home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1235 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Atletico Madrid S.A.D.
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Atletico Madrid S.A.D.  (Læst 6116 gange)
Møller
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #15: 29 Apr 2007, 11:22 »

theo-walcott ~ Jeg tager ikke imod ønsker/tips fra læserne Wink

rynke ~ Jeg vil da prøve Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #16: 29 Apr 2007, 13:51 »



Atletico Madrid S.A.D. - Svingende resultater
27. November 2006


              Matrin Petrov har hjulpet At. Madrid igang.

Levante (u) 1-1
Athletic (H) 0-0
Sevilla (H) 4-1
Villarreal (U) 2-1
Getafe (H) 2-1
Celta (U) 1-1
Barcelona (U) 2-2
Mallorca (H) 2-2
Valencia (U) 3-2
Betis (H) 1-0 (Pokal)
Recreativo (U) 1-2
Real Madrid (H) 2-2
Betis (U) 2-0 (Pokal)
Real Sociedad (H) 2-1
Espanyol (U) 0-2
Betis (H) 1-2
Udemål står sidst Smiley
Nu har jeg været manager for Atletico Madrid i næsten 5 måneder. Det har været mit livs 5 måneder. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Det her er min drøm, varme, lækre damer og fodbold hver dag som jeg bestemmer hvordan skal gå til. Atletico Madrid og Mads M. Nielsen står der i de spanske aviser hver gang vi skal spille. Det er jeg stolt over.

Videre til vores resultater. Jeg vil gå lige til sagen, vi spiller for mange kampe uafgjort på trods af vi styrer kampene. Vi brænder alt for mange chancer. Torres og Agüero var bedre under optakten til sæsonen end nu. De skal op i gear før vi kan vinde La Liga. Dog ligger vi stadig nr. 8.

Vi lagde La Liga ud mod upåagtede Levante. Men det skulle vise sig de ikke var så upåagtede igen. Vi kom planmæssigt foran 0-1 ved Maniche, men kort før tid udlignede Levante desværre til 1-1 som kampen også endte. Det har været en skabelon for de fleste kampe. Bl.a. kan jeg nævne en kamp mod Barcelona. Vi kom bagud ved Eto'o, men så tog vi over og kom på 1-2 på Camp Nou. Men igen i sidste minutter udlignede mestrene. Det samme skete i vores lokalopgør mod Real Madrid på Vicente Calderon. Vi fik ellers en gave af dommeren da han efter 41 minutter viste Roberto Carlos ud, på daværende tidspunkt var vi foran med 1-0 ved Torres. Men bare 1 min eftrer udvisningen udlignede Emerson for Real. Vi kom igen på 2-1 ved et selvmål. Men så slog Raul til i overtiden, 2-2.

Dog har der også været opture at spore, ikke bare spilmæssigt, men vi slog også Sevilla 4-1 hjemme på Vicente Calderon. Det var en kamp vi totalt styrede og vandt så også fortjent 4-1. Vi er desværre røget ud af Pokalturneringen, efter vi ellers hjemme slog Betis 1-0 i 4. Rundes første kamp, men vi tabte så 2-0 i Betis. Skuffende.

Jeg har skiftet meget taktikker, men nu tror jeg at jeg har fundet den som virker.


Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #17: 29 Apr 2007, 19:31 »


Atletico sejrede på 5 min.
Gimnàstic - Atletico Madrid 2-3 (1-0)
La Liga 15. Runde

Gimnàstic kom overraskende godt fra start, da de efter bare 2 min. gjorde det til 1-0. Men favoritterne fra Atletico kom tilbage i anden halvleg, efter en meget tam første halvleg for begge mandskaber. Mista udligner efter lidt over en times spil. Kampen endte med 3 scoringer inden for de sidste 5 min. 1 til Gimnàstic og 2 til Atletico.






Riazor blev en for stor
mundfuld for At. Madrid.
Deportivo - Atletico Madrid 2-0 (2-0)
La Liga 16. Runde

Deportivo kørte over Atletico i dagens opgør på Riazor i A Coruña. Der skulle dog gå hele 36 minutter før hjemmeholdet kom foran med 1-0. Men så gik der heller ikke længe før Franco i Atletico målet igen blev spillet tynd, bare 5 minutter efter scoringen til 1-0.








Mista reddede At. Madrid
med hattrick på under 20 min.
Atletico Madrid - Racing 3-1 (3-0)
La Liga 17. Runde

Hjemmeholdets stjerne Mista skulle ikke bruge mere end 19 minutter på at lukke denne kamp med et fornemt hattrick til resultatet 3-0. Atletico styrede i det hele taget kampen med stabilt og koncentreret spil. Kampen ender på et tvivlsomt mål til sidst med 3-1 til Atletico Madrid.










Osasuna slog Atletico
sikkert i Madrid.
Atletico Madrid - Osasuna 0-2 (0-1)
Ligaplacering: 10 - 7 (Odds: 2,50 - 3,00 - 2,75)
La Liga 18. Runde

Osasuna tog oddsene som tak, og tævede idag Atletico Madrid på Vicente Calderon. En flyvende start fik Osasuna da de efter knap 3 min kom foran 0-1 på sløseri i forsvaret. Forsvaret kostede igen mål til 0-2, denne gang var det Pablo der giver Osasuna et mål. Skidt indsats af hjemmeholdet idag.







En lille smagsprøve på en evt. ny skrivemåde, men jeg tror ikke det bliver den.. Der er utrolig meget arbejde i denne måde. Leder videre efter en nye skrivemåde Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #18: 29 Apr 2007, 19:33 »

Synes ellers dette var en ret fed og overskuelig måde. Men dig om det. Peace
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #19: 29 Apr 2007, 19:34 »

Der er utrolig meget arbejde i det Skuffet
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #20: 01 Maj 2007, 23:07 »



Atletico Madrid S.A.D. - Kæmper mod toppen
18. Marts 2007

Mads M. Nielsen & Atletico Madrid har i denne sæson været meget svingende. Her på det seneste siden d. 18ende spillerunde har holdet kæmpet benhårdt for at komme op hvor det virkelig er sjovt. Fra placering 1-7, placering nr. 7 giver nemlig Euro Vase Cup deltagelse næste sæson. Men de har endnu ikke nået de pladser. De ligger lige efter de hold som ligger på de placeringer. Men gode resultater har holdet, som sejren over Barcelona d. 28 Januar 2007 på 1-0 ved Agüero i de døende minutter.
Zaragoza - Atletico Madrid 2-2
Atletico Madrid - Levante 3-1
Athletic - Atletico Madrid 4-1
Atletico Madrid - Barcelona 1-0
Sevilla - Atletico Madrid 4-2
Atletico Madrid - Villarreal 2-2
Getafe - Atletico Madrid 0-3
Atletico Madrid - Celta 1-0
Mallorca - Atletico Madrid 1-2
Atletico Madrid - Recreativo 0-0
Real Madrid - Atletico Madrid 2-0

Som det kan ses er Atletico lidt svingende i deres resultater, den ene weekend kan de vinde og spille overbevisende, hvor de så næste uge tabet til et ringere hold. Et godt eksempel er hvor de slår Barcelona 1-0, og næste weekend tager til Sevilla kommer foran 0-1, men så kom de bagud 4-1 og taber 4-2, det er alt for svingende. Men alligevel ligger de tæt på at skulle spille europæisk fodbold næste sæson, det kan ses herunder hvor vi ser stillingen.


Logged

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #21: 02 Maj 2007, 09:51 »

troede vi var enige om at du skulle vinde ligaen Opstemt?
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

theo-walcott
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #22: 03 Maj 2007, 14:33 »

Du skulle have købt Figo !!
Logged

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

Møller
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #23: 03 Maj 2007, 20:40 »



Atletico Madrid S.A.D. - Afslutningen!
28. Maj 2007

Atletico Madrid og Mads Møller Nielsen fortsatte ellers deres meget svingede spil til sidst i turneringen La Liga. Det endte alligevel godt for de rød blusede madrilanere. De små fra Madrid fik nemlig her i de sidste 9 kampe, 5 sejre, 1 uafgjort og 3 nederlag. De 5 sejre var meget tiltrænkt her til sidst.

Men men men lad os fortælle om kampene. Atletico startede efter kampen mod Real Madrid hjemme på Vicente Calderon mod topholdet fra Valencia. Det blev en hektisk kamp som Valencia også løb bedst fra med sejren, 1-2 stod på måltavlen efter de 90 minutter, Atleticos målscorer var Sergio Agüero. Efter denne kamp skulle Atletico igen hjemme op imod Espanyol. Det blev en mere succesfuld kamp for Madrid holdet, da de tog en flot og fortjent 3-1 sejr med til tabellen. Her scorede Maxi Rodriguez, Sergio Agüero og Mista for hjemmeholdet.

Næste kampe var på udebane, 2 af slagsen. Først mod et hold som Atletico skulle hente for at komme med i næste års UEFA Cup, nemlig Betis på udebane. Betis viste sig som et bedre hold og vandt fuldt fortjent 3-1, Martin Petrov reducerede for Atletico. Real Sociedad var næste modstander, igen på udebane. Denne gang gik det igen meget bedre end den forgængene kamp. udeholdet fra Madrid vandt med hele 1-4, målscorerne var denne gang Maxi Rodriguez, Sergio Agüero og 2 gange Mista.

De næste 2 kampe var mod 2 ringere hold. Først en hjemmekamp mod Gimnastic. En kamp som Atletico totalt styrede, men vandt kun 3-2. Hjemmeholdet kom ellers tidligt foran 3-0 ved 2 gange Sergio Agüero og Mista. Den næste kamp var mod upåagtede Racing som lå nr. 20 altså chok. Det lignede meget en sikker sejr. Men Hjemmeholdet formåede at holde sig foran med 2 mål hele kampen, lige indtil Atletico tog sagen i egen hold og udlignede, kampen endte 4-4. På mål af Maxi Rodriguez, Sergio Agüero, Mista og Luciano Galletti.

De sidste 3 kampe ville blive meget afgørende for Atleticos placering, på daværende tidspunkt havde holdet nemlig 2 point op til den vigtige 7ende plads som gav adgang til det mindste af de 3 europæiske turneringer EURO Vase Cup. Men med holdets resultater og Villarreals dumheder kan man næppe tage den plads fra holdet. Deportivo blev hjemme besejret 4-0 (Lopéz, Costinha, Agüero og Mista), Osasuna var en undtagelse, men heldigvis for holdet tabte Villarreal også 3-1 nederlag i Osasuna (Rodriguez.) Sidste kamp var hjemme imod nr. 4 Zaragoza, mens Villarreal hjemme mødte Betis på samme tidspunkt. Holdet skulle vinde, mens Villarreal ikke måtte vinde i den anden kamp. Det gik op det hele med en 3-1 sejr til Atletico (Agüero, Rodriguez og Agüero igen.) Villarreal spille i den kamp uafgjort 2-2.

Atletico Madrid i EURO Vase anno 07/08






Atletico Madrid S.A.D. - Prisudeling

Årets Målmand i La Liga:
1. Santiago Cañizares - Valencia
2. Iker Casillias - Real Madrid
3. Daniel Aranzubia - Athletic

Årets Spiller i La Liga:
1. David Villa - Valencia
2. Martin Petrov - Atletico Madrid
3. Valdo - Osasuna

Årets topscorer i La Liga:
1. David Villa - Valencia - 21 Mål
2. Javier Portillo - Gimnastic - 21 Mål
3. Ruud Van Nistelrooy - Real Madrid - 18 Mål

Årets Manager i La Liga:
1. Quique Flores - Valencia
2. Frank Rijkaard - Barcelona
3. Victor Fernandez - Zaragoza

Årets Mål i La Liga:
1. Sergio Agüero - Atletico Madrid - vs. Real Sociedad (22th April 2007)
2. Fernando Llorente - Athletic - vs. Recreativo (1st April 2007)
3. Robert - Betis - vs. Racing (22th October 2007)

Årets Hold i La Liga:
Martin Petrov med fra Atletico Madrid.

Alt i alt vel en godkendt sæson.

Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #24: 03 Maj 2007, 20:42 »

Ærgelig placering, men det blir forhåbentlig bedre i næste sæson.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #25: 03 Maj 2007, 20:57 »



Atletico Madrid S.A.D. - Q.P.R ny samarbejdsklub
29. Maj 2007

Atletico Madrid og engelske QPR har ingået et samarbejde, som giver Atletico mulighed for at sende spillere til England, spanskerne får førsteret på QPRs spillere. Allerede nu har Mads M. Nielsen bestemt hvem der skal til England og spille i den 2. Division, den tredje bedste for de netop nedrykkede QPR.

Spillerlisten:

Mario - 20 årig spansk central midtbanespiller. Han er en spiller der i mine øjne minder meget om Arsenals Fabregas, også han skal have et skub i karrieren.

Galán - 22 årig spansk målmand. Han bliver i mine øjne Franco og Cuellars afløser, han har talentet til det. Nu skal han over og spille i en højere række end vores andethold spiller i.
« Seneste Redigering: 03 Maj 2007, 20:58 af Møller » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #26: 03 Maj 2007, 21:39 »



Atletico Madrid S.A.D. - Træningslejr planlagt
1. Juli 2007

Atletico Madrid er blevet enige med ledelsen, bestyrelsen og 4 Brasilianske klubber om en tur til Brasilien i denne sommerpause. Dermed skal Atleticos trup til Brasilien og spille nogle træningskampe. Modstanderne på denne tur bliver klubber som vi kender i forvejen for talentudvikling. Corinthians, Gremio, Flamengo og Sao Paulo. Truppen skal bo på et 5 stjernet hotel i hovedstadsbyen Brasilia.

Vi her på avisen MARCA har fået et af de nye ansigter i truppen til at lave en lille dagbog over turen derned. Denne spiller bliver den netop ankommet Jonathan Woodgate. Handlen mellem Woodgate og Atletico er endnu ikke kommet ud i medierne. Men nu er den så. Woodgate skifter til Atletico efter et mislykket ophold i rivalklubben Real Madrid, hvor det endte med en skillelse, der slog Atletico til og hentede den stærke center forsvar gratis.

Jeg glæder mig meget til at komme til Atletico !! - J. Woodgate !
Logged

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #27: 03 Maj 2007, 21:49 »

spændende
Logged

theo-walcott
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #28: 03 Maj 2007, 22:05 »

Godt køb . men har du ikke nogle gode forsvarsspillere i forvejen ??
« Seneste Redigering: 04 Maj 2007, 09:27 af theo-walcott » Logged

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

Møller
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #29: 03 Maj 2007, 23:04 »



Atletico Madrid S.A.D. - Træningslejren (Woodgate Dagbog)
18. Juli 2007


Navn : Jonathan Simon Woodgate
Fødselsdato : 22.01.1980
Nationalitet : Engelsk
Favoritposition : Central forsvar
Statistik for førsteholdet:
Kampe : 2 (Træningskampe)
Mål : 0
Oplæg : 0
Bedømmelse : 7.00

Værelset kammerater i Brasilien:
De spanske spillere Pablo, Mariano Pernia, Juan Valera, Fernando Torres samt og bulgarske Martin Petrov.





Søndag d. 8 Juli 2007 - Afrejsen
Vi mødtes på Madrids lufthavn kl. 01.00. Vi regnede med rejsen tog en del tid, så vi stadig kunne nå vores første kamp, som var imorgen mod Corinthians. Vi blev før flyrejsen delt op i grupper som både skal træne de såkaldte
firkanter sammen, men også sove sammen. De skal dele det meste af tiden i Brasilien sammen. Grupperne er sat sammen af 2 med 6 mand og 2 med 7. Jeg kom i gruppe med min kollegaer i forsvaret Pablo og Mariano Pernia, Juan Valera og Martin Petrov og til sidst truppens nok største stjerne i Brasilien Fernando Torres. Grupperne kan ses herunder.

Grupperne:
Gruppe 1: Angel Bernabe, Ivan Cuellar, Mathias Cahais, Zé Castro, Costinha samt Fabiano Eller.
Gruppe 2: Pablo, Jonathan Woodgate, Mariano Pernia, Juan Valera, Martin Petrov samt Fernando Torres.
Gruppe 3: Giourkas Seitaridis, Maniche, Peter Luccin, Luciano Galletti, Gabi, Roberto Batres og Mista.
Gruppe 4: Pollo, Daniel De las Heras, David Fernandez, Francisco Molinero, José Manuel Jurado, Antonio Lopez og Jacobo
 
Mandag d. 9 Juli 2007 - Kampdag (Corinthians)

Vi kan ikke sige det var en tæt kamp. For det var det ikke, vi kom klart bedst fra start spilmæssigt. Vi spillede de brasilianske talenter ud af banen. Jeg startede på banen i midterforsvaret ved siden af min roommate Pablo. Der skulle dog gå 34 minutter før vi fik hul på bylden, det var igen en af mine roommates der scorede, denne gang Fernando Torres, flot placeret skud ind bag deres målmand, 0-1. Men der skulle ikke gå længe før brasilianerne udlignede for hjemmeholdet. Kampen endte dermed 1-1, selvom vi styrede kampen, spilmæssigt, chancemæssigt og mentalt.

Tirsdag d. 10 Juli 2007 - Første hviledag
En tiltrænkt fridag, som alle havde ventet på. Ankomsten sent Søndag nat, kamp om Mandag aften, søvn var der ikke blevet meget af, man måtte jo også ud og udspionere området. Derfor fik vi sovet igennem allesammen idag. Vores rums første der så dagens lys var Pablo, som altid skal han være så frisk så frisk. Den lille lort tænkte jeg da jeg fik en flaske koldt vand i hovedet. Vi spillede bordfodbold, billiard, bordtennis og sådanne spil denne dag. Fantastisk vejr vi har hernede, her er virkelig lækkert. Om aftenen faldt vi også i seng som sten allerede ca. 21.00 dansk tid.

Onsdag d. 11 Juli 2007 - Træningsdag
Idag skulle vi tidligt op allerede ca. 9 dansk tid, så spiste vi morgenmad og ca. 11.00 mødtes vi på de brasilianske baner til en omgang træning før morgendagens kamp mod Gremio. Det var en hård omgang træning. I den varme vi har hernede måtte vi drikke rigtig meget vand, jeg tror vi hver drak ca. 7 liter på de 2 hviledage her. Det er enormt varmt, vi snakker ikke danske grader som 20C, nej vi snakker det dobbelte nemlig ca. 40C. Vi fik en dejlig omgang fisk til aftensmad, og ellers gik resten af dagen med diverse spil.

Torsdag d. 12 Juli 2007 - Kampdag (Gremio)
Jeg startede igen på banen ved siden af Pablo. Jeg fik dog i den her kamp 10 min mere end sidst, nemlig 71 min. på banen. Vi mødte et tamt Gremio hold. De tog meget tempoet ud af kampen, men alligevel kom vi til rigtig mange chancer. Vi vinder kampen trods en tidlig udvisning til Pablo allerede efter 27 min. Vores målscorere var Eller, Torres og Petrov. Altså skulle jeg sige tillykke til 2 idag Torres og Petrov på mit værelse. Efter kampen var alle trætte, vi lå derfor og så en masse serier i tv, brasilianske så vi forstod ikke meget.

Fredag d. 13 Juli 2007 - Løbetur + Let træning
Dagen idag, dagen derpå hvor vi slog et meget tamt hold, et hold som Gremio var jeg meget skuffede over ikke kunne mere end de beviste igår. Men idag startede vi ud med sundt morgenmad i form af rugbrød, vores kamp mod Gremio i TV (Optaget). Derefter skulle vi ud på en i mine øjne lang og hård løbetur. Vi løb og løb i flere timer, selvom Mads sagde vi kun løb 1½ time føltes det som min. 4 timer. Tilbage til hotellet kom vi dog, derefter skulle vi igen ud på de brasilianske baner til en omgang taktisk og teknisk stille og rolig træning. Da vi kom hjem var alle enige om at der skulle slappes af iaften.

Lørdag d. 14 Juli 2007 - Hviledag + Konerne kommer
En tiltrænkt hviledag fik vi idag, dog valgte flere af os at gå ud på banerne for at holde en frivillig omgang styrketræning, med arm/ryg/mave-bøjninger. Vi var derude i ca. 1 time hvor vi bare lå og ja kortsagt svedte fedtet ud. Det var dejligt, og hårdt. Da vi så kom tilbage tog vi en slapper med mad på sengen. Dagens største overraskelse kom ca. 15.00 dansk tid da vores koner kom til hotellet. Min kone Anne Marie, forresten er hun dansk kom, vi hyggede os på den gode måde hele aftenen.

Søndag d. 15 Juli 2007 - Kampdag (Flamengo)
Dagen idag var kampdag, vi skulle op imod talentudviklingsklu bben fra Flamengo. De spillede i deres sort og rødstribede trøjer. Men kunne var aldrig rigtigt med i kampen, trods de startede bedst 4 min efter pausen da de bragte sig foran ved et fornemt langskudsmål. Men vi kom hurtigt tilbage bare 9 minutter efter, hvor min værelseskammerat Torres udlignede og kort efter bragte han os også foran. Den mand er i topform pt. tilykke Fernando. Kampen endte 1-2 til os, vi kom hjem og der stod konerne med dejlig spansk mad.

Mandag d. 16 Juli 2007 - Hviledag + Konernes afrejse
Så kom dagen hvor konerne skulle hjemad igen. de havde set os slå Flamengo, de havde fået os i bedre humør, men vigtigst af alt havde vi alle haft en god oplevelse mens de havde været her. Men vi holdte efter deres afrejse en hviledag, en fortjent en, trods det ikke er længe siden vores sidste hviledag havde fundet sted, i lørdags. Vi lå og så en dansk kamp i TV FCK vs. AC Horsens i den danske Super Cup finale. Ikke overraskende vandt de danske mestre 3-1.

Tirsdag d. 17 Juli 2007 - Løbetur til byen
Idag løb vi tidligt for at kunne nå ind til Brasilia by hvor vi ville ind og få et par bajere, spille lidt bold med de brasilianske drenge. Og hvis vi fik chancen skrive nogle autografer. Vi ville ind og hygge os, Mads var ikke glad for det, men vi kom på en konpromis da vi fandt til enighed med at vi så løb turen derind og hjem, for at træne og hygge på samme tid. Vi kom sent hjem hvorefter vi faldt i søvn.

Onsdag d. 18 Juli 2007 - Kampdag (Sao Paulo)
Vi skulle idag op imod Brasiliens nok bedste hold Sao Paulo. Det er en flok store brasilianske talenter der spiller i Sao Paulo bl.a. har de den 22 årige brasilianske angriber Diego Tardelli som for nylig har været på lån i både PSV og Betis. En spiller som vi også vil holde øje med, måske er vi næste stop for det store talent. Dette var vores sidste da i Brasilien før afrejsen imorgen. Det blev en tæt kamp. Jeg startede inde i midterforsvaret med Pablo, vi havde meget svært ved at holde styr på den unge Tardelli. Men vi vandt kampen til sidst da Pablo dukkede op i feltet efter hjørne og headede bolden i nettet til 0-1.

Torsdag d. 19 Juli 2007 - Farvel Brasilien
Farvel Brasilien, flyet afgik kl. 10 præcist. Varmen skulle vi sige farvel til, nogle var glade andre mere eller mindre halv ligeglade, men en god træningslejr har vi haft. Jeg glædte mig meget til at se min kone i Spanien igen, hende ankom jeg til ved 23 tiden spansk tid.

Træningskampe i Brasilien:
Corinthians - Atletico Madrid 1-1 (Fernando Torres)
Gremio - Atletico Madrid 0-3 (Eller, Torres og Petrov)
Flamengo - Atletico Madrid 1-2 (Torres2)
Sao Paulo - Atletico Madrid 0-1 (Pablo)

Jonathan Woodgate - Atletico Madrid
« Seneste Redigering: 04 Maj 2007, 14:05 af Møller » Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010