home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1244 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tvangshandlinger og FM
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Tvangshandlinger og FM  (Læst 2792 gange)
Chris
Gæst

Tvangshandlinger og FM
« : 30 Apr 2007, 18:00 »

Har i nogen ting som i skal gøre mens i spiller FM, eller ting som i føler nødvendige for at spillet kører ordentligt eller et eller andet?

Selv har jeg en ting med at jeg altid skal vælge Nordirland med som ekstra nation, hvilket egentligt er ret underligt.

Kev
Gæst

Sv: Tvangshandlinger og FM
« Svar #1: 30 Apr 2007, 18:04 »

Jeg har det sådan at hvis jeg har søgt på en spillers navn må det aldrig blive stående i søgeboksen mens jeg spiller, og hvis en kamp kører skidt kigger jeg med det samme om der står et navn deroppe.

DelPiero
Gæst

« Svar #2: 30 Apr 2007, 18:15 »

Jeg har det tit med ikke at se på ligatabellen inden kampen er slut hvis man nu lægger tæt. Har det også med at hvis der er straffe, at klikke på målmanden så på spilleren der skal skyde også på målmanden igen.

absalonsen
Gæst

« Svar #3: 30 Apr 2007, 18:24 »

I andern halvleg holder jeg altid musen henover taktikken, så jeg lyn hurtigt kan gå derind. Smiley

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 30 Apr 2007, 18:29 »

Jeg selv plejer at sætte musemarkøren der hvor jeg synes manden skal skyde på straffespark.....
Har det også tit med når en sæson er ovre, eller en vigtig kamp, sættes der noget musik i mine højtalerne. Normalt Queen - We are the champions eller Gabry ponte - Geordie hvis det er mit AaB spil. Og så skal man ellers bare gå amok Opstemt

@Chris God tråd! Glæder mig til at høre fra flere hvad de gør....

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Badefar
Manager

« Svar #5: 30 Apr 2007, 18:41 »

I andern halvleg holder jeg altid musen henover taktikken, så jeg lyn hurtigt kan gå derind. Smiley
OGså mig altid det er barer tit den ikke stopper og så er jeg lige ved at kyle den af helvede til Rullende Øjne

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #6: 30 Apr 2007, 18:57 »

Den bruger jeg også.. Smiley - Desuden er jeg generelt meget overtroisk, hvor plat det end lyder og jeg ved det selv.. Jeg hører også altid musik, når jeg spiller, men hvis fjernsynet kører kan jeg ikke koncentrer mig om spillet.

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Lakxe
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 30 Apr 2007, 19:08 »

Har jeg under HELE kampen... Og så har jeg en tendens til, IKKE at se modstanders mål i langsom gengivelse, hvis det er et mål hvor jeg kommer bagud....

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #8: 30 Apr 2007, 19:43 »

Jeg placerer altid musen i det område mellem banen og alle dine valgmuligheder, så den ikke står og peger på noget.

Mener der har været en tråd om dette før. Anyone?

Zone 43
Manager

« Svar #9: 30 Apr 2007, 19:48 »

Mener der har været en tråd om dette før. Anyone?

Menes også, at have sådan en..

Foruden at 'abe efter' Absa, så plejer jeg også at sætte min play-list til sang nr. 1, når en kamp starter og efter jeg har fortaget en udskiftning. Det hjælper ofte - ihf. med GIF Sundsvall Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Niko
Gæst

« Svar #10: 30 Apr 2007, 19:49 »

Har jeg under HELE kampen... Og så har jeg en tendens til, IKKE at se modstanders mål i langsom gengivelse, hvis det er et mål hvor jeg kommer bagud....

Også her, det er bare nederen! Smiley

realsliwa
Juniorspiller
**

« Svar #11: 30 Apr 2007, 19:53 »

Har det med at kommentere de store kampe jeg spiler Forlegen ... ret svært hvis man spiller hurtigt, men ret så sjovt faktisk   Grin bare svært at holde styr på modstanderne sommetider

El Campeones, Real 4ever

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #12: 30 Apr 2007, 19:57 »

Har det med at kommentere de store kampe jeg spiler Forlegen ... ret svært hvis man spiller hurtigt, men ret så sjovt faktisk   Grin bare svært at holde styr på modstanderne sommetider
Okay, den lyder satme mærkelig!

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #13: 30 Apr 2007, 19:59 »

Ved ikke om det er en tvangshandling..... men når jeg gamer FM, skal der kaffe til. MASSER af kaffe. Der står altid en kop ved siden af....

...og så har jeg en vane med at gemme lige før en stor kamp. Ved egentlig ikke hvorfor, for jeg har aldrig slukket, og startet spillet igen hvis jeg tabte....  Huh

Veni, vidi, vici

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #14: 30 Apr 2007, 20:00 »

Okay, den lyder satme mærkelig!

Ja, kunne godt forstille mig det. Ligesom ham her. En klassiker Smiley

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010