home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1121 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drømmen, håbet, muligheden!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal jeg fortsætte med at skrive som jeg gør nu?
Ja, det er godt Smiley
- 9 (64,3%)
Det er vel fint nok.
- 0 (0%)
Ligeglad
- 2 (14,3%)
Nej, prøv noget andet!
- 3 (21,4%)
Stop helt med at skrive blogs!
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 14

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Drømmen, håbet, muligheden!  (Læst 3109 gange)
Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Drømmen, håbet, muligheden!
« : 24 Apr 2007, 19:58 »

"Jeg står af bussen ved Lille Triangel, et par stoppesteder før det er nødvedigt.
For jeg vil tilbagelægge den sidste kilometer til fods, man skal give sig tid til at at blive suget ind i kampstemningen.
Mine ører skal vænne sig til de gammelkentde lyder, næseborene skal registrere den særlige Østerbroluft der er udefinerbart anderledes på sådan en kampdag.
Øjnene skal bades i lys og lyst.
Det er blevet en tradition for mig med denne festlige gåtur fra Lille Triangel til Idrætsparken,
en del af mit ritual når masserne strømmer til Parken"

Citat fra bogen"Bolden er rund"





Jeg vil tage min første seriøse blog debut, med en klub jeg elsker. Jeg vil gøre mit bedste, og jeg håber i vil tage godt imod det.
« Seneste Redigering: 25 Apr 2007, 07:41 af Jay^ » Logged

Practise makes Perfect!

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bolden er rund.
« Svar #1: 24 Apr 2007, 20:16 »

Ser rigtig lovende ud, og glæder mig til at læse en blog om B93 Opstemt Wink
Logged


Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bolden er rund.
« Svar #2: 24 Apr 2007, 20:24 »

Ved ikk om det er dig der har miforstået noget, men den handler ikke om B93 Tunge
Logged

Practise makes Perfect!

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bolden er rund.
« Svar #3: 24 Apr 2007, 20:25 »

Ved ikk om det er dig der har miforstået noget, men den handler ikke om B93 Tunge

Hehe, tænkte jeg nok... men din indledning kunne lige så godt være til den anden Østerbro klub, nemlig - B93 Wink Opstemt

Så gætter jeg på det er FCK Opstemt
Logged


Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bolden er rund.
« Svar #4: 24 Apr 2007, 20:27 »

Hvem ellers? Det skal jo være kongeklubben Opstemt
Logged

Practise makes Perfect!

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bolden er rund.
« Svar #5: 24 Apr 2007, 20:38 »

Hvem ellers? B 93 Opstemt
Logged


Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bolden er rund.
« Svar #6: 24 Apr 2007, 21:37 »

Mine minder

Hobro Idrætsklub

Jeg kigger ud over den grønne plæne, ud over de få tilskuerepladser, stirrer på de kridhvide streger. Banen er egentlig ussel, og man kan knap nok spille på den, vinteren var hård med den, og den kan ikke rigtig få sin gamle glans og kraft tilbage, selvom jeg står her i slutningen af Juni. Min afløser er fundet, en ung fyr med gode evner, og alt er i den skønneste orden, bestyrrelsen forstår min beslutning og bakker mig 100% op. Alligevel står jeg her med en tom fornæmmelse, jeg elsker dette sted, det er mit liv, her i omegnen voksede jeg op, jeg startede min fodbold karriere her, og jeg udviklede mig her, jeg fik min største mulighed nogensinde her, muligheden for professionel fodbold og store kontrakter, men det hele blev skyldet ud i toilettet efter min første, værste og eneste debut, en achillesceneskade i min debut, kan det blive værre? Det tror jeg næppe!



Nå, men det standsede brat min karriere, og dog, jeg valgte at tage et træneruddanelse da jeg rundede de 23 år, i håb om at få endnu en chance inden for fodbolden verden.
Og det gjorde jeg, med min træneruddanelse følte jeg mig sikker på alt, og jeg havde et håb, nu hvor min barndomsklub stod uden Chef-træner.
Den stilling indtog jeg hurtigt med mine kontakter i klubben, og allerede fra dag 1 havde jeg fansene bag mig, da jeg da stadig var husket af de fleste.


FC København

Tiden er fløjet væk, gået hurtigere end jeg troede, det er hele 11 år siden jeg tiltrådte som træner for klubben, vi har opnået oprykning, men desværre ligger med gode muligheder for at rykke ned i næste sæson.
Det er godt nok ikke mit problem længere, jeg har underskrevet ny kontrakt, med en større klub, en klub der også ligger i mit hjerte.
Jeg havde aldrig forventet så stor en mulighed da jeg startede min træner karriere, men jeg er blevet erfaren inden for faget selvom min unge alder af 35 år.
Supporterne er dog usikre på mine evner, men jeg har i sinde at overbevise dem om at jeg er den rette mand!
« Seneste Redigering: 24 Apr 2007, 21:43 af Jay^ » Logged

Practise makes Perfect!

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Drømmen, håbet, muligheden!
« Svar #7: 25 Apr 2007, 07:42 »

Stem og kommenter gerne Wink

Der kommer update senere Smiley
Logged

Practise makes Perfect!

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Drømmen, håbet, muligheden!
« Svar #8: 25 Apr 2007, 10:03 »

Fin fin skrivning. Smiley Men FCK er jeg ved at være rimelig mættet af, især nu hvor jeg følger Berendts. Men bliv endelig ved!
Logged

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Drømmen, håbet, muligheden!
« Svar #9: 25 Apr 2007, 10:11 »

Enig. Syns der er meget med FCK Smiley men alt muligt held og lykke...
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Drømmen, håbet, muligheden!
« Svar #10: 25 Apr 2007, 13:26 »

Jeg ved det, men jeg gider ikke rigtig spille med andre klubber lige nu, så jeg prøver bare Smiley
Logged

Practise makes Perfect!

mrfair
Gæst
 
Sv: Drømmen, håbet, muligheden!
« Svar #11: 25 Apr 2007, 15:34 »

Hvis der kører flere FCK-blogs sideløbende, så kan vi også mobbe jer hvis de andre klarer sig bedre  Grin
Logged

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Drømmen, håbet, muligheden!
« Svar #12: 25 Apr 2007, 17:45 »

Et nyt liv

Parken

Nu står jeg her igen, ikke samme sted som for en uge siden, men på nøjagtig samme måde, denne gang er plænen kraftigt grøn og har taget magten over den kolde jord, der er ikke en eneste brun plet på den flotte plæne, det grønne græs har magten, som jeg har tænkt mig at tage over ligaen, vi skal sprede os ud over det hele og vise vores kraft, uden en eneste plet.
Jeg kigger på tilskuerpladserne, det er ikke længere de hærgede få plasticstole, men det er 43 tusinde siddepladser, bredt ud omkring banen.
Men de kridehvide streger på banen kan ikke måle sig med dem fra mit barndomshold, dette er en mat og ligegyldig farve, imodsætning til den anden, der sprang op i mit ansigt strålede i alt sin pragt.
Men alt i alt, er det et forunderligt syn som jeg vil nyde at møde op til hver eneste dag i det næste år, for det er min aftale, jeg har 1 år på posten som en prøve og så må jeg bare imponere så godt som muligt.




Hvem mon?
Mulige FCK spillere:
Cristian Portilla
Bojan
Cristian Benavente
Neri Cardozo
Luka Modric
Guy Asulin
Andres Guardado
Kevin Larsen
Espen Ruud
Jack Hobbs
Alessandro Tuia
Anthony Vanden Borre
Vedran Corluka
Patricio Araujo
Benoit Costil
Nahuel Benitez
Kasper Schmeichel
Carlos Elias

Jeg lader øjnene falde stille ned over artiklen, ufatteligt, tænker jeg, jeg synes ellers jeg gik stille med dørene da jeg udsendte budene og forespørgslerne, men alligevel er det lykkedes de snu journalister at opfange hver eneste spiller jeg har kigget på. Selv spillerne jeg kun har læst om.
Selvom spillerne på listen er attraktive, og spillere jeg med glæde ville have til klubben, er det vidst kun mig der er oplyst om at mange af dem ikke ønsker at skifter pga. deres alder, eller pga. af bedre bud.
Nej jeg har nye og måske bedre spillere på hjernen nu.
Jeg har dog i sinde at hente de par stykker jeg kunne få for en acceptabel pris.

Jeg ligger avisen fra mig, og kigger på listen med møder idag, jeg skæver op til uret, 5 minutter tilbage, jeg åbner skuffen og kigger ned på de 3 kontrakter der ligger der og bare venter på at komme op. Men de må vente lidt endnu, og det må jeg også, selvom jeg sidder nærmest og sitre af spænding.

De er ankommet, Hr. Dam
Lyder den dybe og mandige stemme fra mit samtaleanlæg. Godt nok er han bøsse, men han er dygtig, satans dygtig.





Atiba siger farvel
Atiba Hutchinson



En sørgelig stemning ligger over trænningen, Atiba Hutchinson har skrevet kontrakt med Watford, og rejste imorges til England. Skiftet giver FCK 10 millioner mere til spillerindkøb.
Atiba nåede ikke at spille en kamp for FCK i denne sæson, og nåede kun 13 i sidste, men fik da sat sit præg på Parken da han en enkelt gang har sendt bolden i mål.










Skal de væk?

Tobias Linderoth

Tobias Linderoth har fået meget opmærksomhed på det sidste, og mange klubber er interesserede i at hente ham, han er en nøglespiller på mit hold, og kan derfor være svær at slippe. Men enhver spiller har en pris, og kommer det rigtige bud, kan han sagtens forlade FCK.
De interesserede er bl.a. Ajax Amsterdam, Hamburg og Bordeux.

Linderoth forstærkning
I tilfælde af skader og værre, har jeg besluttet at leje en forstærkning på den deffensive midtbane, spilleren er lejet fra Engelske Arsenal, og med henblik på senere køb.
Denilson har endnu ikke fået sin debut.



Michael Silberbauer



Michael er blevet sat i forbindelse med mange klubber, og det forventes at han forlader klubben inden sæson render ud. Jeg er derfor på jagt efter en kvalificeret afløser til vores stjernespiller.
Logged

Practise makes Perfect!

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Drømmen, håbet, muligheden!
« Svar #13: 25 Apr 2007, 18:04 »


Nice update Opstemt
Glæder mig til at se hvem du får til klubben.
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Drømmen, håbet, muligheden!
« Svar #14: 25 Apr 2007, 19:04 »

Mange tak.
Ja, jeg regner med en update lidt senere Wink
Logged

Practise makes Perfect!

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010