home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 463 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Stadig håb for Chelsea ??
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Stadig håb for Chelsea ??  (Læst 4740 gange)
PaulyLong
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #30: 29 Apr 2007, 21:46 »

Ja det var sku vel nok en lorte Weekend hvis man er CFC Fan først det kæmpe drop af Walker   også  skulle man jo tro at  Phil Neville stadig spillede for United.

Men håb er der endnu   selvom den er spinkel chancen  De skal tabe til City  og Chelsea   så kan det jo stadig ske
Logged

Chelsea FC

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #31: 29 Apr 2007, 21:47 »

Nu er det vidst 10 kampe siden Man City har scoret på hjemmebane ... lål
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

PaulyLong
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #32: 29 Apr 2007, 21:48 »

Tja   man har jo lov til at håbe
Logged

Chelsea FC

PaulyLong
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #33: 29 Apr 2007, 21:48 »

Så længe der er point at spille om skal man ikke give op  men jeg tror vi har cirka 10% chance for at blive mestre
Logged

Chelsea FC

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #34: 29 Apr 2007, 21:52 »

Nu er det vidst 10 kampe siden Man City har scoret på hjemmebane ... lål

Ja det er da af ligevel et par kampe.. men mon ikke de vil være sat 110% op til lige netop den kamp og vil gøre alt for at United ikke vinder.. det tror jeg nu nok de vil.. derfor ville de jo heller ikke flytte kampen til søndag så united kunne få en dag mere vile efter cl kampen onsdag.. og i denne sæson har united ikke vundet i PL efter cl ude kamp.. så alt kan ske i nu Peace

Så længe der er point at spille om skal man ikke give op men jeg tror vi har cirka 10% chance for at blive mestre

EB gav i dag PSV 10% chance for at blive mester i holland.. det gik da fint for dem.. ikke at jeg håber det samme sker for chelski Peace
Logged


Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #35: 29 Apr 2007, 21:55 »

Nu skal chelski jo selv lige komme i finalen i CL enden det kan ske.. det samme gælder selvfølgelig for united.. og hvem der piller hvem må vi vel tage til den tid..

Ellers tage en tudekiks over at i ikke kun slå bolton og newcastle for den sags skyld.. chelski har haft fine muligheder nok til at hente united men har ikke været gode nok men det er ikke slut i nu og alt kan stadig ske..
men som jose nok vil siger så er dommerene købt og chelski blev snydt for 7 mål mod bolton og mindst 15 straffespark.. skulle ikke undre hvis man kan læse det imorgen i avisen Peace

Hehe ja.. Det skulle ikke undre mig, men nåede ikke morgenavisen.. Skuffet - Men så'en er den mand jo, og fred være, så længe vi andre kan grine af ham.. Smiley

Så længe der er point at spille om skal man ikke give op  men jeg tror vi har cirka 10% chance for at blive mestre

Nu skal de to hold jo stadig møde hinanden her om små 10 dage, d. 9. Maj, og hvis man forudsætter at begge hold vinder alle deres kampe frem til de to mødes, også Chelsea vinder, så er alt lige igen, så vidt jeg husker? - Også kan det jo gå begge veje.. Men som du selv siger, så er jeres chancer lige så små som FCK misser mesterskaber, hvor meget det end smerter mig at sige.. Skuffet

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Chris
Gæst
 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #36: 29 Apr 2007, 22:00 »

United har helt klart det nemmeste kampprogram tilbage med City i næste weekend, Chelsea-kampen og så afsluttende West Ham.
Hvis United vinder lokalderbyet i den kommende weekend og Chelsea taber til Arsenal, som er deres modstander i næste runde, er titlen tilbage i Manchester - hvilket vi selvfølgelig håber på.
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #37: 29 Apr 2007, 22:04 »



Nu skal de to hold jo stadig møde hinanden her om små 10 dage, d. 9. Maj, og hvis man forudsætter at begge hold vinder alle deres kampe frem til de to mødes, også Chelsea vinder, så er alt lige igen, så vidt jeg husker? - Også kan det jo gå begge veje.. Men som du selv siger, så er jeres chancer lige så små som FCK misser mesterskaber, hvor meget det end smerter mig at sige.. Skuffet

Kerm

nej ikke helt.. vinder begge hold næste weekend føre united stadig med 5 point og kan tåle og tabe kampe mod chelski.. hvilket ville være godt for mine nerver Wink
Logged


Chris
Gæst
 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #38: 29 Apr 2007, 22:07 »

nej ikke helt.. vinder begge hold næste weekend føre united stadig med 5 point og kan tåle og tabe kampe mod chelski.. hvilket ville være godt for mine nerver Wink

Korrekt Thomas. Men lad os bede til at Chelsea i det mindste sætter point mod Arsenal og at United besejrer City. Så skulle den være hjemme.
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #39: 29 Apr 2007, 22:11 »

Korrekt Thomas. Men lad os bede til at Chelsea i det mindste sætter point mod Arsenal og at United besejrer City. Så skulle den være hjemme.

Ja kunne det blive afgjort næste weekend ville det sku være helt super.. det kan jeg holde til Thumbs Up
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #40: 29 Apr 2007, 22:15 »

Er der stadig håb for Chelsea?
Har Chelsea stadig en mulighed for at vinde Premier League?

NEJ!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Chris
Gæst
 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #41: 29 Apr 2007, 22:15 »

Nu synes jeg bare vi skal krydse fingre for Milan-kampen indtil da Wink
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #42: 29 Apr 2007, 22:18 »

Nu synes jeg bare vi skal krydse fingre for Milan-kampen indtil da Wink

Ja det bliver også sygt for ens nerver.. uha det bliver en hård og lang kamp vi skal igennem der..

kunne sku nu være fedt at gå videre Wink
Logged


Chris
Gæst
 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #43: 29 Apr 2007, 22:41 »

Ja det bliver også sygt for ens nerver.. uha det bliver en hård og lang kamp vi skal igennem der..

kunne sku nu være fedt at gå videre Wink

Jeg håber og håber og håber. Cristiano kan gå på vandet til tider, og lad os håbe på at han gør det i Milano!
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #44: 29 Apr 2007, 22:48 »

Jeg håber og håber og håber. Cristiano kan gå på vandet til tider, og lad os håbe på at han gør det i Milano!

Ja det samme her.. altid noget at han ikke spillede hele kampen mod everton.. men han har spillede stort set alle kampe i denne sæson for united tror kun at det er to kampe han ikke har spillet i.. så forståligt hvis han er ved at være lidt træt.. jeg håber han levere en klasse kamp mod milan på onsdag.. Smiley
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010