home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 464 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Stadig håb for Chelsea ??
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Stadig håb for Chelsea ??  (Læst 4738 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #15: 28 Apr 2007, 15:55 »

Der er sgu ikke håb mere, efter at Everton forærede Man U mesterskabet i dag, og Chelski ikke kunne slå Bolton på hjemmebane - Så ønsker de det ikke nok, de Chelsea spillere...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #16: 28 Apr 2007, 15:58 »

Det bare dejligt. Fantastisk lørdag det bliver så
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #17: 28 Apr 2007, 16:07 »

Det bare dejligt. Fantastisk lørdag det bliver så
Fantastisk dårlig lørdag indtil videre.

Nej, det ser ikke godt ud for Chelsea nu. De styrede kampen mod Bolton, men dumme fejl, og mangel på fighter-evne kostede dem sejren.
United kom bagud, men fightede sig flot tilbage. Det har Chelsea ikke haft i denne sæson, og det kan vel sådan set kun være fortjent, United tager guldet i denne sæson. Det må jeg jo nok indrømme, selvom jeg ikke er meget for det.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #18: 28 Apr 2007, 16:16 »

Kæft hvor er jeg pissed lige nu! Everton laver fejl som sjældent er set på andet end mikroputniveau...
Det er simpelthen så ringe er det! Chelsea presser og presser, jeg vil nu nok mene de har fighterinstinktet endnu... bolden ville bare ikke ind til sidst...

Amen denne sæson er jo en joke! Brøndby på 6. pladsen (!) og Chelsea bliver ikke mestre! Så er der sgu noget galt! Men vi piller United på wembley, stamford og i Athen hvis de overhovedet kommer så langt!
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #19: 28 Apr 2007, 16:18 »

Men vi piller United på wembley, stamford og i Athen hvis de overhovedet kommer så langt!

Bare rolig. United skal nok tage EPL, FA og CL i denne sæson Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #20: 28 Apr 2007, 16:21 »

Bare rolig. United skal nok tage EPL, FA og CL i denne sæson Thumbs Up
Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #21: 28 Apr 2007, 16:28 »



Amen denne sæson er jo en joke! Brøndby på 6. pladsen (!) og Chelsea bliver ikke mestre! Så er der sgu noget galt! Men vi piller United på wembley, stamford og i Athen hvis de overhovedet kommer så langt!

Nu skal chelski jo selv lige komme i finalen i CL enden det kan ske.. det samme gælder selvfølgelig for united.. og hvem der piller hvem må vi vel tage til den tid..

Ellers tage en tudekiks over at i ikke kun slå bolton og newcastle for den sags skyld.. chelski har haft fine muligheder nok til at hente united men har ikke været gode nok men det er ikke slut i nu og alt kan stadig ske..
men som jose nok vil siger så er dommerene købt og chelski blev snydt for 7 mål mod bolton og mindst 15 straffespark.. skulle ikke undre hvis man kan læse det imorgen i avisen Peace
Logged


chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #22: 28 Apr 2007, 16:31 »

Kæft hvor er jeg pissed lige nu! Everton laver fejl som sjældent er set på andet end mikroputniveau...
Det er simpelthen så ringe er det! Chelsea presser og presser, jeg vil nu nok mene de har fighterinstinktet endnu... bolden ville bare ikke ind til sidst...

Amen denne sæson er jo en joke! Brøndby på 6. pladsen (!) og Chelsea bliver ikke mestre! Så er der sgu noget galt! Men vi piller United på wembley, stamford og i Athen hvis de overhovedet kommer så langt!
Figtherinstink.? I hvert fald ikke nok. De kæmper fint nok for det, men når det ikke helt lykkedes virker det som om alle ikke er lige opsatte, og stadig tror på en sejr.

Ja, heller ingen fastastisk fodboldsæson for mig. Er også Brøndby fan. Men nu skal vi jo heller ikke glemme, at Chelsea sagens kan nå et vinde et par trofærer mere.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #23: 28 Apr 2007, 16:37 »

Figtherinstink.? I hvert fald ikke nok. De kæmper fint nok for det, men når det ikke helt lykkedes virker det som om alle ikke er lige opsatte, og stadig tror på en sejr.

Ja, heller ingen fastastisk fodboldsæson for mig. Er også Brøndby fan. Men nu skal vi jo heller ikke glemme, at Chelsea sagens kan nå et vinde et par trofærer mere.

Ja ja self. Og dem tager vi da også! Men altså, argh det pisser mig bare af!

Nu skal chelski jo selv lige komme i finalen i CL enden det kan ske.. det samme gælder selvfølgelig for united.. og hvem der piller hvem må vi vel tage til den tid..

Ellers tage en tudekiks over at i ikke kun slå bolton og newcastle for den sags skyld.. chelski har haft fine muligheder nok til at hente united men har ikke været gode nok men det er ikke slut i nu og alt kan stadig ske..
men som jose nok vil siger så er dommerene købt og chelski blev snydt for 7 mål mod bolton og mindst 15 straffespark.. skulle ikke undre hvis man kan læse det imorgen i avisen Peace

Ja vi blev da ihvertfald snydt for et kæmpe frispark som Bolton manden nok skulle have været smidt ud for, (han tager den åbenlyst med vilje med hånden og Drogba havde været alene med målmanden hvis den var røget forbi) Men det er småting...
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #24: 28 Apr 2007, 16:40 »

Kæft hvor er jeg pissed lige nu! Everton laver fejl som sjældent er set på andet end mikroputniveau...
Det er simpelthen så ringe er det! Chelsea presser og presser, jeg vil nu nok mene de har fighterinstinktet endnu... bolden ville bare ikke ind til sidst...

Amen denne sæson er jo en joke! Brøndby på 6. pladsen (!) og Chelsea bliver ikke mestre! Så er der sgu noget galt! Men vi piller United på wembley, stamford og i Athen hvis de overhovedet kommer så langt!

Lad os nu se om Chelsea kommer så langt  Wink

Nej, jeg vil ikke svine nogen til og om til spørgsmålet om der stadig er håb, så er der altid håb indtil det ikke længe er teoretisk muligt. Jeg håber naturligvis ikke, at det lykkes Chelsea, men jeg synes ikke, I kan klage over sæsonen, de har trods alt stadig mulighed for at vinde 4 trofæer og united fan eller ej, så må jeg tage hatten af for den bedrift!
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #25: 28 Apr 2007, 16:41 »

Ja ja self. Og dem tager vi da også! Men altså, argh det pisser mig bare af!

Ja. Forstår det godt. Smiley Har det lidt på samme måde.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #26: 28 Apr 2007, 16:47 »

Ja. Forstår det godt. Smiley Har det lidt på samme måde.

Jamen det er da også for irriterende at vi er á point med United ved halvleg, lidt efter halvleg kommer de bagud 2-0 og der bliver så udlignet i vores, men på det tidspunkt er jeg overbevist om at målet til os kommer. Så kommer United op, ja de kommer endda foran alt imes der i vores kamp sker, ja ingenting! Det er simpelthen for irriterende!
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #27: 28 Apr 2007, 16:51 »

Jamen det er da også for irriterende at vi er á point med United ved halvleg, lidt efter halvleg kommer de bagud 2-0 og der bliver så udlignet i vores, men på det tidspunkt er jeg overbevist om at målet til os kommer. Så kommer United op, ja de kommer endda foran alt imes der i vores kamp sker, ja ingenting! Det er simpelthen for irriterende!

Ja det er træls at være det hold som jagter og lige som man tror man har fanget noget ja så står man med ingen ting.. sådan har det været for united sidste sæson og også lidt arsenal de sidste to sæsoner hvor chelski bare var kørt der ud af..
og det er ikke sjovt..

lyder det heller ikke til at være når man er chelski fan Wink
Logged


chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #28: 28 Apr 2007, 16:54 »

Jamen det er da også for irriterende at vi er á point med United ved halvleg, lidt efter halvleg kommer de bagud 2-0 og der bliver så udlignet i vores, men på det tidspunkt er jeg overbevist om at målet til os kommer. Så kommer United op, ja de kommer endda foran alt imes der i vores kamp sker, ja ingenting! Det er simpelthen for irriterende!
Ja. Helt sikkert. Sad også og glædede mig rigtig meget over at United var bagud, og vi var foran. Det hele var bare perfekt.
Men der bliver udlignet i vores kamp, og ikke nok med det, kommer United også i front, og ender med at vinde.
Møg irriterende, men man må dog prøve at tænke lidt positivt - Selvom det er svært på nuværende tidspunkt.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stadig håb for Chelsea ??
« Svar #29: 28 Apr 2007, 16:56 »

Ja det er træls at være det hold som jagter og lige som man tror man har fanget noget ja så står man med ingen ting.. sådan har det været for united sidste sæson og også lidt arsenal de sidste to sæsoner hvor chelski bare var kørt der ud af..
og det er ikke sjovt..

lyder det heller ikke til at være når man er chelski fan Wink

Nej præcis... det er sgu ikk sjovt når det går mod en selv lige pludselig!

Men som sagt kan det stadig gøres. Men det bliver godt nok svært nu. Vreden/frustrationen har lagt sig lidt nu. Vi kan tage den endnu, og om ikke andet er der stadig to finaler (forhåbentlig) at vinde der er jo self. en semifinale først...
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010