|
N17
|
|
Er der nogen herinde der ved noget om, hvormange udlændingen man må have i startopstillingen i de forskellige lande i FM? Håber nogen ved noget om dette! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dau
|
|
Det står jo i regelsættet for hver individuel liga.. Hvis der ikke er et specifik antal er det ubegrænset 
|
|
|
|
|
|
Rolig nu, pust ud, træk vejret..
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Prøv med uendelig  Og hvis de så brokker sig(læs:du kan ej starte kampen), så står der vel hvor mange du må bruge 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
Jimko18
|
|
i spanien er det 3 udl på banen og du kan også kun registrer 3. i England kan du have så mange du vil i Frankrig må du registrer 5 og spille med dem alle ( mener jeg ) I Italien må du kun spille med 3 udl. og kun købe 1 per sæson. resten af landende ved jeg ikk lige
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nogton
Lilleputspiller
|
|
i spanien er det 3 udl på banen og du kan også kun registrer 3. i England kan du have så mange du vil i Frankrig må du registrer 5 og spille med dem alle. I Italien må du kun spille med 3 udl. og kun købe 1 per sæson. Norge, Svergie og danmark osse kun 3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
i spanien er det 3 udl på banen og du kan også kun registrer 3. i England kan du have så mange du vil i Frankrig må du registrer 5 og spille med dem alle. I Italien må du kun spille med 3 udl. og kun købe 1 per sæson. Norge, Svergie og danmark osse kun 3.
Lål... copy/Paste ?? indlægs-stealer 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
fcm-star
|
|
I Frankrig er det kun 4 man må have i truppen, men du må bruge dem alle i kamp.
|
|
|
|
|
|
Arsenal!
|
|
|
|
|
Marchang
|
|
I Rusland må kun have 3 ikke-russere med i truppen
|
|
|
|
|
|
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
|
|
|
|
|
wirenfeldt
Gæst
|
|
I Ukraine er det 12. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
I MLS er der ingen omkring dette.. Til gengæld er der en masse andre forbandede regler. F.eks. må man kun have 18 spillere på seniorkontrakter 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
der er vist en guide om dette her på siden.. 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
MeeLo
Gæst
|
|
Lål... copy/Paste ?? indlægs-stealer  Han opdaterer vel bare det tidligere indlæg?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
nej det er to forskellige brugere der skriver det samme indlæg Meelo 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
Breaker
|
|
Ja?
Derfor opdaterer han vel bare stadigvæk?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ElGuapo
|
|
I Mexico er det 5.
Man kan også se det i editoren for langt de fleste lande.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|