home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 671 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver du denne blog?
1 Stjerne
- 5 (8,5%)
2 Stjerner
- 2 (3,4%)
3 Stjerner
- 7 (11,9%)
4 Stjerner
- 29 (49,2%)
5 Stjerner
- 16 (27,1%)
Antal Stemmer: 59

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés  (Læst 58741 gange)
Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Starten;Zaragoza]
« Svar #195: 17 Jun 2007, 17:56 »

rigtig god update... og lang. Svingende resultater som du selv siger... kan man få et SS af ligaen
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Starten;Zaragoza]
« Svar #196: 17 Jun 2007, 18:03 »

rigtig god update... og lang. Svingende resultater som du selv siger... kan man få et SS af ligaen
Når du skriver lang, mener du så for lang? Eller er det tilpas. Overvejde nemlig selv om den var for lang, så det kunne jeg godt tænke mig at vide.
Men tak for kommentaren og ja, kommer med et SS når jeg åbner spillet igen.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Starten;Zaragoza]
« Svar #197: 17 Jun 2007, 18:05 »

Det kan godt være resultaterne er svingene, men jeg er sikker på at du kommer op på hesten igen. Ellers en rigtig god blog, med flot grafik, og opsætning Thumbs Up
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Starten;Zaragoza]
« Svar #198: 17 Jun 2007, 18:10 »

Det kan godt være resultaterne er svingene, men jeg er sikker på at du kommer op på hesten igen. Ellers en rigtig god blog, med flot grafik, og opsætning Thumbs Up
Mange tak. Ja, jeg vil da også håbe resultaterne bliver lidt bedre i fremtiden.

Rosen for grafikken vil jeg gerne sende videre, da det er Blackhawk, der har stået for denne.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Svingende resultater;Zaragoza]
« Svar #199: 17 Jun 2007, 18:11 »

Jamen det lyder greaty Opstemt
Ja, men så en masse ros til Blackhawk for den fine grafik Smiley
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Starten;Zaragoza]
« Svar #200: 17 Jun 2007, 19:01 »

rigtig god update... og lang. Svingende resultater som du selv siger... kan man få et SS af ligaen
Her er det ønskede SS af Ligaen.
La Liga
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Svingende resultater;Zaragoza]
« Svar #201: 18 Jun 2007, 14:05 »



Første knockout Runde; Champions League


Så er der blevet trukket lod til første knockout runde i Champions League. Vi gik som bekendt videre fra gruppespillet via en førsteplads, mens Inter var det andet hold fra gruppen, som gik videre.

Jeg var derfor spændt, da jeg sad og fulgte lodtrækningen til vores videre færd i denne turnering. Der var flere hold jeg nødig ville møde, og selvfølgelig havde jeg også mine favoritter. Men på den anden side så var alle hold, som var videre fra gruppespillet gode, ellers var de ikke gået videre. I så fald skulle de i hvert fald have været umødige heldige. Næsten for heldige.

Det var næsten ikke til at holde ud, da de begyndte at trække holdene. Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg var så nervøs, for det var trods alt vores allerførste sæson i Champions League, med mig ved roret, og vi havde trods alt allerede gjort det ganske godt. Alligevel kunne jeg ikke lade være med at tænke fremad. Længere frem i turneringen. Selvom det dog ikke var sikkert vi ville komme længere.

Således var resultatet af lodtrækningen:

Bayern München vs Liverpool
Leverkusen vs Real Madrid
Inter vs Manchester United
Celtic vs Zaragoza
Schalke 04 vs Arsenal
Livorno vs Barcelona
Roma vs Chelsea
Dynamo Kiev vs Lyon


Der er flere interessante opgør i vente. Men specielt faldt mine øjne over kamp nummer fire. Celtic – Zaragoza. En glimrende lodtrækning efter min mening. Nu skal det selvfølgelig ikke komme til at lyde som om, at jeg ikke tror det bliver svært at slå Celtic, for det gør det. De er det bedste hold i Skotland, hvilket de jo også har vist ved at avancere fra gruppespillet. Alligevel kunne jeg ikke lade være med at sidde med et lille smil på læben, for med opgør som Inter – Manchester United og Roma – Chelsea, var jeg nok ikke så uheldig med lodtrækningen. Jeg tror på, hvis spillet bliver rettet op, at vi ser Zaragoza videre i denne turnering.     
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Første Knockout Runde; CL]
« Svar #202: 18 Jun 2007, 15:19 »

god update.... Fin lodtrækning..!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Første Knockout Runde; CL]
« Svar #203: 18 Jun 2007, 15:22 »



Vinter – Transfers; Zaragoza

Når det bliver vinter er det et godt tegn på at transfervinduet i fodbold er ved at begynde. Det vil sige at der altså må både købes og sælges spillere, og selvfølgelig har Zaragoza også været inde og vise sig lidt. Efter det meget sløve efterår, der også har været plaget af en masse skader til nogle af holdets helt store profiler, måtte der findes forstærkninger. Ledelse var ligefrem så venlige at tilbyde mig nogle penge. Omkring 90 millioner var hvad jeg fik, og det var jeg egentlig godt tilfreds med.

Det første jeg tænkte var, at jeg måtte finde mig en ny målmand. Sanchez var efterhånden godt oppe i årene, og det kunne man da også godt se på præstationerne. De var ikke helt, hvad de var sidste sæson, hvor holdet var flyvende.
Samtidig var andenmålmand Miguel ikke så tilfreds i klubben, hvor han var skuffet over ikke at være førstemålmand. Men når jeg gav ham chancen var han simpelthen ikke god nok. Derudover har jeg ikke så mange, som kan gå ind på målet på førsteholdet, da spillerne på reserveholdet, trods deres store talent, simpelthen ikke har rutinen endnu.
Derfor gik jeg på jagt efter en ny målmand.

Jeg fik hvad jeg ønskede. En ny målmand vil tiltræde i klubben, dog først til sommer, da det ikke var muligt at hente ham før. Navnet på omtalte målmand er Carlos Idriss Kameni, og han har i denne sæson vogtet buret i Espanyol. Her har han gjort det godt, rigtig godt. Faktisk så godt at min assistenttræner mente at jeg burde skrive kontrakt med ham lige meget hvad han kostede. Og det gjorde jeg så. Han var dog ikke så dyr, og efter lidt forhandling med Espanyol fandt vi sammen en pris på omkring 40 millioner. Kameni er 23 år, og han har derfor mange år foran sig. På trods af sin unge alder er han dog en sikker målmand, og jeg glæder mig til sommer, når han tiltræder i klubben, 1. juli.

Derefter begyndte jeg at kigge lidt på mine spillere. Det var ikke angribere vi manglede, men alligevel var det sådan en vi fik på kontrakt. I vores samarbejdsklub Flamengo fandt jeg den 19-årige brasilianske angriber Bruno Mezenga, Bruno var vurderet til lidt under 50 millioner, men havde i sin kontrakt en frikøbsklausul på omkring 30 millioner. Det var dog ikke noget jeg behøvede at benytte. Jeg sendte en forespørgsel til klubben, og spurgte hvor meget de ville forlange for spilleren. Her fik jeg positivt svar tilbage, 22 millioner og så var angriberen min. Det syntes jeg lød som en fornuftig pris, og jeg accepterede dermed deres krav.
Kontrakten blev der ingen problemer med, efter en samtale med Mezenga fik vi hurtigt detaljerne på plads, og angriberen blev præsenteret i klubben få dage efter.

Klubbens fans tog rigtig godt imod ham, og roste mig for at have hentet ham. Jeg var også selv ret stolt, for at have fundet ham. Nu måtte jeg bare håbe på at han viste resultater i klubben, og det var jeg sikker på han godt kunne. Det var fansene også, og de håbede på at se rigtig meget til den unge brasilianer i fremtiden.  

Der blev ikke handlet yderligere ind i denne omgang, og der var heller ingen spillere, som forlod klubben.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Første Knockout Runde; CL]
« Svar #204: 18 Jun 2007, 15:23 »

god update.... Fin lodtrækning..!
Takker. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Vinter-Transfers; Zaragoza]
« Svar #205: 18 Jun 2007, 15:31 »

Hvor gammel er Ham brazzen..
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Vinter-Transfers; Zaragoza]
« Svar #206: 18 Jun 2007, 16:04 »

Hvor gammel er Ham brazzen..

I vores samarbejdsklub Flamengo fandt jeg den 19-årige brasilianske angriber Bruno Mezenga
Taget direkte fra updaten. Går ud fra det er ham du mener?


Flere kommentarer modtages med glæde. Smiley

Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Vinter-Transfers; Zaragoza]
« Svar #207: 18 Jun 2007, 16:18 »

hvornår kommer der update
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Vinter-Transfers; Zaragoza]
« Svar #208: 18 Jun 2007, 16:40 »



Zaragoza ude af pokalturneringen

Femte runde i pokalturneringen blev sidste runde for Zaragoza. Men inden dette var en realitet skulle vi spille to kampe mod Villarreal. To kampe jeg ikke vil se positivt tilbage på.
Første kamp blev spillet hjemme på La Romareda, men det hjalp os nu ikke meget. Villarreal startede rigtig godt ud, og holdte os nærmest fra chancer i hele første halvleg. Samtidig scorede de selv to mål, og så var den kamp nærmest lukket. Vi har nemlig vist os rigtig dårlige til at komme igen, når vi først er kommet bagud.

Og den dag var ingen udtagelse. I anden halvleg kom vi mere med i spillet, og kom da også frem til chancer, modsat første halvleg. Men som set før i sæsonen manglede skarpheden i afslutningerne, og det kom til at koste os.
Villarreal kørte stille og roligt denne kamp hjem, og vandt sikkert 2-0. det så ikke godt ud forud for returopgøret på udebane.

Vi tog til returopgør i håbet om, at sikre os videre avancement i denne turnering. Det var dog et meget lille håb, og det blev
da blot endnu mindre, da Villarreal i løbet af første halvleg var foran 2-0, præcis ligesom i det første opgør.
Og igen formåede vi ikke at komme tilbage kampen. Vi prøvede desperat, men intet ville lykkedes for os. Villarreal derimod kunne næsten gå på vandet, og trods enkelte chancer til os, var det dem, som sad tungt på kampen.
Kampen ender 2-0, og vi kunne dermed notere endnu et nederlag. Samtidig betød det at vi var ude af dette års udgave af pokalturneringen inden den knapt var gået i gang. Det er meget ærgerligt, men vi har simpelthen ikke spillet godt nok i dette efterår.

Derudover kunne vi også notere os to skader, til to meget store profiler. Diego Milito, vores store målskytte i denne sæson må sidde ude i mellem tre og fire uger, mens Pablo Aimar, vores store profil på midtbanen, vil være ude i godt en måned. Et virkeligt hårdt slag for os, især når det i forvejen ikke ser for godt ud. Men nu må de andre spillere i truppen bare vise mig, at de kan gå ind og afgøre det, når det ikke ser så godt ud. Det er nu de har chancen, og enten kan gribe den eller lade være.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Vinter-Transfers; Zaragoza]
« Svar #209: 18 Jun 2007, 16:50 »

endnu en fin update....! ærgeligt med dine resultater...
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010