home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1227 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Atletico Madrid S.A.D.
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Atletico Madrid S.A.D.  (Læst 6115 gange)
Møller
Gæst
 
Atletico Madrid S.A.D.
« : 28 Apr 2007, 19:28 »



Atletico Madrid S.A.D

Velkommen til min nye blog. Nu har jeg haft en del blogs oppe i de seneste uger. Men den seneste med EfB crashede desværre tidligere idag. Men jeg vidste med det samme hvem næste blog skulle være med. Det skulle være med enten Atletico Madrid eller Brøndby IF. Og valgte faldt på Atletico Madrid.

Nyd den eller lad være, men jeg håber i følger med i bloggen.




Atletico Madrid S.A.D - Truppen

Ivan Cuéllar - Mm
Leo Franco - Mm *
Luis Perea - F HC
Franz Bertin - F C (Loan)
Fabiano Eller - F C
Pablo - F C *
Zé Castro - F C *
Antonio Lopez - F/WB V *
Mariano Pernía - F/WB V
Juan Valera - F/WB/M H *
Giourkas Seitaridis - F/WB/M H
Costinha - DMC
Peter Luccin - DMC
Marcelo Sosa - DMC
Maniche - M HC *
Gabi - M C *
Luciano Galleti - OM HC
Maxi Rodríguez - OM HC *
Miguel - OM HVC
Jacobo - OM VC
Martin Petrov - OM V, Bo *
José Manuel Jurado - OM C
Sergio Agüero - OM/A C *
Roberto Batres - OM/A C
David Rodríguez - Bo
Fernando Torres - Bo *
Mista - Bo

Spillere markeret med * er spillere der er i min startopstilling.




Atletico Madrid S.A.D - Startopstilling

Leo Franco
Juan Valera - Pablo - Zé Castro - Antonio Lopez
Maxi Rodríguez - Gabi - Maniche - Martin Petrov
Fernando Torres - Sergio Agüero


Spillere markeret med Mørkerød er de spillere jeg mener er profiler.





Atletico Madrid S.A.D - Mål

    06/07
  • Top 5
  • UEFA Cup Succes
  • Holde på så meget af truppen som muligt




Atletico Madrid S.A.D - Billeder


« Seneste Redigering: 29 Apr 2007, 18:56 af Møller » Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #1: 28 Apr 2007, 19:41 »

Rigtig spændende valg af klub og en fin start. Regner stærkt med at skulle følge med her.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #2: 28 Apr 2007, 19:42 »

Fed fed blog med et fedt hold. IMO er Agüero og Maxi også profiler. Også burde du starte inde med Giourkas på højreback og Eller i forsvaret og Luccin på midtbanen Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #3: 28 Apr 2007, 19:46 »

Ser godt ud. Vil umiddelbart mene, at jeg vil komme til at følge med i denne blog.

Kom nu med en update! Peace
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #4: 28 Apr 2007, 19:47 »

El Kun ved godt Maxi og Sergio er stjerner men tog det valg at vælge en i hver kæde.. Valera er pt. min højre back Gabi er min anden midtbane Smiley men kan ske det bliver ændret

Tak chelsea-4ever (United-4ever) Og Sir. Toby Peace
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #5: 28 Apr 2007, 19:48 »

Toby kan love der ikke går forfærdelig længe - har ikke mange penge så transfer updaten kommer nok snart Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #6: 28 Apr 2007, 20:59 »





Atletico Madrid S.A.D. - Transfer Ind

Vi er godt igang med forberedelserne til den kommende sæson. Talenter er kommet til klubben som forstærkninger til fremtiden. De er kommet fra Chile, Argentina og sågar Danmark. 3 talenter er blevet hentet til klubben. Jeg havde ikke så mange penge til at starte med - 22 mio. det er ikke meget, men Atletico Madrid havde og har en kanon trup i forvejen.

Nicolás Millán - 14 år - fra Colo Colo
Den første spiller som jeg hentede var den kun 14 årige Nicolas Millán fra Chile. Han er kommet til klubben uden familie, uden penge eller uden noget. Han har kun sit kæmpe talent indenfor fodbold. Han har som mål at gøre sin familie stolt og når/hvis han bliver professionel sørge for at hans chilenske familie kommer til Spanien og bor. Millán blev hentet for 2,4 mio.

Millán er hentet til om nogle år at skulle overtage tronen sammen med folk som Agüero og de andre spanske talenter. Han bliver virkelig vigtig i fremtiden. - Mads M. Nielsen (Til den spanske avis MARCA)

Morten Foged - 14 år - fra FC Midtjylland
Et par dage efter Millán indkøbet hentede jeg endnu et ungt talent som endnu ikke er gået ud af folkeskolen. Denne spiller tøvede dog mere end Millán med at acceptere mit tilbud. Familien, Vennerne og Foged selv havde flere krav til et skifte til Atletico Madrid. Foged kommer til at gå i skole hernede, han kommer til at bo på et af vores fodboldskoleboliger (sammen med Millán bl.a.) han får penge for at spille fodbold, og kommer til at lære alt hvad han ville lære i en dansk skole plus spansk.

Foged er hentet til klubben for 2,4 mio. Han kommer på en fuldtidskontrakt, dog med den option at han skal gå i skole. Foged er som Millán købt ind til fremtiden. Han er vores nye generation som om 4-5 år kommer til at overtage den stolte Atletico trone.

Jeg er stolt over allerede at skifte til en så stor klub som Atletico Madrid som 14 årig. Mine venner, familie og hele skolen er stolte over at kende mig. Flere af dem har allerede bestilt sommerferie til Madrid, hvor de så samlet vil besøge mig og Atletico Madrid holdet. - Morten Foged (Til den spanske avis MARCA)

Matías Cahias - 18 år - fra Boca Juniors
Sidste og ældste indkøbte spiller er den 18 årige argentiner Matías Cahias som er hentet for 14 mio i den argentinske Boca Juniors. Matías Cahias er en talentfuld argentiner, som mange andre argentinere også er. Han har allerede spillet 40 U/21 landskampe for Argentinas U/21 hold i en alder af bare 18 år. Det er mange.

Cahias er som de 2 andre hentet ind til fremtiden, dog går der knapt så lang tid som de andre 2 spillere før Cahias her får sin Atletico debut.

Jeg var lidt halvtræt af at være i Boca, ikke noget med klubben. Men Argentina og Sydamerika. Jeg ville gerne snart prøve at tage til Europa for at tage chancen og se om jeg kunne få en europæisk karriere. Da så Atletico tilbød sig kontaktede jeg Maxi Rodriguez, som jeg kender fra Argentinas træningslejre. Han fortalte om klubben og om mine muligheder, og i samarbejde med min agent og Maxi kom jeg så til Atletico. - Matías Cahias (Til den spanske avis MARCA)

Mads M. Nielsen - Spanien (Madrid)

Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #7: 28 Apr 2007, 21:37 »



Atletico Madrid S.A.D - Pre-Season

Lleida - At. Madrid 0-2
Badajoz - At. Madrid 0-3
Amorós - At. Madrid 0-5
Cacereño - At. Madrid 0-6
Rayo M - At. Madrid 0-5
Melilla - At. Madrid 0-1
(Vi holdte dermed
rent bur - Flot Leo.)
Jeg er ikke skuffet over vores pre-season. Jeg er derimod glad og optimist før sæsonstarten. Måske har bookmakerne ku spået os til en høj midterplacering tror jeg alligevel vi kan komme helt op og kæmpe om guld, sølv og bronze. Sidste år klippede Europæisk fodbold, men det skal og må den ikke gøre i år.

Vi har spillet rigtig flot fodbold i vores træningskampe, der er blevet gået til den til træning. Godt nok har modstanderne i træningskampene ikke været gode, men vi har altså spillet bogstaveligtalt kanont. Helt vildt flot fodbold er hvad jeg vil kalde det. Ingen af mine nyindkøb har spillet med førsteholdet, Cahias er sammen med Sosa valgt fra til denne sæson, pga. der i Spanien er en regel der siger max. 3 EU spillere også skal man vælge ens trup før sæson.


Torres og Agüero har vist sig
fra deres bedste side i Atleticos
Pre-Season.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #8: 28 Apr 2007, 21:42 »

Du kan bare 'tilmelde' dem 2. holdet og bruge dem på 1. holdet Peace

Foreløbig ser det godt ud, og lad det endelig det. Selvom det er det 'forkerte' Madrid hold Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #9: 28 Apr 2007, 22:07 »

Flot, og godt valg af hold! Jeg er fast læser.
Har du selv lavet billederne af spilerne? (Millan, Foged og Cahias). De er kanon fede!
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #10: 28 Apr 2007, 22:32 »

Blackhawk - Ja jeg har selv lavet dem Smiley tak tak Smiley

Zone 43 - Tak Smiley
Logged

theo-walcott
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #11: 28 Apr 2007, 22:57 »

God blog ny Update !!
Logged

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

Møller
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #12: 28 Apr 2007, 23:01 »

Opdateringerne kommer efter ca. 3 måneder Smiley - Er lige startet på sæsonen
Logged

theo-walcott
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #13: 29 Apr 2007, 09:36 »

køb FIGO han er genial . jeg gjorde det selv og det var et godt køb !!
Logged

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid S.A.D.
« Svar #14: 29 Apr 2007, 10:01 »

Det kan godt lade sig gøre at vinde ligaen i første sæson, så bare kom igang Smiley
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010