home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1123 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Magpies
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: The Magpies  (Læst 1513 gange)
Lohse
Juniorspiller
**

The Magpies
« : 30 Apr 2007, 14:31 »

Lige fra barns ben af, har jeg elsket dette spil, lige fra jeg så min far spille det, min bror og mine fætre spille dette fantastiske spil, har jeg vidst at det var det jeg ville beskæftige mig med, når jeg blev stor. Jeg rørte min første fodbold i 1993 i en alder af 4 år, i en lille klub her oppe i det nordjyske som hedder Hundelev Boldklub, i starten da jeg var ganske lille var det jo bare for sjov man spillede, men der begynde så småt at komme mere konkurrence i det. Da klubben var en meget lille klub, havde den problemer med at få samlet nok spillere ind, så hver gang drengespillerne skulle til at spille 11-mandsfodbold, lå de holdet sammen med en lidt større klub som hedder GVL, dette samarbejde var meget vigtig for begge klubber, da de var blevet nød til at quite holdene hvis de ikke havde startet et samarbejde. Nå men vores hold blev lå sammen med holdet fra løkken, så vi kunne spille 11-mands fodbold, på det tidspunkt var jeg lilleputspiller, træneren valgte at sætte mig som venstre midtbane på holdet , da jeg var venstre benet. Jeg nød virkelig at spille for de to klubber i mine lilleput og drenge år. Efter som årene gik fik jeg en ny træner i mine junior år og han valgte at sætte mig til at spille angriber, jeg fik stor succes i mit første år i denne position jeg scorede 15 mål i 22 kampe den sæson og var meget tilfreds med mig selv. Da jeg skulle til at spille ynglinge fodbold havde jeg udviklet mig meget og da klubben ikke havde nok spillere det år til at have et ynglinge hold valgte jeg at spille med seniorne. Træneren var meget imponeret af min indsat til træning så han valgte at sætte mig på holdkortet for klubbens andet hold som spillede i serie 4. Efter noget tid rykkede træneren mig op på klubbens første hold som spillede i serie 2. Og så en dag, da jeg var ude og spille for klubbens serie 2 hold, blev jeg spottet af en talentspejder fra Aab som havde hørt, de havde en meget talentfuld spiller her oppe i Løkken. Jeg snakkede med ham efter kampen og han sagde jeg skulle komme til prøve træning på Aalborg stadion den næste dag! Jeg var meget glad og kunne ikke vente med at vise hvad jeg kunne. Den næste dag trænede jeg med i Aab og det gik så godt at jeg blev tilbudt en 2 års kontrakt! Jeg var ekstrem glad, det en drøm der var gået i opfyldelse.

Min første kamp for Aab, kom efter et 1 år på reserve holdet, jeg var nu 19 år gammel, og skulle spille da alle klubbens angribere var skadet, det var mod OB, jeg vidste det ville blive en svær kamp, men kampe gik fantastisk for os og vi vandt 2-0 og jeg scorede det første af målene. Det var fantastisk for mig, alle vidste nu hvem jeg var og træneren begyndte nu at bruge mig i næsten hver kamp, jeg spillede 20 superliga kampe den sæson og scorede 12 mål, det var en fantastisk sæson for mig, jeg blev nummer 3 på topscore listen og der var nu meget stor interesse for andre klubber. I sommer pausen fik jeg mange tilbud, fra andre danske klubber, men jeg besluttede mig for at blive i Aab til min kontrakt udløb.

Den nye sæson var begyndt og jeg var flyvende for Aab jeg scorede 6 mål i de første 9 kampe og var helt på toppen, men så i min 10 kamp, fik jeg en meget uheldig skade jeg fik en fiberspringning i mit venstre lår. I skadespausen gjorde klubben det skidt, da det ikke bare var mig der var skadet på det tidspunkt, men også 5 andre spiller. Klubben lå på en 4 plads da jeg kom tilbage efter min skade var jeg fast besluttet på at gøre det rigtig godt, da jeg vidste der var mange udenlandske klubber der holdt øje med mig. Der var 8 kampe tilbage af sæsonen og vi endte med at vinde de 6 af dem og spille de 2 andre uafgjort det betød faktisk at vi vandt bronze. Det var en fantastisk sæson for både mig og holdet, jeg blev selv topscorer med 16 mål 23 kampe. Efter sæson skulle jeg til at forhandle kontrakt med klubben, men der var mange andre klubber der var interesseret i mig, og jeg valgte selv at skrive kontrakt med min favorit klub Newcastle United, det var super at jeg kunne komme til min egen ynglings klub. 

Efter en fantastisk karriere i Newcastle, valgte jeg at trække mig tilbage i en alder af 35 år. Jeg var blevet en folkehelt i klubben og alle klubbens fans elskede mig. Newcastle havde haft nogle utrolige skuffende år på det sidste, de havde ligget midt i tabellen og rodet rundt i 3-4 år og derfor valgte de at fyrer den eksisterende manager. Efter et par uger fik jeg en oprining af Formanden Freddy Sherpard, som ville se mig til et møde på hans kontor. Han forklarede mig at han ville have mig som manager i klubben! Jeg blev meget overrasket og samtidig utrolig beæret over at jeg fik muligheden for at træne den klub som jeg havde spillet for som spiller. Jeg sagde ja til tilbudet og blev manager for Newcastle.
« Seneste Redigering: 30 Apr 2007, 14:32 af Lohse » Logged

Newcastle United Supporter 4Ever Smiley

Niko
Gæst

Sv: The Magpies
« Svar #1: 30 Apr 2007, 14:38 »

FANTASTISK, intet mindre! Wink
Det er et virkelig flot arbejde!
Genial læsning! Smiley

Så mangler billederne bare, så er den en kanon blog!

Lohse
Juniorspiller
**

« Svar #2: 30 Apr 2007, 14:46 »

Jeg takker... Der kommer snart en update... ved ik lige hvornår... nok inden for et par dage...  Wink

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #3: 30 Apr 2007, 14:57 »

FANTASTISK, intet mindre! Wink
Det er et virkelig flot arbejde!
Genial læsning! Smiley

Så mangler billederne bare, så er den en kanon blog!
Kunne ikke være mere enig Smiley

I ain't playin', nigga

Lohse
Juniorspiller
**

« Svar #4: 23 Okt 2007, 09:07 »

Jeg vidste det ville blive en svær opgave at få Newcastle på ret køl igen, vi havde et utrolig svagt forsvar og desuden havde vi et par skader det var Damien Duff og Joey Barton var lang tids skadet. Og så var vores førstevalg i målet Shay Given også skadet, plus at stjerne angriberen Michael Owen heller ikke var kommet sig helt efter sin skade. Samtidig havde jeg ikke mange penge og købe spillere for, da der var blevet brugt mange i den Forrige sæson. Jeg købte alligevel nogle spillere, den første spiller jeg købte var Harry Kewell fra Liverpool & og så købte jeg et ungt angrebs talent fra 2. division.

DetSygtNok:)
Gæst

« Svar #5: 23 Okt 2007, 15:22 »

Jeg rørte min første fodbold i 1993 i en alder af 4 år...

Ikke helt gennemlæst før du lagde det ud...
Men go start, skidt opfølgning desværre  Skuffet

Lohse
Juniorspiller
**

« Svar #6: 23 Okt 2007, 23:56 »

øhh hva mener du? det kan man da godt skrive?

molle
Landsholdsspiller

« Svar #7: 24 Okt 2007, 00:48 »

øhh hva mener du? det kan man da godt skrive?

enig

DetSygtNok:)
Gæst

« Svar #8: 24 Okt 2007, 16:06 »

dvs at du har opnået alle de ting du skriver i en alder af 14 år? Opstemt

Lohse
Juniorspiller
**

« Svar #9: 25 Okt 2007, 09:51 »

ja okay tidsforskellen er måske ik helt rigtig, men det kan jo oss være lige meget....

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010