home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 710 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Afsnit !14!COMEBACK!] Den tavse russer /Månedens blog April 07/
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: [Afsnit !14!COMEBACK!] Den tavse russer /Månedens blog April 07/  (Læst 15998 gange)
Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [Afsnit !12!] Den tavse russer /Månedens blog April 07/
« Svar #75: 03 Sep 2007, 21:26 »

Smukt, igen.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [Afsnit !13!COMEBACK!] Den tavse russer /Månedens blog April 07/
« Svar #76: 03 Sep 2007, 21:28 »

JAAAAAA! Det er jo kolosalt! Opstemt
Dejligt den er tilbage Opstemt
Logged

Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [Afsnit !13!COMEBACK!] Den tavse russer /Månedens blog April 07/
« Svar #77: 03 Sep 2007, 21:29 »

Dejligt at se at de ægte støtter ikke er hoppet af, på trods af den urimlige lange pause. HVad siger i til den nye grafik?
Logged


Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [Afsnit !13!COMEBACK!] Den tavse russer /Månedens blog April 07/
« Svar #78: 03 Sep 2007, 21:31 »

Fantastisk flot, passer perfekt til bloggen.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Afsnit !13!COMEBACK!] Den tavse russer /Månedens blog April 07/
« Svar #79: 03 Sep 2007, 22:07 »

Det er virkelig smukt det her!
Jeg er så utrolig glad for at du er tilbage med siden bedste blogs?

Mange mange tak!
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Afsnit !13!COMEBACK!] Den tavse russer /Månedens blog April 07/
« Svar #80: 04 Sep 2007, 13:49 »

En genial historie, med et fantastisk layout. Brilliant!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

7kfum
Gæst
 
Sv: [Afsnit !13!COMEBACK!] Den tavse russer /Månedens blog April 07/
« Svar #81: 04 Sep 2007, 14:14 »

Hvad skal jeg sige? Ja, du ved Thorøe!
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Afsnit !13!COMEBACK!] Den tavse russer /Månedens blog April 07/
« Svar #82: 04 Sep 2007, 16:33 »

En genial historie, med et fantastisk layout. Brilliant!
JMW ! = Just My Words Opstemt
Logged

I ain't playin', nigga

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Afsnit !13!COMEBACK!] Den tavse russer /Månedens blog April 07/
« Svar #83: 04 Sep 2007, 17:12 »

Det er..... genialt det der:D
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [Afsnit !13!COMEBACK!] Den tavse russer /Månedens blog April 07/
« Svar #84: 04 Sep 2007, 19:31 »

Один airplaine, один пинок штрафа и две цели [Et fly, et straffespark og to mål.]
1. november

Det havde været nogle stille dage på kontoret siden vores triumf i ligaen. Jovist, vi havde mødt Metallurg Lipetsk i cuppen og Amkar i ligaen, men de første var, uden at det på noget tidspunkt reelt var spændende, blevet slået 4-0 af en reservespækket trup hvor Aleksandr Salugin havde blomstret og scoret hattrick, og i mod Amkar var historien sådan set den samme, på nær at vi havde nøjes med en 2-1 sejr. Alt i alt havde det blot været kampe der skulle overstås, før vi igen kunne spille relevant fodbold, og det er sagt uden arrogance i stemmen. Det relevante opgør var mod Hamburg i Champions League. Sidst vi tørnede sammen med tyskerne, på hjemmebane, var vi kommet fra græsset med en 2-1 sejr, og vi var opsatte på at lade det stykke gentage sig.

Det regnede og blæste meget kraftigt i den tyske by, og vores fly blev derfor udsat af sikkerhedsmæssige årsager. Jeg prøvede desperat at overtale flyselskabet, men de rokkede sig ikke en centimeter. Derfor var der ikke andet at gøre end at vente, hvilket vi så gjorde. Da vi endelige kom i luften var der gået tre en halv time, og selvom vores program havde haft rigeligt luft i tidsplanen, så var det langt fra de optimale omstændigheder. Da vi så omsider landede og fik fødderne på tysk jord, skyndte vi os ud til den ventede spillerbus, og satte kursen direkte mod vores hotel. Oprindeligt var der planlagt en let omgang træning på en lejet træningsbane, men den blev aflyst, og vi måtte derfor tage til takke med kun et træningspas i tyskland. 

Da vi næste dag kørte mod AOL-arena var stemningen mere afslappet. Det skulle nok gå alt sammen. På vejen oplyste adskillige store reklamer os om tilbud i forskellige store tyske kæder, og jeg studsede lidt over skønheden, eller nærmere manglen på samme, de var ufattelig grimme.
Da vi nåede frem til stadion var de første tyske fans allerede ankommet, og de holdt en form for opvarmningsfest foran stadionet, og dømme ud fra deres adfærd havde de været i gang i et stykke tid.     

Banen var, på trods af de kraftige regnskyl, som i øvrigt stadig var i gang, flot, jævn og med meget græs. Den var dog usædvanlig glat, hvilket ikke så ud til at passe Hamburg spillerne, flere af dem skøjtede rundt som Bambi på isen i starten af kampen. Vi havde langt bedre kontrol over det galte græs og spillerne så deres snit til at sætte sig på kampen, hvilket de så gjorde. Spillet blev flyttet længere frem, og vi sørgede for, at tyskerne halsede rundt fra den ene til den anden side af banen. Der var da heller ikke spillet meget mere end et kvarter da vi kom foran. Krasic fandt et hul i Hamburg forsvaret og slog en god flad aflevering, som på det glatte underlag fik god fart på. Vagner Love tæmmede bolden i feltet, og da Hamburgs defensive stjerne, Vincent Kompany, prøvede at komme til undsætning, ramlede han klodset ind i vores brasilianske angriber, og dommeren dømte derfor korrekt straffe. Sergey Ignashevich, som desværre skifter til engelsk West Ham i midten af december, var manden med sparket, og han lagde frækt bolden helt ude ved højre stolpe, så en chanceløs Frank Rost bagefter måtte pille bolden ud af nettet. Vi var foran, og de få russiske fans gik amok.     

Det lignede længe 1-0 ved pausen, hvilket helt sikkert var hvad Hamburg ønskede. Sådan gik det dog ikke. I 44. minut dukkede Jo op på bagerste stolpe og satte en inderside på et indlæg fra Ramón, som agerede højrefløj efter, at Rolan Gusev var blevet skadet i kampens første minutter. Hamburg nåede dårligt at give bolden op, før dommeren afsluttede de første 45 minutter, og tyskerne traskede modløse ned i omklædningsrummet.

Anden halvleg blev langt mindre poleret og lang mere rodet end første. Ubevist slap vi gaspedalen en smule, og Hamburg formåede ikke at spille sig ind i kampen, i stedet levrede de fight og vilje, men det var ikke nok. Sejren var vores, og da Milan og Celtic spillede uafgjort, ligger vi nu side om side med italienerne, inden at vi møder dem ude i næste relevante fodboldkamp.



Mange tak for alle de super kommentare. Man kan kun blive beæret, og jeg vil prøve at holde niveauet, og så længe kommentarene er der bliver det kun lettere.
« Seneste Redigering: 04 Sep 2007, 22:23 af Thorøe » Logged


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Afsnit !14!COMEBACK!] Den tavse russer /Månedens blog April 07/
« Svar #85: 04 Sep 2007, 20:54 »

Er skrivelysten kommet tilbage? For hvis den er, så holder du mange fmfreaks brugere beskæftiget med denne fængslende historie Opstemt
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Niko
Gæst
 
Sv: [Afsnit !14!COMEBACK!] Den tavse russer /Månedens blog April 07/
« Svar #86: 04 Sep 2007, 22:05 »

Wow!

Hele mit tastetur flyder i savl, OMG!
Denne blog er virkelig den bedste af dem alle, ingen er i nærheden af den!

Tillykke med sejren over Hamburg - det er jo et herre fedt angreb du render rundt med. Vagner Love og Jo, det bliver altså næsten ikke bedre! (savlelyde)
Logged

Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [Afsnit !14!COMEBACK!] Den tavse russer /Månedens blog April 07/
« Svar #87: 05 Sep 2007, 15:36 »

Det må jeg sgu nok sige, det er en smule vildt det her! Jeg er meget glad for den positive modtagelse, og håber at jeg i fremtiden kan fremtvinge samme reaktioner Smiley
Logged


Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [Afsnit !14!COMEBACK!] Den tavse russer /Månedens blog April 07/
« Svar #88: 16 Sep 2007, 15:16 »

Det blev et kort og meget midlertidigt comeback. FmF røg ned, og blev sat tilbage til den 5. sep, og dermed røg der 3(?) updates, som jeg desværre ikke havde backup af. Set i bakspjelet, umådeligt dumt. Men, sådan er verden nu engang, og der ikke noget at gøre ved det. Tak for den gode opbakning, og hvem ved, måske vender jeg tilbage i 08, det må tiden vise.
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010