angriber uden tvivl Bellamy. Vil ikke sige så meget om ham, da jeg mere eller mindre har snakket om hans egenskaber.
Vinnie Jones på træningsbanen
Hvem fra U19/U21 som har talentet til at overtage deres plads på et tidspunkt. Hmm, på målmandsposten må det være Steven Cann, 19 år og spiller for Derby. Han virker som en ung målmand som har det der skal til. I forsvaret på det være 18 årig Lewin Nyatanga som har været inden omkring A-landsholdet. Holdkammerat med Steven Cann i Derby. Midtbanen må det være Owen Price, som til daglig spiller i GIF Sundsvall. 19 årig talentfuld kantspiller og til sidst i angrebet må det være Dave Cotterill. 19 år, og en hurtig angriber. Minder meget om Bellamy, og har allerede vist sit værd på A-landsholdet.”
J - ”Hvad for nogen spiller skal vi virkelig holde øje med?”
V – ”Ja, vi har været inde på nogen af dem allerede, men jeg vil sige man skal holde øje med følgende: Målmand – Lewis Price og Steven Cann. Forsvar – Gareth Bale, James Collins, Lewin Nyatanga, Neal Eardley og Kyle Critchell. Midtbane – Owen Price, Joe Ledley, David Jones, David Edwards og Owain Tudur Jones. Angriber – Dave Cotterill, Stuart Fleetwood og David Hutton for at nævne et par stykker.”
J - ”Hvordan vurdere du Wales chancer de næste 10 år?”
V – ”De ser gode ud vil jeg sige. Vi har lidt spiller som nok inden for de næste par år nok går på pension, men mange af dem som indgår i A-truppen i dag er under 25, så vi er sikret de næste mange år frem, derfor ser jeg også for at Wales har gode chancer for at levere nogen gode resultater om 10 år. Det er dog den tredje generation af spiller jeg er lidt mere nervøs for. Der er ingen tvivl om at hvis vi stadigvæk skal have spillere på et højt international plan at der skal ske noget i den hjemlige liga omkring talent udviklingen.”
J - ”Vinnie, her til sidst vil jeg gerne sige tak for et hyggeligt interview, og tak fordi du tog tid til os i din travle kalender. Og held og lykke med jagten på EM 2008.”
V – ”Velbekomme, og selv tak for et hyggeligt interview. Og tak skal du have. Vi ses i Schweiz/Østrig.”
Kimu
Landsholdsspiller
Sv: [#10] The Dragons - Jagten På EM Er Begyndt
«
Svar #42:
30 Maj 2007, 20:48 »
Så er interviewet med Vinnie Jones oppe. Tak for hjælpen til alle dem som havde et spørgsmål til Vinnie
Blackhawk
Landsholdsspiller
«
Svar #43:
30 Maj 2007, 20:52 »
Lækkert interview. Kan næsten ikke vente til du kommer igang med kampene igen
Kimu
Landsholdsspiller
«
Svar #44:
30 Maj 2007, 20:57 »
Citat af: Blackhawk 30 Maj 2007, 20:52
Lækkert interview. Kan næsten ikke vente til du kommer igang med kampene igen
Tak skal du have BH, det er jeg glad for at høre
Skulle gerne komme en kampopdatering i aften, senest i morgen. Håber du kunne spotte dit spørgsmål i interviewet...
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
10
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »