HoldetI dag kan jeg præsenter jer for indgange og afgange af spillede. Det handler om følgende spillere:
Ind:
Nicolás Millán: 14 År. 2,4 Mio. En spiller jeg regner med der kommer til at udvikle sig meget er klar til førsteholdet om 5-6 år.
Danni Mickelborg: 14 År. Fri Transfer. En spiller der lige som Millán er klar om 5-6 år.
Simone Missiroli: 20 År. 34 Mio. En spiller jeg giver chancen fra start. Han kan blive taget af igen men jeg regner med det er en spiller der kan slå igennem allerede nu.
Ismael: 17 År. 750.000 Kr. Ismael bliver mit andet valg på målmandsposten. Jeg regner dog med at han kan erstatte Palop hvis han skulle blive skadet.
Matias Córdoba: 21 År. 280.000 Kr. Matias er midtbane og vil starte nede på andetholdet. Hvor længe han bliver der er op til ham selv.
Marco Ruben: 19 År. 750.000 Kr. Ruben skal ikke bruges med det samme. Ruben kommer til at træne med andetholdet
Ud:
Renato: 27 År. 25 Mio. Truppen:
1 Spanien ¤ Andrés Palop MM
22 Spanien Ismael MM
2 Spanien ¤ Javi Navarro SW, FC
19 Spanien Aitor Ocio SW, FC
14 Frankrig ¤ Julien Escudé FVC
16 Serbien Ivica Dragutinovic FVC, WB V
4 Brasilien ¤ Daniel Alves F/WB H
23 Tyskland Andreas Hinkel F/WB H
3 Spanien David F/WB V
6 Brasilien ¤ Adriano F/WB/OM V
13 Spanien Antonio Puerta F/WB/OM V
20 Spanien Antonio López WB/MV
5 Italien Enzo Maresca DM
8 Danmark ¤ Christian Poulsen DM
25 Spanien Fernando Sales OM HC
15 Spanien ¤ Jesús Navas OM HC
18 Portugal ¤ Duda OM V
21 Spanien Diego Capel OM V
11 Italien ¤ Simone Missiroli OM/AC
7 Uruguay Javier Chevantón AC
12 Mali ¤ Frédéric Kanouté Bo
9 Rusland ¤ Alexandr Kerzhakov Bo
10 Brasilien Luis Fabiano Bo
¤ er dem der er med i min start 11
Min Startopstilling er en 4-4-2 Diamant og ser sådan ud:
Palop
Adriano-----Navarro--Escudé-----Alves
Poulsen
Duda-------------------------------Navas
Missiroli
Kanouté-------Kerzhakov
David SkadetHer til aften fik vi at vide at vores Venstre Back David er ude i 2 måneder. David pådrog sig en hofteskade og kommer nu ikke til at træne i et stykke tid. Hartman gav lige hurtigt en kommentar til skaden.
”Det er altid arveligt at miste en mand til en skade. Men heldigvis er det kun lige midt i juli han har fået den og er igen tilbage engang i august”
MissiroliMillánMickelborgMatiasRubenIsmael