home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1035 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Sommers klumme.
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Sommers klumme.  (Læst 40106 gange)
7kfum
Gæst

Sv: Sommers klumme.
« Svar #15: 24 Apr 2007, 19:41 »

Lyder meget godt, og er helt enig i dit indlæg omkring våbenloven i USA.
Et nyt emne kunne muligvis være omkring terror, eller dit forhold til muslimer. :-)

Ja har også tænkt på 2 emner.

Asmaa Abdol-Hamid, tørklæde eller ej, eller Boris Jeltsins død.

7kfum
Gæst

« Svar #16: 24 Apr 2007, 19:43 »

Hvorfor opretter du ikke en blogspot, ligesom mange andre inkl. jeg selv har gjort? Smiley

Paraderne Nede

Jeg tror det er fordi at jeg hellere vil ydre min mening herinde..

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #17: 24 Apr 2007, 19:52 »

For satan hvor er jeg enig! Kan ikke sige andet end, at det må stoppes det i USA, ellers går det over gevind. At man så let kan få fat i våben, også selvom man har været i behandling, er ganske foruroligende. Så i går talsmanden for Våben Venenr i Virginia, han påstod, at våbenloven var for stram! For som han sagde:
"Hvis blot en lære eller elev havde haft et våben, så var dette aldrig sket."
Manden må jo være sindsyg!

Men keep em coming!   (btw. Jeltsins død!)

Bademesteren
Manager

« Svar #18: 24 Apr 2007, 20:20 »

Tak. Jeg har selv skrevet alt, men det var gennem en samtale med Thorøe at idéen kom til verdenen.. Smiley

EDIT: Hvordan er idéen udført bade?

Det er overraskende godt...

Det kan selvfølgelig blive meget bedre, men når jeg tænker tilbage på hvordan du skrev, da du startede herinde, så er det blevet meget bedre!  Thumbs Up

MeeLo
Gæst

« Svar #19: 24 Apr 2007, 20:24 »

Fair nok Smiley

Et fremtidigt emne kunne være hvordan USA ellers som den kristne supermagt  misbruger deres enorme magt ved bl.a. at starte ulovlige krige. Eller hvordan de aktivt forhindrer den sorte og fattige befolkning i at stemme til præsidentvalg.

7kfum
Gæst

« Svar #20: 24 Apr 2007, 20:25 »

Det er overraskende godt...

Det kan selvfølgelig blive meget bedre, men når jeg tænker tilbage på hvordan du skrev, da du startede herinde, så er det blevet meget bedre!  Thumbs Up

Det er sku sjovt at tænke på. Hvordan man skrev da man startede..

Men tak!

Hvad kan du pege på som kunne gøres bedre?

7kfum
Gæst

« Svar #21: 24 Apr 2007, 20:26 »

Fair nok Smiley

Et fremtidigt emne kunne være hvordan USA ellers som den kristne supermagt  misbruger deres enorme magt ved bl.a. at starte ulovlige krige. Eller hvordan de aktivt forhindrer den sorte og fattige befolkning i at stemme til præsidentvalg.

Ja også et meget interessant emne også. Jeg har også set Michael Moore, så kender en del til det i forvejen..

MeeLo
Gæst

« Svar #22: 24 Apr 2007, 20:29 »

Nu kender jeg ikke lige Michael Moore hehe, men USAs korruption er næsten umulig at overse.

7kfum
Gæst

« Svar #23: 24 Apr 2007, 20:31 »

Nu kender jeg ikke lige Michael Moore hehe, men USAs korruption er næsten umulig at overse.

Ja. Det er sku ærveligt du ikke kender Michael Moore. Køb Fahrenheit 9/11 og Bowling for Columbine, så er du godt i gang med din samling af Bush kritiske film.. Wink

MeeLo
Gæst

« Svar #24: 24 Apr 2007, 20:39 »

Ja. Det er sku ærveligt du ikke kender Michael Moore. Køb Fahrenheit 9/11 og Bowling for Columbine, så er du godt i gang med din samling af Bush kritiske film.. Wink

Vil kigge på det, men Bush er nu ikke det eneste problem selvom han vil gå over i historien som USAs værste præsident Smiley

7kfum
Gæst

« Svar #25: 24 Apr 2007, 21:17 »

Vil kigge på det, men Bush er nu ikke det eneste problem selvom han vil gå over i historien som USAs værste præsident Smiley

Nej, efter min mening skal hele systemmet rives op med rod og det hele. Men lad os starte ved Bush.

MeeLo
Gæst

« Svar #26: 24 Apr 2007, 21:22 »

Når Bush går af, får de bare en anden krigsgal præsident. Som du siger skal det hele genstartes derovre.

7kfum
Gæst

« Svar #27: 24 Apr 2007, 21:26 »

Når Bush går af, får de bare en anden krigsgal præsident. Som du siger skal det hele genstartes derovre.

Obama eller Mrs. Clinton, tror jeg ikke er lige så krigsgale. Men er igen enig i dit synspunkt.. Smiley

MeeLo
Gæst

« Svar #28: 24 Apr 2007, 21:28 »

Jeg er ikke så inde i Obama, men Mrs. Clinton er jeg meget skæptisk over for.

-KNM-
Manager

« Svar #29: 24 Apr 2007, 21:33 »

Du må virkelig ikke tro at du ved specielt meget pga. Michael More film. De er manipulerende og balancerer på grænsen af fiktion. Ligesom i AFR får MM det frem, han vil have frem

Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010