home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 900 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver du denne blog?
1 Stjerne
- 5 (8,5%)
2 Stjerner
- 2 (3,4%)
3 Stjerner
- 7 (11,9%)
4 Stjerner
- 29 (49,2%)
5 Stjerner
- 16 (27,1%)
Antal Stemmer: 59

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés  (Læst 58787 gange)
chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Vinter-Transfers; Zaragoza]
« Svar #210: 18 Jun 2007, 17:01 »

endnu en fin update....! ærgeligt med dine resultater...
Tak.
Rart at se du følger med, og meget ofte skriver kommentarer. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Pokalturnering; Zaragoza]
« Svar #211: 18 Jun 2007, 17:06 »

ja
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Pokalturnering; Zaragoza]
« Svar #212: 18 Jun 2007, 19:05 »



Spillet fortsætter; Zaragoza

Jeg må nok snart se i øjnene at sæson 07/08 bare ikke bliver min sæson. I hvert fald ikke i liga sammenhæng. Resultaterne fortsætter i samme spor som det meste af denne sæson, og spillernes selvtillid og tro daler langsomt. Det samme gør den hos mig, jeg kan snart ikke finde ud af hvad jeg skal gøre. Men jeg bliver ved med at forsøge. Jeg muntrer spillerne op, og prøver at få blikkene lidt væk fra de skuffende resultater. Selvfølgelig er det umuligt ikke at kigge på dem, for hvem skulle have troet inden denne sæson gik i gang, at de forsvarende mestre fra Zaragoza ville spille et så elendigt efterår, og ikke vise tegn på at det skulle blive meget bedre i den nærmeste fremtid. Jeg lever dog med håbet, og tror fortsat på vi får hevet et nogenlunde respektabelt resultat hjem. Men det er svært.

Der er nu spillet fem kampe yderligere siden sidst jeg skrev. Både top og bund er blevet besøgt, dog mest top. Vi startede ud mod Valladolid, som har været en af efterårets største overraskelser. De vi mødte dem lå de placeret på en flot tredjeplads. Meget imponerende. De skulle da heller ikke bruge så lang på at komme foran først 1-0, og siden 2-0. Der var på dette tidspunkt spillet 35 minutter af kampen. Dette resultat holdte rimelig længe, faktisk frem til elleve minutter før tid, hvor Sergío García bragte lidt håb tilbage for os. Det varede dog ikke længe inden håbet igen var slukket. Minuttet efter har Valladolid nemlig fået bolden i mål endnu en gang, og dermed også lukket kampen. Trods en reducering fra Diego Milito kommer vi ikke nærmere, og vi må notere endnu et nederlag, denne gang på 3-2. 

Kampen efter mødte vi endnu et tophold. Førerholdet fra Valencia. I denne kamp var vi overraskende godt med, men lige meget hjalp det. Endnu et nederlag, 2-1-sejr til Valencia, efter en kamp hvor vi faktisk var med meget af tiden. Vores målscorer var i øvrigt Sergío García.

Videre til næste kamp, som skulle byde på lidt oprejsning, og ikke mindst lettelse. Vi mødte ligaens nummer fire, Atletico Madrid. Det startede dog ikke alt for perfekt ud for os. Allerede efter ti minutters spil var vi bagud, og jeg troede som sædvanlig ikke vi var stærke nok til at komme igen. Men her tog jeg heldigvis fejl. Diego Milito svarede hurtigt igen, og bare tre minutter efter var kampen helt lige igen. Herfra var det os, som havde kontrol over kampen og skabte de største chancer. På trods af chancerne begyndte det dog mere og mere at ligne en uafgjort kamp – indtil Andres D’Alessandro dukker op tre minutter inde i dommerens ekstratid. Ikke et synderligt flot mål, men i nettet kom bolden og hvilken jubel fra spillerne. Man kunne virkelig fornemme en lettelse og glæde hos dem over at det endelig skulle lykkes, og så mod Atletico.

Næste kamp vil jeg ikke gøre så meget ud af. Vi mødte ligaens bundhold, Athletic, og blev sendt hjem med et nederlag. Typisk. Det gav virkelig et godt billede af, hvor dårlig vores sæon indtil videre har været. Først slår vi et tophold, og derefter taber vi 2-1 til bundholdet.
T: 2-3 Valladolid
T: 1-2 Valencia
V: 2-1 Atletico Madrid
T: 1-2 Athletic
V: 2-0 Getafe.

I den sidste kamp jeg vil fortælle om havde vi nyindkøbte Bruno med i angrebet mod Getafe. Både Diego Milito og Ewerthon var skadede, og efter at Bruno i sidste kamp var til landskamp synes jeg den nye angriber skulle have sin chance. Han spillede sådan set en udmærket kamp, og viste glimt af sin hurtighed og gode afslutninger. Det var dog ikke noget, som førte til mål, og han blev skiftet ud i pausen. Derimod var Sergío García anderledes skarp i dag. To flotte mål af angriberen i denne kamp sikrede os en dejlig 2-0-sejr og fornyet håb og selvtillid.
Lad os håbe dette var vendepunktet. 

Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Pokalturnering; Zaragoza]
« Svar #213: 18 Jun 2007, 19:34 »

god update... synd med de resultater
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Pokalturnering; Zaragoza]
« Svar #214: 18 Jun 2007, 20:03 »

Andre, som har en kommentar til mine seneste fire updates? Wink
Hvad med længdemæssigt. Hvor lange skal mine updates være? Har forsøgt mig med lidt forskellige længder.
Kunne være rart med en tilbagemelding. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Pokalturnering; Zaragoza]
« Svar #215: 18 Jun 2007, 20:03 »

God update....... du skal nok få vendt skuden igen  Thumbs Up

Hvis updatene skal være længe, skal du dele dem mere op ellers bliver det for meget tekst efter min mening  Peace
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Pokalturnering; Zaragoza]
« Svar #216: 18 Jun 2007, 20:04 »

god update... synd med de resultater
Det er lidt ærgeligt ja. Men tak for kommentaren. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Pokalturnering; Zaragoza]
« Svar #217: 18 Jun 2007, 20:05 »

God update....... du skal nok få vendt skuden igen  Thumbs Up

Hvis updatene skal være længe, skal du dele dem mere op ellers bliver det for meget tekst efter min mening Peace
Tak. Ja, det håber jeg da også på. Det er lidt ærgeligt efter så gode resultater sidste sæson. Men jeg vil da kæmpe videre.

Okay. Kan også selv bedst lide den længde de har haft de fire seneste updates.
« Seneste Redigering: 18 Jun 2007, 20:08 af chelsea-4ever » Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Pokalturnering; Zaragoza]
« Svar #218: 18 Jun 2007, 20:29 »

Håber snart du får vendt det igen... og det er jeg sikker på nok skal komme.

Jeg er mest til updates a la "Zaragoza ude af pokalen" eller "Vinter-transfers". Transfers ser længere ud end den er, men der er to store billeder så den har en fin længde. "Spillet fortsætter" er til gengæld lige lang nok til mig. Måske med lidt flere billeder til at dele det lidt op ville være godt. Kort sagt: vi vil ha' Bamses Billedbog...  Grin
Logged

Veni, vidi, vici

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Pokalturnering; Zaragoza]
« Svar #219: 18 Jun 2007, 21:05 »

Håber snart du får vendt det igen... og det er jeg sikker på nok skal komme.

Jeg er mest til updates a la "Zaragoza ude af pokalen" eller "Vinter-transfers". Transfers ser længere ud end den er, men der er to store billeder så den har en fin længde. "Spillet fortsætter" er til gengæld lige lang nok til mig. Måske med lidt flere billeder til at dele det lidt op ville være godt. Kort sagt: vi vil ha' Bamses Billedbog...  Grin

Ja. Jeg håber også snart vi får vendt spillet, for det andet her er nu lidt trist.

Jeg er sådan set enig med dig. Den seneste update blev også lidt længere end jeg selv havde regnet med, men alligevel i en passende længde, efter min mening. Men tror jeg i fremtiden vil satse på updates i samme længde som "Vinter-transfers". Derudover skal jeg nok overveje nogle flere billeder, da jeg personligt også selv synes det er vigtigt i en blog.

Bamses Billedbog..  Grin
Det må blive en anden god gang.  Smiley

Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Spillet Fortsætter; Zaragoza]
« Svar #220: 19 Jun 2007, 10:46 »

Jeg har tilføjet en afstemning.
Smid en stemme, og begrund gerne med en kommentar. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Spillet Fortsætter; Zaragoza]
« Svar #221: 19 Jun 2007, 16:05 »

To stemmer? Ingen andre, som har en mening om bloggen?
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Spillet Fortsætter; Zaragoza]
« Svar #222: 19 Jun 2007, 16:09 »

Så smed jeg da også lige en stemme. 4/5.

Begrundelse: Super flot blog, med gode hyppige opdateringer, krydret med god grafik. Den mangler måske lige det sidste finnish, for at nå helt op på topkarakteren, men det er småting!
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Spillet Fortsætter; Zaragoza]
« Svar #223: 19 Jun 2007, 16:14 »

Så smed jeg da også lige en stemme. 4/5.

Begrundelse: Super flot blog, med gode hyppige opdateringer, krydret med god grafik. Den mangler måske lige det sidste finnish, for at nå helt op på topkarakteren, men det er småting!
Mange tak for kommentaren, og ikke mindst rosen. Det er altid godt at få at vide, at man gør det godt.
Nu er det jo også dig, som står for grafikken. Så kan det jo ikke gå helt galt.
Men tak. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Spillet Fortsætter; Zaragoza]
« Svar #224: 22 Jun 2007, 17:07 »

Tror godt jeg vil love en update inden forfærdeligt lang tid - Måske i morgen. Smiley


EDIT: Ville være glad for et par stemmer mere.
Det er ikke påkrævet at i også skriver en kommentar til, det er frivilligt, men jeg ville selvfølgelig blive glad for en kommentar. Wink   
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010