home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 712 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks.dk er dødt!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks.dk er dødt!  (Læst 3619 gange)
DelPiero
Gæst

FmFreaks.dk er dødt!
« : 29 Apr 2007, 16:32 »

Er jeg den eneste der synes at aktiviteten herinde er bare en smule sløj? I den sidste time har der været 7 indlæg. Det er ikke specielt godt.

Det har blandt andet fået mig til at klikke end på Freaks noget sjældnere og den seneste tid har jeg søgt efter alternativer. Men det klart bedste ville da være hvis vi kunne få kickstarten siden. For det er da utroligt nederen sådan som det står til lige nu.

Jeg synes at Oddset var et utroligt godt intativ men det synes jeg ikke man har set særligt meget til for tiden. Og hvad med "Udfordringen" eller bare en godt gammeldags "Challenge"?

Hvem er med mig?
« Seneste Redigering: 29 Apr 2007, 17:03 af DelPiero » Logged

JosepGuardiola
Gæst

Sv: FmFreaks.dk er dødt!
« Svar #1: 29 Apr 2007, 16:39 »

Er jeg den eneste der synes at aktiviteten herinde er bare en smule sløj? I den sidste time har der været 7 indlæg. Det er ikke specielt godt.

Det har blandt andet fået mig til at klikke end på Freaks noget sjældnere og den seneste tid har jeg søgt efter alternativer. Men det klart bedste ville da være hvis vi kunne få kickstarten siden. For det er da utroligt nederen sådan som det står til lige nu.

Jeg synes at Oddset var et utroligt godt intativ men det synes jeg ikke man har set særligt meget til for tiden. Og hvad med "Udfordringen" eller bare en godt gammeldags "Challenge" eller bare en enkelt Artikel?

Hvem er med mig?

Hej du.

Situationen er den, at eksamen er for døren for mange i crewet - heriblandt for 2 af grafikerne og for et par af skribenterne. Denne har selvfølgelig første priortet. Derfor er der ikke sket så meget grafisk, men jeg ved da, at der er et par facepacks i produktion.

Hvad angår artikler, så skal du såmænd bare ud på forsiden for at finde to styks; her og her.

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 29 Apr 2007, 16:41 »

Jeg synes at Oddset var et utroligt godt intativ men det synes jeg ikke man har set særligt meget til for tiden. Og hvad med "Udfordringen" eller bare en godt gammeldags "Challenge" eller bare en enkelt Artikel?

Hvem er med mig?

Solen skinner. Det hiver mange udenfor selvom temperaturen ikke siger mere end 10-12 grader. Vænd dig til det :-)

mvh,
mathias

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3: 29 Apr 2007, 16:41 »

Han mener i forummet tror jeg Wink

DelPiero
Gæst

« Svar #4: 29 Apr 2007, 16:42 »

Hej du.

Situationen er den, at eksamen er for døren for mange i crewet - heriblandt for 2 af grafikerne og for et par af skribenterne. Denne har selvfølgelig første priortet. Derfor er der ikke sket så meget grafisk, men jeg ved da, at der er et par facepacks i produktion.

Hvad angår artikler, så skal du såmænd bare ud på forsiden for at finde to styks; her og her.

Jeg tænker ikke så meget på matrialet. (Jeg ytrede mig lidt forkert) Men derimod aktiviteten på forumet.

@C90
Dette er mit bidrag.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #5: 29 Apr 2007, 16:43 »

Jeg tænker ikke så meget på matrialet. (Jeg ytrede mig lidt forkert) Men derimod aktiviteten på forumet.

Lidt? Ubeslutsom

Citat

Tunge

Chelidze90
Gæst

« Svar #6: 29 Apr 2007, 16:44 »

@C90
Dette er mit bidrag.

Amen først troede jeg du mente forummet, så læste jeg JGs så troede jeg crewet og så mener forummet igen. Men det er en blanding af det gehyden_bab og JG siger. Vejret er jo strålende Smiley

wirenfeldt
Gæst

« Svar #7: 29 Apr 2007, 16:50 »

Hvem er med mig?
Når du skriver sådan, må du jo også mene crewet? Wink

Niko
Gæst

« Svar #8: 29 Apr 2007, 16:53 »

Jeg er jo blevet indkaldt som skribent, men jeg kunne faktisk godt tænke mig at lave en challenge? - Hvis jeg må det? Wink

DelPiero
Gæst

« Svar #9: 29 Apr 2007, 17:05 »

Nu har jeg rettet det. Så nu skulle der ikke være nogen tvivl om at det er mangel på artikler jeg efterspørger.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10: 08 Maj 2007, 16:43 »

Nu har jeg rettet det. Så nu skulle der ikke være nogen tvivl om at det er mangel på artikler jeg efterspørger.

Efterspørger du ligefrem en mangel på artikler? Så du synes der er for mange? Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

7kfum
Gæst

« Svar #11: 08 Maj 2007, 16:48 »

Jeg er jo blevet indkaldt som skribent, men jeg kunne faktisk godt tænke mig at lave en challenge? - Hvis jeg må det? Wink

Nok ikke det klogeste sted at ydre din mening om den sag!

arsenalistic
Manager

« Svar #12: 08 Maj 2007, 16:50 »

Efterspørger du ligefrem en mangel på artikler? Så du synes der er for mange? Wink

Det vrimler med finurlige udtalelser i dag  funny

Go you Gunners!

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #13: 18 Maj 2007, 13:42 »

Jeg synes at Oddset var et utroligt godt intativ men det synes jeg ikke man har set særligt meget til for tiden. Og hvad med "Udfordringen" eller bare en godt gammeldags "Challenge"?

Hvem er med mig?

Hvis du synes det er for sløjt herinde er du jo nødt til selv at gøre noget ved det, starte nogle tråde som folk gider at skrive i Smiley

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 18 Maj 2007, 14:07 »

Jeg er selv meget fast bruger af fmfreaks.dk og synes både designet er godt og især brugere her inde fantastiske. Der er nok ik ét eneste spørgsmål som de sammen ikke kan svare på! Flot Thumbs Up.
Desuden hjælper de altid, ligemeget om det er total åndssvage spørgsmål eller kommentarer man kommer med.

Men på en måde må jeg give DelPiero lidt ret. Jeg har et par gange været inde på fmdanmark.dk for at få hurtigere svar, da jeg tit kan komme til at vente hele 4-5 timer på et svar. Jeg tror simpelthen , at der måske mangler lidt spændende emner , som crewet kunne oprette eller måske lidt reklame, så vi kunne få lidt flere brugere.

Håber jeg fik sagt det på en pæn måde.  Wink

//Lindskov6ooo

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010